فال ازدواج زن آبان با مرد اردیبهشت

زن آبان و مرد اردیبهشت به ترتیب نماینده‌ی عناصر زمین و آب می‌باشند. بر اساس سازگاری ثور (اردیبهشت) و عقرب (آبان)، ویژگی‌های شخصیتی آن‌ها تا حدودی شبیه به هم است، اما تفاوت‌های بسیاری بین آن‌ها وجود دارد که ایجاد یک اتحاد بین‌شان را ممکن، اما ناپایدار می‌سازد. هر دو جدی و مصمم هستند؛ هر دو به پول اهمیت می‌دهند و می‌دانند چگونه آن را به دست آورند. آقای ثور ذات بدبینی دارد؛ او به سنت‌ها پایبند است و به دنبال ثبات می‌گردد، که این امر به او حس کنترل و امنیت می‌دهد. خانم عقرب نیز آرامش را ارج می‌نهد، اما به همان اندازه به تغییر نیاز دارد.

نشانه‌های گاو(ثور) و عقرب در دایره زودیاک کاملاً در مقابل یکدیگر قرار دارند، اما به نظر می‌رسد که سرنوشت به طور خاص آن‌ها را به چالش می‌کشد تا یاد بگیرند یکدیگر را درک کرده و احترام بگذارند و همچنین با غرور خود کنار بیایند. آن‌ها باید مراحل متعددی را پیش از آنکه بتوانند یک رابطه جدی را شکل دهند، پشت سر بگذارند. آن‌ها ناچارند خود را با شریک زندگی‌شان تطبیق دهند و یاد بگیرند که نواقص او را بپذیرند.

1

سازگاری کلی عقرب و گاو در فال هندی

طالع بینی ماه تولد زن آبان و مرد اردیبهشت

متولد آبان، وقیح و لجوج است و به همین دلیل است که او بیشترین روابط را با متولد اردیبهشت آغاز می‌کند. با وجود اینکه او مهربان و خوش‌برخورد است، او نیست که اولین تماس، به خصوص با جنس مخالف را آغازمی‌کند. سازگاری زن آبان با مرد اردیبهشت به خاطر لجبازی شدیدشان با مشکل مواجه است. اگر این دو قدرت لازم برای آرام کردن خود و یکدیگر را نداشته باشند، احتمال موفقیت‌شان کم است. همدلی، احترام متقابل و تمایل به سازش، ویژگی‌هایی هستند که می‌توانند به این دو کمک کنند تا به عنوان یک زوج، رابطه‌ای مثبت و محکم بسازند.

سازگاری زن آبان با مرد اردیبهشت به عنوان مسئله‌ای دوپهلو در نظر گرفته می‌شود، زیرا ممکن است هر کدام در هر زمانی به شکل غیرمنتظره‌ای رفتار کنند. طبیعت آرام و محتاط آقای گاو ممکن است به نظر یارش بی‌علاقه و کسل‌کننده بیاید، در حالی که خلق و خوی تند و متناقض خانم عقرب می‌تواند هم جذاب و هم آزاردهنده باشد. آقای ثور در تمام جنبه‌های زندگی، از جمله روابط، دقیق و عمل‌گراست. در حالی که عقرب تصمیمات آنی، بی‌پروا و بر اساس احساسات می‌گیرد. ثور تصویر کلی را به طور جامع می‌بیند، در حالی که عقرب بیشتر روی جزئیات تمرکز دارد. وقتی آن‌ها با هم ملاقات می‌کنند، بی‌شک تاثیرات و احساسات جدید بسیاری، چه مثبت و چه منفی، بر یکدیگر خواهند گذاشت.

فال ازدواج زن آبان با مرد اردیبهشت
2

سازگاری کسب‌ و کار عقرب و گاو

فال رابطه کاری زن آبان و مرد اردیبهشت

زن آبان و مرد اردیبهشت خوب با هم کار می‌کنند، اما سبک‌های آن‌ها در انجام کسب و کار و رفتار تجاری کاملاً متفاوت است. مرد اردیبهشت بیشتر به کارهای تکراری علاقه دارد و می‌تواند ساعت‌ها پای یک کار دشوار بنشیند و تمام تفکر منطقی خود را به کار بگیرد. او از سازماندهی و برنامه‌ریزی دقیق هر پروژه تا کوچکترین جزئیات لذت می‌برد. بانوی آبان هم این ویژگی‌ها را به دارد، اما او همچنین سطح بالایی از فعالیت، جسارت و دیپلماسی را دارا می‌باشد. عقرب‌ها از این نظر در کسب و کار موفق‌تر هستند. هر دو می‌تواند در موقعیت‌هایی که گاوی پرکار به عنوان زیردست و عقرب به عنوان رئیس کار می‌کند، موفق باشد.

3

سازگاری دوستی عقرب و گاو

فال رابطه دوستانه زن آبان و مرد اردیبهشت

زن آبان و مرد اردیبهشت سازگاری بالایی در دوستی با یکدیگر دارند. عقرب جذب مهربانی شریک خود می‌شود؛ او از دریافت گرمی و مراقبت لذت می‌برد. از طرف دیگر، گاو به داشتن چنین دوست قدرتمندی افتخار می‌کند و در کنار او احساس آرامش و امنیت می‌کند. تفاوت‌های شخصیتی آن‌ها این امکان را می‌دهد که روابط جالبی تشکیل دهند که در آن شرکا یکدیگر را حمایت می‌کنند. هر دو صریح، رک و مدبر هستند و از این رو از نفوذ به اسرار مخفی یکدیگر، کاری که هر دو از آن لذت می‌برند، اجتناب می‌کنند.

4

سازگاری عشقی عقرب و گاو

فال عشقی زن آبان و مرد اردیبهشت

به دلیل شخصیت‌های متفاوت، سازگاری عشقی بین زن آبان با مرد اردیبهشت موقتی اما جذاب است. ونوس، الهه عشق و حسیت، بر ثور حکمرانی می‌کند. عقرب تحت فرمان پلوتون است، که به او شور و اشتیاق می‌بخشد. با اتحاد این دو ، زوجی شکل می‌گیرد که شرکای آن هرگز خسته نخواهند شد. آن‌ها بعد از سوگند یاد کردن برای هم از یکدیگر دفاع می‌کنند، رقابت می‌کنند و مهربانی و طیف گسترده‌ای از احساسات را به یکدیگر نشان می‌دهند. وقتی این دو با هم بحث می‌کنند، بشقاب‌ها و کلمات عصبانی بین آن‌ها پرواز نخواهد کرد. هر دو دارای غرور هستند و بنابراین، جدایی‌شان را در سکوت کامل تجربه می‌کنند و به سمتی دیگر روی می‌گردانند. ثور بر اساس اصل “من تو را درک نمی‌کنم” سکوت می‌کند، در حالی که عقرب اعلام می‌کند “من می‌دانم تو چه می‌خواهی، اما تبعیت نخواهم کرد.”

سازگاری زن آبان با مرد اردیبهشت در یک رابطه بسیار محتمل است که مطلوب باشد، به شرطی که شرکای آن احساسات قوی نسبت به یکدیگر داشته باشند و مهم‌تر از همه، خواست متقابل برای با هم بودن را داشته باشند. آقای ثور می‌خواهد عشقش معنادار باشد و احساس اهمیت به شریک زندگی خود را داشته باشد. خانم عقرب می‌تواند این خواسته را ارضا کند. احتمال وجود یک تیم مفید با افزایش سن این دو بیشتر می‌شود. جوانان متولد ثور و عقرب، بعید است که خودخواهی و لجاجت خود را برای خوشبختی دیگری کنار بگذارند. افراد بالغ‌تر، که از تجربه زیاد، حکیم‌تر و عاقل‌تر شده‌اند، فرصت داشته‌اند تا به خود شناسی رسیده و شخصیت‌های بالغی را پرورش دهند و با گذشت زمان یاد گرفته‌اند که چگونه روابط سازنده بسازند، مصالحه کنند و کوتاه بیایند.

 سازگاری عشقی عقرب و گاو
5

سازگاری جنسی عقرب و گاو

فال رابطه زناشویی زن آبان و مرد اردیبهشت

سازگاری جنسی زن آبان با مرد اردیبهشت موفقیت‌آمیز در نظر گرفته می‌شود. متولد اردیبهشت حسی‌ترین نشانه از میان برج‌های زودیاک است، در حالی که متولد آبان جنسی‌ترین است. اگر شریکان همدلی و جاذبه جنسی متقابلی را با هم تجربه کنند، بی‌شک در رختخواب کسل نخواهند شد. آقای ثور عاشقی وفادار است که حاضر است به مدتی که شما بخواهید در فعالیت‌های جنسی شرکت کند. عقرب با پیشنهاد تجربیات جدید، رابطه را با نوآوری می‌آمیزد، تجربیاتی که شریک همیشه با آنها موافقت می‌کند. لذت‌های عاشقانه آنها پرشور و احساسی هستند.

تمام چیزها در این دنیا دارای مزایا و معایبی هستند، از جمله صمیمیت بین مرد متولد اردیبهشت و زن متولد آبان. با وجود حساسیت بالا، مرد اردیبهشت بسیار محافظه‌کار است و در رختخواب خود را محدود می‌کند. از طرف دیگر، زن آبان ذخیره‌ای از تخیل و هیجان دارد. تجربیاتی که گاهی پیشنهاد می‌دهد از حدود ادب و استانداردها فراتر می‌رود و شبیه به کج‌روی‌ و انحراف می‌ماند. طبیعتاً، گاو محافظه‌کار مخالفت خواهد کرد. همیشه احتمال دعواهایی وجود دارد که شامل سوء تفاهم و کینه می‌شوند. آقای گاو، حتی در رختخواب به دنبال ثبات است، که می‌تواند خانم عقرب را که به دنبال تنوع است، آزار دهد. وقتی افرادی که مدت زمان طولانی با هم زندگی کرده‌اند با این مسئله روبرو می‌شوند، هر دو شریک زندگی رنج می‌برند. گاو برای اجتناب از فشار شریک، عقب‌نشینی می‌کند، در حالی که عقرب ناراضی و رنجیده باقی می‌ماند. در موارد بسیار نادر، زن آبان ممکن است به فرد دیگری گرایش پیدا کند. به طور کلی، آن‌ها وفاداری را به عنوان یک صدای بی‌معنی در نظر نمی‌گیرند.

6

سازگاری خانوادگی عقرب و گاو

فال رابطه خانوادگی زن آبان و مرد اردیبهشت

اگر این دو نفر به ثبت ازدواج رسیده‌اند، پس احساسات واقعی بین آنها وجود دارد که می‌تواند تفاوت‌های موجود را پشت سر بگذارد. برج عقرب و برج ثور در مورد تشکیل خانواده جدی هستند و احتمالا شوخی نمی‌کنند. سازگاری ازدواج زن آبان با مرد اردیبهشت خوب است، با وجود تفاوت‌های بسیاری که دارند. رابطه آنها بر پایه سه ویژگی که هر دوی آنها دارند، بنا خواهد شد: ثبات، خودداری، قابلیت اعتماد.

سازگاری زن آبان با مرد اردیبهشت در زندگی خانوادگی، به ویژه در زمان تعارض، می‌تواند بسیار شکننده باشد. برای هر دو طرف، فرآیند آشتی کردن بسیار دشوار است. غرور و لجاجت هر دو مانع از آن می‌شود که قدمی به جلو بردارند و اولین نفری باشند که دست را برای آشتی دراز کنند. زوج‌های جوان از این دست که ذهنیت ضعیفی دارند یا به یکدیگر علاقه‌مند نیستند، ممکن است به راحتی کشتی خانواده خود را در اولین طوفان رها کنند. زوج‌های عاشق که به اتحاد خود ارزش می‌گذارند، دوباره با هم متحد خواهند شد، اما ممکن است مدتی طول بکشد تا هر یک از آن‌ها سکوت خود را بشکنند.

سؤالات متداول

چه کسی احتمالاً شریک خوشبختی برای یک اردیبهشتی خواهد بود؟

متولدین ثور با متولدین حوت (اسفند)، که نشانه‌ای دیگر از آب است، ارتباطی در سطح روح و روان پیدا خواهند کرد، حتی اگر متولدین سرطان (تیر) همسران فوق‌العاده‌ای برای آن ها باشند. این دو نشانه با هم خوب جور می‌شوند و یکدیگر را در سطحی عمیق پایدار می‌کنند.

عنصر مربوط به برج ثور چیست؟

متولدین برج ثور با عنصر خاک مرتبط هستند. افرادی که تحت این برج ثابت از عناصر زاده شده‌اند، انرژی خاک در آنها قوی و مستحکم است و به جاذبه محیط‌های فیزیکی و محدودیت‌های آن واکنش نشان می‌دهد. افرادی که به عنصر خاک تعلق دارند از بدن خود و لذت‌های دنیای مادی آگاهند.

کدام سیاره بر متولدین طالع برج ثور حکمرانی می‌کند؟

زهره بر نشانه زودیاک ثور حکمرانی می‌کند.

آیا ثور قابل اعتماد است؟

بله، ثور قابل اعتماد است.

خصوصیات اردیبهشت ماهی چیست؟

متولدین طالع برج ثور دوستانی وفادار، قابل اعتماد و امین هستند که می‌توانید بدون ترس از قضاوت شدن، رازهای خود را با آنها در میان بگذارید. آن ها به عنوان شنوندگانی عالی، وظیفه خود می‌دانند که با تخصصشان شما راهنمایی کنند!

جدول راهنمای اسامی ماه‌های زودیاک

نشانهماه (برج)صورت فلکی (زودیاک)طالع بینی
11 -فروردین (حمل)قوچ (Aries)زن فروردین
مرد فروردین
Taurusاردیبهشت (ثور)گاو (Taurus)زن اردیبهشت
مرد اردیبهشت
12 -خرداد (جوزا)دو پیکر (Gemini)زن خرداد
مرد خرداد
02 -تیر (سرطان)خرچنگ (Cancer)زن تیر
مرد تیر
Leo Signمرداد (اسد)شیر (Leo)زن مرداد
مرد مرداد
Virgoشهریور (سنبله)دوشیزه (Virgo)زن شهریور
مرد شهریور
07 -مهر (میزان)ترازو (Libra)زن مهر
مرد مهر
03 -آبان (عقرب)گژدم (Scorpio)زن آبان
مرد آبان
05 -آذر (قوس)کمان (Sagittarius)زن آذر
مرد آذر
Sagittariusدی (جدی)بزغاله (Capricorn)زن دی
مرد دی
04 -بهمن (دلو) کوزه (Aquarius)زن بهمن
مرد بهمن
01 -اسفند (حوت)ماهی (Pisces)زن اسفند
مرد اسفند
جدول راهنمای نشانه های زودیاک به همراه نام لاتین، صورت فلکی، ماه شمسی، و برج

نقطه
Logo