فال ازدواج زن مهر با مرد اردیبهشت

دسترسی سریع: فال ازدواج و طالع بینی متولدین هر ماه

زن متولد ماه
مرد متولد ماه
11 -
❤️
09 -

سازگاری ماه های مهر و اردیبهشت بر اساس اخترشناسی ودایی تحت حمایت ونوس، الهه عشق و باروری است که حساسیت بالایی به آنها می‌بخشد. با این حال، چنین ترکیبی از نشانه‌ها را نمی‌توان کاملا موفق توصیف کرد. بین آنها تنها یک گام از عشق تا نفرت فاصله است. اغلب اوقات، آنها با یکدیگر ملاقات می‌کنند، بلافاصله عاشق می‌شوند و سپس خیلی بی‌تفاوت از هم جدا می‌شوند. با این حال، آنها چندین ویژگی مشترک دارند که در هر دو تا حدودی موجود است. این اشتراکات می‌تواند پایه‌ای عالی برای برج ثور و میزان باشد تا یک رابطه رضایت‌بخش را بر آن بنا نهند.

هر دو نشانه تعادل خوبی دارند و در تمام جوانب زندگی خود به دنبال زیبایی و هماهنگی هستند. آقای گاو و خانم ترازو، هر دو شریک و دوستانی متعهد هستند که به تعهد و مراقبت از عزیزانشان ارزش می‌گذارند. با این حال، خلق و خوی آنها کاملاً متضاد است. گاو فردی مهربان و آرام است که ترجیح می‌دهد شیوه‌ای پایدار در زندگی داشته باشد. علی‌رغم حساسیت قابل توجه‌شان، برای حفظ ظاهر کمتر احساساتشان را نشان می‌دهند. آن ها به میزان قابل توجهی آسان‌گیر هستند و از سفر و انجام کارهای هیجانی لذت می‌برند. آنها به ماجراجویی و گفتگوی دوستانه علاقه‌مند هستند.

1

سازگاری کلی ترازو و گاو در فال هندی

سازگاری اردیبهشت و مهر ناپایدار است و پیش‌بینی قطعی آن دشوار است. همه چیز بستگی به ویژگی‌های منحصربه‌فرد هر شخص دارد. ثور یک نشانه ثابت است که عنصر زمینی را نمایندگی می‌کند و تغییر کردن و سازگاری با خواسته‌های دیگران برایش دشوار است. در این موضوع، پایداری سرسختانه‌اش به او کمک می‌کند. از سوی دیگر، میزان سازگار است و می‌تواند بسته به شرایط تغییر کند. عنصر خانم مهر ماهی هواست که توضیح‌دهنده خلق‌وخوی دمدمی مزاج و رفتار نامنظمش است. در این رابطه، رفتار خانم ترازو تأثیر بیشتری بر موفقیت رابطه این زوج خواهد داشت.

طالع‌بینی سازگاری ماه گاو و ترازو به آنها رابطه‌ای آسمانی قول نمی‌دهد، زیرا افراد متولد اردیبهشت از سر تا پا واقع‌بین هستند و ترجیح می‌دهند در واقعیت زندگی کنند و تنها به چشمان و گوش‌های خود اعتماد کنند. از سوی دیگر، متولدین ماه ترازو، رشد معنوی را در اولویت قرار می‌دهند و ممکن است در رویاها و توهمات خود گرفتار شوند. آسمان هرگز با زمین یکی نخواهد شد و ایجاد فرزندان ونوس به شدت دشوار است. آنها ممکن است در ابتدا از مصاحبت یکدیگر بسیار لذت ببرند، اما هر چه بیشتر یکدیگر را بشناسند، فاصله‌شان بیشتر می‌شود. با این حال، همیشه استثناهایی وجود دارد، شرکایی که تمایل متقابل به یادگیری بیشتر درباره یکدیگر دارند و علایق مشترکی را در رابطه شان دنبال می کنند، قادر خواهند بود که با یکدیگر کنار بیایند.

2

سازگاری کسب و کار ترازو و گاو

چون کوشایی کلمه‌ای حیاتی در شراکت تجاری آنهاست، سازگاری کاری برج ثور و میزان بالا است. اردیبهشتی خاکی به هر کار داده شده برای مدت زمان طولانی فکر خواهد کرد. او جزییات را مرتب می‌کند، برای هر پروژه خطرات را حساب می‌کند و یک برنامه عمل ماهرانه ایجاد می‌کند. چون ترازو می‌تواند به سرعت به هر کار یا شرایطی تنظیم شود، این تیم پایدار و دوام‌آور تصور می‌شود. همکاری آنها نتایج مثبتی به بار خواهد آورد که به نفع هر دوی آنهاست. آقای گاو هنگامی که خانم ترازو اعتماد به نفس و عزم خود را از دست می‌دهد، او را به ادامه راه تشویق می‌کند. رابطه آنها پتانسیل دارد که مدت طولانی به طول انجامد.

3

سازگاری دوستی ترازو و گاو

دوستی میان مرد اردیبهشت و زن مهر بسیار مفید است. آنها از بودن با هم خسته نمی‌شوند چراکه ویژگی‌های مشابهی دارند که امکان داشتن اهداف و علایق مشترک را امکان پذیر می سازد و با وجود تفاوت‌هایشان، به خوبی با هم کار می‌کنند. برج گاو، نشانه‌ای از خاک است که عمل‌گرایی را آموزش می‌دهد، اعتماد به نفس می‌بخشد و اغلب افراد را از آسمان به زمین می‌آورد. از طرف دیگر، ترازو با بی‌قراری و کنجکاوی خود، تنوعی به زندگی مرد اردیبهشتی می‌بخشد.

فال ازدواج زن مهر با مرد اردیبهشت
4

سازگاری عشقی ترازو و گاو

هر دو نفر این زوج یک سیاره حامی دارند، اما عناصر یکسان نیستند. به دلیل اختلافات اصلی موجود، سازگاری عشقی ترازو و گاو زیر متوسط است. آنها برای تحمل نقایص یکدیگر به منظور تشکیل یک زوج قوی به زمان و تلاش زیادی نیاز دارند. به عنوان مثال، خانم ترازو از ارتباط با دیگران لذت می‌برد، همیشه آرزو دارد جایی باشد که زندگی در هیجان‌انگیزترین حالت خود است و تعداد زیادی دوست و طرفدار دارد. آقای گاو ذاتاً پیرو قوانین است و گرایش به حسادت بیش از حد دارد. رفتار و روحیه‌ آزاد خانم مهر ماهی، مرد اردیبهشتی را عصبانی کرده و منجر به تقابل می‌شود. در این شرایط، یا آقای گاو باید اجتماعی بودن شریک خود را بپذیرد، که به دلیل لجبازی‌اش بعید به نظر می‌رسد. یا اینکه خانم ترازو می‌تواند رفتاری فروتنانه‌تر داشته باشد و طبیعت واقعی خود را پنهان کند، که این هم غیرمحتمل است چرا که هوای آزاد را نمی‌توان حفظ کرد.

سازگاری مرد ثور و زن میزان در یک رابطه می‌تواند خوب باشد اگر آن‌ها روی علایق مشترک‌شان تمرکز کنند، هر دو تمایل شدیدی به چیزهای زیبا، فرهنگی و دل‌انگیز دارند. در مراسم خواستگاری، این زوج علاقه‌مند به رمانتیسم هستند و آن را در مرکز رابطه‌شان قرار می‌دهند. ترازو مستعد بی‌قراری است که ممکن است همسر را عصبانی کند. آقای گاو از طرف دیگر، به دلیل پایداری‌اش نشانه‌ی احساسات منفی است. اگر هر کدام از آن‌ها ویژگی‌های دیگری را در نظر بگیرند و سعی کنند آن‌ها را بپذیرند، اتفاقات خوبی می‌تواند بین‌شان رخ دهد.

5

سازگاری جنسی ترازو و گاو

با وجود تفاوت‌های عمده‌ای که دارند، طالع‌بینی برج ثور و میزان سازگاری خوبی در رابطه جنسی دارند و تقریباً هیچ مشکل جنسی با یکدیگر ندارند. خانم ترازو تازگی، مهربانی، محبت و مراقبت را به ارتباطات نزدیک می‌آورد. این ویژگی‌ها برای مرد اردیبهشت در یک همراه بسیار مهم هستند و در نتیجه، او در رختخواب کاملاً راضی است. ثور از تماس فیزیکی لذت می‌برد و زحمات ترازو را با قدردانی می‌پذیرد. هر دو از حساسیت بالایی برخوردارند، عاشقان ماهری هستند و به همین دلیل می‌دانند چگونه یکدیگر را خوشحال کنند.

گاو در رابطه با ترازو اغلب نقش رهبری را به عهده می‌گیرد، حتی اگر این نقش بسیار فعال نباشد. این موضوع به گرایش او به حسادت مرتبط است. داشتن یک همراه در رابطه جنسی بخشی از تنش ناشی از این حس را کاهش می‌دهد. ترازوها انعطاف‌پذیر هستند و آماده شرکت در هر آزمایشی می‌باشند.

6

سازگاری خانوادگی ترازو و گاو

زن مهر و مرد اردیبهشت هر دو به داشتن خانواده و فرزندان علاقه مند هستند. ثور و میزان ممکن است در ازدواج با یکدیگر سازگار نباشند چون دیدگاه‌های متضادی در مورد چگونگی زندگی مشترک دارند. ثور ترجیح می‌دهد تعطیلات خود را وسط طبیعت یا در خانه با خانواده‌اش بگذراند. خانم ترازو از بودن در جایی که تبادل انرژی وجود دارد، که تنها در ارتباط با مردم و کسب احساسات و تجربیات جدید ممکن است، لذت می برد و انرژی خود را مجدداً شارژ می‌کند. مسائل مالی نیز می‌تواند منبع اختلاف باشد. خانم ترازو به جنبه‌های معنوی زندگی علاقه بیشتری دارند و از خرج کردن پول برای فیلم‌، کنسرت‌ و نمایشگاه‌ها لذت می‌برند. گاو به عنوان یک مادی‌گرا، پول خود را صرف راحتی و آسایش خود می‌کند، مانند خرید وسایل روزمره یا نگهداری آن‌ها.

وقتی فردی با ویژگی‌‌های زمینی مثل گاو با فردی با خصوصیات آسمانی مثل ترازو ازدواج می‌کنند، می‌توانند چیزهای جدید و هیجان انگیز زیادی به زندگی یکدیگر وارد کنند. یک ثور واقع‌بین می‌تواند چیزهای زیادی به میزان یاد دهد و اگر میزان جدی باشد و گوش دهد، تجربیات مفید زیادی کسب خواهد کرد. ثور با کمک خانم مهر ماهی یاد می‌گیرد که گاهی آرامش پیدا کند و دست‌کم روزی یک بار دست از کنترل همه چیز بردارد. بنابراین، سازگاری ثور و میزان در زندگی خانوادگی می‌تواند بسیار موفقیت‌آمیز باشد، به شرطی که شرکای زندگی علاقه‌مندی‌های قوی مشترکی داشته باشند و به دنبال رسیدن به راه حل مشترکی باشند.

سوالات متداول

چه کسی بیشترین احتمال را دارد که شریک خوشبختی برای یک اردیبهشتی باشد؟

متولدین ثور با متولدین حوت(اسفند) که نشانه‌ای از آب است، ارتباطی در سطح همسر روحی پیدا خواهند کرد، متولدین سرطان(تیر) هم می تواند همسر بسیار خوبی باشند. این دو نشانه به خوبی با هم هماهنگ هستند و یکدیگر را در سطح عمیقی استوار می‌کنند.

عنصر متعلق به برج ثور چیست؟

طالع ماه اردیبهشت با عنصر خاک مرتبط است. افرادی که متولد علامت ثابت خاک هستند، قوی و مستحکم بوده و در برابر جاذبه محیط‌های فیزیکی و محدودیت‌ها واکنش نشان می‌دهد. افراد متعلق به عنصر خاک به بدن خود و لذت‌های دنیای مادی آگاه هستند.

کدام سیاره بر برج ثور حکمرانی می‌کند؟

ناهید بر برج ثور حکمرانی می‌کند.

آیا ثور قابل اعتماد است؟

متولدین اردیبهشت دوستانی وفادار، قابل اعتماد و امین هستند که می‌توانید بدون ترس از قضاوت شدن، رازهایتان را با آن‌ها در میان بگذارید. آن ها قضاوت نمی‌کنند؛ در واقع آن‌ها به عنوان شنوندگانی برجسته، راهنمایی‌ دیگران را مسئولیت خود می‌دانند!

جدول راهنمای اسامی ماه های زودیاک

نشانهماه (برج)صورت فلکی (زودیاک)طالع بینی
11 -فروردین (حمل)قوچ (Aries)زن فروردین
مرد فروردین
Taurusاردیبهشت (ثور)گاو (Taurus)زن اردیبهشت
مرد اردیبهشت
12 -خرداد (جوزا)دو پیکر (Gemini)زن خرداد
مرد خرداد
02 -تیر (سرطان)خرچنگ (Cancer)زن تیر
مرد تیر
Leo Signمرداد (اسد)شیر (Leo)زن مرداد
مرد مرداد
Virgoشهریور (سنبله)دوشیزه (Virgo)زن شهریور
مرد شهریور
07 -مهر (میزان)ترازو (Libra)زن مهر
مرد مهر
03 -آبان (عقرب)گژدم (Scorpio)زن آبان
مرد آبان
05 -آذر (قوس)کمان (Sagittarius)زن آذر
مرد آذر
Sagittariusدی (جدی)بزغاله (Capricorn)زن دی
مرد دی
04 -بهمن (دلو) کوزه (Aquarius)زن بهمن
مرد بهمن
01 -اسفند (حوت)ماهی (Pisces)زن اسفند
مرد اسفند
جدول راهنمای نشانه های زودیاک به همراه نام لاتین، صورت فلکی، ماه شمسی، و برج

نقطه
Logo