فال ازدواج زن خرداد با مرد اردیبهشت

در نگاه اول، زن خرداد و مرد اردیبهشت کاملا متفاوت به نظر می‌رسند و هیچ چیز نمی‌تواند آن‌ها را به هم نزدیک کند. متولد خرداد شخصیتی آرام و منعطف دارند، خلاق و دوستانه بوده و می‌تواند خود را حتی با عجیب‌ترین شرایط وفق دهد. از سوی دیگر، متولدین اردیبهشت از تغییر متنفرند و همواره به دنبال ثبات هستند. تغییر برای آن‌ها دشوار است چرا که نمی‌توانند خود را با شرایط جدید وفق دهند. با این حال، این ویژگی به آن‌ها کمک می‌کند که نه تنها به خود، بلکه به کسانی که به آن‌ها نزدیک هستند نیز وفادار باقی بمانند. برخلاف دوپیکر ، ثور نشانی خوب با شخصیتی لجباز است.

علی‌رغم تفاوت‌هایی که در ماهیت آنها وجود دارد، این دو می‌توانند به خوبی با یکدیگر عمل کرده و در توسعه عشق، شروع یک خانواده و داشتن فرزندان موفق باشند. آنها می‌توانند با بیرون کشیدن ویژگی‌هایی در یکدیگر که هر دو فاقد آن هستند، یکدیگر را تکمیل کنند. به عنوان مثال، مرد اردیبهشت برنامه‌ریزی خوبی داشته و در مدیریت منطقی امور مالی توانمند است، در حالی که خانم خردادی ول‌خرج‌ این‌طور نیست. راحتی و بی‌پروایی زن خرداد می‌تواند تاثیر خوبی روی آقای ثور داشته باشد و حالت محافظه‌کاری او را کاهش دهد. اگر آنها به یکدیگر احترام بگذارند و تلاش نکنند تا یکدیگر را تغییر دهند، می‌توانند اتحادی محکم از دو شخصیت جالب تشکیل دهند.

1

سازگاری کلی دوپیکر و گاو در فال هندی

طالع بینی ازدواج زن خرداد و مرد اردیبهشت

سازگاری زن خرداد با مرد اردیبهشت امکان‌پذیر است اگر هر دو تلاش کنند ویژگی‌های یکدیگر را در نظر گرفته و درک کنند. مرد اردیبهشت نیاز دارد تا احساس خاص و دوست‌داشتنی بودن کند و به شیوه‌ای که شریک‌اش با او رفتار می‌کند حساس است و هرگونه تنشی که میانشان باشد را حس می‌کند. در نتیجه، خانم خردادی باید بیشتر به او توجه نماید و با احتیاط بیشتری عمل کند. از سوی دیگر، مرد اردیبهشت باید آگاه باشد که شریکش می‌تواند نظرات متفاوتی با او داشته باشد. احساسات مشترک و هدف‌های مشابه می‌تواند آن‌ها را به هم نزدیک‌تر کند.

چون مرد اردیبهشت تحت حاکمیت ونوس، سیاره عشق، احساسات و آرامش درونی است، این موارد برای او بسیار مهم می‌باشند. عطارد هم سرپرست زن خرداد است و به او توانایی خوبی در ارتباطات را اعطا می‌کند. به همین خاطر بانوی خرداد بسیار قابل انطباق با دیگران است و به راحتی با آن‌ها همگرا می‌شود. بر این اساس، فال همخوانی زن خرداد با مرد اردیبهشت می‌تواند موفقیت‌آمیز باشد، چرا که نشانه عنصر هوا، خانم خردادی می‌تواند به راحتی به شخصیت چالش‌برانگیز مرد اردیبهشت تطبیق یابد.

فال ازدواج زن خرداد با مرد اردیبهشت
2

سازگاری کسب‌ و کار دوپیکر و گاو

فال رابطه کاری زن خرداد و مرد اردیبهشت

طالع بینی هندی نشان می‌دهد که زن خرداد با مرد اردیبهشت سطح سازگاری کاری بالاتر از میانگین دارند. زن خرداد در این زوج عالی در نقش طراح ایدئولوژیک عمل می‌کند؛ او ایده‌های زیاد جدیدی به همراه دارد و می‌تواند به سرعت کار کند. مرد اردیبهشت که برای نقش رهبر و سازمان‌دهنده بسیار مناسب است، امور را پیگیری می‌کند تا مطمئن شود که کار تا پایان و طبق تمام قوانین به اتمام رسیده است. او هر ماموریتی را جدی می‌گیرد، به آن تا آخرین جزئیات فکر می‌کند و تمام سودها و زیان‌ها را در نظر می‌گیرد. علاوه بر این، هر دو نشانه مغز بسیار توسعه یافته‌ای دارند. اگر تلاش‌های خود را متحد کنند، قادر خواهند بود دستاوردهای عالی را در کار خود به دست آورند.

3

سازگاری دوستی دوپیکر و گاو

فال رابطه دوستی زن خرداد و مرد اردیبهشت

زن خرداد با مرد اردیبهشت رابطه دوستی پایداری با هم ندارند. در ابتدا ممکن است بتوانند با هم رفت و آمد کنند و از رابطه‌شان راضی باشند. این حالت ادامه خواهد یافت تا زمانی که زن خرداد متوجه شود مرد اردیبهشت چیز جدیدی به او ارائه نخواهد داد، یا آقای گاو به خاطر رفتار غیر قابل پیش‌بینی خانم دوپیکر، شروع به دوری جستن از چنین دوستی کند. خانم جوزا که با دوستی است که بیش از حد از ثبات خود محافظت می‌کند و از تجربه‌های جدید دوری می‌کند، سریع احساس خستگی خواهد کرد. بنابراین، این زوج تنها می‌توانند روابط دوستانه‌ای دورادور داشته باشند. اگر هدف مشترکی داشته باشند، ممکن است برای مدت کوتاهی با هم باشند، اما این حالت دوام نخواهد داشت.

4

سازگاری عشقی دوپیکر و گاو

فال رابطه عشقی زن خرداد و مرد اردیبهشت

سازگاری عاشقانه زن خرداد با مرد اردیبهشت مبهم است زیرا به اخلاق افراد، ویژگی‌های شخصیتی و احساساتی که نسبت به یکدیگر دارند، بستگی دارد. این دو نفر ایده‌های مختلفی در مورد اینکه یک رابطه ایده‌ال بین مرد و زن باید چگونه باشد دارند و این می‌تواند بین آن‌ها مشکل ایجاد کند. آقای ثور تلاش می‌کند تا به منظور باقی ماندن در واقعیت پایدار خود، احساسات و تجربیات را نادیده بگیرد. در ابتدای آشنایی، این تضادها به عنوان یک کاتالیزور عمل می‌کنند و این زوج را به سمت یکدیگر جذب می‌کنند.

وجد و شور عشق چشم‌های هر دوی آن‌ها را کور می‌کند. آنان عیوب یکدیگر را نمی‌بینند، بلکه بر مزایای داشتن همسر تمرکز می‌کنند. پس از گذشت زمانی، دید انسان به وضوح باز می‌گردد و نخستین مشاجرات پدیدار می‌شوند. سازگاری زن خرداد با مرد اردیبهشت در روابط ناپایدار است. پیش‌بینی نتیجه گفتگو میان دو انسان به شدت متضاد، غیرممکن است. شاید، با شناخت تفاوت‌های اخلاقی خود، دریابند که در مسیر درستی نیستند و به آرامی از یکدیگر جدا شوند. یا اینکه، ممکن است علاقه‌مندی عمیقی نسبت به یکدیگر ابراز دارند. همه چیز بسیار شخصی است، اما اگر هر دوی آن‌ها بخواهند کنار هم بمانند، هر فرصتی برای شکل دادن به پیوندی محکم و استوار را دارند.

 سازگاری عشقی دوپیکر و گاو
5

سازگاری جنسی دوپیکر و گاو

فال رابطه زناشویی زن خرداد و مرد اردیبهشت

چون زندگی جنسی برای مرد اردیبهشت بسیار مهم است، اجازه نمی‌دهند هر کسی وارد رختخوابش شود. او معمولاً مدت زیادی صبر می‌کند تا برای اولین بار یک رابطه عاشقانه با یک یار عزیز را آغاز کند. در این زمان، او تلاش می‌کند تا دریابد آیا می‌تواند ارتباطی بلندمدت با این فرد برقرار کند یا خیر. داستان او درباره رابطه جنسی اتفاقی در یک نقطه زمانی نیست. از طرف دیگر، زن خرداد در این موقعیت راحت‌تر است.

سازگاری جنسی زن خرداد با مرد اردیبهشت خوب است اگر آنها یک پیوند عمیق و مبتنی بر اعتماد ساخته باشند. مرد اردیبهشت فردی حساس است که می‌داند چگونه هم به خودش و هم به همراهش لذت برساند. این امر بانوی خرداد را که همیشه به دنبال تجربیات جدید است، خوشحال می‌کند. عنصر وجودی دوپیکر هوا است، که می‌تواند تنوع زیادی به زندگی جنسی اضافه کند. ممکن است در ابتدا نگهبانان ونوس از پیشنهادهای آزمایشی وحشت داشته باشند و آنها را رد کند، اما با گذشت زمان، ممکن است آرام شوند و قوانین بازی را بپذیرد!

6

طالع‌بینی خانوادگی دوپیکر و گاو

فال ازدواج زن خرداد و مرد اردیبهشت

زن خرداد با مرد اردیبهشت در ازدواج سطح بالایی از سازگاری دارند. آنها عواطف عمیقی نسبت به یکدیگر دارند چرا که تصمیم گرفته‌اند از طریق پیوند ازدواج با هم متحد شوند. معمولاً مرد اردیبهشت رهبر خانواده است چون عاقل‌تر است و می‌داند چگونه تصمیمات مهم را با در نظر گرفتن جزئیات اتخاذ کند. جنسیت نشانه‌های ستاره‌ای در موفقیت سازگاری در این مورد تأثیری ندارد. متولد اردیبهشت، خواه مرد باشد یا زن، می‌تواند از خانواده‌اش مراقبت کند و محیطی دلپذیر برای آنها ایجاد کند. زن خرداد به خوبی به نقش استراتژیست ایدئولوژیک می‌خورد و در صورت نیاز می‌تواند نقش مدیر را از شریک خود تصاحب کند. یکی از ویژگی‌های منفی این اتحاد، ناراحتی احتمالی مرد اردیبهشت به دلیل بهم ریختگی و بی‌ثباتی دوپیکر است.

در صورتی که این دو یکدیگر را تکمیل کنند و روابط خود را مدیریت نمایند، سازگاری زن خرداد با مرد اردیبهشت در زندگی خانوادگی می‌تواند عالی باشد. مرد اردیبهشت به خانه‌داری علاقه دارد، در حالی که خانم خرداد از احساسات و تجربیات لذت می‌برد. مرد اردیبهشت باید بفهمد که که هوا نیاز به گردش دارد وگرنه راکد می‌ماند. بنابراین، خوب است اگر دومین نشانه‌ی زودیاک گاهی اوقات برای شرکت در رویدادهای اجتماعی همراه با همسر خود بیرون برود. از سوی دیگر، جوزا به ثور کمک خواهد کرد تا اجتماعی‌تر بوده و کمتر درون‌گرا شود و همچنین تنوعی به زندگی‌شان اضافه کند. در غیر این صورت، فرزند عطارد خانم خردادی، ممکن است از شدت کسالت بیرون رود و به دنبال سرگرمی خارج از خانواده بگردد که این امر می‌تواند منجر به شکاف در روابط شود، چرا که مرد اردیبهشت احتمالا خیانت را نخواهد بخشید.

سؤالات متداول

چه کسی احتمالاً شریک خوشبختی برای یک اردیبهشتی خواهد بود؟

متولدین ثور با متولدین حوت (اسفند)، که نشانه‌ای دیگر از آب است، ارتباطی در سطح روح و روان پیدا خواهند کرد، حتی اگر متولدین سرطان (تیر) همسران فوق‌العاده‌ای برای آن ها باشند. این دو نشانه با هم خوب جور می‌شوند و یکدیگر را در سطحی عمیق پایدار می‌کنند.

عنصر مربوط به برج ثور چیست؟

متولدین برج ثور با عنصر خاک مرتبط هستند. افرادی که تحت این برج ثابت از عناصر زاده شده‌اند، انرژی خاک در آنها قوی و مستحکم است و به جاذبه محیط‌های فیزیکی و محدودیت‌های آن واکنش نشان می‌دهد. افرادی که به عنصر خاک تعلق دارند از بدن خود و لذت‌های دنیای مادی آگاهند.

کدام سیاره بر متولدین طالع برج ثور حکمرانی می‌کند؟

زهره بر نشانه زودیاک ثور حکمرانی می‌کند.

آیا ثور قابل اعتماد است؟

بله، ثور قابل اعتماد است.

خصوصیات اردیبهشت ماهی چیست؟

متولدین طالع برج ثور دوستانی وفادار، قابل اعتماد و امین هستند که می‌توانید بدون ترس از قضاوت شدن، رازهای خود را با آنها در میان بگذارید. آن ها به عنوان شنوندگانی عالی، وظیفه خود می‌دانند که با تخصصشان شما راهنمایی کنند!

جدول راهنمای اسامی ماه‌های زودیاک

نشانهماه (برج)صورت فلکی (زودیاک)طالع بینی
11 -فروردین (حمل)قوچ (Aries)زن فروردین
مرد فروردین
Taurusاردیبهشت (ثور)گاو (Taurus)زن اردیبهشت
مرد اردیبهشت
12 -خرداد (جوزا)دو پیکر (Gemini)زن خرداد
مرد خرداد
02 -تیر (سرطان)خرچنگ (Cancer)زن تیر
مرد تیر
Leo Signمرداد (اسد)شیر (Leo)زن مرداد
مرد مرداد
Virgoشهریور (سنبله)دوشیزه (Virgo)زن شهریور
مرد شهریور
07 -مهر (میزان)ترازو (Libra)زن مهر
مرد مهر
03 -آبان (عقرب)گژدم (Scorpio)زن آبان
مرد آبان
05 -آذر (قوس)کمان (Sagittarius)زن آذر
مرد آذر
Sagittariusدی (جدی)بزغاله (Capricorn)زن دی
مرد دی
04 -بهمن (دلو) کوزه (Aquarius)زن بهمن
مرد بهمن
01 -اسفند (حوت)ماهی (Pisces)زن اسفند
مرد اسفند
جدول راهنمای نشانه های زودیاک به همراه نام لاتین، صورت فلکی، ماه شمسی، و برج

نقطه
Logo