فال ازدواج زن آبان با مرد فروردین

دسترسی سریع: فال ازدواج و طالع بینی متولدین هر ماه

زن متولد ماه
مرد متولد ماه
11 -
❤️
09 -

سازگاری زن آبان با مرد فروردین بر اساس فلسفه نجوم بودایی، ترکیبی از راز، شور و دیوانگی است. شما با دو مبارز فکری روبرو هستید که هیچ‌کدام نماد هوا نیستند. برج حمل (قوچ) به خاطر شاخ‌های برآمده از سر شناخته شده اند؛ آنها یک قدرت فکری هستند، عصر قوچ و نماد مغز. عقرب برای ایجاد درد عاطفی شدید در دیگران شهرت دارد. عقرب افراد را به این باور می‌رساند که آنها همدم روحی و نیمه گمشده یکدیگر هستند و طرف مقابلش را سردرگم می‌کند که چگونه این وسوسه رازآلود رخ داده است.

در این رابطه دو روح سخت‌کوش وجود دارند. مرد فروردین سخت کار می‌کند تا ماجراجویی و زندگی را جستجو کند، در حالی که زن آبان نشان می‌دهد که چگونه می‌تواند به شدت، با اشتیاق و حتی به طور قاطع عشق بورزد و مسلط شود. تماشای این دو بسیار جذاب است اما قطعاً سردرد خواهید گرفت. اتحاد این دو، یک جفت قدرتمند تشکیل می‌دهد که قادر به دستیابی به موفقیت در هر زمینه‌ای از زندگی هستند.

۱

سازگاری کلی عقرب و قوچ در فال هندی

زن آبان و مرد فروردین تا زمانی که به یک سمت نگاه کرده و کنار هم قدم بزنند، سازگاری بسیار بالایی با یکدیگر دارند. اگر هیچ یک از طرفین نخواهند که رابطه‌شان به پایان برسد، تقریبا غیرممکن است که این اتفاق بیفتد. هر دو از مباحثه کردن، دست زدن به انواع حقه‌ها و مرکز توجه بودن لذت می‌برند. آرامش مفهومی بیگانه برای آن‌ها است؛ آن‌ها احساسات و دسیسه‌ها را درگیر می‌کنند و تنها پس از آن است که حمل و عقرب می‌توانند به صورت مسالمت‌آمیزی با یکدیگر هم‌زیستی کنند. مریخ بر هر دو نشانه حکمرانی می‌کند و به آن‌ها قدرت درونی، عزم و خشونت می‌بخشد. آقای قوچ از دقت نظر خانم عقرب بهره‌مند می‌شود، چرا که با کمک او کمتر دچار اشتباه می‌شود.

فال ازدواج زن آبان با مرد فروردین

اگر شرکای زندگی سازگار باشند، فال همخوانی زن آبان با مرد فروردین مساعد است. آنها در صورت بروز تعارضات اساسی میانشان، در برابر مرگ و زندگی خواهند جنگید. مرد فروردین در مسائل مهم و تعارضات، بسیار قاطع، مدعی و صریح است. اما چنین چیزی را درباره عقرب نمی‌توان گفت که هنگام دفاع از خود، در نقاط غیرمنتظره‌ای نیش می‌زند، دشمن را غافلگیر کرده و از آسیب‌پذیری او سوء استفاده می‌کند. در حالی که مرد فروردین به سرعت و با احساسات پاسخ می‌دهد، زن آبان منتظر می‌ماند و در زمان مناسب‌، انتقام می‌گیرد. این دو به شدت افراطی هستند. اگر عشق بورزند، با تمام قوا عاشق می‌شوند و اگر از هم نفرت داشته باشند، به شدت کینه می‌ورزند.

۲

سازگاری دوستی عقرب و قوچ

احتمال دوست شدن زن آبان با مرد فروردین زیاد نیست. ممکن است به دلیل شباهت‌هایی در خلق و خو، علایق و شخصیت‌ها، این دو دوست شوند. اما این دوستی دوام زیادی نخواهد داشت، چرا که در نقطه‌ای یکی از آنها تلاش می‌کند که رهبری را در دست گیرد و دیگری این را تحمل نخواهد کرد. دوستی بین آنها امکان‌پذیر است اگر هدف و سومشترکی وجود داشته باشد که هر دو طرف برای آن حاضر باشند اصول خود را کنار بگذارند. در شراکت‌های ساده سودی نیست، اما هیچکدام از آنها نمی‌توانند در برابر یکدیگر کم بیاورند و صریحاً ماهیت درونی خود را نشان می‌دهند!

۳

سازگاری عشقی عقرب و قوچ

برج عقرب یک نشانه ثابت است، در حالی که برج قوچ یک نشانه اصلی است. آقای قوچ به خانم عقرب درباره بی‌برنامگی، یا انجام دادن کارها صرفاً برای تجربه کردن آن‌ها به جای داشتن یک دستور کار ثابت، چیزهایی خواهد آموخت. عقرب هم به قوچ کمک خواهد کرد تا یاد بگیرد چطور پروژه‌ها را دنبال کند و به اتمام برساند به جای اینکه مدام پروژه‌های جدیدی را شروع کند بدون اینکه کارهایی که در دست اقدام است را به پایان برساند. هر دوی آن‌ها رئیس خواهند بود اگر درک کنند که هر دو به یکدیگر وفادار و متعهد هستند. مرد فروردین آغازگر و زن آبان استاد احساس است!!

این رابطه، لمسی است که از لذت‌ها و مهربانی‌های ونوس خالی است. هر دو نشانه قوچ و کمان تحت حکمرانی ونوس هستند ولی شرایطی را نمایش می‌دهند که در آن‌ها ونوس در تضاد است. این می‌تواند به معنای “فقدان عشق” ترجمه شود، اما موضوع به این سادگی‌ها نیست. برج عقرب با قوی‌ترین و تاریک‌ترین میل ما برای عشق ورزیدن مرتبط است زیرا نمادی از آب است. عقرب‌ نیاز دارد که شور و عشق را در روابط جنسی خود احساس کند. خوب است که مرد فروردین زیاد در این گروه احساسی نیست، چون فردی است که زحل تمام دیدگاه‌های سنتی و قدیمی را از ذهن او پاک کرده است!

سازگاری زن آبان با مرد فروردین در یک رابطه با قدرت احساسات هر دو و توانایی آن‌ها در ایجاد سازش با یکدیگر سنجیده می‌شود. اگر عشقی میانشان نباشد، آن‌ها بزودی پس از ملاقات از هم جدا خواهند شد. هر دو ذات واقعی خود را آشکار می‌کنند: دو رهبر مستقل! که نمی‌توانند با هم کار کنند.

۴

سازگاری جنسی عقرب و قوچ

سازگاری جنسی بین زن آبان و مرد فروردین با شور و هیجان شدید و جاذبه مغناطیسی مشخص می‌شود. علی‌رغم تفاوت‌ در رویکردهای عاطفی، رابطه جنسی آنها اغلب باورنکردنی توصیف می‌شود. در حالی که مردان متولد فروردین به مردانگی و جسارت‌شان شناخته شده‌اند، زنان متولد آبان، کاریزما و حسی‌بودن را منتقل می‌کنند، که جاذبه متقابل قوی‌ای ایجاد می‌کند. در اتاق خواب، هر دو به برتری‌جویی روی می‌آورند و می‌توانند حدود جنسی یکدیگر را به چالش بکشند، که منجر به ارتباط نزدیکی لذت‌بخش می‌شود.

 سازگاری عشقی عقرب و قوچ

زن آبان عقرب از اهمیت دادن و پیش‌نوازی در رابطه جنسی لذت می‌برد و هرچند ممکن است ابتدا از خشونت طبیعی شریک خود در لحظات شور و شوق راضی باشد، اما نهایتاً از خروش و بروز احساسات مرد فروردین خسته خواهد شد. شاید اگر هر دو طرف تصمیم بگیرند در مورد زمان و میزان رابطه‌ای که می‌خواهند با یکدیگر داشته باشند به توافق برسند، زندگی جنسی‌شان برای هر دو طرف لذت بخش می‌شود.

۵

سازگاری خانوادگی عقرب و قوچ

زن آبان و مرد فروردین سازگاری مطلوبی در ازدواج دارند که به آن ها اجازه می‌دهد پیوندی محکم و ناگسستنی تشکیل دهند و به طور موثری در کنار یکدیگر در زندگی پیشرفت کنند. وقتی که یک زوج احترام متقابل، توانایی فداکاری کردن و مصالحه را دارند، از هیچ طوفانی نمی‌ترسند، حتی آنهایی که گاهی خودشان ایجاد می‌کنند و وقتی سازگاری کامل جنسی آنها را در نظر بگیریم، چنین ازدواجی فقط می‌تواند مورد تحسین قرار گیرد.

زن آبان با مرد فروردین در زندگی خانوادگی با هم سازگار هستند، با این حال گاهی درگیری‌هایی آتشین هم بروز می‌کند. چرا که این دو نفر پر از حیات هستند و توسط احساسات تغذیه می‌شوند، قهر و آشتی‌های آنها به اتحاد بیشترشان کمک می‌کند و مانند یک کاتالیزور عمل می‌نمایند. در غیر این صورت، آنها خسته خواهند شد. هیچ یک از آنها نمی‌تواند با یک شریک آرام و مناسب کنار بیایند. هر دو طبع سرکشی دارند که مانع از این می‌شود که خسته شوند و بی‌حرکت بنشینند. آنها معمولاً سفرهای زیادی می‌کنند و به خوبی درآمد کسب می‌کنند، چرا که هر دو استعداد بالایی در امور مالی دارند.

۶

سازگاری کسب‌وکار عقرب و قوچ

سازگاری کاری زن آبان با مرد فروردین بر پشتیبانی متقابل آن‌ها تمرکز دارد. آن‌ها یکدیگر را به خوبی تکمیل می‌کنند و می‌توانند به موفقیت‌های بزرگی دست پیدا کنند. استقامت، کوشش و اختصاص، ویژگی‌های مرد پرانرژی فروردینی است. خانم عقرب ترجیح می‌دهد تماشا کند تا اینکه عمل کند، اما توانایی خوبی در برنامه‌ریزی و تنظیم تاکتیک‌ها و استراتژی‌ها دارد. در چنین اتحادی، آقای قوچ منبع ایده‌ها و اجراکننده است، در حالی که خانم عقرب به او دستورالعمل‌هایی می‌دهد که چگونه بهتر می‌تواند آنچه را متصور شده است، محقق کند. آقای قوچ به دلیل کوته‌اندیشی خود در تنهایی اشتباهات زیادی مرتکب می‌شود و در نتیجه، از رابطه‌اش با خانم عقرب به شدت سود می‌برد.

سوالات متداول

چه کسی شریک خوشبختی برای متولدین برج حمل خواهد بود؟

نشانه‌هایی که بیشترین سازگاری را با برج حمل دارند، معمولاً شامل میزان(ترازو)، اسد(مرداد)، قوس(آذر) و دلو(بهمن) هستند. نشانه‌هایی که کمترین سازگاری را با برج حمل دارند، معمولاً شامل سرطان(تیر) و جدی(دی) می‌باشند.

عنصر متولدین ماه فروردین (برج حمل) چیست؟

متولدین ماه فروردین نشانه‌های آتش هستند.

کدام سیاره بر متولدین فروردین حکمرانی می‌کند؟

سیاره مریخ بر برج حمل حکمرانی می‌کند.

آیا متولدین فروردین قابل اعتماد هستند؟

متولدین فروردین بسیار محاسبه‌گر هستند. مورد اعتماد واقع شدن برای یک فرد متولد برج حمل، احساس بسیار خوبی است. آن‌ها نه تنها قابل اعتمادند، بلکه خودشان نیز به راحتی به دیگران اعتماد می‌کنند.

جدول راهنمای اسامی ماه‌های زودیاک

نشانهماه (برج)صورت فلکی (زودیاک)طالع بینی
11 -فروردین (حمل)قوچ (Aries)زن فروردین
مرد فروردین
Taurusاردیبهشت (ثور)گاو (Taurus)زن اردیبهشت
مرد اردیبهشت
12 -خرداد (جوزا)دو پیکر (Gemini)زن خرداد
مرد خرداد
02 -تیر (سرطان)خرچنگ (Cancer)زن تیر
مرد تیر
Leo Signمرداد (اسد)شیر (Leo)زن مرداد
مرد مرداد
Virgoشهریور (سنبله)دوشیزه (Virgo)زن شهریور
مرد شهریور
07 -مهر (میزان)ترازو (Libra)زن مهر
مرد مهر
03 -آبان (عقرب)گژدم (Scorpio)زن آبان
مرد آبان
05 -آذر (قوس)کمان (Sagittarius)زن آذر
مرد آذر
Sagittariusدی (جدی)بزغاله (Capricorn)زن دی
مرد دی
04 -بهمن (دلو) کوزه (Aquarius)زن بهمن
مرد بهمن
01 -اسفند (حوت)ماهی (Pisces)زن اسفند
مرد اسفند
جدول راهنمای نشانه های زودیاک به همراه نام لاتین، صورت فلکی، ماه شمسی، و برج

نقطه
Logo