فال ازدواج زن مهر با مرد فروردین

دسترسی سریع: فال ازدواج و طالع بینی متولدین هر ماه

زن متولد ماه
مرد متولد ماه
11 -
❤️
09 -

سازگاری برج حمل(فروردین) و میزان(مهر) بر اساس اصول طالع‌بینی ودیک نشان می‌دهد که آن‌ها در نقشه صورت فلکی زودیاک، نقطه‌ مقابل یکدیگر قرار گرفته اند. این موضوع می‌تواند به انواع مختلفی از رفتارهای متضاد منجر شود. قطبیت برج حمل-میزان در مورد ادغام کردن ‘من و ما’ است. خانم مهر ماهی، از بومیان برج میزان، فکر می‌کند که وقتی حمل فروردینی، به شدت وارد صحنه رابطه می‌شود و نمایش بزرگی از عشق خود ارائه می‌دهد، او شریک زندگی خود را پیدا کرده‌ است. وقتی صحبت از شور و اشتیاق می‌شود، مرد فروردینی آتشین و مصمم است، او جویای عشق با هیجان و احساسات است و خانم مهر ماهی از عاشق بودن لذت می‌برد. اولین قرار ملاقات ها می‌تواند بسیار هیجان انگیز و به یادماندنی باشد، بانویی که در تابش درخشان آتش مرد فروردینی به زیبایی می‌درخشد. قوچ کاملاً مشغول به نظر می‌رسد، که ترازو آن را جذاب می‌یابد. یک مهر ماهی عاشق در کانون توجه به زندگی می‌آید.

ترکیب این زوج بسیار گرم و عاشقانه است، چرا که می‌دانیم متولدین مهر برای توانایی‌شان در فریفتن عاشق و متولدین فروردین برای ورود سریع به رابطه شناخته شده‌اند. با وجود اینکه این دو نفر دارای نشان‌هایی در دو سر متضاد زودیاک هستند اما جذابیت خاصی در بینشان وجود دارد. این رابطه ترکیبی است از عاشق و مبارز. یک خانم متولد مهر هنگامی که در کنار یک مرد متولد فروردین باشد، مجبور است به شکلی تهاجمی رفتار کند، با این حال که این رفتار با وجود اصلی‌شان در تضاد است.

خانم مهر ماهی باید به آزادی آقای قوچ احترام گذاشته و به دنبال تقلید از برخی ویژگی‌های او باشد. آقای قوچ از چشم بینای خانم ترازو که همواره نظرات بی‌طرف و ارزشمندی ارائه می‌دهد، به شدت بهره‌مند می‌شود. حمل نمادی است که نمی تواند به راحتی خود را از دید دیگران ببیند. الان خانم ترازو آنجاست تا مانند یک آینه عمل کرده و به آقای قوچ این توانایی را بدهد که خودآگاهی پیدا کند. گاهی پیش می آید که ماهیت مبارزه‌جویانه و خودشیفته مرد فروردینی، برای طبیعت عاشق آرامش خانم ترازو، خسته‌کننده می شود.

فال ازدواج زن مهر با مرد فروردین
1

سازگاری کلی قوچ و ترازو در فال هندی

میزان سازگاری قوچ فروردینی و ترازوی مهر ماهی، همیشه در نوسان است. اگر بخواهیم این موضوع را به شکل نمودار بیان کنیم، خطی موج‌دار که نشان‌دهنده‌ی دوره‌های آرامش و طوفانی است، دیده می‌شود. از یک سو ترازو طوفان‌ها را آرام و اوضاع را پایدار می‌کند، و از سوی دیگر فروردینی آتشین موج‌آفرینی کرده و قایق رابطه را به تاب و تب می‌اندازد. اگر هر دو نفر، به طور منظم در یک ریتم حرکت کنند، قایق جای پایداری در اقیانوس زندگی خواهد یافت. حافظان مریخ و ونوس باید ویژگی های مثبت خود را ادغام کرده، انرژی را در یک کانال مشترک جاری سازند و تیمی قدرتمند تشکیل دهند که با پشتیبانی و تکمیل یکدیگر بتوانند در زمینه‌های مختلف بدرخشند.

چنین اتحادی بر اساس فال هماهنگی مهر و فروردین امکان‌پذیر است، اگر شرکا یکدیگر را تکمیل کنند. خانم مهر ماهی برای فقدان بی‌باکی و تکانش شناخته شده است. اما اندکی پس از شروع رابطه با آقای فروردینی، به سرعت این خصوصیات را از شریک خود یاد می‌گیرند و حداقل گاهی از مواضع جدی خود فاصله می‌گیرد. از سوی دیگر مرد آتشین مزاج فروردینی، بر اصلی ترین مهارت‌ خانم ترازو، که عبارت است از اول فکر کردن و سپس عمل کردن که واضح است او کمبود دارد، تسلط خواهد یافت. این زوج باید یاد بگیرند که کوتاه بیایند، مذاکره کنند، خودخواهی خود را شکست دهند، با هم کار کنند تا برابری را حفظ کنند. کاری چالش‌برانگیز، اما شدنی است.

آقای قوچ با شاخ‌های قوی خود، هر مانعی را از سر راه برمی‌دارد و به سوی هدفش شتاب می‌کند. او بی‌پروا، اغلب بی‌ادب و پر از انرژی است. خانم ترازو باید برای رسیدن به اهدافش از دیپلماسی، استقامت و استفاده از گفتگو به عنوان سلاح بهره ببرد. آنها توانایی مناسبی در ارزیابی و برقراری روابط دارند.

2

سازگاری کسب و کار قوچ و ترازو

یک شراکت و منفعت متقابل در محل کار میان برج حمل و میزان وجود دارد و توسط طالع بینی تجاری حمل-میزان پیشنهاد شده است. آتش برای سوختن، گسترش و درخشش بیشتر به اکسیژن نیاز دارد. هوا هم از گرمای تولید شده توسط آتش گرم می‌شود. شرکایی که ارزش و پتانسیل شراکت‌شان را قدر می‌دانند، می‌توانند نتایج مثبت زیادی ببینند. بهترین و مؤثرترین شراکت کاری که در یک مهمانی ممکن است شکل بگیرد، شامل مرد فروردینی به عنوان رهبر و خانم مهر ماهی به عنوان پیرو می باشد. هر دو در این موقعیت‌ها به آنچه می‌خواهند می‌رسند، خانم ترازو کسی نیست که بداند چگونه وظایف محول شده را هماهنگ و با دقت و درستی انجام دهد، در عوض حمل رهبر، پیشرو و مدیر است و می تواند راهنمای خوبی برای خانم ترازو باشد. اما اگر خانم مهری بر صندلی راننده بنشیند، دائماً توسط تلاش‌های قوچ آتشین برای گرفتن جایگاهش تهدید خواهد شد!

3

سازگاری دوستی قوچ و ترازو

در دوستی، احتمال کمی وجود دارد که برج حمل و میزان با هم کنار بیایند. درست است که آن‌ها می توانند در عشق و کار به خوبی با هم کنار آمده و نیازهای ارتباطی خود و دیگری را برآورده سازند، اما دوستی واقعی نیاز به فداکاری‌های بزرگ و بی‌دلیل دارد و چون هیچ‌کدام از طرفین حاضر به شکستن خود و فداکاری برای این موضوع نیستند، دوستی بین برج حمل و میزان احتمالی اندک دارد. برج حمل عادت به “بلعیدن” یک انسان و ادغام شدن با او برای دلایل کنترلی دارد. اما ترازو در مورد وابستگی به دیگران احتیاط می‌کند، بنابراین نزدیکی آن‌ها آهسته و محتاطانه است.

4

سازگاری عشقی قوچ و ترازو

وقتی که مرد فروردین و بانوی مهر عاشق یکدیگر می‌شوند، تقابل ذاتی این ماه های زودیاک روشن می‌شود. نشانه‌های برج حمل و میزان ۱۸۰ درجه در زودیاک از یکدیگر فاصله دارند. هر نشانه ویژگی‌هایی دارد که دیگری از آن بی‌بهره است و زمانی که با میل طبیعی خانم ترازو به هماهنگی با قوچ آتشین جفت می‌شوند، می‌توانند رابطه‌ای سالم باشد. البته تفاوت‌ها ادامه دارد، آقای قوچ بی‌پروا، پرشور و آماده برای پریدن در دل داستان های تازه و هیجان‌انگیز است، در حالی که خانم ترازو بی‌قرار و دوست‌دار صلح است و ترجیح می‌دهد رویکردی آرام و نرم داشته باشد. خانم به آقا نشان خواهد داد که راه او همیشه بهترین راه نیست!

برج حمل و میزان نشانه‌های مقابل هستند. سازگاری عشقی بین حمل و میزان پدیده‌ای غریب ، اما امکان‌پذیر است. جاذبه‌ای قطعی بین این دو در مراحل اولیه رابطه‌شان وجود دارد، هر دوی آن‌ها برون‌گرا هستند و از بودن در کانون توجه لذت می‌برند. به نظر نمی‌رسد که بتوانند از توجه کردن به یکدیگر خودداری کنند. جوهره حسی خانم، آقای فروردینی را مجذوب می‌کند، در حالی که جذابیت و نور مرد آتشین، خانم مهر ماهی را مسحور می‌کند. آنها از نگاه کردن به یکدیگر و بودن در کنار هم لذت می‌برند. آن‌ها تا زمانی که احساسات پرشور و نشاط فروکش کند و بخوابد، در کنار یکدیگر آرام هستند.

 سازگاری عشقی مهر و فروردین
5

سازگاری جنسی قوچ و ترازو

سازگاری جنسی میان خانم مهر ماهی و آقای فروردینی نشان می‌دهد که این دو با وجود مخالف بودن جهت‌هایشان، میل جنسی شدیدی به یکدیگر دارند. زمانی که ارتباط جنسی این زوج خوب پیش می‌رود، همه چیز عالی است، اما در غیر این صورت رابطه می‌تواند بسیار دشوار باشد. فروردینی پرشور و پرانرژی، با تکیه بر تفکر خلاق و نوآورانه‌اش، به مهر ماهی محافظه‌کار، طیف وسیعی از تجربیات و احساسات را ارزانی خواهد داشت، که به خاطر آن دریایی از قدردانی و حس ارزشمندی مورد نظرش را به دست خواهد آورد. این تصویری از سازگاری جنسی در بهترین حالت خود است.

از طرف دیگر، در موردی که قطب های مخالف به دلیل ویژگی‌های هر دو نشانه از یکدیگر دفع می‌شوند، نمی‌توان از رابطه جنسی خوب و در نتیجه، از رابطه‌ای ماندگار صحبت به میان آورد. خانم ترازویی که دوست ندارد آزمایش کند و ترجیح می‌دهد زیر پتو به سرگرمی‌های کلاسیک بپردازد، به سرعت از حماسه‌های جسورانه قوچ آتشین خسته می‌شود. چنین رابطه‌ای محکوم به شکست است، زیرا تأثیر رابطه جنسی بر موفقیت یک رابطه عاشقانه به قدری قوی است که شراکت کامل بدون آن بعید به نظر می‌رسد.

مشخصه‌ ماه های مهر و فروردین هر دو مذکر است، آن‌ها با یکدیگر یک تضاد را تشکیل می‌دهند. آن ها نمایانگر رابطه بین مریخ و ونوس، سیاراتی که مسئولیت زندگی جنسی ما را دارند، می‌باشند. زمانی که آن‌ها در ارتباطات بین فردی قرار می‌گیرند، احتمالاً تمام میل جنسی و مسائل بالقوه مربوط به گفتار جنسی‌شان آشکار می‌شود. احساسات آن‌ها نسبت به یکدیگر شدید است، اما نشانه‌های آن‌ها به طور کلی رفتار منفعل-تهاجمی را نشان می‌دهند و ممکن است آن‌ها تمایل به آسیب رساندن به یکدیگر در روابط صمیمانه داشته باشند.

برج حمل(فروردین) که تحت حاکمیت مریخ است، نماد ضعف سیاره زحل است، در حالی که برج ترازو (مهر) سیاره زحل را بزرگ می‌دارد، پس مشکل اصلی آن‌ها فقدان احساس و ضعف مرزهای جنسی است.

6

سازگاری خانوادگی قوچ و ترازو

ترازو نشانه‌ای از عنصر هوا و قوچ نشانه‌ای از عنصر آتش است. آتش توسط هوا تغذیه می‌شود که به رشد و گسترش آن کمک می‌کند. بره به ترازو کمک می‌کند تا ایده‌هایش را به مرحله عمل درآورد که می‌تواند برای رشد و پیشرفت‌شان بسیار مفید باشد. کار کردن با هم به دلیل قطبی بودن‌ هر دو نفر، گاهی اوقات می‌تواند پیچیده باشد. رویکرد تکانشی و سریع مرد فروردینی در پروژه‌ها می‌تواند با رویکرد متعادل‌ و منطقی خانم مهر ماهی تضاد داشته باشد. با این حال، هر دو نشانه علایق متفاوتی دارند و آقای بره در پایان یک روز طولانی و پرمشغله، با داستان‌هایی جالب برای تعریف کردن به آغوش خانم مهر ماهی باز می‌گردد!

سازگاری خانوادگی برج حمل و میزان می‌تواند بسیار بالا باشد اگر افراد یاد بگیرند که قدر یکدیگر را بدانند، با اعتماد و مراقبت با همسر خود رفتار کنند و حاضر به پشتیبانی از یکدیگر باشند. روابط عاطفی آن‌ها بر پایه احساسات و هیجانات غیرمنطقی بنا نشده است. اگر مرد آتشین حمل درک کند که میزان به دلیل منطقی بودنش، اغلب درست می‌گوید و شروع به گوش دادن به نصایح او کند، هر دوی آن‌ها سود خواهند برد . قوچ که از تجربه خود دانا شده است، می‌داند که خودخواهی‌اش به نتیجه خوبی منجر نمی‌شود، اما گاهی لجبازی و بی‌پروایی‌اش مانع از انجام کار درست می شود. مهر ماهی های بالغ یاد می‌گیرند که به شریک‌ خود آزادی لازم را بدهند و علی رغم میل ذاتیشان، زندگی را بر اساس یک برنامه و نظام کاملاً مشخص بنا نکنند. در این صورت اتحاد ازدواج مادام‌العمر خواهد بود و به اندازه نیاز دوام خواهد آورد.

سوالات متداول

چه کسی شریک خوشبختی برای متولدین برج حمل خواهد بود؟

نشانه‌هایی که بیشترین سازگاری را با برج حمل دارند، معمولاً شامل میزان(ترازو)، اسد(مرداد)، قوس(آذر) و دلو(بهمن) هستند. نشانه‌هایی که کمترین سازگاری را با برج حمل دارند، معمولاً شامل سرطان(تیر) و جدی(دی) می‌باشند.

عنصر متولدین ماه فروردین (برج حمل) چیست؟

متولدین ماه فروردین نشانه‌های آتش هستند.

کدام سیاره بر متولدین فروردین حکمرانی می‌کند؟

سیاره مریخ بر برج حمل حکمرانی می‌کند.

آیا متولدین فروردین قابل اعتماد هستند؟

متولدین برج حمل از درون بسیار محاسبه‌گر هستند. مورد اعتماد واقع شدن برای یک فرد متولد برج حمل، احساس بسیار خوبی است. آن‌ها نه تنها قابل اعتمادند، بلکه خودشان نیز به راحتی به دیگران اعتماد می‌کنند.

جدول راهنمای اسامی ماه های زودیاک

نشانهماه (برج)صورت فلکی (زودیاک)طالع بینی
11 -فروردین (حمل)قوچ (Aries)زن فروردین
مرد فروردین
Taurusاردیبهشت (ثور)گاو (Taurus)زن اردیبهشت
مرد اردیبهشت
12 -خرداد (جوزا)دو پیکر (Gemini)زن خرداد
مرد خرداد
02 -تیر (سرطان)خرچنگ (Cancer)زن تیر
مرد تیر
Leo Signمرداد (اسد)شیر (Leo)زن مرداد
مرد مرداد
Virgoشهریور (سنبله)دوشیزه (Virgo)زن شهریور
مرد شهریور
07 -مهر (میزان)ترازو (Libra)زن مهر
مرد مهر
03 -آبان (عقرب)گژدم (Scorpio)زن آبان
مرد آبان
05 -آذر (قوس)کمان (Sagittarius)زن آذر
مرد آذر
Sagittariusدی (جدی)بزغاله (Capricorn)زن دی
مرد دی
04 -بهمن (دلو) کوزه (Aquarius)زن بهمن
مرد بهمن
01 -اسفند (حوت)ماهی (Pisces)زن اسفند
مرد اسفند
جدول راهنمای نشانه های زودیاک به همراه نام لاتین، صورت فلکی، ماه شمسی، و برج

نقطه
Logo