فال ازدواج زن بهمن با مرد اردیبهشت

مرد ثور و زن دلو تحت حمایت عناصر زمین و هوا هستند. اولی در تمام زندگی‌اش به دنبال آرامش و خاکی بودن است، مهربان و دوراندیش است و همواره در تلاش است تا فضای شخصی خود را بهبود بخشد. ونوس، الهه عشق و باروری، حاکم بر ثور است و به مرد اردیبهشت حساسیت منحصر به فردی می‌بخشد که او به ندرت در ملا عام نشان می‌دهد و غالباً پشت نقابی از جدیت و دست نیافتنی بودن پنهان می‌شود. خانم بهمنی بسیار متفاوت از مرد اردیبهشت رفتار می‌کند. برای او دشوار است که آرام بنشیند، دائماً با ماجراهای جدید که اجازه یادگیری چیزهای تازه و تجربه احساسات و تأثرات نوین را به او می‌دهند، وسوسه می‌شود. او بیش از هر چیز، آزادی درونی خود را ارج می‌نهد.

دیدگاه‌های متناقض در مورد زندگی، شخصیت‌ها و ارزش‌ها، تنش‌هایی میان این دو ایجاد می‌کند. به عنوان مثال، آقای گاو ممکن است با بی‌توجهی خود و تمایل به زندگی روزمره، همسر بهمنی خود را آزرده کند. از طرف دیگر، خانم کوزه ممکن است از شریکی که بیش از حد دقیق و وسواسی است، خسته شود. با این حال این نشانه‌ها زمینه‌های مشترکی دارند که می‌توانند بر آن اساس روابط متقابلاً سودمندی را بنا کنند. ثور جذب سبکی، خلاقیت و عجیب و غریب بودن دلو می‌شود و بنابراین اغلب از او الهام می‌گیرد. خانم کوزه به طور غریزی هسته درونی قوی آقای گاو را درک می‌کند و از حمایت آو بهره‌مند می‌شود؛ او را به عنوان شریکی قوی‌تر می‌بیند و در وجود او یک متحد قابل اعتماد می‌یابد.

1

سازگاری کلی کوزه و گاو در فال هندی

سازگاری برج ثور و دلو موفقیت‌آمیز نیست؛ بلکه زیر میانگین است، اما امکان‌پذیر است. نقاط مقابل همیشه به یکدیگر جذب می‌شوند. هر دو فرد می‌توانند از این رابطه بهره زیادی ببرند. دلو در آینده زندگی می‌کند و اغلب غرق در خیال‌پردازی‌های خود است. عرصه روحانی برای خانم دلو از عرصه مادی اهمیت بیشتری دارد. این می‌تواند تأثیر مثبتی بر آقای ثور داشته باشد. او می‌آموزد که گاهی اوقات از زمین بلند شود و رفتاری آرام‌تر داشته باشد. بانوی بهمن به او خواهد آموخت که زندگی کردن با فرآیندهای درونی به صورت آزاد می‌تواند لذت‌بخش باشد و همیشه لازم نیست احساسات خود را پشت جنبه‌های مادی زندگی پنهان کند.

طالع‌بینی برای سازگاری برج ثور و دلو پیش‌بینی می‌کند که اتحاد آن‌ها با درگیری‌هایی به دلیل لجبازی هر دو طرف همراه خواهد بود. برای مرد اردیبهشت، این یک ویژگی حیاتی است، او می‌تواند شاخ‌های خود را به گونه‌ای بکارد که هیچ چیز نتواند او را از جایگاهش بلرزاند. لجبازی او به خاطر تمایل شدیدش به همیشه درست بودن، مهم بودن و برجسته بودن است. برای خانم بهمنی، این ویژگی شخصیتی در موقعیت‌هایی که کسی سعی در محدود کردن آزادی او دارد به عنوان مکانیزم دفاعی عمل می‌کند. چرا که آزادی نیاز اصلی او است. اگر هر دو طرف یکدیگر را بشناسند، درک کنند و نقاط قوت و ضعف شریک خود را بپذیرند و یاد بگیرند چگونه با آن‌ها کنار بیایند، با از بین رفتن تنش متقابل، احتمال موفقیت زندگی مشترک آن‌ها به شدت افزایش می‌یابد.

فال ازدواج زن بهمن با مرد اردیبهشت
2

سازگاری کسب و کار کوزه و گاو

سازگاری کاری میان کوزه و گاو در محیط کاری مبهم است و به نقش‌هایی که این دو کنار هم دارند، بستگی دارد. اگر آنها شریک باشند، اتحاد موفقیت‌آمیزی خواهند داشت. آنها می‌توانند با نشان دادن ویژگی‌های متمایز اما برتر خود، موفقیت‌های سودمندی را به دست آورند. بهمنی خلاق است و هرگز از ایده‌های نو تهی نمی‌شود. اردیبهشتی از سوی دیگر، قادر به محاسبه موفقیت یک ایده، سنجش تمام مزایا و معایب و تدوین یک برنامه عمل دقیق است. وقتی این دو فرد وضعیت‌های اجتماعی متفاوتی دارند، اصطکاک‌ها و تضادها رخ خواهد داد. در مقابل دلو، بیان ایده‌ها درباره کار رئیس می‌تواند ثور محافظه‌کار را به چالش بکشد. رئیس، که از عناصر خاکی ساخته شده‌است، به نظر دلو کسل‌کننده خواهد آمد و او به سادگی از انجام کارهای یکنواخت و روتین خودداری خواهد کرد.

3

سازگاری دوستی کوزه و گاو

سازگاری خانم کوزه و آقای گاو در دوستی اطمینان‌بخش است اگر آن‌ها علایق و هیجانات مشترکی داشته باشند. بهترین شکل این روابط، اتحاد خلاقانه نمایندگان آن‌ها است. ثور قادر به کار کردن و پیاده‌سازی پروژه‌ها است، اما تفکر او بیش از حد عقلانی و دنیوی است، او به منبع الهام نیاز دارد، که همان دلو است. این برج هوایی با تخیل باورنکردنی‌ای متولد شده و هر ساعت از شبانه روز آماده است تا ایده‌هایی به ثور ارائه دهد، اما چگونگی پیاده‌سازی آنچه که تصور کرده را کمتر در ذهن دارد. در نتیجه، یک اتحاد دوستانه که بر پایه خلاقیت بنا نهاده شده، برای هر دو طرف بسیار مفید است.

4

سازگاری عشقی کوزه و گاو

طالع‌بینی نجومی تقریباً امکان برقراری یک رابطه عاشقانه سالم میان این دو نشانه را از بین می‌برد و بیان می‌کند که سازگاری عشقی بین ثور و دلو می‌تواند به دلیل خلقیات و شخصیت‌های متفاوت آنها متغیر باشد. با این حال، در همه جا استثنائاتی وجود دارد، هر فردی دارای نقشه تولد خاص خود است که ویژگی‌های منحصر به فرد او را تعیین می‌کند. در نتیجه، نمی‌توان ادعا کرد که تمام افراد متولد ثور با هر فرد متولد دلو بر اساس ناسازگاری نشانه‌های خورشیدی قادر به برقراری رابطه نخواهند بود.

اگر مرد اردیبهشت و زن بهمن توسط احساسات قوی برانگیخته شوند می‌توانند با یکدیگر خوشبخت شوند. عشق معجزه می‌کند و انسان‌ها را به انجام کارهای بزرگ ترغیب می‌کند و به تحول درونی آن‌ها کمک می‌کند. دو عاشق دنیای منحصر به فرد خود را می‌سازند و به زبانی صحبت می‌کنند که تنها خود آن‌ها متوجه می‌شوند. سازگاری ثور و دلو در یک رابطه زمانی پایدارتر خواهد بود که آقا به مراتب از خانم خود مسن‌تر باشد و نقش معلم دانا و حامی را ایفا کند. با وجود تمایل‌ خانم بهمنی به استقلال و آزادی، دلو به ثور گوش خواهد داد چون در او یک مرشد دانا را شناسایی کرده‌اند.

5

سازگاری جنسی کوزه و گاو

گاو و دلو در رختخواب با هم سازگار نیستند، زیرا هر دو در آن سرد و ناراحت هستند. سکس برای آقای گاو یک نقطه عطف حیاتی است چون نیازهایش به رهبری، شناخت و تحسین را ارضا می‌کند. گاو نشانه‌ای مادی‌گرا است و به همین خاطر به هر چیزی که می‌تواند احساسات و تجربیات لذت‌بخشی را به او بدهد جذب می‌شود. با این حال، لذت‌های جسمانی برای خانم دلو اولویت نیستند. او از هر چیزی که پیش از رابطه رخ می‌دهد لذت می‌برد و به وجد می‌آید، عاشقی کردن، جلب رضایت، بازی‌های روانشناختی و چشمک‌زدن. در این شرایط ، شرکای زندگی باید خود را با یکدیگر وفق دهند. زن متولد بهمن باید نیازهای جنسی شریک زندگی‌اش را بشناسد و بپذیرد و همچنین به او امتیازاتی بدهد. آقای گاو نیز باید تلاش بیشتری کند تا علاقه و هیجان شریک زندگی‌اش را حفظ کند و باید تمامی خیال‌پردازی‌هایش را به کار گیرد تا حس شهوانیت و میل او را برانگیزد. این نوع از رابطه تا زمانی دوام خواهد داشت که هر دو شریک، به ویژه آقای گاو، قدرت و میل لازم برای رضایت بخشیدن به یکدیگر را داشته باشند.

سازگاری خانوادگی کوزه و گاو
6

سازگاری خانوادگی کوزه و گاو

سازگاری ازدواج زن بهمن با مرد اردیبهشت می‌تواند مطلوب باشد به شرطی که هر دو شریک عاشق یکدیگر باشند و تلاش کنند تا جنبه‌های مثبت یکدیگر را ببینند. در ابتدا، آنها ممکن است درگیر مناقشه شوند و در وضعیت دفاع از موقعیت‌های مستحکمی که در آن با دنیا در ارتباطند، قرار گیرند. خانم کوزه بر اخلاقیات آقای گاو فشار وارد کرده و خواستار پیشرفت تدریجی او است. ثور از سطحی‌نگری دلو و گاهی نگرش نا محترمانه اش نسبت به رابطه‌شان در این زمان ناراضی خواهد بود. علاوه بر این، تغییرات مداوم خانم بهمن می‌تواند احساسات منفی آقا را به شکل اضطراب برانگیزد.

زمانی که این دو با هم ارتباط برقرار می‌کنند، می‌توانند یک رابطه قوی و جالب را شکل دهند. ثور قادر است ثروت مادی انباشت کند و بسیار تلاش می‌کند تا رابطه‌اش با شریک زندگی‌اش تا حد امکان راحت و صمیمی باشد. خوش‌بینی خانم دلو می‌تواند زندگی زناشویی‌شان را روشن کند و فضایی مثبت در خانه ایجاد کند. همراه با ثور، وجود او نیز معنادارتر و پربارتر می‌شود و به او قدرت و اعتماد به نفس لازم برای دستیابی به اهدافش را می‌دهد. سازگاری ثور و دلو در زندگی خانوادگی با گذشت زمان پایدارتر می‌شود، زیرا شرکا دیدگاه‌های خود را به اشتراک می‌گذارند و راه‌های جدیدی برای زیستن از یکدیگر یاد می‌گیرند. علی‌رغم شخصیت‌های متفاوت‌شان، آن‌ها یک ویژگی حیاتی و مهم مشترک دارند، هر دوی آن‌ها فرزندان را دوست دارند و به والدین فوق‌العاده‌ای تبدیل می‌شوند.

سؤالات متداول

چه کسی احتمالاً شریک خوشبختی برای یک اردیبهشتی خواهد بود؟

متولدین ثور با متولدین حوت (اسفند)، که نشانه‌ای دیگر از آب است، ارتباطی در سطح روح و روان پیدا خواهند کرد، حتی اگر متولدین سرطان (تیر) همسران فوق‌العاده‌ای برای آن ها باشند. این دو نشانه با هم خوب جور می‌شوند و یکدیگر را در سطحی عمیق پایدار می‌کنند.

عنصر مربوط به برج ثور چیست؟

متولدین برج ثور با عنصر خاک مرتبط هستند. افرادی که تحت این برج ثابت از عناصر زاده شده‌اند، انرژی خاک در آنها قوی و مستحکم است و به جاذبه محیط‌های فیزیکی و محدودیت‌های آن واکنش نشان می‌دهد. افرادی که به عنصر خاک تعلق دارند از بدن خود و لذت‌های دنیای مادی آگاهند.

کدام سیاره بر متولدین طالع برج ثور حکمرانی می‌کند؟

زهره بر نشانه زودیاک ثور حکمرانی می‌کند.

آیا ثور قابل اعتماد است؟

بله، ثور قابل اعتماد است.

خصوصیات اردیبهشت ماهی چیست؟

متولدین طالع برج ثور دوستانی وفادار، قابل اعتماد و امین هستند که می‌توانید بدون ترس از قضاوت شدن، رازهای خود را با آنها در میان بگذارید. آن ها به عنوان شنوندگانی عالی، وظیفه خود می‌دانند که با تخصصشان شما راهنمایی کنند!

جدول راهنمای اسامی ماه های زودیاک

نشانهماه (برج)صورت فلکی (زودیاک)طالع بینی
11 -فروردین (حمل)قوچ (Aries)زن فروردین
مرد فروردین
Taurusاردیبهشت (ثور)گاو (Taurus)زن اردیبهشت
مرد اردیبهشت
12 -خرداد (جوزا)دو پیکر (Gemini)زن خرداد
مرد خرداد
02 -تیر (سرطان)خرچنگ (Cancer)زن تیر
مرد تیر
Leo Signمرداد (اسد)شیر (Leo)زن مرداد
مرد مرداد
Virgoشهریور (سنبله)دوشیزه (Virgo)زن شهریور
مرد شهریور
07 -مهر (میزان)ترازو (Libra)زن مهر
مرد مهر
03 -آبان (عقرب)گژدم (Scorpio)زن آبان
مرد آبان
05 -آذر (قوس)کمان (Sagittarius)زن آذر
مرد آذر
Sagittariusدی (جدی)بزغاله (Capricorn)زن دی
مرد دی
04 -بهمن (دلو) کوزه (Aquarius)زن بهمن
مرد بهمن
01 -اسفند (حوت)ماهی (Pisces)زن اسفند
مرد اسفند
جدول راهنمای نشانه های زودیاک به همراه نام لاتین، صورت فلکی، ماه شمسی، و برج

نقطه
Logo