فال ازدواج زن شهریور با مرد فروردین

دسترسی سریع: فال ازدواج و طالع بینی متولدین هر ماه

زن متولد ماه
مرد متولد ماه
11 -
❤️
09 -

سازگاری زن شهریور با مرد فروردین بر اساس طالع‌بینی ودایی نشان می‌دهد که احتمال تشکیل یک جفت ایده‌آل میان آن‌ها بسیار کم است، زیرا شکاف عظیمی میانشان وجود دارد. آن‌ها متفاوت هستند، مانند روز و شب، بنابراین به ندرت به عنوان یک جفت یافت می‌شوند. متولدین شهریور علاقه زیادی به روتین و نظم دارند به گونه‌ای که همه چیز بر روی قفسه‌ها مرتب و منظم است، در افکار و اعمال خود دقیق و متناسب هستند و به ندرت با ریسک موافقت می‌کنند. متولد فروردین کاملاً برعکس است. او بی‌پروا و سرسخت، در اندیشه و عمل آشفته است، به همین دلیل اغلب دچار دردسر می‌شود. او برون‌گرا و اغلب بی‌احتیاط است. این دو نشان فقط یک چیز مشترک دارند، تمایل به رهبری و حکمرانی. اما، متأسفانه چنین اشتراکی یک منفی بزرگ است.

آنها هیچگونه نقطه مشترک مثبتی ندارند و برقراری روابط در چند دقیقه غیر واقع‌بینانه است. چنین اتحادهایی تنها در یک مورد ممکن است، زمانی که روابط به خاطر منفعتی برای یکی یا هر دو شریک دنبال می‌شوند. به عنوان مثال، در روابط خانوادگی، این یک ازدواج از روی منفعت خواهد بود، جایی که احتمالاً متولد شهریور محاسبه‌گر است. مرد فروردین گرما و مراقبت نیاز دارد، او به عشق و پشتیبانی شریک زندگی‌اش نیازمند است. اما زن شهریور این توانایی را ندارد، چون مزاجش تا حدودی سرد است.

1

سازگاری کلی دوشیزه و قوچ در فال هندی

سازگاری زن شهریور با مرد فروردین بسیار کم است. دست کم، این مسئله در رابطه‌ای که هر دو علامت باید وظایفی را نسبت به یکدیگر انجام دهند، کاملا صادق است. آن‌ها کاملا نقطه مقابل یکدیگر هستند و ممکن است برای مدت کوتاهی به یکدیگر جذب شوند. دیدگاه‌ها، اخلاق و شخصیت‌های متفاوت، تقریبا هیچ امکانی به این دو نمی‌دهد تا زوج شوند. در ابتدا، زن شهریور توسط قاطعیت و شور مرد فروردین جذب می‌شود، اما بسیار زود از بی‌پروایی و بی‌نظمی او خسته شده و احتمالا رابطه را ترک خواهد کرد.

طالع‌بینی سازگاری زن شهریور با مرد فروردین چیز خوبی برایشان وعده نمی‌دهد. بانوی شهریوری عاشق ممکن است در توهم باشد که مرد فروردین قرار است آرام شود و از نظر او به حالت عادی برگردد. اما دیر یا زود، پس از مجادلات طولانی و تلاش‌های مکرر برای برقراری رابطه، این زوج از هم پاشیده خواهد شد. آن‌ها به دلیل شخصیت‌های متفاوت‌شان علایق مشترک کمی دارند و اگر مرد فروردین به سرگرمی‌هایی که با خطر، هیجان و احساسات رنگین همراه است علاقه دارد، زن شهریور به دنبال آرامش و امنیت است. به عبارتی ساده، دوستدار دوزندگی با دوک و کوه‌نورد، شانس کمی برای ملاقات دارند!

فال ازدواج زن شهریور با مرد فروردین
2

سازگاری کسب‌وکار دوشیزه و قوچ

سازگاری حرفه‌ای زن شهریور با مرد فروردین بسیار مطلوب است. جایی که تعهدات شخصی وجود ندارد اما منفعت مالی هست، این دو می‌توانند تیمی قدرتمند تشکیل دهند که قادر به دستیابی به نتایج بالا باشد. مرد فروردین پر از ایده‌ها است، تخیل او مرز ندارد. تعهد و پشتکار او امکان می‌دهد طرح‌ها به سرعت و به درستی اجرا شوند. بانوی شهریور در چنین اتحادی نقش یک سازمان‌دهنده‌ی ماهر را بازی می‌کند. او تمام جزئیات را محاسبه می‌کند، تمام ریسک‌ها و پاداش‌ها را مشخص می‌سازد، اقدامات گام به گام را به طور مؤثر برنامه‌ریزی می‌کند و دستورالعمل‌های آماده‌ای به مرد فروردین می‌دهد تا چگونگی دستیابی به نتیجه‌ی عالی را به او آموزش دهد.

3

سازگاری کسب‌وکار دوشیزه و قوچ

عجیب به نظر می‌رسد، اما سازگاری زن شهریور با مرد فروردین در دوستی بسیار مثبت است. وقتی در رابطه هیچ الزامی وجود ندارد و ارتباط تنها بر اساس تمایل متقابل شرکا است، این دو می‌توانند خوب با هم کنار بیایند و یکدیگر را کامل کنند. مرد فروردین بی‌قرار، مجموعه‌ای از نکات مثبت را به زن شهریوری ملانکولیک می‌آموزد و به او یاد می‌دهد چگونه لذت ببرد. البته بعید است که آنها با هم به مهمانی‌های پر سر و صدا بروند، اما غالباً گفتگوهای صمیمانه‌ای بین آنها رخ می‌دهد. خانم دوشیزه که به‌طور عقلانی فکر می‌کند، می‌تواند چند نکته ارزشمند به مرد فروردین بی‌پروا بدهد و آقای قوچ هم در عوض، او را به انجام عملی خارق‌العاده تحریک می‌کند.

4

سازگاری عشقی دوشیزه و قوچ

سازگاری عشقی زن شهریور با مرد فروردین ممکن است، اما فقط در ابتدای رابطه. مرد فروردین پرانرژی و خلاق می‌تواند با یک عمل رنگارنگ جلب توجه کند. دوران گل و شیرین رابطه‌شان قطعاً به مذاق او خوش خواهد آمد. اما وقتی قلب او فتح شود و علاوه بر احساسات بین آن‌ها، مسائل جدی‌تری پیش آید، زن شهریوری که تا نوک انگشتان حق به جانب است ناامید خواهد شد. مرحله روشن‌سازی روابط با تلاش‌های ناموفق برای تطبیق دادن شریک زندگی آغاز می‌شود. مرد فروردین که دارای خودبزرگ‌بینی مفرط است، احتمالاً با تغییر برای کسی موافقت نخواهد کرد و زن شهریور هم نمی‌تواند با بی‌پروایی او کنار بیاید و در نهایت، اتحاد آن‌ها پس از یک رویارویی طولانی فرو خواهد پاشید.

داستانی غم‌انگیزتر از سازگاری زن شهریور با مرد فروردین در یک رابطه در دنیا وجود ندارد. هر جا که مرز و محدودیت‌هایی باشد، مرد فروردین که عاشق آزادی است، مقاومت می‌کند. این دقیقاً همان چیزی است که زن شهریوری وسواسی از او می‌خواهد، حد و مرز! برای یک نشانه آتشی، چیزی خسته‌کننده‌تر از استراحت در طبیعت وجود ندارد، در حالی که برای زن شهریور، گذراندن وقت در خارج از شهر بهترین راه برای بازیابی نیروی درونی است. آقای قوچ می‌خواهد دائماً در مرکز رویدادها و اطراف مردم باشد، در حالی که خانم سنبله ترجیح می‌دهد وقتش را با سودمندی در تنهایی بگذراند.

 سازگاری عشقی دوشیزه و قوچ
5

سازگاری جنسی دوشیزه و قوچ

سازگاری جنسی زن شهریور با مرد فروردین در رختخواب موضوعی پیچیده و نامشخص است. خانم دوشیزه در رختخواب به احساسات و مقدمات عشق‌بازی اهمیت می‌دهد و اگرچه ممکن است در شروع رابطه در لحظه‌ای از شور و اشتیاق از خصلت تهاجمی شریک عاطفی‌اش راضی به نظر برسد، اما در آینده به سادگی از هیجان و سرعت بالای مرد فروردین خسته خواهد شد. شاید اگر شرکای عاطفی سعی کنند روی چگونگی و چقدر کارهای زیر پتو با یکدیگر به توافق برسند، آنگاه زندگی جنسی برای هر دو لذت آورتر باشد.

6

سازگاری خانوادگی دوشیزه و قوچ

سازگاری ازدواج میان زن شهریور با مرد فروردین تنها در صورتی ممکن است که هر دو شریک بپذیرند نگرش‌های خود نسبت به زندگی را به طور اساسی بازنگری کنند. خانم سنبله به عناصر خاک تعلق دارد و به همین دلیل، در همه چیز از جمله در زندگی خانوادگی به ثبات علاقمند است. داشتن یک روتین همیشگی برای او مهم است، او تمایل دارد که هر روز در یک زمان معین از خواب بیدار شود، صبحانه را بر اساس برنامه صرف کند و کار و استراحتش هم طبق یک روال مشخص باشد. آقای قوچ بی قرار اصلاً در تصویر ایده آل او جای نمی‌گیرد. علاوه بر این، پیش‌بینی ناپذیری و گرایش به ریسک مرد فروردین، گاهی باعث تحریک، آزردگی و حتی ترس در شریک زندگیش می‌کند. مرد فروردین هم به نوبه خود، به سرعت از زندگی با چنین شریکی که قابل پیش‌بینی و بی‌ذوق است، خسته می‌شود.

در این رابطه، سازگاری زن شهریور با مرد فروردین در زندگی خانوادگی چشم‌انداز روشنی ندارد. اغلب، افرادی که وارد روابط ازدواج می‌شوند، نمی‌توانند با هم کنار بیایند و سریع از هم جدا می‌شوند. استثناها ازدواج‌هایی هستند که بر مبنای محاسباتی و سود و زیان انجام می‌گیرند، جایی که خانم دوشیزه به خاطر منفعت مادی بدون مشکل، اختیارات را به مرد فروردینی می‌دهد و از تمام نواقص او چشم می‌پوشد.

سوالات متداول

چه کسی شریک خوشبختی برای متولدین برج حمل خواهد بود؟

نشانه‌هایی که بیشترین سازگاری را با برج حمل دارند، معمولاً شامل میزان(ترازو)، اسد(مرداد)، قوس(آذر) و دلو(بهمن) هستند. نشانه‌هایی که کمترین سازگاری را با برج حمل دارند، معمولاً شامل سرطان(تیر) و جدی(دی) می‌باشند.

عنصر متولدین ماه فروردین (برج حمل) چیست؟

متولدین ماه فروردین نشانه‌های آتش هستند.

کدام سیاره بر متولدین فروردین حکمرانی می‌کند؟

سیاره مریخ بر برج حمل حکمرانی می‌کند.

آیا متولدین فروردین قابل اعتماد هستند؟

متولدین فروردین بسیار محاسبه‌گر هستند. مورد اعتماد واقع شدن برای یک فرد متولد برج حمل، احساس بسیار خوبی است. آن‌ها نه تنها قابل اعتمادند، بلکه خودشان نیز به راحتی به دیگران اعتماد می‌کنند.

جدول راهنمای اسامی ماه‌های زودیاک

نشانهماه (برج)صورت فلکی (زودیاک)طالع بینی
11 -فروردین (حمل)قوچ (Aries)زن فروردین
مرد فروردین
Taurusاردیبهشت (ثور)گاو (Taurus)زن اردیبهشت
مرد اردیبهشت
12 -خرداد (جوزا)دو پیکر (Gemini)زن خرداد
مرد خرداد
02 -تیر (سرطان)خرچنگ (Cancer)زن تیر
مرد تیر
Leo Signمرداد (اسد)شیر (Leo)زن مرداد
مرد مرداد
Virgoشهریور (سنبله)دوشیزه (Virgo)زن شهریور
مرد شهریور
07 -مهر (میزان)ترازو (Libra)زن مهر
مرد مهر
03 -آبان (عقرب)گژدم (Scorpio)زن آبان
مرد آبان
05 -آذر (قوس)کمان (Sagittarius)زن آذر
مرد آذر
Sagittariusدی (جدی)بزغاله (Capricorn)زن دی
مرد دی
04 -بهمن (دلو) کوزه (Aquarius)زن بهمن
مرد بهمن
01 -اسفند (حوت)ماهی (Pisces)زن اسفند
مرد اسفند
جدول راهنمای نشانه های زودیاک به همراه نام لاتین، صورت فلکی، ماه شمسی، و برج

نقطه
Logo