فال ازدواج زن فروردین با مرد اردیبهشت

دسترسی سریع: فال ازدواج و طالع بینی متولدین هر ماه

زن متولد ماه
مرد متولد ماه
11 -
❤️
09 -

سازگاری طالع برج ثور(اردیبهشت) و حمل(فروردین) بر اساس علم فال هندی به خوانندگان نشان می‌دهد که ثور نشانی حسی، صبور و ملایم است. ثور به دلیل این خصوصیات برای حمل جذاب است؛ زن حمل، مرد ثور را سنگ بنای زندگی خود می‌بیند، همیشه قوی و وفادار. ثور حمل را با ویژگی‌ای می‌بیند که آرزو می‌کند خودش بیشتر داشت: توانایی درک و بهره‌برداری از فرصت‌های زندگی.

این نشانه‌های اخترشناسی با یکدیگر سازگار هستند. بره(فروردین) می‌تواند با استفاده از تنبلی گاو(اردیبهشت) با او بازی کند، یا سعی کند گاو را وادار به تصمیم‌گیری‌های عجولانه کند، اما گاو معمولاً می‌تواند بره را متقاعد کند که کندتر حرکت کند. گاو ثبات و شور و شوق را به رابطه می‌آورد، در حالی که بره هیجان را به ارمغان می‌آورد. گاو نشان خواهد داد که حرکات آهسته و محتاطانه چگونه می‌توانند هنگامی که بره نیاز به رضایت فوری دارد، پرشور و حسی باشند.

سیاره مریخ (شور و اشتیاق) بر برج حمل حاکم است و سیاره ناهید بر برج ثور (عشق) حاکمیت دارد. ناهید و مریخ چون دو روی یک سکه در رابطه هستند، با هم تطابق خوبی دارند. این همکاری تعادل خوبی از این نیروها است چرا که نمادها عموما به عنوان نمادهای مذکر و مونث شناخته شده‌اند.

سازگاری برج ثور و حمل می‌تواند خیلی خوب کار کند چرا که هر دو نشانه در دیگری چیزی را می‌یابند که خودشان فاقد آن هستند. البته که همه چیز به سادگی پیش نمی‌رود – کدام رابطه اینگونه است؟ اما طالع بینی معمولاً رابطه این دو را به عنوان شراکتی قابل توجه معین می‌کند.

برج جسور و پیشگام حمل دوست دارد که قهرمان زندگی باشد، در حالی که برج آرام و ملایم ثور نماینده عاشقان و شخصیتی لذت‌جو است. این رابطه با قدرت اراده بسیار زیادی از هر دو طرف مشخص می‌شود، بنابراین، مشکلات می‌توانند زمانی شعله‌ور شوند که هیچ یک از طرفین حاضر به مصالحه نیستند. حمل دوست دارد همیشه آنچه را که می‌خواهد به دست آورد، اما ثور به خاطر لجبازی شدیدش معروف است، پس دشوار است بگوییم که کدام یک در این شراکت فرمانروایی خواهد کرد. در واقع رابطه برای حمل و ثور، زمانی که هیچ یک از طرفین کاملاً بر دیگری چیره نشوند به بهترین حالت ممکن کار می‌کند .

1

سازگاری کلی برج بره و گاو در فال هندی

سازگاری مرد اردیبهشت و زن فروردین ممکن است، به شرط آن که هر دو عشق عمیقی به یکدیگر داشته باشند. متولدین فروردین از ریسک کردن لذت می‌برند و در پیگیری اهداف خود پرخاشگر هستند، که این موضوع دیدگاه‌های تمامی مردم ثور را جریحه‌دار می‌کند. او ساده‌لوحانه تعجب می‌کند که چرا اوقاتشان به این شکل پرتلاطم و هیجانی است و آیا ممکن است که انسان بتواند آنچه را می‌خواهد بدست بیاورد در حالی که سر خود را خنک نگه دارد. در همان حال، زن فروردینی از یکنواختی و کندی ثور که آن را به معنای خسته کنندگی تفسیر می‌کند، آزرده می‌شود. در چنین موردی، نشان آتش خسته شده و به تدریج علاقه خود به شریکش را از دست می‌دهد. ممکن است نظر حمل نسبت به ثور تغییر کند اگر احساس حمایت و مراقبت از جانب ثور بکند.

اگر این دو نشانه بتوانند نقش‌های خود را در رابطه توزیع کنند، هماهنگی آنها بر اساس فال همخوانی میش و ثور ممکن است. چنین زوجی می‌تواند با مشخص کردن دقیق حقوق و مسئولیت‌های خود و اجرای آنها، مواجهات را به حداقل برسانند، تعداد تعارضات را کاهش داده و درک متقابل را افزایش دهند. در غیر این صورت، دیدگاه‌های متفاوت در مورد مسائل یکسان، همچنین تفاوت‌ها در علایق و سطوح زندگی، به گسترش فاصله بین آن ها کمک خواهد کرد و نهایتاً منجر به جدایی آنها می‌شود.

توروس(اردیبهشت) یک نشانه زمینی است، در حالی که برج حمل یک نشانه آتشین است. توروس به حمایت و ثبات نیاز دارد، در حالی که برج حمل می‌خواهد بر سرنوشت خود کنترل داشته باشد. گاهی اوقات توروس می‌تواند مالکیت‌طلب باشد، چیزی که برج حمل مستقل، تحمل نخواهد کرد. اگر برج حمل بتواند توروس را متقاعد کند که رابطه امن است و برج حمل قصد رفتن ندارد، توروس به اندازه‌ای که برج حمل به آزادی نیاز دارد، انعطاف‌پذیر و پذیرای آزادی خواهد بود.

فال ازدواج زن فروردین با مرد اردیبهشت
2

سازگاری در کسب و کار بره و گاو

ممکن است پول در این رابطه موضوعی مهم باشد. شما به عنوان یک فروردین ماهی ترجیح می‌دهید خرج کنید و از آن لذت ببرید، در حالی که ثور بیشتر از نگهداری آن لذت می‌برد. شما شریک زندگی‌تان را صرفه‌جو و مقتصد می‌بینید، اگرچه باز هم اگر بتوانید حد وسط را نگه دارید، خوب است.

همانند بسیاری جنبه‌های دیگر در رابطه‌تان، شما به تدریج قدر برنامه‌ریزی‌های بلندمدت و اعتمادپذیری طالع ثور همراه‌تان را خواهید دانست – شریک زندگی‌تان شما را به بهترین شکل استوار می‌سازد، هرچند که هر چیزی در مورد نحوه‌ی کاری‌شان ممکن است شما را آزرده کند، مگر اینکه کمی عقب‌نشینی کرده و به فواید آن نگاه کنید.

سازگاری کاری برج ثور و حمل بسیار مورد تقدیر قرار گرفته است زیرا ترکیب ویژگی‌های آنها به پیشبرد نتایج مثبت کمک می‌کند. در حالی که فروردینی بی‌باک، ایده‌های درخشان را یکی پس از دیگری می‌آفریند، اردیبهشتی کوشا با دقت و سختکوشی این ایده‌ها را در واقعیت پیاده‌سازی می‌کند. جنبه‌های منفی این رابطه شامل ناراحتی حمل از کندی ثور و اعتراض دومی به تصمیم‌های عجولانه نشان آتش است. اگر آنها بتوانند تفاوت‌های یکدیگر را تحمل کنند، هدف مشترک می‌تواند پاداش‌های مالی عظیمی به آنها ارائه دهد. رمز روابط سودمند، صبر متقابل است.

3

سازگاری دوستی بره و گاو

با توجه به شخصیت‌های متفاوتی که دارند، احتمال سازگاری دوستی بین ثور و حمل زیاد است. ثور آرام و خردمند، می‌تواند دوست و مشاور خوبی برای حمل باشد: زمانی که نشانه‌ی آتشین بیش از حد احساسی می‌شود و قادر به گرفتن تصمیم مناسب نیست یا اشتباهی را مرتکب می‌شود، ثور به سرعت تصمیم درست را پیدا می‌کند — متعادل و منطقی. ثور در چنین رابطه‌ای ناجی است و حمل همیشه فراموش می‌کند که از او تشکر کند، چراکه پشتیبانی را به عنوان امری مسلم پذیرفته است. با این حال، اگر طرفین به این توافق رضایت دهند، اتحاد مدت زمان طولانی دوام خواهد آورد.

4

سازگاری عشقی بره و گاو

سازگاری عشقی طالع بینی برج ثور و حمل نشان می‌دهد که این دو به عنوان شریک، یکدیگر را به خوبی تکمیل می‌کنند. ثور، عقل سلیم مورد نیاز را به اقدامات بی‌پروا و احمقانه حمل اضافه می‌کند، و حمل در عوض، سرگرمی و شور را به رابطه می‌آورد که برای ثور، که ممکن است در دام عادات ساخته شده خود گیر کند، می‌تواند نکته مثبتی باشد. به طور کلی، سازگاری برج‌های حمل و ثور برای هر دو نشانه مفید است؛ حتی اگر آن‌ها در رابطه‌ای نباشند، این دو نشان زودیاک دوستان بسیار خوبی برای یکدیگر می‌سازند.

بدون توجه به جنسیت، برج حمل ویژگی‌های مردانه را در این رابطه عاشقانه به ارمغان می‌آورد، در حالی که برج ثور ویژگی‌های زنانه را فراهم می‌کند. ثور از حمل پیروی می‌کند، اما منفعل بودن ثور با قدرت احساسی و شخصیتی ترکیب شده است که حمل را به شیوه‌ای سالم به زمین می‌آورد. این قطبیت مردانه و زنانه تمام اساس‌ها را پوشش می‌دهد و به زوج اجازه می‌دهد تا تمام منابع درونی که برای یک رابطه‌ی طولانی‌مدت خوب نیاز دارند را داشته باشند. سازگاری برج حمل و ثور به خوبی کار می‌کند چون این قطبیت مردانه و زنانه تمام پایه‌ها را پوشش می‌دهد و به زوج کمک می‌کند تا تمام منابع درونی که برای یک عشق موفقیت‌آمیز طولانی‌مدت نیاز دارند را داشته باشند.

با وجود همخوانی خوبی که بین این دو وجود دارد، در کمال تعجب، شروع این رابطه ممکن است مدت زیادی به طول بیانجامد. اردیبهشتی می‌خواهد فریفته، خواستگاری و تعقیب شود. اما فروردینی از بی‌صبری برای انجام دادن کارها رنج می‌برد و بعید است که وقت خود را با مراحل گل و شکلات تلف کند. برای اینکه هماهنگی بره و ثور را به درستی شروع کنیم، بره باید سرعت زندگی خود را به میزان سرعت زندگی ثور کاهش دهد. لطفاً وقت بگذارید. وقتی ثور با لبخند با احساس و آغوش باز به بره پاداش می‌دهد او متوجه می شود که این رابطه ارزش صبر کردن را داشته است. هر بره‌ای به یک سنگ قوی در زندگی خود نیاز دارد، کسی که در زمان‌های سخت بتواند روی او حساب کند. هر ثوری به یک ترقه در زندگی خود نیاز دارد تا کمی حرارت بیافزاید. ثور و بره به دلیل اینکه دقیقاً آن چیزی هستند که نیاز دیگری است، درجه سازگاری بالایی دارند.

به خاطر داشته باشید که در سفر اسطوره‌ای زندگی، برج حمل قهرمان است و برج ثور عاشق. وقتی برج حمل و برج ثور با هم جمع می‌شوند، شانس خوبی وجود دارد که به خوشبختی برسند، به شرطی که سازگاری‌شان با تردید در مورد سازش شکسته نشود. فروردین و اردیبهشت در این رابطه قادر هستند تا دیدگاه‌های یکدیگر را در نظر بگیرد و به دنبال یک میانه خوشایند باشد.

5

سازگاری جنسی بره و گاو

رابطه جنسی بین ثور و حمل کاملاً موافق و هماهنگ است. حمل پرشور و آزاد و ثور انعطاف‌پذیر و پاسخگو جفتی ایده‌آل هستند. در نتیجه، سازگاری آنها در زمان خوابیدن بسیار عالی تلقی می‌شود. البته ممکن است گاهی اوقات لحظات دشواری نیز وجود داشته باشد. به عنوان مثال، فرزندان ونوس احترام به مقدمات عاشقانه، پیش‌نوازی، مهربانی و نوازش‌های جسمانی را مهم می‌شمارند، در حالی که حمل بی‌پروا نه؛ زیرا او عادت دارد بدون توجه به رسوم، بر اساس لحظه عمل کند. با این حال، اگر حمل و ثور بدانند چگونه مذاکره کنند، این گوشه تیز را صاف خواهند کرد.

آن‌ها در رختخواب معلمان بزرگی برای یکدیگر هستند. برج حمل با تخیل پرشور و توانایی خلاقانه‌اش، تازگی و هیجان زیادی به زندگی جنسی برج ثور می‌افزاید. از سوی دیگر، ثور به نماینده نشانه‌های آتشین یاد خواهد داد که به خواسته‌های شریک زندگی‌اش گوش دهد، روی رضایت تمرکز کند و آن را به دیگری ارائه دهد. از آنجایی که انرژی‌های جنسی هر دوی آن‌ها در اوج خود قرار دارد، اتاق خوابشان همیشه دنج خواهد بود. پس از مشاجرات بزرگ، آن‌ها اغلب در رختخواب آشتی می‌کنند. برج ثور مسئولیت خیانت در رابطه‌شان را برعهده دارد: اگر او از لجبازی‌اش برای اجتناب از رابطه جنسی استفاده کند، این مسئله برج حمل پرشور را به دنبال ماجراجویی‌های جنسی در جای دیگری سوق خواهد داد.

 سازگاری جنسی بره و گاو
6

سازگاری خانوادگی بره و گاو

چشم‌انداز سازگاری اخترشناسی برای متولدین برج حمل و ثور در ازدواج خوش‌بینانه است. آن‌ها مدت‌هاست که در کنار هم به سازوکار خود ادامه داده‌اند، هر کدام به شدت بر دنبال کردن اهداف خود و زدن حرف آخر در مکالمات اصرار دارند. از سوی دیگر، اگر این تلفیق موفقیت‌آمیز باشد، شور و اشتیاق هر دو طرف کمرنگ می‌شود و اتحاد چنینی بسیار موفق خواهد بود. در چنین خانواده‌ای، فروردینی نقش رهبر و ارائه‌دهنده اولین تاثیرات را دارد، در حالی که اردیبهشتی مسئولیت رسیدگی به آسایش روانی خانواده را بر عهده دارد.

میزان سازگاری خانوادگی برج ثور و حمل توسط این موضوع تعیین می‌شود: افرادی که یکدیگر را دوست دارند و نمی‌خواهند رابطه شان را از دست بدهند، حاضرند تا بسیاری از ارزش‌های خود را قربانی کنند و نقص‌های شریک زندگی خود را تحمل کنند. به عنوان مثال، یک فروردینی به سبک زندگی پرجنب و جوش علاقه دارد و ترجیح می‌دهد در شهر زندگی کند، در حالی که ثور آرام ترجیح می‌دهد در روستا زندگی کند. در این حالت، یک راه حل این خواهد بود که زمستان ها در آپارتمان و تابستان ها در خانه‌ی روستایی بمانند. همه به علایق خود پایبند خواهند ماند و دعوا به پایان می‌رسد. ارزشمند است که به خاطر داشته باشیم که هیچ یک از خانواده‌های این نشان‌ها با مشکلات مالی رو به رو نخواهند شد، چرا که حمل پول درمی‌آورد و ثور به طور عقلانی از آن استفاده خواهد کرد. از آنجایی که هر دو نشان، توانایی مراقبت و عشق ورزیدن را دارند، فرزندانشان تهدیدی برای کمبود محبت نخواهند داشت.

جدول راهنمای اسامی ماه های زودیاک

نشانهماه (برج)صورت فلکی (زودیاک)طالع بینی
11 -فروردین (حمل)قوچ (Aries)زن فروردین
مرد فروردین
Taurusاردیبهشت (ثور)گاو (Taurus)زن اردیبهشت
مرد اردیبهشت
12 -خرداد (جوزا)دو پیکر (Gemini)زن خرداد
مرد خرداد
02 -تیر (سرطان)خرچنگ (Cancer)زن تیر
مرد تیر
Leo Signمرداد (اسد)شیر (Leo)زن مرداد
مرد مرداد
Virgoشهریور (سنبله)دوشیزه (Virgo)زن شهریور
مرد شهریور
07 -مهر (میزان)ترازو (Libra)زن مهر
مرد مهر
03 -آبان (عقرب)گژدم (Scorpio)زن آبان
مرد آبان
05 -آذر (قوس)کمان (Sagittarius)زن آذر
مرد آذر
Sagittariusدی (جدی)بزغاله (Capricorn)زن دی
مرد دی
04 -بهمن (دلو) کوزه (Aquarius)زن بهمن
مرد بهمن
01 -اسفند (حوت)ماهی (Pisces)زن اسفند
مرد اسفند
جدول راهنمای نشانه های زودیاک به همراه نام لاتین، صورت فلکی، ماه شمسی، و برج

نقطه
Logo