فال ازدواج زن شهریور با مرد اردیبهشت

بر اساس سازگاری زن شهریور با مرد اردیبهشت در علم طالع‌بینی ودایی، هر دوی این برج‌ها به عنصر خاک تعلق دارند. این امر دلیل شباهت قابل توجه بین آنهاست. آنها باورها، ارزش‌ها و اصول مشترکی در زندگی دارند. این دو نشانه سازگارترین‌ها در جهان اخترشناسی هستند و اتحاد آنها موفق‌ترین است. برج ثور (اردیبهشت) نشانه‌ی قدرت و پایداری است و از زندگی خوب و امن لذت می‌برد. او فردی مادی‌گرا و پول‌دوست است. در جهان ایده‌آل سنبله (شهریور)، هماهنگی و ثروت هستند که برتری دارند، در حالی که امنیت و قابل پیش‌بینی بودن نیز در زندگ‍ی‌اش حکمفرما هستند. مرد اردیبهشت به زن شهریور جذب می‌شود زیرا او دقت، وضوح و واقع‌گرایی را ارزشمند می‌داند.

هر دو دارای هوش و ذکاوت بالایی هستند، به علاوه پر انرژی و کوشا می‌باشند. آنها در هر کاری که انجام می‌دهند برجسته هستند. در اساطیر، دوشیزه (شهریور) مظهر الهه عشق است، در حالی که سیاره ناهید، سیاره حسیت و شور، بر ثور حکمرانی می‌کند. هر دو از یار خود گرما و محبت و عشق می‌خواهند. آقای گاو دنیای درونی خود را کمتر نشان می‌دهد، در حالی که خانم دوشیزه بیشتر احساسی است.

1

سازگاری کلی دوشیزه و گاو در فال هندی

طالع بینی ماه تولد زن شهریور با مرد اردیبهشت

زن شهریور و مرد اردیبهشت بیشترین سازگاری را با یکدیگر دارند. شباهت درونی آن‌ها به قدری زیاد است که بحث کردن درباره ارتباط کارمایی و نزدیکی روحی‌شان منطقی به نظر می‌رسد. هر دو از آسایش و زیبایی لذت می‌برند و کیفیت برای آن‌ها از کمیت مهم‌تر است. این موضوع را می‌توان در تمام جنبه‌های زندگی، از کار گرفته تا دوستان‌شان مشاهده کرد. آن‌ها با هر کسی ارتباط برقرار نمی‌کنند؛ یک دوست خوب بهتر از دو دوست بد است. خواه سرنوشت خود را به کسی گره بزنند یا به خرید وسایل یا لباس بپردازند، همه روابط آن‌ها تحت همین قاعده هدایت می‌شوند. هر دو نفر از دادن و گرفتن مراقبت به دیگران لذت می‌برند.

هر دو نشانه خاکی واقع‌بین هستند و سبک ارتباط مستقیم یکدیگر را تحسین می‌کنند. این ویژگی در ارتباط، حس امنیت به آن‌ها می‌دهد و خودشناسی زوج را بالغانه به پیش می‌برد. آن‌ها از عجله کردن بیزارند و ترجیح می‌دهند به تدریج با همراه خود آشنا شوند تا عشق متقابلی شکل بگیرد و برای مدت طولانی حفظ شود. زن شهریور و مرد اردیبهشت به دلیل صداقت و صراحت متقابلشان، سازگاری خوبی با یکدیگر دارند. چون برای وقت و زمان خود ارزش قائلند، نمایش‌های مسخره احساسی و صحنه‌های دراماتیک در رابطه‌شان وجود ندارد. این دو دقیقا می‌دانند که چه چیزی از یکدیگر می‌خواهند و وقت خود را با فریبکاری تلف نمی‌کنند.

فال ازدواج زن شهریور با مرد اردیبهشت
2

سازگاری تجاری دوشیزه و گاو

فال رابطه کاری زن شهریور و مرد اردیبهشت

سازگاری حرفه‌ای زن شهریور و مرد اردیبهشت با دقت و وسواسی که هر دو نشان دارند، تقویت می‌شود. کیفیت کار برای هر دوی آنها از اهمیت بالایی برخوردار است. هیچ‌کدام از آنها ازدواج یا کار کردن سرسری را تحمل نخواهند کرد. آرامشی که در طبیعت ذاتی هر دو وجود دارد، به آنها توانایی بالای کاری می‌دهد:.آنها می‌توانند بدون وقفه کار کنند و فقط گاهی اوقات برای نوشیدن یک فنجان قهوه استراحت می‌کنند و حتی از مشاغل بسیار سخت هم نمی‌ترسند. به خاطر لجبازی که در هر دو مشترک است، گاهی اوقات با هم به مشکل می‌خورند. اما در اغلب موارد، این مسائل به سرعت از طریق مذاکرات کاری حل می‌شوند.

3

سازگاری دوستی دوشیزه و گاو

فال رابطه دوستانه زن شهریور و مرد اردیبهشت

سازگاری دوستی زن شهریور و مرد اردیبهشت به دلیل داشتن دیدگاه‌ها، علایق و فعالیت‌های مشترک، بالا می‌باشد. آن‌ها خوب با هم کنار می‌آیند و درک خوبی از یکدیگر دارند. دوستانی که از کودکی تا پیری یاران هم هستند غالباً متولدین این دو ماه هستند. آن‌ها با هم خیلی خوش می‌گذرانند و سوءتفاهم‌ در رابطه‌شان کم پیش می‌آید. نشانه‌های خاکی می‌دانند چگونه به یکدیگر گوش دهند، مذاکره کنند، پشتیبانی ارائه دهند و در زمان نیاز تکیه‌گاه همدیگر باشند. اعتماد عمیق و آسایش، ویژگی‌های چنین روابط دوستانه‌ای هستند.

4

سازگاری عشقی دوشیزه و گاو

فال رابطه عاشقانه زن شهریور و مرد اردیبهشت

بر اساس سازگاری عشقی میان زن شهریور و مرد اردیبهشت، جذبه اولیه شرکای عشقی به مرور زمان به احساسات عمیق و جدی تبدیل می‌شود. ارتباطات عاشقانه آن‌ها معمولاً در نتیجه دیدارهای دوستانه و خوشایند شکل می‌گیرد. در اولین ملاقات، نگاه‌های درخشان و شور عاشقانه مطرح نیست. هر دو می‌خواهند پیش از آنکه احساسات‌شان را آشکار کنند، طرق مقابل را به خوبی بشناسند تا از درستکاری و صداقت او اطمینان حاصل کنند. زن شهریور و مرد اردیبهشت به لطف جدیتی که در روابط و تشکیل خانواده‌ به خرج می‌دهند، سازگاری عاشقانه خوبی دارند. آن‌ها به دنبال همسرانی هستند که بخواهند برای مدت زمان طولانی با آن‌ها زندگی کنند. ازدواج به خاطر راحتی، احساسات زودگذر، فرار یا هر دلیل دیگری که احساسات واقعی متقابل را کنار بگذارد، در دنیای زن شهریور و مرد اردیبهشت وجود ندارد.

سازگاری عشقی خانم دوشیره با آقای گاو در یک رابطه به آنها اجازه می‌دهد تا بر اساس شباهت‌هایشان به راحتی به یکدیگر نزدیک شوند. ترکیب این دو به تشکیل یک خانواده محکم و خوشبخت منجر می‌شود، خانواده‌ای که احتمالاً تا زمانی که از دنیا بروند، دوام خواهد آورد. آنها اهداف مشابهی را تعیین کرده و در حالی که دستان یکدیگر را گرفته‌اند، به اجرای آنها می‌پردازند. اعتماد کامل و درک متقابل این زوج به آنها حس قوی اطمینان خاطر می‌دهد. آقای ثور به خاطر هوش برجسته‌اش شناخته شده است، بنابراین خانم سنبله اغلب از او کمک می‌خواهد. با این حال، بانوی شهریور هم ویژگی‌ها و توانایی‌های خاص خود را دارد، شهود بسیار مدرن و بالغ او اغلب به هر دوی آنها کمک می‌کند. این زوج در تمام جنبه‌های زندگی در هارمونی کامل هستند و زمانی که مانع یا مشکلی پیش می‌آیند، نشانه‌های عنصر زمینی به زیرکی راه حل مناسب را پیدا می‌کنند.

 سازگاری عشقی دوشیزه و گاو
5

سازگاری جنسی دوشیزه و گاو

فال رابطه رناشویی زن شهریور و مرد اردیبهشت

زن شهریور و مرد اردیبهشت در رختخواب با هم بسیار سازگار هستند، همچنین در سایر زمینه‌های زندگی نیز اینطور است. چون این دو خلق و خوی مشابهی دارند، سوءتفاهم‌ها در رختخواب چندان شدید نیستند. احساسات و ارتباط معنوی برای ثور و دوشیزه بسیار حیاتی است، بنابراین آن‌ها در ساختن عشق بسیار منطقی‌تر عمل می‌کنند تا اینکه آن را به یک عمل فیزیولوژیکی ساده برای ارضای غرایز حیوانی تقلیل دهند. چون آن‌ها آمیزش را یک رسم مقدس می‌دانند، زمان و توجه زیادی را به پیش‌نوازی و در آغوش‌ گرفتن یکدیگر که برای هر دو طرف لذت‌بخش است اختصاص می‌دهند.

آقای گاو نر انرژی جنسی بیشتری نسبت به خانم سنبله دارد و فعال‌تر است، اما سهم آنها در زندگی خصوصی، به دلیل رویاهای یارور شده الهه عشق، برابر می‌شود. هر دو ترجیح می‌دهند که در محیطی آرام و دوست‌داشتنی، با در نظر گرفتن راحتی یکدیگر به فعالیت مشغول شوند. شرکای زندگی در انظار عمومی رفتاری محتاطانه دارند اما زمانی که زیر پتو هستند، خود واقعی‌شان را کاملا نشان می‌دهند.

6

سازگاری خانوادگی دوشیزه و گاو

فال رابطه خانوادگی زن شهریور و مرد اردیبهشت

طالع بینی ازدواج زن شهریور با مرد اردیبهشت بر اساس علم طالع بینی ودیک بی‌نقص است، زیرا آنها جفتی هماهنگ و آرام هستند. بین آنها جنگ و دعوا و خشونت یا حسادت و نمایش های احساسی بچگانه و بی‌مورد وجود ندارد. چون که خانواده و عشق خالصانه، مهمترین چیز برای هر دو نفر است. به دلیل احساساتی بودن، خانم سنبله بیشتر مایل است به عزیزان خود رسیدگی کند و نگران آنها باشد و بنابراین تبدیل به رهبر خانواده می‌شود. با وجود نیاز مرد اردیبهشت به رهبر بودن، او به طور داوطلبانه این قدرت را به خانم سنبله واگذار می‌کندو خودش نقش‌ مدافع و نان آور خانه را به عهده می‌گیرد.

وقتی دوشیزه با ثور ازدواج می‌کند، نقشی فعال‌تر به خود می‌گیرد و انرژی خود را در مسیر درست هدایت می‌کند. علایق و ارزش‌های مشابه در خانواده، محیطی امن و اعتماد متقابل را فراهم می‌کند. به دلیل نوسانات خلقی خانم دوشیزه، گاهی بین این دو تنش‌هایی وجود دارد، اما به مرور زمان یاد می‌گیرند یکدیگر را بهتر بشناسند و با هر مشکلی که در رابطه پیش می‌آید، کنار بیایند. زن شهریور و مرد اردیبهشت سطح بالایی از سازگاری خانوادگی دارند زیرا هر دو می‌خواهند یک زندگی مشترک بسازند و در آن گرما و عشق را ایجاد وحس کنند، در حالی که قدردان یکدیگر بوده و به هم احترام می‌گذارند. هر دو به فرزندان علاقه‌مندند و به والدین فوق‌العاده‌ای تبدیل می‌شوند.

سؤالات متداول

چه کسی احتمالاً شریک خوشبختی برای یک اردیبهشتی خواهد بود؟

متولدین ثور با متولدین حوت (اسفند)، که نشانه‌ای دیگر از آب است، ارتباطی در سطح روح و روان پیدا خواهند کرد، حتی اگر متولدین سرطان (تیر) همسران فوق‌العاده‌ای برای آن ها باشند. این دو نشانه با هم خوب جور می‌شوند و یکدیگر را در سطحی عمیق پایدار می‌کنند.

عنصر مربوط به برج ثور چیست؟

متولدین برج ثور با عنصر خاک مرتبط هستند. افرادی که تحت این برج ثابت از عناصر زاده شده‌اند، انرژی خاک در آنها قوی و مستحکم است و به جاذبه محیط‌های فیزیکی و محدودیت‌های آن واکنش نشان می‌دهد. افرادی که به عنصر خاک تعلق دارند از بدن خود و لذت‌های دنیای مادی آگاهند.

کدام سیاره بر متولدین طالع برج ثور حکمرانی می‌کند؟

زهره بر نشانه زودیاک ثور حکمرانی می‌کند.

آیا ثور قابل اعتماد است؟

بله، ثور قابل اعتماد است.

خصوصیات اردیبهشت ماهی چیست؟

متولدین طالع برج ثور دوستانی وفادار، قابل اعتماد و امین هستند که می‌توانید بدون ترس از قضاوت شدن، رازهای خود را با آنها در میان بگذارید. آن ها به عنوان شنوندگانی عالی، وظیفه خود می‌دانند که با تخصصشان شما راهنمایی کنند!

جدول راهنمای اسامی ماه‌های زودیاک

نشانهماه (برج)صورت فلکی (زودیاک)طالع بینی
11 -فروردین (حمل)قوچ (Aries)زن فروردین
مرد فروردین
Taurusاردیبهشت (ثور)گاو (Taurus)زن اردیبهشت
مرد اردیبهشت
12 -خرداد (جوزا)دو پیکر (Gemini)زن خرداد
مرد خرداد
02 -تیر (سرطان)خرچنگ (Cancer)زن تیر
مرد تیر
Leo Signمرداد (اسد)شیر (Leo)زن مرداد
مرد مرداد
Virgoشهریور (سنبله)دوشیزه (Virgo)زن شهریور
مرد شهریور
07 -مهر (میزان)ترازو (Libra)زن مهر
مرد مهر
03 -آبان (عقرب)گژدم (Scorpio)زن آبان
مرد آبان
05 -آذر (قوس)کمان (Sagittarius)زن آذر
مرد آذر
Sagittariusدی (جدی)بزغاله (Capricorn)زن دی
مرد دی
04 -بهمن (دلو) کوزه (Aquarius)زن بهمن
مرد بهمن
01 -اسفند (حوت)ماهی (Pisces)زن اسفند
مرد اسفند
جدول راهنمای نشانه های زودیاک به همراه نام لاتین، صورت فلکی، ماه شمسی، و برج

نقطه
Logo