فال ازدواج زن فروردین با مرد فروردین

دسترسی سریع: فال ازدواج و طالع بینی متولدین هر ماه

زن متولد ماه
مرد متولد ماه
11 -
❤️
09 -

سازگاری میان برج حمل و حمل رابطه‌ای است که توسط آتش بنا نهاده شده، توسط آتش روشن می‌شود و احتمالاً در نهایت به واسطه آتش نابود می‌گردد. مریخ، جنگجوی جهان، بر برج حمل حکمرانی می‌کند و این اتفاقی نیست که مریخ خدای جنگ رومی‌ها بوده است. برج حمل شجاع و پیشگام است، مانند شخصیت افسانه‌ای یک قهرمان، اما آیا در زندگی یک حمل معمولی جایی برای بیش از یک قهرمان وجود دارد؟ از میان تمام نشانه‌های زودیاک، سازگاری با برج حمل نیاز به شریکی دارد که حاضر باشد اجازه دهد حمل پیشتاز باشد.

راحت است ببینیم چرا این دو برج به یکدیگر جذب می‌شوند، چون روحیه سرکش و غیرقابل مهار برج حمل توسط هر دوی آن‌ها به اشتراک گذاشته شده است. برج حمل نمادی است اصلی، اما هر دوی این افراد همچنان در خط مقدم عمل قرار دارند. جذابیت فیزیکی بین آنها در ابتدای آشنایی با پیدا کردن روحی همسان در یکدیگر بسیار شدید است و قطعاً شور و هیجان و آتش‌بازی در اتاق خواب وجود خواهد داشت. با این حال، بعد از پایان دوران ماه عسل، سازگاری بین دو برج حمل باید ادامه پیدا کند، اما چگونه این دو می‌توانند چنین رابطه‌ای پرتلاطم را در دوران کسالت‌بار زندگی حفظ کنند؟

هر دو شریک نیاز به کنترل دارند، درست است که در این رابطه تطابق بین بره و بره وجود دارد، اما خوب اختلاف نظرهایی هم وجود خواهد داشت. خلق و خوی یک بره واقعاً جالب و دیدنی است و زمانی که سازگاری بین بره و بره خوب پیش نرود، این موضوع به کل دنیا کشیده خواهد شد. آن دو ممکن است در انظار عمومی فریاد بزنند و شاید حتی کارشان به خشونت فیزیکی کشیده شود، البته این موضوع در مورد کسانی که بسیار افراطی هستند صدق می کند نه آنهایی که اختلافات خود را پشت چهره‌ای قابل قبول پنهان می‌کنند. آنها یکدیگر را تهدید می‌کنند و مدام تلاش می‌کنند تا برتری خود را ثابت کنند، اما وقتی آنها کنار هم می‌مانند و با یکدیگر سازگار می شوند، به شیوه‌ای عجیب با هم همکاری می‌کنند و بقیه دنیا را متعجب می‌سارند.

1

سازگاری کلی میان برج حمل و حمل در فال هندی

رابطه‌ و سازگاری برج حمل و حمل بسیار شفاف است. حمل دور و بر ماجرا نمی‌چرخد یا حرف‌هایش را قند و عسل نمی‌کند و منظورش را همان‌طور که هست بیان می‌کند. این رابطه وقتی که خوب است، می‌تواند یکی از پیچیده‌ترین، هیجان‌انگیزترین و ناگهانی‌ترین ترکیب‌های همه جفت‌های برج‌های زودیاک باشد. دو نفر متولد برج حمل که واقعاً عاشق یکدیگر هستند، اشتیاقی را با یکدیگر تقسیم می‌کنند که بسیاری از ما حتی هرگز فرصت احساس آن را پیدا نمی‌کنیم، چراکه این دو یکدیگر را به قله‌های بلند و بلندتری سوق می‌دهند. با این حال، برخی سازش‌ها نیاز است تا بهترین ویژگی‌های متقابلشان بروز کند. گرچه برج حمل خواهان پیروزی است و همیشه پادشاه زودیاک محسوب می‌شود، سازگاری دو برج حمل در این شراکت مستلزم آن است که به شریک دیگر نیز گاهی اجازه پیروزی یا رهبری داده شود، فقط گاهی اوقات.

اگر هر دو شریک در رابطه بتوانند سرگرمی‌ها و علایق شخصی خود را داشته باشند که در آن‌ها موفق باشند و بدرخشند، بدون توجه به قهرمان هم‌راهشان، به مدیریت رقابت ذاتی موجود در رابطه کمک می‌کند. اما اگر هر دو شریک در فعالیت‌های مشابهی دخیل باشند، رقابت همچنان مشخص خواهد بود برای بهترین نوع سازگاری بین برج حمل و حمل، هر دو شریک باید به روش خودشان و در زمینه‌های خودشان موفق شوند. این کار کمک می‌کند تا دمای رابطه تا حدودی پایین بیاید و با نادیده گرفتن خودخواهی‌ها، اجازه می‌دهد تا جنبه‌های خوب تمام آن اشتیاق نمایان شود.

بیایید لحظه‌ای به قهرمان اسطوره‌ای برگردیم: بره‌ها از درون به جنگیدن مقید هستند، چرا که مبارزه بخشی از روان آن‌هاست. مسئله این است که آیا قرار است با یکدیگر بجنگند، یا اینکه کنار هم قرار گیرند و در یک سو متحد شوند و بجنگند. اگر هر دو در کنار هم، به جای مقابله با یکدیگر، بجنگند، این شراکتی غیرقابل متوقف است. اگر نه، عاقبت رابطه بین بره و بره ممکن است در نهایت به پایانی به هم ریخته و بسیار ترسناک بینجامد!

فال ازدواج زن فروردین با مرد فروردین
2

سازگاری عشقی حمل و حمل

اگر می‌خواهید رابطه‌ای بلندمدت و متعهدانه بین فرد متولد برج حمل با فرد دیگری از همین برج برقرار کنید، احتمالاً لازم است هر بار تعدیل‌هایی را انجام دهید. با توجه به اینکه هر دوی شما گاهی از یک درگیری خوب لذت می‌برید، برای اولین بار می‌توانید این تخلیه انرژی را در یکدیگر داشته باشید بدون اینکه کس دیگری را خسته کنید، این تنظیم در حد اعتدال می‌تواند خوب باشد. اما مشکل این است که این کار مثل یک بازی شانسی خواهد بود. برای اینکه هر دوی شما انگیزه پیدا کنید، به مقداری رقابت نیاز دارید. با این حال، هیچ یک از شما در عقب‌نشینی خوب نیستید، پس مواظب باشید در گرماگرم لحظات چقدر شرط‌ بندی‌ها را بالا می‌برید و چه حرف‌هایی می‌زنید.

کیفیت رابطه بین برج حمل و برج حمل بیش از هر چیز، به داد و ستد بستگی دارد، کاری که هیچ‌یک از شما واقعاً در آن مهارت ندارید. شما به یک سیستم برای تقسیم قدرت در درازمدت نیاز دارید، جایی که هر یک از شما مسئول تصمیم‌گیری‌ها و انتخاب‌ها در زمینه‌های مختلف زندگی باشید و یک قانون داشته باشید که در “حوزه” دیگری دخالت نکنید. بدون این تفاهم، رابطه شما به یک رقابت قدرت بزرگ تبدیل می‌شود که واضح است مخرب و ناکارآمد خواهد بود.

اگرچه مرز و محدوده‌ی مشخصی در کار نیست، اما اگر بتوانید انرژی خود را به عنوان یک زوج هدایت کنید و به صورت تیمی کار کنید، ترکیب برج حمل با حمل می‌تواند بسیار قدرتمند باشد. ضعف‌های شما، به ویژه مشکلات کنترل اعصاب و زبان، بی‌صبری، ریسک‌پذیری بالا، ناتوانی در پذیرش مشاوره و عدم واقع‌بینی، در طرف دیگر نیز تشدید می‌شوند. می‌توان پیش‌بینی کرد که درجه‌ای نسبتاً عادی از بحران وجود خواهد داشت، اما هیچ‌یک از شما آن را به عنوان عامل منفی نمی‌بینید.

3

سازگاری جنسی حمل و حمل

از آنجایی که مسائل مهم‌تری برای درس گرفتن دارند، زندگی جنسی برای متولدین برج حمل در اولویت نیست و این موضوع به دلیل بی‌تفاوتی متقابل نیست، بلکه به خاطر این است که در شرایط زندگی با فعالیت‌های اجتماعی بالا تقریباً هیچ وقتی برای صمیمیت وجود ندارد. این به این معنا نیست که آن‌ها عاطفه‌ای ندارند و نمی‌توانند عاشق موفقی برای یکدیگر شوند. تمایل به احساس داشتن شریک و برآوردن خواسته‌های او از هماهنگی بالای متولدین برج حمل در رختخواب حکایت دارد. شور و صراحت وجودیشان، به آن‌ها زندگی جنسی‌ جالب و انعطاف‌پذیر می‌بخشد.

این جنبه از زندگی توسط شباهت مزاج‌ها کامل می‌شود. اگر یکی از شرکا شروع به کشیدن پتو به سمت خود کند، ممکن است دردسرهایی پیش بیاید. مرد متولد برج حمل از همسرش تحسین و قدردانی از مهارت مردانگی‌اش را می‌خواهد. و اگر یک زن در این مورد خردمندی نشان دهد و تسلیم شدن را به عنوان جنبه‌ای از بازی بشناسد، در برابری جنسی کاملا از او تشکر خواهد شد. افراد لجباز نیز ممکن است با پذیرش رهبری متناوب در رختخواب به توافق برسند.

4

سازگاری خانوادگی حمل و حمل

مردم متولد فروردین به صداقت و صراحت در زندگی خانوادگی اهمیت می‌دهند که این امر به آن‌ها اجازه می‌دهد نظرات مشترکی داشته باشند و به دنبال حل مشترک مسائل باشند. خلاقیت و توانایی بخشش، تأثیر مثبتی بر تجربیات آن‌ها دارد. دلایل دیگر برای اتحاد نزدیک‌تر بین شرکای سرکش، تولد و مراقبت‌های بعدی از فرزندان است. با اینکه افراد متولد فروردین با یکدیگر در ازدواج سازگاری زیادی دارند، شادی و صلح تنها رویایی در روابط آن‌هاست. عدم تطابق برنامه‌ها یا دیدگاه‌ها در مورد تربیت فرزندان می‌تواند به جنجال‌های پر سر و صدا تبدیل شود و آتش این جنگ دامن بستگان نزدیک را هم بگیرد. دیگران از اتحاد آن‌ها کاملا راضی نیستند و در عین حال حسادت می‌کنند، چراکه شور و هیجانی که بین آن‌ها می‌سوزد اغلب از داستان‌های عاشقانه هیجان‌انگیز تر است.

خبر خوب این است که افراد با گذشت زمان یکدیگر را بهتر می‌شناسند، احترام متقابل به وجود می‌آید و هر دو یاد می‌گیرند راه‌های مصالحه آمیز را دنبال کنند و مقاومت در برابر ادعاها ضعیف‌تر می‌شود. اگر از این منظر به اتحاد آن‌ها نگاه کنیم، هماهنگی و نکات مثبت برج حمل با برج حمل در زندگی خانوادگی بیشتر از موارد منفی است. همچنین شخصیت‌های ناپایدار و انفجارهای عاطفی طوفانی که این دو دارند نقش مثبتی ایفا می‌کنند، چراکه باعث می‌شود دو شریک از زندگی یکنواخت و خسته‌کننده در امان بمانند! از طریق تعارض، رابطه‌ها اغلب تکامل می‌یابند و اعضای عنصر آتش این موضوع را بهتر از هر کسی می‌دانند.

5

سازگاری کاری حمل با حمل

نمایندگان نشانه اول زودیاک (متولدین فروردین) پول به دست خواهند آورد، بهره‌وری و استقامتی فراانسانی خواهند داشت و از تنبلی و رکیک گویی نیز متنفرند. بنابراین، سازگاری محیط کاری برج حمل با برج حمل می‌تواند بسیار مفید باشد و نتایج مثبتی به همراه داشته باشد: منفعت متقابل از اتحاد تجاری حاصل خواهد شد. اگر انرژی و تخیل آن‌ها در یک جهت هدایت شود، توانایی تغییر کوه‌ها را دارند، چرا که آن‌ها زمانی که دیگران کنار می‌کشند، عقب‌نشینی نمی‌کنند. اگر رقابتی بین برج حمل‌ها رخ دهد، ارتباط تجاری به احتمال زیاد فرو خواهد پاشید. کمبود دیپلماسی و بینش آن‌ها یکی دیگر از موانع چنین شراکتی است که دلیل شکست پروژه‌های مشترک نیز می‌باشد.

سازگاری کاری زن فروردین با مرد فروردین
6

سازگاری دوستی حمل با حمل

سازگاری برج حمل با برج حمل در دوستی، بسیار عالی است. روابط دوستانه بین اعضای این نشانه بر مبنای شباهت‌ ارزش‌ها و دیدگاه‌ها تمرکز دارد و با گذشت سال‌ها فقط قوی‌تر می‌شود. حمل‌ها هرگز با یکدیگر خسته نمی‌شوند، خطر موقعیت‌های تعارضی با شفافیت، درستکاری و نبود تعهدات متقابل کاهش می‌یابد. بنابراین رابطه بین آن‌ها، از روابط عاشقانه خوش‌بینانه‌تر است و ممکن است تا پایان عمر ادامه یابد. آن‌ها روابط خود را بر اساس صداقت و اعتماد متقابل و به عنوان مخالفین غیبت بنا می‌کنند. میل فعال یکی از آن‌ها برای گرفتن نقش غالب ممکن است علت احتمالی برای پایان دوستی باشد.

سوالات متداول

۱. چه کسی بیشترین شانس را دارد تا همراه خوشبختی برای برج حمل(فروردین) باشد؟

نشانه‌هایی که بیشترین سازگاری را با برج حمل دارند عموماً شامل میزان(مهر)، اسد(مرداد)، قوس(آذر) و دلو(بهمن) می‌باشند. نشانه‌هایی که کمترین سازگاری را با برج حمل دارند عموماً سرطان(تیر) و جدی(دی) می‌باشند. بومیان برج حمل نشانه‌های آتش هستند.

۳. کدام سیاره بر برج حمل حکمرانی می‌کند؟

مریخ بر برج حمل حکمرانی می‌کند.

۴. آیا افراد متولد برج حمل قابل اعتماد هستند؟

موالید برج حمل از درون محاسبه‌گر طبیعت هستند. مورد اعتماد واقع شدن برای یک فرد متولد برج حمل، احساس بسیار خوبی به همراه دارد. آنها نه تنها قابل اعتماد هستند، بلکه خودشان نیز به راحتی به دیگران اعتماد می‌کنند.

جدول راهنمای اسامی ماه های زودیاک

نشانهماه (برج)صورت فلکی (زودیاک)طالع بینی
11 -فروردین (حمل)قوچ (Aries)زن فروردین
مرد فروردین
Taurusاردیبهشت (ثور)گاو (Taurus)زن اردیبهشت
مرد اردیبهشت
12 -خرداد (جوزا)دو پیکر (Gemini)زن خرداد
مرد خرداد
02 -تیر (سرطان)خرچنگ (Cancer)زن تیر
مرد تیر
Leo Signمرداد (اسد)شیر (Leo)زن مرداد
مرد مرداد
Virgoشهریور (سنبله)دوشیزه (Virgo)زن شهریور
مرد شهریور
07 -مهر (میزان)ترازو (Libra)زن مهر
مرد مهر
03 -آبان (عقرب)گژدم (Scorpio)زن آبان
مرد آبان
05 -آذر (قوس)کمان (Sagittarius)زن آذر
مرد آذر
Sagittariusدی (جدی)بزغاله (Capricorn)زن دی
مرد دی
04 -بهمن (دلو) کوزه (Aquarius)زن بهمن
مرد بهمن
01 -اسفند (حوت)ماهی (Pisces)زن اسفند
مرد اسفند
جدول راهنمای نشانه های زودیاک به همراه نام لاتین، صورت فلکی، ماه شمسی، و برج

نقطه
Logo