فال ازدواج زن آذر با مرد اردیبهشت

سازگاری زن آذر با مرد اردیبهشت طبق طالع‌بینی نشان می‌دهد که دیدگاه‌های این دو نسبت به جهان و اولویت‌های زندگی‌شان، تفاوت‌های بنیادین دارد. ثور (گاو-اردیبهشت) و قوس (کمان-آذر) به ترتیب نمادهای زمین و آتش هستند. ثور تحت حکمرانی ونوس، الهه عشق قرار دارد که او را با حساسیت بالا، میل به صلح و خواست شدید برای نظم مجهز کرده است. او محتاط و متعادل است، به دنبال هارمونی و امنیت می‌گردد، شیوه زندگی ساکنی دارد و زمانی که تغییرات در افق ظاهر می‌شوند، وقت می‌گذارد تا استراحت کند. قوس دقیقاً عکس اوست. انرژی بی‌پایانش او را از نشستن باز می‌دارد. او مشتاق حرکت است، میل دارد مهارت‌های جدید کسب کند، احساسات و تجربیات جدید به دست آورد، سفر کند و با افراد جدیدی آشنا شود. سکون برای او معادل با مرگ است.

گاو نر ارزش زیادی برای خانواده و فرزندان خوشبخت و قوی قائل است. این امر برای قوس نیز مهم است، اما به اندازه‌ی کمتری. انگیزه‌های اصلی او خودسازی و جستجو برای رسیدن به ایده‌آل است. او معلم کارمایی تمامی نشانه‌های دیگر است و چون ابتدا باید چیزی یاد بگیرد تا بتواند به دیگران آموزش دهد، به سفر و جستجو برای ماجراجویی علاقمند است. چنین تفاوتی بین این دو، فرصت‌های زیادی برای تماس و برقراری یک رابطه‌ی محکم را از آن‌ها می‌گیرد.

1

سازگاری کلی کمان و گاو در فال هندی

طالع بینی ازدواج زن آذر و مرد اردیبهشت

سازگاری زن آذر با مرد اردیبهشت امکان‌پذیر است اما بعید به نظر می‌رسد. آقای ثور که فردی مستحکم است، به سمت عنصر وجودی خود، زمین گرایش دارد و در جستجوی آسایش، رفاه و امنیت است. هر چیز تازه‌ای تغییراتی را به همراه دارد که ممکن است با ریسک هم همراه باشد، پس آقای ثور ترجیح می‌دهد در باتلاق گرم و آشنا بماند تا اینکه ریسک کند و به دریا شیرجه بزند و دست خالی برگردد. خانم قوس از رکود و آرامش متنفر است. بی‌عملی مرد اردیبهشت او را خسته و ناراحت می‌کند. از طرفی، مرد اردیبهشت از آزادی و استقلال بیش از حد شریک عاطفی خود خانم کمان عصبانی می‌شود و تلاش‌های بی‌وقفه‌ای برای متوقف کردن او انجام می‌دهد. بین این دو، نزاع‌های بزرگی درمی‌گیرد.

طالع ناموفق برج گاو و کمان در صورتی که واقعاً برای هر دو ضروری باشد، می‌تواند بهبود یابد. مرد اردیبهشت می‌تواند به زن آذر نشان دهد که آرامش ترسناک نیست، بلکه دلپذیر و امن است. زن آذر هم به مرد اردیبهشت، جذابیت‌های زندگی خود را نشان می‌دهد و او یاد می‌گیرد که چطور مردم و رویدادهای جدید می‌توانند به بهبود زندگی فرد کمک کنند. با یک تمایل متقابل قوی، آن‌ها می‌توانند رابطه مشترک منحصر به فرد و سودمندی ایجاد کنند.

فال ازدواج زن آذر با مرد اردیبهشت
2

سازگاری کسب‌ و کار کمان و گاو

فال رابطه کاری زن آذر و مرد اردیبهشت

به طور شگفت انگیزی، سازگاری کاری زن آذر با مرد اردیبهشت شانس خوبی برای موفقیت دارد. هر دو به اسکناس‌های تمیز علاقه داشته و در به دست آوردن آنها ماهر هستند. این دو می‌توانند از طریق ویژگی‌های متفاوت شخصیتی خود، یکدیگر را به خوبی تکمیل کنند و بدین ترتیب در پیشبرد هدف مشترک به نتایج بسیار خوبی دست یابند. زن آذر مملو از ایده‌ها است و توانایی‌های ارتباطی و سازمانی قوی دارد که به او امکان می‌دهد در میان مردم نمود پیدا کند. مرد اردیبهشت قادر است روی پروژه‌هایی با هر نوع پیچیدگی، بصورت شبانه‌روزی کار کند و دارای تفکر تحلیلی و دوراندیشی است. آنها می‌توانند با ترکیب و توزیع نقش‌ها مطابق با توانایی‌هایشان به هر موفقیتی دست یابند.

3

سازگاری دوستی کمان و گاو

فال رابطه دوستی زن آذر و مرد اردیبهشت

سازگاری دوستی بین زن آذر با مرد اردیبهشت بعید به نظر می‌رسد، زیرا حتی انتخاب یک تفریح مشترک می‌تواند به تنش و درگیری منجر شود. مرد اردیبهشت ترجیح می‌دهد در خانه بماند و به تماشای یک کمدی بپردازد یا اینکه به یک کافه آرام و دنج برود. زن آذر همیشه به مکان‌هایی کشیده می‌شود که جمعیت زیاد و فعالیت‌های گوناگون در آنجا است. متولدین آذر، ذاتاً مالکان بزرگی هستند، همانطور که از رفتار دوستانه‌شان پیداست. زن آذر که عشق به آزادی دارد، در ارتباطات شکوفا می‌شود؛ او همواره توسط افراد و انرژی‌ها احاطه شده است، که می‌تواند حسادت آقای ثور را برانگیزد و به کینه و سوءتفاهم منجر شود.

4

سازگاری عشقی کمان و گاو

فال رابطه عشقی زن آذر و مرد اردیبهشت

سازگاری عشقی میان زن آذر و مرد اردیبهشت پایین است. زمانی که این دو با یکدیگر ملاقلات می‌کنند، احساسات پرشوری که بر پایه جاذبه جنسی شکل گرفته‌اند، به جریان در می‌آیند. زمانی که این احساسات شروع به کمرنگ شدن می‌کنند، برج آتشین خسته می‌شود، چرا که او اشتراکات کمی با آقای ثور دارد. ثور، که همیشه در جستجوی یک رابطه جدی و دائمی است، برای مدتی تلاش‌های شجاعانه‌ای برای حفظ خانم کمان پر جنب و جوش به عمل می‌آورد. قوس به فعالیت فیزیکی، احساسات و تجربیات نیاز دارد. او از زندگی در کنار یک شریک خانه‌دار راضی نیست. بنابراین، رمانس مرد اردیبهشت با او، به یک دلشکستگی دیگر و زخمی بر قلب تبدیل خواهد شد.

زن آذر با مرد اردیبهشت در روابط دارای سازگاری پایینی هستند که این موضوع در تفکر و دیدگاه‌های متفاوت آن‌ها منعکس می‌شود. به طور کلی، خانم کمان دارای انرژی جنسی قوی است، نیروی درونی که گاو را به خود جذب می‌کند. آن‌ها دیدگاه‌های کاملاً متفاوتی نسبت به روابط عاشقانه دارند. آقای گاو حسود دوست دارد که مدام در نزدیکی شریک خود باشد، بر او کنترل داشته باشد و در زوج خود، برتری داشته باشد. با این حال، کمان به آزادی و استقلال خود بیش از حد وابسته است و نمی‌تواند آرزوهای خود را کنار بگذارد و زیر نظر دیگری زندگی کند!

 سازگاری عشقی کمان و گاو
5

سازگاری جنسی کمان و گاو

فال رابطه زناشویی زن آذر و مرد اردیبهشت

سازگاری جنسی زن آذر با مرد اردیبهشت می‌تواند عالی باشد اگر شرکای زندگی احساسات قوی نسبت به یکدیگر داشته باشند و در یک اتحاد دائمی باشند. این سناریوی بعید در صورتی ممکن است که هر دو مفر کاستی‌های یکدیگر را بپذیرند و جبران کنند. ثور عاشقی مهربان و با توجه است که برای ارتباط فیزیکی ارزش قائل است. شهود رشد یافته‌اش به او امکان می‌دهد که لذت را به شیوه‌ای ظریف تشخیص دهد و به شریکش بدهد. سرزندگی قوس، زندگی جنسی‌شان را با ادویه و شور و هیجان می‌آمیزد و اطمینان می‌دهد که آنها هرگز دچار کسالت نشوند. طبیعت به نحوی ساخته شده است که اصل مردانه تامین کننده و اصل زنانه برآورنده است. بنابراین، بدترین سناریو برای چنین رابطه‌ای، موقعیتی است که در آن مردی آرام متولد اردیبهشت و زنی پرجنب و جوش و متولد آذر باشد! از سوی دیگر، در چنین شرایطی، سازگاری جنسی به شدت افزایش می‌یابد. یک شریک حسی و یک شریک پرانرژی ترکیب عالی را می‌سازند که هر دو طرف را راضی خواهد کرد.

6

سازگاری خانوادگی کمان و گاو

فال ازدواج زن آذر و مرد اردیبهشت

سازگاری ازدواج زن آذر با مرد اردیبهشت بسیار غیرقابل پیش‌بینی است. همانطور که ما قوانین عشق را درک نمی‌کنیم، ممکن است این دو نفر تحت تأثیر احساسات قوی قرار گیرند و راه خود را به تالار عروسی باز کنند. پس از گذراندن مرحله ماه عسل و پوشیدن عینک‌های صورتی، شرکا نهایتاً شروع به دیدن و درک نقص‌های یکدیگر خواهند کرد. مرحله درگیری آغاز می‌شود، طی آن هر شرکت‌کننده‌ای برای حفظ موضع خود از خودش دفاع می‌کند. اما آن‌ها احتمالاً یکدیگر را درک نخواهند کرد. تفاوت‌های جهان‌بینی که این دو دارند در نهایت منجر به بروز بحث‌های داغ و توهین‌های متقابل خواهد شد. در این نقطه، آینده مشترک آن‌ها کاملاً به خودشان بستگی دارد. آن‌ها می‌توانند با هم بمانند اگر منابع درونی را برای قرار گرفتن در جایگاه دیگری و درک دیدگاه او و رسیدن به یک سازش استفاده کنند.

سؤالات متداول

چه کسی احتمالاً شریک خوشبختی برای یک اردیبهشتی خواهد بود؟

متولدین ثور با متولدین حوت (اسفند)، که نشانه‌ای دیگر از آب است، ارتباطی در سطح روح و روان پیدا خواهند کرد، حتی اگر متولدین سرطان (تیر) همسران فوق‌العاده‌ای برای آن ها باشند. این دو نشانه با هم خوب جور می‌شوند و یکدیگر را در سطحی عمیق پایدار می‌کنند.

عنصر مربوط به برج ثور چیست؟

متولدین برج ثور با عنصر خاک مرتبط هستند. افرادی که تحت این برج ثابت از عناصر زاده شده‌اند، انرژی خاک در آنها قوی و مستحکم است و به جاذبه محیط‌های فیزیکی و محدودیت‌های آن واکنش نشان می‌دهد. افرادی که به عنصر خاک تعلق دارند از بدن خود و لذت‌های دنیای مادی آگاهند.

کدام سیاره بر متولدین طالع برج ثور حکمرانی می‌کند؟

زهره بر نشانه زودیاک ثور حکمرانی می‌کند.

آیا ثور قابل اعتماد است؟

بله، ثور قابل اعتماد است.

خصوصیات اردیبهشت ماهی چیست؟

متولدین طالع برج ثور دوستانی وفادار، قابل اعتماد و امین هستند که می‌توانید بدون ترس از قضاوت شدن، رازهای خود را با آنها در میان بگذارید. آن ها به عنوان شنوندگانی عالی، وظیفه خود می‌دانند که با تخصصشان شما راهنمایی کنند!

جدول راهنمای اسامی ماه های زودیاک

نشانهماه (برج)صورت فلکی (زودیاک)طالع بینی
11 -فروردین (حمل)قوچ (Aries)زن فروردین
مرد فروردین
Taurusاردیبهشت (ثور)گاو (Taurus)زن اردیبهشت
مرد اردیبهشت
12 -خرداد (جوزا)دو پیکر (Gemini)زن خرداد
مرد خرداد
02 -تیر (سرطان)خرچنگ (Cancer)زن تیر
مرد تیر
Leo Signمرداد (اسد)شیر (Leo)زن مرداد
مرد مرداد
Virgoشهریور (سنبله)دوشیزه (Virgo)زن شهریور
مرد شهریور
07 -مهر (میزان)ترازو (Libra)زن مهر
مرد مهر
03 -آبان (عقرب)گژدم (Scorpio)زن آبان
مرد آبان
05 -آذر (قوس)کمان (Sagittarius)زن آذر
مرد آذر
Sagittariusدی (جدی)بزغاله (Capricorn)زن دی
مرد دی
04 -بهمن (دلو) کوزه (Aquarius)زن بهمن
مرد بهمن
01 -اسفند (حوت)ماهی (Pisces)زن اسفند
مرد اسفند
جدول راهنمای نشانه های زودیاک به همراه نام لاتین، صورت فلکی، ماه شمسی، و برج

نقطه
Logo