سیاست حریم شخصی و داده های کاربران در نقطه

عضویت در پلتفرم نقطه و یا هرگونه تعامل با صفحات این سایت شما به منزله آگاهی و موافقت با شرایط حریم خصوصی ذیل می باشد. وب سایت نقطه به آدرس https://noghte.com از داده های ذخیره شده کاربران به شرح زیر استفاده می کند:

نظرات و عکس پروفایل شما

هنگامی که بازدیدکنندگان نظراتی روی سایت می گذارند، ما داده هایی که در فرم نظرات نشان داده شده است را جمع آوری می کنیم، همچنین آدرس IP بازدیدکننده و رشته کاربر نمایش دهنده مرورگر را برای کمک به تشخیص هرزنامه جمع آوری می کنیم. رشته ای که از آدرس ایمیل شما ایجاد شده (همچنین به آن هش می گویند) ممکن است به سرویس Gravatar ارائه شود تا ببینید آیا از آن استفاده می کنید یا خیر. سیاست حفظ حریم خصوصی سرویس Gravatar در اینجا در دسترس است: https://automattic.com/privacy/. پس از تایید نظر شما، تصویر پروفایل شما در محیط نظر شما برای عموم قابل مشاهده است.

محتوای متنی و چند رسانه ای

اگر شما تصاویری را به وب سایت بارگذاری می کنید، باید از بارگذاری تصاویر با داده های مکانی تعبیه شده (EXIF GPS) خودداری کنید. بازدیدکنندگان از وب سایت می توانند هر داده مکانی را از تصاویر روی وب سایت دانلود و استخراج کنند.

کوکی ها (سوابق فعالیت)

اگر شما یک نظر در سایت ما بگذارید، ممکن است تمایل داشته باشید که نام، آدرس ایمیل و وب سایت خود را در کوکی ها ذخیره کنید. این ها برای راحتی شما هستند بنابراین شما نیازی ندارید که مجدداً جزئیات خود را وقتی که دیگر نظری بگذارید، پر کنید. این کوکی ها برای یک سال باقی خواهند ماند.

اگر شما صفحه ورود ما را مشاهده کنید، ما یک کوکی موقت تنظیم خواهیم کرد تا تعیین کنیم که آیا مرورگر شما کوکی ها را قبول می کند یا خیر. این کوکی هیچ داده شخصی را شامل نمی شود و هنگامی که مرورگر خود را ببندید، حذف می شود.

هنگام ورود شما، ما همچنین چندین کوکی را برای ذخیره اطلاعات ورود شما و انتخابات نمایش صفحه شما تنظیم خواهیم کرد. کوکی هایورود برای دو روز، و کوکی های گزینه های نمایش صفحه برای یک سال باقی می مانند. اگر شما “مرا به خاطر بسپار” را انتخاب کنید، ورود شما برای دو هفته باقی خواهد ماند. اگر از حساب کاربری خود خارج شوید، کوکی های ورود حذف خواهند شد.

اگر شما یک مقاله را ویرایش یا منتشر کنید، یک کوکی اضافی در مرورگر شما ذخیره خواهد شد. این کوکی شامل هیچ داده شخصی نیست و فقط شناسه پست مقاله ای که شما به تازگی ویرایش کرده اید را نشان می دهد. این بعد از یک روز منقضی می شود.

محتوای تعبیه شده از سایت های دیگر

مقالات این سایت ممکن است محتوای تعبیه شده ای شامل باشند (مثل ویدیو ها، تصاویر، ابزارها و غیره). محتوای تعبیه شده از سایت های دیگر دقیقاً همانطور عمل می کند که اگر بازدید کننده سایت دیگری را مشاهده کرده باشد. این سایت ها ممکن است داده های شما را جمع آوری کنند، کوکی ها را استفاده کنند، ردیابی اضافی از طرف سایت ثالث را تعبیه کنند، و تعامل شما را با محتوای تعبیه شده رصد کنند، از جمله ردیابی تعامل شما با محتوای تعبیه شده اگر شما حساب کاربری داشته باشید و در آن سایت وارد شده باشید.

اشتراک گذاری داده ها

اگر شما درخواست بازیابی رمز عبور را ارسال کنید، آدرس آدرس ای پی شما در ایمیل بازیابی شامل خواهد شد.

مدت زمان نگهداری داده ها

اگر شما یک نظر بگذارید، نظر و متادیتای آن برای مدت نامحدود نگهداری می‌شود. این امر به ما کمک می‌کند تا هر نظر پیگیری را به صورت خودکار تشخیص دهیم و تایید کنیم به جای اینکه آنها را در صف مدیریت نگه داریم. برای کاربرانی که در وب سایت ما ثبت نام می‌کنند (اگر چنین کاربری وجود داشته باشد)، ما همچنین اطلاعات شخصی را که آنها در پروفایل کاربری خود ارائه می‌دهند، ذخیره می‌کنیم. همه کاربران می‌توانند اطلاعات شخصی خود را در هر زمان مشاهده، ویرایش یا حذف کنند (به جز اینکه نمی‌توانند نام کاربری خود را تغییر دهند). مدیران وب سایت همچنین می‌توانند این اطلاعات را ببینند و ویرایش کنند.

درخواست دریافت یا حذف داده های کاربری

اگر شما حساب کاربری در این سایت دارید، یا نظراتی گذاشته‌اید، می‌توانید درخواست کنید تا یک فایل خروجی از داده‌های شخصی که ما درباره شما نگهداری می‌کنیم، از جمله هر داده‌ای که شما به ما ارائه داده‌اید، دریافت کنید. شما همچنین می‌توانید درخواست کنید که ما هر داده‌ی شخصی که درباره شما نگهداری می‌کنیم را پاک کنیم. این درخواست شامل داده هایی که ما موظف به نگهداری آن برای اهداف اداری یا قانونی و امنیتی هستیم نمی باشد.

نقطه
Logo