فال ازدواج زن تیر با مرد اردیبهشت

سازگاری زن تیر با مرد اردیبهشت بر اساس طالع‌بینی ودایی این دو را ترکیبی هیجان‌انگیز می داند. مرد اردیبهشت مرتبط با عنصر زمین، در تمام جنبه‌ها به کاربردی بودن تاکید دارد و به دنبال تعادل است. او دارای روحی بزرگ و با اعتماد به نفس است. زن تیر با عنصر آب مرتبط است و دارای سازمان‌بندی متافیزیکی ظریفی است، که این امر او را بسیار شکننده می‌سازد. با وجود اینکه مرد اردیبهشت علاقه‌مند به رقابت و رهبری است، اما چنین خواسته‌ای را در رابطه‌اش با بانوی تیر ندارد. این به این دلیل است که مرد اردیبهشت از ابتدا چنین شریکی را ضعیف‌تر از خود می‌بیند و نبرد برای برتری را چندان مهم نمی‌شمارد.

مرد اردیبهشت احساسات نرم و لطیف زیادی نسبت به زن تیر دارد. خانم خرچنگ اغلب به کمک او در شرایطی که نیاز به دیدگاه منطقی است، متوسل می‌شود. اعتماد متقابلی بین آنها وجود دارد که منجر به احساس حمایت برای هر دو می‌شود که می‌توانند بر این پایه، یک رابطه سالم و محکمی بسازند که برای هر دو طرف مناسب و سودمند باشد. مرد اردیبهشت یک فرد تحلیلی است، در حالی که بانوی تیر فردی با شهود عمیق است. این دو می‌توانند شرکای مفیدی باشند و ضعف‌های یکدیگر را پر کنند.

به نظر می‌رسد رابطه زن تیر و مرد اردیبهشت یکی از خوشبختی‌ها باشد، زیرا هر دو از امنیت و آسایش خانه لذت می‌برند. آنها از یک پایگاه خانوادگی سالم، دوستی محکم، داشتنی‌های دلپذیر، غذای خوب و تمام امکانات دیگر زندگی لذت می‌برند. اغلب آنها خانواده‌ای ایده‌آل هستند که سایر افراد آرزوی آن را دارند، با روابط نزدیک بین آنها و یک رابطه برپایه خانواده به جای دنیای بیرون. تنها مشکلات عمده‌ای که دارند زمانی است که آقای ثور بر روی راه خود اصرار دارد و خانم خرچنگ به پاسخ آن می‌خزد و دور می‌شود. آقای ثور باید به حساسیت عاطفی خانم خرچنگ احترام بگذارد و خانم خرچنگ هم باید ارتباط آزاد و صادقانه را به جای دستکاری عاطفی و حقه و کلک انتخاب کند.

1

سازگاری کلی خرچنگ و گاو در فال هندی

طالع بینی ازدواج زن تیر و مرد اردیبهشت

زهره (عشق) بر برج ثور حکمرانی می‌کند، در حالی که ماه بر برج سرطان (احساسات) حکومت می‌کند. هر دوی این اجرام آسمانی انرژی مؤنثی را در خود دارند. احساسات اغلب در درون افراد متولد سرطان محبوس شده و در حال غلیان است که می‌تواند منجر به جوش‌آوردن‌های گاه به گاه شود. زن تیر به طبع باز، صادق و بی‌باک مرد اردیبهشت جلب می‌شود. خانم خرچنگ به صورت پشت پرده کنترل می‌کند، همانطور که ماه جزر و مد‌های زمین را کنترل می‌کند و به آرامی بر تمام حیات تأثیر می‌گذارد. زن تیر خاطره‌انگیز است و هر دو شریک ترجیح می‌دهند زمان بیشتری را با یکدیگر بگذرانند تا اینکه در دورهمی‌های بزرگ اجتماعی حاضر شوند.

زن تیر و مرد اردیبهشت سازگاری بالایی با یکدیگر دارند. حتی نشان‌های زودیاک که در نگاه اول بسیار متفاوت به نظر می‌رسند می‌توانند با هم کنار بیایند. مرد اردیبهشت طبیعتی حسی دارد اما از ترس از دست دادن اعتماد دیگران، آن را پنهان می‌کند. طبیعت لطیف خانم تیر ماه برای او جذاب است، همانطور که نحوه بیان و مدیریت احساساتش نیز هست. مرد اردیبهشت به خانم خرچنگ علاقه‌مند است زیرا او را منبعی از حمایت و امنیت می‌بیند که بسیار به آن نیازمند است. زن تیر از درایت ذاتی مرد اردیبهشت قدردانی می‌کند چرا که او بدون اجازه به دنیای درونی دیگری نفوذ نمی‌کند. این دو می‌توانند بدون ترس به یکدیگر اعتماد کنند، با دانستن اینکه همیشه در بحران‌ها شانه‌ای محکم برای تکیه کردن خواهند داشت.

سازگاری زن تیر با مرد اردیبهشت را می‌توان ایده‌آل توصیف کرد. حتی پافشاری بیش از حد و لجبازی‌های آقای ثور هم مانعی نیست. خرچنگ، طبق طالع‌بینی ودایی، به ندرت مداخله می‌کند چرا که ترجیح می‌دهد کنار بیاید و به همسری که او را قوی‌تر می‌داند گوش دهد. با وجود تفاوت‌هایی در مزاج و اخلاق، این دو ارزش‌های مشترک زیادی دارند. برای هر دو، مهم‌ترین مسائل، خانه و خانواده هستند. ثور همچنان به دنبال امنیت مالی است، در حالی که سرطان از این امتیاز لذت می‌برد و بیشتر روی فضای روانی روابط عاشقانه تمرکز دارد.

فال ازدواج زن تیر با مرد اردیبهشت
2

سازگاری کسب‌ و کار خرچنگ و گاو

فال رابطه کاری زن تیر و مرد اردیبهشت

زن تیر و مرد اردیبهشت سازگاری پایین‌تر از متوسط در محل کار دارند، اما هنوز هم ممکن است اگر هر دو شریک نسبت به ویژگی‌های منفی دیگری همدلی داشته باشند. خرچنگ‌ها از رویاپردازی لذت می‌برند و برای مدت زمان طولانی در دنیای خیالات سیر می‌کنند و گاهی اوقات به طور نمایشی رخدادها را دراماتیزه می‌کنند. گاو عادت دارد در لحظه حال زندگی کند و به طور منطقی و واضح فکر کند. همزمان، او برای مدت زمان طولانی تفکر می‌کند و به آرامی حرکت می‌کند، که ممکن است خرچنگ‌های فعال‌تر را آزار دهد. اگر شرکا یاد بگیرند که نسبت به نقص‌های یکدیگر بزرگ‌منش باشند، اتحاد کاری آن‌ها می‌تواند بسیار موفقیت‌آمیز باشد. خرچنگ‌ها از طریق عقلانیت خود به پروژه‌ها حیات می‌بخشند. گاو در برنامه‌ریزی و سازماندهی ایده‌هایی که به او ارائه می‌شوند، ماهر است.

3

سازگاری دوستی خرچنگ و گاو

فال رابطه دوستی زن تیر و مرد اردیبهشت

سازگاری زن تیر با مرد اردیبهشت در دوستی می‌تواند مفید باشد، زیرا آن‌ها وجوه مشترک زیادی دارند. بر این اساس، این دو می‌توانند اهداف، سرگرمی‌ها و علایق مشابهی داشته باشند. زمانی که آقای ثور سرسخت شده و به شاخ‌هایش تکیه می‌کند و خانم خرچنگ نیز آزرده شده و به داخل پوسته‌اش عقب‌نشینی می‌کند، مشکلات می‌توانند پیش آیند. اگر هیچ‌کدام از آن‌ها قدم اول را برندارند، ارتباط قطع خواهد شد. برای اجتناب از چنین موقعیت‌هایی، آن‌ها باید تمام اصطکاک‌های موجود را سر میز مذاکره حل و فصل کنند تا آتش‌بس حاصل شود. تنها در این صورت، ارتباط دوستانه می‌تواند بین آن‌ها ساده و لذت‌بخش باشد.

4

سازگاری عشقی خرچنگ و گاو

فال رابطه عاشقانه زن تیر و مرد اردیبهشت

زن تیر با مرد اردیبهشت در زمینه عاشقانه سازگاری بسیار بالایی با هم دارند. آنها می‌توانند دقیقاً در اولین دیدار عاشق شوند. با این حال، فاصله زمانی میان اولین دیدار و یک رابطه جدی قابل توجه خواهد بود. خرچنگ‌ها مستعد دودلی درباره احساسات و اعمال خود هستند، اما گاو پرتلاش حاضر است تا زمانی که احساسات و اعمالشان متقابل باشد صبر کند. او با انتظاراتش وارد روح زن تیر نخواهد شد و با عجله او را تحت فشار قرار نمی‌دهد که خرچنگ از این بابت بسیار قدردان است. ظرافت و تدبیر آقای گاو ویژگی دیگری است که خرچنگ تحسین می‌کند. این دو به شکلی صادقانه و جدی وارد رابطه می‌شوند. هر دو رمانس‌های کوتاه بی‌معنی را ناخوشایند می‌دانند.

مرد اردیبهشت سازگاری بسیار بالایی با متولد تیر در رابطه دارد و تا هر حدی که لازم باشد پیش می‌رود تا از خرچنگی که آسیب‌پذیر است محافظت کرده و مراقبت نماید. خانم تیر ماه همزمان احساس خاص بودن، محافظت شدن و نیاز داشتن می‌کند که این اصلی‌ترین نیاز او در یک رابطه است. مرد اردیبهشت از بخشندگی بانوی تیر، تمایل او برای بنا کردن یک خانواده و نگرش محترمانه‌اش نسبت به ارزش‌های ازدواج به وجد می‌آید. هر دو زمان قابل توجهی را صرف تامل، بررسی و گوش دادن به ندای قلبشان می‌کنند پیش از اینکه تصمیم بگیرند آیا فرد دیگری را به زندگی‌شان راه دهند یا نه. به دلیل همین تفکر و بررسی عمیق است که رابطه آن‌ها با برنامه‌ریزی و برای مدت زمان طولانی وجود دارد.

 سازگاری عشقی خرچنگ و گاو
5

سازگاری جنسی خرچنگ و گاو

فال رابطه زناشویی زن تیر و مرد اردیبهشت

زن تیر و مرد اردیبهشت سازگاری ثابتی در زمان خواب دارند. هر دو شریک آرام بوده و هیچ علاقه‌ای به اغوا شدن توسط شور و هیجان شدید زیر پتو ندارند. برای هر دو، حسی بودن و معنویت، صمیمیت جسمانی و روحانی حیاتی است، به همین دلیل مقدمه در این زوج بسیار ارزشمند شمرده می‌شود و می‌تواند زمان زیادی به خود اختصاص دهد. شایان ذکر است که در حالی که این دو دوست ندارند مهر و محبت و عطوفت خود را در ملاء عام نشان دهند، در محیط صمیمی یبن خودشان، بیش از حد جبران می‌کنند.

درک عمیق آن ها از یکدیگر، به آنها این امکان را می‌دهد که خواسته‌های شریک زندگی‌شان را پیش‌بینی کنند و لذت واقعی را به او هدیه دهند. آقای ثور به دلیل خواسته برای تسلط که در رگ‌هایش جریان دارد، در رفتار خود قاطع‌تر است. با این حال، خانم خرچنگ در برابر او مقاومت نمی‌کند و روح و جسم خود را با آزادی تقدیم می‌کند، هرچند گاهی اوقات از بازی کردن نقش رهبر در رختخواب به عنوان یک آزمایش هم ابایی ندارد!

6

سازگاری خانوادگی خرچنگ و گاو

فال ازدواج زن تیر و مرد اردیبهشت

سازگاری زن تیر با مرد اردیبهشت در ازدواج عالی است و چنین زوجی می‌تواند موجب حسادت دیگران شود. آنها اغلب یکدیگر را درک می‌کنند و احساسات مشابهی دارند و بنابراین دلایل کمی برای دعوا و جنجال در شراکت‌شان وجود دارد. هر دو نفر ثبات و وفاداری را حفظ می‌کنند، زیرا ازدواج و خانواده برای هر دو راهنمای زندگی هستند. هر دو از شرکت‌های بزرگ و مهمانی‌های پر سر و صدا بیزارند. آنها از گذراندن شب‌هایشان با تماشای کمدی‌های مورد علاقه‌شان در حالی که ساندویچ می‌خورند، راضی هستند. تنها نقص در ازدواج، حسادت متقابل است که به دلیل احساس مالکیت بیش از حدشان است. البته ممکن است این حسادت چندان هم بد نباشد! چرا که مقداری ادویه به زندگی‌شان اضافه می‌کند و آن را از یکنواختی در آورده و قلب زوج‌ها را گرم می‌کند.

سازگاری زن تیر با مرد اردیبهشت در زندگی خانوادگی، سال به سال در حال افزایش است. آنها بیشتر با یکدیگر آشنا می‌شوند و می‌آموزند که شریک زندگی‌شان چه چیزی را می‌خواهد یا نمی‌خواهد و اولویت‌ها و دیدگاه‌هایشان نسبت به زندگی واضح‌تر می‌شود. نابودی چنین جفتی تقریبا غیرممکن است. زندگی خانوادگی آنها آرام و متعادل است؛ نزاع‌های نادر معمولا بلافاصله حل شده و تشدید نمی‌شوند. گاهی اوقات آقای ثور می‌تواند روی اعصای باشد، که خانم تیر را آزرده کرده و باعث می‌شود که فورا به داخل پوسته خود پناه ببرد. زن تیر هم با تغییرات خلقی مکررش شناخته می‌شود، که می‌تواند در آقای ثور سردرگمی و حالت غش ایجاد کند. با این حال، حتی این ویژگی‌های متمایز هر دو با گذشت زمان برای آنها آشکار و قابل درک می‌شود و همسران استراتژی‌های بسیار مؤثری برای حل کردن موقعیت‌های دشوار ابداع می‌کنند.

سؤالات متداول

چه کسی احتمالاً شریک خوشبختی برای یک اردیبهشتی خواهد بود؟

متولدین ثور با متولدین حوت (اسفند)، که نشانه‌ای دیگر از آب است، ارتباطی در سطح روح و روان پیدا خواهند کرد، حتی اگر متولدین سرطان (تیر) همسران فوق‌العاده‌ای برای آن ها باشند. این دو نشانه با هم خوب جور می‌شوند و یکدیگر را در سطحی عمیق پایدار می‌کنند.

عنصر مربوط به برج ثور چیست؟

متولدین برج ثور با عنصر خاک مرتبط هستند. افرادی که تحت این برج ثابت از عناصر زاده شده‌اند، انرژی خاک در آنها قوی و مستحکم است و به جاذبه محیط‌های فیزیکی و محدودیت‌های آن واکنش نشان می‌دهد. افرادی که به عنصر خاک تعلق دارند از بدن خود و لذت‌های دنیای مادی آگاهند.

کدام سیاره بر متولدین طالع برج ثور حکمرانی می‌کند؟

زهره بر نشانه زودیاک ثور حکمرانی می‌کند.

آیا ثور قابل اعتماد است؟

بله، ثور قابل اعتماد است.

خصوصیات اردیبهشت ماهی چیست؟

متولدین طالع برج ثور دوستانی وفادار، قابل اعتماد و امین هستند که می‌توانید بدون ترس از قضاوت شدن، رازهای خود را با آنها در میان بگذارید. آن ها به عنوان شنوندگانی عالی، وظیفه خود می‌دانند که با تخصصشان شما راهنمایی کنند!

جدول راهنمای اسامی ماه‌های زودیاک

نشانهماه (برج)صورت فلکی (زودیاک)طالع بینی
11 -فروردین (حمل)قوچ (Aries)زن فروردین
مرد فروردین
Taurusاردیبهشت (ثور)گاو (Taurus)زن اردیبهشت
مرد اردیبهشت
12 -خرداد (جوزا)دو پیکر (Gemini)زن خرداد
مرد خرداد
02 -تیر (سرطان)خرچنگ (Cancer)زن تیر
مرد تیر
Leo Signمرداد (اسد)شیر (Leo)زن مرداد
مرد مرداد
Virgoشهریور (سنبله)دوشیزه (Virgo)زن شهریور
مرد شهریور
07 -مهر (میزان)ترازو (Libra)زن مهر
مرد مهر
03 -آبان (عقرب)گژدم (Scorpio)زن آبان
مرد آبان
05 -آذر (قوس)کمان (Sagittarius)زن آذر
مرد آذر
Sagittariusدی (جدی)بزغاله (Capricorn)زن دی
مرد دی
04 -بهمن (دلو) کوزه (Aquarius)زن بهمن
مرد بهمن
01 -اسفند (حوت)ماهی (Pisces)زن اسفند
مرد اسفند
جدول راهنمای نشانه های زودیاک به همراه نام لاتین، صورت فلکی، ماه شمسی، و برج

نقطه
Logo