فال ازدواج زن مرداد با مرد فروردین

دسترسی سریع: فال ازدواج و طالع بینی متولدین هر ماه

زن متولد ماه
مرد متولد ماه
11 -
❤️
09 -

سازگاری زن مرداد با مرد فروردین بر اساس طالع بینی به نظر هموار است زیرا در بسیاری از جهات به هم شبیه هستند. در نتیجه، چنین جفتی غیرمعمول نیست. خورشید سرپرست ماه مرداد (اسد یا شیر) است و فروردین(حمل یا قوچ) تحت حکمرانی مریخ قرار دارد. هر دو سیاره انرژی های پرخاشگرانه دارند و توانایی نابود کردن هر کسی که در مسیرشان قرار گیرد را دارند. این نشانه‌ها اگر با هم ترکیب شوند، زوج موفقی تشکیل خواهند داد که قادر به دگرگون کردن کوه‌ها و غلبه بر هر چالشی هستند. بسیار محتمل است که آنها با یکدیگر ملاقات کرده و در اشکال مختلفی از روابط با یکدیگر همزیستی کنند. این دو فرد قوی با علاقه متقابل و تمرکز ویژه، نیروی پرقدرتی را تشکیل می‌دهند که در آن می‌توانند به اهداف خود در زندگی دست یابند. نکته حیاتی این است که این انرژی در تضاد با یکدیگر استفاده نشود.

از آنجایی که این نشانه‌های زودیاک قادر به برقراری ارتباط خوب و موثر با یکدیگر هستند، اختلافات بین آنها نادر است. هر دو نفر دارای انگیزه‌ای بی‌کران هستند که آنها را به سمت افراط پیش می‌برد، همچنین یک تمایل ذاتی به تسلط دارند. آن‌ها خودباور، متمرکز و کمی خودخواه هستند. آن‌ها درک خوبی از آنچه که می‌خواهند از زندگی بدست آورند دارند و قادر به دستیابی به آن هستند. با این حال، آقای قوچ در رابطه‌ی آن‌ها معلم است، در حالی که خانم شیر شاگرد یا دوست جوان‌تر است و هرچه شاگرد بیشتر توجه کند و یاد بگیرد، رابطه‌ی آن‌ها بهتر خواهد بود.

1

سازگاری کلی شیر و قوچ در فال هندی

طالع بینی ماه تولد زن مرداد و مرد فروردین

بر اساس گفته ستاره‌شناسان، زن مرداد و مرد فروردین، سازگاری بالایی با یکدیگر دارند. به دلیل این که هر دو از نشانه های زودیاک عنصر آتش هستند، که توضیح دهنده دیدگاه مشترک آنها به زندگی، خواسته‌ها و خلق و خویشان است. شراکت آنها پتانسیل زیادی برای ایجاد یک اتحاد طولانی مدت و مستحکم را دارد. با این حال، سازگاری آنها مطلق نیست. احتمال دارد که این دو با یکدیگر در تضاد باشند. اگر رقابتی بین آنها به وجود آید، این امر ممکن است رخ دهد. چرا که هر یک از آنها به طور طبیعی مایل به رهبری هستند و برای کسب عنوان تا پای جان می‌جنگند. علاوه بر همه این‌ها، آقای قوچ برای لجبازی‌هایش معروف است که می‌تواند تأثیر منفی بر روابط داشته باشد.

زن مرداد و مرد فروردین هر دو از در مرکز توجه بودن و تحسین شدن لذت می‌برند و شگفت‌آور است که هر کدام از آن‌ها این حس را در طرف مقابلش درک کرده و یار خود را برای خوشحال کردن او، تحسین می‌کند. بر اساس فال همخوانی، قوچ و شیر شانس مناسبی برای حفظ یک رابطه محکم دارند چون عاشق و قدردان یکدیگر هستند. اولین نشانه‌ی زودیاک آقای قوچ، اعتماد به نفس خود را با شریکش به اشتراک می‌گذارد و او را به سمت هدف‌های جدید سوق می‌دهد. وقتی حمل بیش از حد پیش می‌رود و مستقیم عمل می‌کند، عزت‌نفس شیر می‌تواند آسیب ببیند. با وجود ادعاهای بلندپروازانه‌، شیرها حساس هستند و اگر کسی خیلی خشن با آن‌ها رفتار کند، ممکن است ناراحت شوند.

2

سازگاری کسب‌ و کار شیر و قوچ

فال رابطه کاری زن مرداد و مرد فروردین

زن مرداد و مرد فروردین می‌توانند با تشکیل یک کار مشترک نتایج عالی تولید کنند. در محیط کار، این دو سازگاری بالایی با یکدیگر دارند و نشان می‌دهند که حرفه‌ای‌های واقعی چگونه کار می‌کنند. آن‌ها الهام‌بخش و مشوق یکدیگر هستند که این امر منجر به سود متقابل می‌شود. این دو نفر در کل، توانایی‌های تحلیلی و تخیل خلاقانه‌ای کسب کرده‌اند که به آن‌ها امکان می‌دهد تا با هم ایده‌های عالی خلق کنند. اتحاد کاری آن‌ها سود قابل توجهی به بار خواهد آورد، به شرط این که آن‌ها به موقع ارزش یکدیگر را در نظر بگیرند و به طور منطقی مسئولیت‌ها و پست‌ها را تخصیص دهند.

فال ازدواج زن مرداد با مرد فروردین
3

سازگاری دوستی شیر و قوچ

فال رابطه دوستی زن مرداد و مرد فروردین

سازگاری زن مرداد و مرد فروردین در دوستی شانس خوبی دارد. هر دو نفر به آزادی و کرامت احترام می‌گذارند، بنابراین نیازی به دروغ گفتن یا وانمود کردن برای دیگران را ندارند. این صداقت، روابط دوستانه عمیقی را پرورش می‌دهد که در آن اغلب یکی به نجات دیگری می‌شتابد، همچنین احترام متقابل به مرزها و علایق شریک زندگی وجود دارد. چنین دیدگاه‌هایی معمولاً توسط علاقه یا ماجرای مشترکی دنبال می‌شوند. زمانی که قوچ و شیر از جنس مخالف با هم ارتباط دوستی را تشکیل می‌دهند، ممکن است به چیزی بیشتر یعنی عشق تبدیل شود. از طرف دیگر دوستی‌ها می‌توانند بر اثر رقابت‌های غیرمنتظره از هم پاشیده شوند.

4

سازگاری عشقی شیر و قوچ

فال رابطه عشقی زن مرداد و مرد فروردین

شانس سازگاری زن مرداد و مرد فروردین در عشق کم است. با وجود اینکه ابتدا مانند آهنربا به یکدیگر جذب می‌شوند و قدرت و انرژی قوی را در یکدیگر حس می‌کنند، یار خود را تحسین می‌کنند و به او افتخار می‌کنند. اما این احساس دوام زیادی ندارد، چون به تدریج احساسات فروکش می‌کند. اگر این زوج‌ها ازدواج کنند، زندگی مشترک آن‌ها احتمالا خیلی طولانی نیست. هر دو به سبک زندگی پرجنب و جوش علاقه‌مندند و مشتاق بهبود خود هستند. خودشکوفایی اولویت بالایی برای آن‌ها دارد. در موارد نادر، تمایل یکی از آن‌ها به کنار گذاشتن منافع شخصی خود به خاطر دیگری می‌تواند نجات‌بخش ازدواج‌شان باشد. از آنجایی که متولدین مرداد لجبازی متولدین فروردین را ندارند، آن‌ها برای این کار مناسب‌تر هستند.

بنابراین، سازگاری قوچ و شیر در یک رابطه، پدیده‌ای مبهم و نامعلوم است که بر اساس عوامل مختلفی شکل می‌گیرد. از آنجایی که قوانین زندگی زوج های جوان این نشانه‌ها هنوز به طور کامل شکل نگرفته، فرصت بیشتری برای با هم بودن و کنار آمدن و رسیدن به تفاهم را دارند. چون اصول زندگی اعضای جوان این نشانه‌ها هنوز کاملاً شکل نگرفته است، آن‌ها فرصت‌های بیشتری برای هم‌نشینی و تعامل دارند. افرادی که در دهه چهل و پنجاه زندگی خود هستند، در تغییر عقاید خود مشکل دارند. و اگر شخصی تمام عمر خود را به عنوان رهبر دیگران سپری کرده باشد، بعید است که بتواند نقش یک رهرو را بازی کند.

 سازگاری عشقی شیر و قوچ
5

سازگاری جنسی شیر و قوچ

فال رابطه زناشویی زن مرداد و مرد فروردین

سازگاری زن مرداد و مرد فروردین در رختخواب معمولاً مورد جشن و شادمانی است، چرا که هر دو از خلق و خویی متلاطم برخوردارند. چه چیزی از دو عاشق پرشور و سوزان در یک رختخواب شورانگیزتر است؟ زندگی عاشقانه‌شان بخصوص در ابتدا ایده‌آل است. به طور کلی، نشانه‌هایی با انرژی زیاد جنسی، صرف‌نظر از ظاهرشان جذاب‌اند. در نتیجه، گاهی اوقات هوای عاشقانه‌ای که میان این دو پرواز می‌کند، شروع به جرقه زدن می‌کند.

با آغاز زندگی روزمره و کم‌رنگ شدن احساسات، روابط جنسی که زمانی در اولویت اول قرار داشت، به مقام دوم کشیده می‌شود و جای خود را به سوال “چه کسی خانه را مدیریت می‌کند؟” می‌دهد. با این حال، اگر دو صاحب‌نظر برای خلق زندگی و تعیین نقش‌ها و وظایف خانوادگی به کار روند، درگیری‌ها به حدی زیاد می‌شود که مسائل جنسی به خودی خود ناپدید می‌شوند. برای هر دوی این افراد، موضوعات جنسی نقش مهمی در زندگی‌شان دارد. بنابراین، اگر شرکای زندگی از همان ابتدا در رختخواب مکمل یکدیگر نباشند، رابطه شان محکوم به شکست است.

6

سازگاری خانوادگی شیر و قوچ

فال ازدواج زن مرداد و مرد فروردین

سازگاری ازدواج زن مرداد و مرد فروردین زیاد نیست اما کم و بیش مؤثر است، اگر شیر و قوچ هر دو روی خود کار کنند. شخصیت‌های آن‌ها در خالص‌ترین شکلشان با هم ترکیب نمی‌شوند. خانواده با دوستی فرق دارد؛ مسئولیت‌های مشترکی وجود دارد که باید انجام شوند. دو خودمحور که در مذاکره و عقب‌نشینی ناکام می‌مانند، خیلی دور نخواهند رفت. تنها زمانی می‌توان به آن‌ها کمک کرد که تلاش زیادی برای مدیریت خود انجام دهند. آتشفشان‌های درونی خانم شیر به گونه‌ای تنظیم شده‌اند که بی‌وقفه، ۲۴ ساعته در روز، هفت روز هفته دود می‌کنند. در این رابطه، نشانه اول زودیاک یعنی مرد فروردین با وجود لجبازی و عدم تحملش، اغلب به صورت منطقی رفتار می‌کند و تلاش می‌کند تا بر شریکش تسلط یابد.

اگر این دو در اتحاد زناشویی به هم نزدیک شده باشند، باید خیلی روی خودشان کار کنند. در غیر این صورت، رابطه‌شان شبیه به برخورد دو تایتان خواهد بود که پس از آسیب رساندن به یکدیگر، در جهات مختلف پراکنده می‌شوند. برای مثال، مسئله کنترل بودجه باید به عهده مرد فروردین باشد. چرا که خانم شیر، بزرگواری بی‌پایان و علاقه زیادی به تجملات دارد و ممکن است ولخرجی کند. داشتن چنین والدینی برای فرزندان سخت است، چون محیط پرتنش خانه به احتمال زیاد به آنها برای رشد و پیشرفت کمکی نخواهد کرد. سازگاری خانوادگی زن مرداد و مرد فروردین ممکن است، اگر هر دو واقعا بخواهند با هم باشند. مهارت‌های مذاکره برای رد شدن از مشکلات، مفید و کاربردی است و این زوج به شدت به آن نیاز دارند.

سوالات متداول

چه کسی شریک خوشبختی برای متولدین برج حمل خواهد بود؟

نشانه‌هایی که بیشترین سازگاری را با برج حمل دارند، معمولاً شامل میزان(ترازو)، اسد(مرداد)، قوس(آذر) و دلو(بهمن) هستند. نشانه‌هایی که کمترین سازگاری را با برج حمل دارند، معمولاً شامل سرطان(تیر) و جدی(دی) می‌باشند.

عنصر متولدین ماه فروردین (برج حمل) چیست؟

متولدین ماه فروردین نشانه‌های آتش هستند.

کدام سیاره بر متولدین فروردین حکمرانی می‌کند؟

سیاره مریخ بر برج حمل حکمرانی می‌کند.

آیا متولدین فروردین قابل اعتماد هستند؟

متولدین فروردین بسیار محاسبه‌گر هستند. مورد اعتماد واقع شدن برای یک فرد متولد برج حمل، احساس بسیار خوبی است. آن‌ها نه تنها قابل اعتمادند، بلکه خودشان نیز به راحتی به دیگران اعتماد می‌کنند.

جدول راهنمای اسامی ماه‌های زودیاک

نشانهماه (برج)صورت فلکی (زودیاک)طالع بینی
11 -فروردین (حمل)قوچ (Aries)زن فروردین
مرد فروردین
Taurusاردیبهشت (ثور)گاو (Taurus)زن اردیبهشت
مرد اردیبهشت
12 -خرداد (جوزا)دو پیکر (Gemini)زن خرداد
مرد خرداد
02 -تیر (سرطان)خرچنگ (Cancer)زن تیر
مرد تیر
Leo Signمرداد (اسد)شیر (Leo)زن مرداد
مرد مرداد
Virgoشهریور (سنبله)دوشیزه (Virgo)زن شهریور
مرد شهریور
07 -مهر (میزان)ترازو (Libra)زن مهر
مرد مهر
03 -آبان (عقرب)گژدم (Scorpio)زن آبان
مرد آبان
05 -آذر (قوس)کمان (Sagittarius)زن آذر
مرد آذر
Sagittariusدی (جدی)بزغاله (Capricorn)زن دی
مرد دی
04 -بهمن (دلو) کوزه (Aquarius)زن بهمن
مرد بهمن
01 -اسفند (حوت)ماهی (Pisces)زن اسفند
مرد اسفند
جدول راهنمای نشانه های زودیاک به همراه نام لاتین، صورت فلکی، ماه شمسی، و برج

نقطه
Logo