فال ازدواج زن مرداد با مرد اردیبهشت

سازگاری زن مرداد با مرد اردیبهشت بر اساس عناصر طالع‌بینی ودایی تحلیل شده و بینشی را در دنیای رنگارنگ روابط ثور (اردیبشهت) و اسد (مرداد) ارائه می‌دهد. ثور، که تحت حمایت ونوس و سیاره عشق قرار دارد، متعلق به عنصر خاک است. خورشید، اسد را راهنمایی می‌کند و به او عشق به زندگی زیبا و پربار می‌بخشد، در حالی که عنصر آتش او را درخشان و پایدار نگه می‌دارد. این دو برج زودیاک چیزهای مشترک زیادی با هم دارند. عشق به چیزهای زیبا، زندگی راحت و غذای خوب! خانم اسد با کاریزمای درخشان، شکوهمندی و اعتماد به نفس درونی، همراهش را جذب می‌کند. ثور به خاطر جدیت، وقار و رفتار مهربانش نشان آتشین را به سوی خود می‌کشاند. هر دو از فرآیند خواستگاری رمانتیک و پر از هدیه لذت می‌برند.

سیارات حاکم بر آن‌ها به هم نزدیک هستند و این امر بر شباهت‌های شخصیتی‌شان تأثیر می‌گذارد. آن‌ها ویژگی‌های بسیار خوبی دارند، اما ویژگی‌های نامطلوب زیادی نیز دارند. برای مثال، هر دو سرسخت هستند. با این حال، اگر آن‌ها این خصوصیت را در نظر بگیرند، قادر خواهند بود یک همکاری موفقیت‌آمیز با آینده‌ای امیدوار کننده برای رابطه‌شان برقرار کنند. هر دو یک نیاز اساسی در رابطه‌شان را برآورده می‌کنند، این که برای دیگران مایه تحسین باشند. زن مرداد با مرد اردیبهشت به راحتی و خیلی زیاد از یکدیگر تعریف و تمجید می‌کنند و تحسین و ستایش برای زن مزداد حیاتی است.

1

سازگاری کلی شیر و گاو در فال هندی

طالع بینی ماه تولد زن مرداد با مرد اردیبهشت

سازگاری زن مرداد با مرد اردیبهشت در سطح خوبی قرار دارد. هر دو نفر اهداف مجزایی دارند، اما زمانی که با هم متحد می‌شوند، به خوبی یکدیگر را غنی می‌کنند. خانم اسد در طول زندگی خود به دنبال مقام، زیبایی و ثروت است. او مانند یک ملکه رفتار می‌کند و محیط اطراف خود را به گونه‌ای ترتیب می‌دهد که بازتابی از علایق و ترجیحاتش باشد. آقای ثور بیش از هر چیزی به ثبات و امنیت ارزش می‌دهد. ویژگی‌هایی که آن‌ها را به هم پیوند می‌دهد عشق قوی، قابلیت اعتماد و خانواده است. هر دو تمایل دارند نقش قهرمان را در رابطه بر عهده بگیرند، بنابراین اغلب بر این اساس با یکدیگر اختلاف دارند. با این حال، اگر هر دو شریک اهمیت رابطه‌شان را درک کنند و عواطف واقعی نسبت به یکدیگر داشته باشند، می‌توانند یاد بگیرند که لبه‌های تیز در ارتباطات را نرم کنند.

تمایل به ثبات و مقاومت در برابر تغییر، ویژگی مشترک هر دوی آنها است. به این دلیل که این نشانه‌ها ثابت هستند، یعنی هر نوآوری باعث احساس ناخوشایند و ناراحتی در آنها می‌شود. اگر آنها زوجی تشکیل دهند، احتمال زیادی وجود دارد که برای مدت زمان طولانی با هم بمانند. بنابراین، سازگاری فال هوروسکوپ بین زن مرداد با مرد اردیبهشت مطلوب است. آنها یکدیگر را ارزشمند و محترم می‌شمارند، توانایی توزیع نقش‌ها در یک زوج را دارند، که این امر اتحاد آنها را موفق و امیدبخش می‌سازد. زن مرداد شریکی سخاوتمند و مراقب است و مرد اردیبهشت فقط به همین نیاز دارد. هرچند که او هم به نوبه خود، گرما و مراقبت زیادی ارائه می‌دهد.

فال ازدواج زن مرداد با مرد اردیبهشت
2

سازگاری کسب‌ و کار شیر و گاو

فال رابطه کاری زن مرداد و مرد اردیبهشت

سازگاری حرفه‌ای زن مرداد با مرد اردیبهشت می‌تواند بسیار ثمر بخش باشد، به ویژه زمانی که خانم شیر رئیس باشد و ثور فرمانبردار. بانوی مرداد در نقش رهبر موفق است چرا که دارای چشم‌اندازی است که به او اجازه می‌دهد وظایف را به درستی تخصیص داده و برای هر کاری برنامه‌ریزی کند. مرد ثور، به طور طبیعی کارگری است که از انجام کارهای تکراری لذت می‌برد.هر چه کار سخت‌تر باشد، او مقاوم‌تر و خوشحال‌تر می‌شود. ممکن است بین زن مرداد و مرد اردیبهشت بر سر موضوع رهبری که برای هر دو مهم است، همچنین بر سر لجبازی‌هایشان، اصطکاک به وجود آید.

3

سازگاری دوستی شیر و گاو

فال رابطه دوستانه زن مرداد و مرد اردیبهشت

سازگاری دوستانه زن مرداد با مرد اردیبهشت بعید است. آرزوهای متفاوت آنها تنها تعداد محدودی نقاط مشترک دارد که از آن می‌توانند پیوندهای دوستانه برقرار کنند. مرد ثور فردی است که به درون خود می‌نگرد و انرژی کمی دارد. از طرف دیگر، خانم شیر می‌خواهد که کانون توجه باشد. مرد اردیبهشت بر خلاف زن مرداد از زندگی زیبا لذت می‌برد، ولی تجملات برای او ارزشی ندارد. هر دوی آنها تمایل دارند رهبر باشند، که این امر به تقابل منجر می‌شود. عدم وجود اهداف مشترک زندگی نیز اوضاع را پیچیده‌تر می‌کند. از نظر مالی برای دوستان سودمند نیست که به یکدیگر امتیاز دهند.

4

سازگاری عشقی شیر و گاو

فال رابطه عاشقانه زن مرداد و مرد اردیبهشت

سازگاری عشقی زن مرداد با مرد اردیبهشت مزیت‌های زیادی دارد. آن‌ها به سرعت عاشق یکدیگر می‌شوند و دوره‌ی آشنایی طولانی‌ای را آغاز می‌کنند. این دو معمولا ظاهری جذاب و به‌یادماندنی دارند که باعث می‌شود نتوانند به سادگی نادیده گرفته شوند. اولین قرارهای آن‌ها پر از علایق مشترک و پیوند سریع است. اما پس از مدتی ممکن است این شرایط به حالت مونولوگ یا تک نفره تغییر کند، چرا که خانم شیر به طور مداوم زیبایی یال و دم خود را به رخ می‌کشد، که آقای گاو از دیدن آن لذت می‌برد. او عادت دارد کارهای زیادی انجام دهد و خیلی کم حرف بزند، بنابراین بالاخره از بالیدن خسته خواهد شد.

سازگاری زن مرداد با مرد اردیبهشت در یک رابطه عاشقانه به جاذبه متقابل و هوشیاری آنها بستگی دارد. آقای ثور باید بیشتر خودش را نشان دهد و خانم شیر هم باید تمجیدهای خودپسندانه خود را کاهش دهد و به شریکش علاقه‌مندی نشان دهد. اگر هر دو سعی کنند یکدیگر را درک کنند، بیشتر بشناسند و ویژگی‌های دیگری را در نظر بگیرند، آنگاه اتحاد آنها شانس ادامه خواهد داشت. اما ممکن است که زن مرداد در این ارتباط شخص خودش را جالب‌تر و حتی برتر بداند و سپس مرد اردیبهشت رنجیده و بسته شود و روابط را قطع کند. برخوردها ممکن است با گذشت زمان بر پایه حسادتی که از سمت آقای ثور ناشی می‌شود، به وجود آیند. زن مرداد علاقه زیادی به توجه دارد و بنابراین همیشه با خوشحالی به تعریف و تمجید دیگران پاسخ می‌دهد، که این امر شریکش را به شدت آزار می‌دهد، گرچه که بانوی مرداد بسیار وفادار است.

 سازگاری عشقی شیر و گاو
5

سازگاری جنسی شیر و گاو

فال رابطه زناشویی زن مرداد و مرد اردیبهشت

طبق طالع‌بینی هندی، زن مرداد و مرد اردیبهشت سازگاری بالایی در رابطه جنسی با یکدیگر دارند. بانوی مرداد رهبر کلی است. او معمولاً پیش‌قدم می‌شود و تلاش می‌کند همسرش را راضی نگه دارد، پس از آن تحسین و ستایش می‌گیرد. مرد اردیبهشت طبعی حسی‌تر دارد و از اینکه در رختخواب به او توجه زیادی شود و سعی در خوشنود کردنش شود، لذت می‌برد. هر دو نشان از نظر لذت‌های جنسی سیری‌ناپذیر هستند و می‌توانند از مقدار زیادی از آن لذت ببرند. ثور با اشتیاق از پاسخ دادن به آزمایش‌های جالب اسد لذت می‌برد.

زن مرداد پیشتاز است و مرد اردیبهشت پیرو. در بیشتر موارد، این ترتیب برای هر دوی آن‌ها خوب کار می‌کند. مرد اردیبهشت وفاداری را بیش از هر چیز دیگری در یک رابطه ارزشمند می‌داند و خیانت هم فراتر از شأن خانم شیر است. اگر یکی از دو توسط شخص دیگری اغوا شود، او ابتدا از یار قبلی خود جدا می‌شود و پس از آن رابطه جدیدی را شروع خواهد داد.

6

سازگاری خانوادگی شیر و گاو

فال رابطه خانوادگی زن مرداد و مرد اردیبهشت

سازگاری ازدواج زن مرداد با مرد اردیبهشت نشان می‌دهد که آن‌ها برای ازدواج، یک جفت عالی هستند و سازگاری‌شان با گذشت زمان افزایش می‌یابد. شرکای زندگی باید یاد بگیرند که با گوشه‌های تیز و اخلاق بد هم کنار بیایند و عیب‌های یکدیگر را تحمل کنند. سطح تعارض بین شیر و گاو کاهش می‌یابد اگر شیر میل خود به مدیریت و کنترل را کم کند و آقای گاو هم درک کند که علاوه بر نظر خودش، نظر شریک زندگی‌اش نیز وجود دارد و گاهی باید چشم خود را به روی خرج‌های غیر منطقی و هدر دادن بی رویه بودجه عمومی از سوی او ببندد. شرکای زندگی باید صبر متقابل، دانش و توانایی رسیدن به سازش‌ها را نشان دهند. به طور کلی، شراکت آن‌ها پر از سورپرایزهای دلپذیر و رمانتیک است، چرا که هر دو با هم خوب کنار می‌آیند و دوست دارند مراقبت و گرمای خود را به یکدیگر تقدیم کنند.

متولد مرداد صرف‌نظر از اینکه مرد باشد یا زن، به دنبال ثروت است و خانواده‌اش از رفاه و راحتی کاملی برخوردار هستند. اقدامات محتاطانه و پرانرژی یک مرد اردیبهشت ممکن است او را به یک همکار خوب تبدیل کند. با ورود فرزندان به زندگی مشترک، سازگاری زن مرداد با مرد اردیبهشت در زندگی خانوادگی بهبود می‌یابد. هم مردان متولد اردیبهشت و هم زنان متولد مرداد، فرزندان خود را به عنوان یک هدیه بزرگ و ارزشمند می‌دانند و در نتیجه، والدینی فداکار و مراقب می‌شوند. اگر این دو روزی یکدیگر را دوست نداشته باشند، به خاطر فرزندان جدا نخواهند شد، زیرا هیچ‌کدام از آنها نمی‌خواهند از جامعه جدا شوند.

سؤالات متداول

چه کسی احتمالاً شریک خوشبختی برای یک اردیبهشتی خواهد بود؟

متولدین ثور با متولدین حوت (اسفند)، که نشانه‌ای دیگر از آب است، ارتباطی در سطح روح و روان پیدا خواهند کرد، حتی اگر متولدین سرطان (تیر) همسران فوق‌العاده‌ای برای آن ها باشند. این دو نشانه با هم خوب جور می‌شوند و یکدیگر را در سطحی عمیق پایدار می‌کنند.

عنصر مربوط به برج ثور چیست؟

متولدین برج ثور با عنصر خاک مرتبط هستند. افرادی که تحت این برج ثابت از عناصر زاده شده‌اند، انرژی خاک در آنها قوی و مستحکم است و به جاذبه محیط‌های فیزیکی و محدودیت‌های آن واکنش نشان می‌دهد. افرادی که به عنصر خاک تعلق دارند از بدن خود و لذت‌های دنیای مادی آگاهند.

کدام سیاره بر متولدین طالع برج ثور حکمرانی می‌کند؟

زهره بر نشانه زودیاک ثور حکمرانی می‌کند.

آیا ثور قابل اعتماد است؟

بله، ثور قابل اعتماد است.

خصوصیات اردیبهشت ماهی چیست؟

متولدین طالع برج ثور دوستانی وفادار، قابل اعتماد و امین هستند که می‌توانید بدون ترس از قضاوت شدن، رازهای خود را با آنها در میان بگذارید. آن ها به عنوان شنوندگانی عالی، وظیفه خود می‌دانند که با تخصصشان شما راهنمایی کنند!

جدول راهنمای اسامی ماه‌های زودیاک

نشانهماه (برج)صورت فلکی (زودیاک)طالع بینی
11 -فروردین (حمل)قوچ (Aries)زن فروردین
مرد فروردین
Taurusاردیبهشت (ثور)گاو (Taurus)زن اردیبهشت
مرد اردیبهشت
12 -خرداد (جوزا)دو پیکر (Gemini)زن خرداد
مرد خرداد
02 -تیر (سرطان)خرچنگ (Cancer)زن تیر
مرد تیر
Leo Signمرداد (اسد)شیر (Leo)زن مرداد
مرد مرداد
Virgoشهریور (سنبله)دوشیزه (Virgo)زن شهریور
مرد شهریور
07 -مهر (میزان)ترازو (Libra)زن مهر
مرد مهر
03 -آبان (عقرب)گژدم (Scorpio)زن آبان
مرد آبان
05 -آذر (قوس)کمان (Sagittarius)زن آذر
مرد آذر
Sagittariusدی (جدی)بزغاله (Capricorn)زن دی
مرد دی
04 -بهمن (دلو) کوزه (Aquarius)زن بهمن
مرد بهمن
01 -اسفند (حوت)ماهی (Pisces)زن اسفند
مرد اسفند
جدول راهنمای نشانه های زودیاک به همراه نام لاتین، صورت فلکی، ماه شمسی، و برج

نقطه
Logo