فال ازدواج زن اسفند با مرد اردیبهشت

زن اسفند و مرد اردیبهشت در زمینه‌های مختلف زندگی به خوبی یکدیگر را تکمیل می‌کنند. اردیبهشت با نماد گاو نر، نشانه‌ای از زمین است. او سمج و لجباز است، برای ثبات و امنیت دنیای خود کار می‌کند و در روابط، صداقت و وفاداری را ارزشمند می‌داند. اسفند با نماد ماهی‌ عنصر آب است؛ متولدین اسفند سازماندهی احساسی ظریفی دارند و بیش از حد حساس‌اند. هرچند این دو خلق و خوی متفاوتی دارند، اما به طور کامل یکدیگر را تکمیل می‌کنند.

زمین برای بقا به آب نیاز دارد؛ بدون آن، خشک شده و دیگر قادر به بار دادن نخواهد بود. زمین ساحل هم برای آب پناهگاهی ضروری است که در درون آن رودها، دریاها و اقیانوس‌ها جای گرفته‌اند. بدون ساحل، آب تمایل دارد پخش شود و گم شود. این استعاره، نشان‌دهنده رابطه‌ای است که بین زن اسفند با مرد اردیبهشت وجود دارد. مرد اردیبهشت با حساسیت درونی مشخص می‌شود، اما توانایی بیان تجربیات خود را ندارد و به دقت آن‌ها را پنهان می‌کند. ثور، نمایش عمومی دنیای درونی خود را به منزله نشان دادن ضعف خود و وضعیتی خطرناک می‌بیند. با این حال، وقتی می‌بیند ماهی چگونه به صورت آشکار رفتار می‌کنند، او نیز به تدریج شروع به راحت شدن می‌کند و از این کار لذت می‌برد.

1

سازگاری کلی ماهی و گاو در فال هندی

طالع بینی ازدواج زن اسفند و مرد اردیبهشت

متولدین اسفند به شانه‌ای محکم نیاز دارند، کسی که بتواند در زمان‌های سخت از آن‌ها محافظت و حمایت کند. آقای ثور چنین شریکی برای آن‌هاست. ممکن است بین آن‌ها دعواها، اصطکاک‌ها و تعارض‌هایی پیش بیاید. آقای گاو ممکن است از فوران احساسات شریک خود خسته و عصبانی شود، چرا که او به حفظ یک حالت ذهنی ثابت عادت دارد. خانم ماهی‌ ممکن است از رویکرد بیش از حد عملی ثور به همه چیز گله‌مند شوند. با این حال، در اکثر موارد، آن‌ها می‌توانند به توافق برسند و در نتیجه سازگاری زن اسفند و مرد اردیبهشت برای برقراری ارتباط و امکان توسعه روابط سالم و قوی مفید تلقی می‌شود.

هر دو فرد، صداقت و وفاداری واقعی را نشان می‌دهند که پایه‌ای عالی برای ازدواج را فراهم می‌کند. به دلیل حساسیت بالا، خانم ماهی‌ قادر به درک عمیق همدلانه شریک خود بوده و می‌تواند خود را جای او بگذارد. اغلب اوقات، خانم ماهی اولین کسی است که در صورت اختلاف، به دنبال آشتی است. ثور به دلیل لجبازی ذاتی خود، کمتر این کار را می‌کنند، اما قدر تلاش‌های ماهی‌ را می‌داند. بنابراین، طالع‌بینی پیش‌بینی می‌کند که آن‌ها هر فرصتی برای داشتن یک رابطه خوب و خوشبخت را خواهند داشت.

فال ازدواج زن اسفند با مرد اردیبهشت
2

سازگاری کسب‌ و کار ماهی و گاو

فال رابطه کاری زن اسفند و مرد اردیبهشت

سازگاری زن اسفند و مرد اردیبهشت در محیط کار می‌تواند در زمینه‌هایی که به خلاقیت و برنامه‌ریزی نیاز دارند مفید باشد. خلاقیت ماهی بیشتر رشد یافته است و در نتیجه، قادر به ارائه ایده‌های درخشان است. آقای ثور یک استراتژیست عالی است، او به دقت پروژه را برنامه‌ریزی می‌کند، تمام مشکلات احتمالی را در نظر می‌گیرد و عوارض جانبی را کشف می‌کند و یک برنامه اجرایی دقیق ایجاد می‌کند. برای به اتمام رساندن موفقیت‌آمیز وظایف، نیاز به مقدار زیادی انرژی، ذهنیت کسب‌وکار ، مهارت‌های دیپلماتیک و توانایی غلبه بر موانع خواهد بود. با همکاری، هر کدام از آنها مهارت‌هایی که کمبود دارد را از شریک خود به دست خواهد آورد.

3

سازگاری دوستی ماهی و گاو

فال رابطه دوستانه زن اسفند و مرد اردیبهشت

سازگاری دوستی زن اسفند و مرد اردیبهشت قابل تحسین است. دو دوست بسیار متفاوت یکدیگر را به طور کامل تکمیل می‌کنند، خانم ماهی یاد می‌گیرد که دست از خیال‌پردازی بکشد و به جهان به شکل عینی و واقعی نگاه کند. ثور خود را آشکار می‌سازد و حساسیت خود را در یک رابطه محرمانه نشان می‌دهد. هر دو قادر به حمایت از شریک خود هستند و برای کمک، زمانی که دیگری بیمار است سریعاً به یاری می‌شتابند. این نوع روابط بین نمایندگان هم‌جنس این نشانه‌های زودیاک بهترین عملکرد را دارند. مردان و زنان ثور و حوت بیشتر تمایل دارند که احساسات رمانتیک نسبت به یکدیگر داشته باشند، که می‌تواند به چیزی فراتر از دوستی تبدیل شود.

4

سازگاری عشقی ماهی و گاو

فال رابطه عشقی زن اسفند و مرد اردیبهشت

سازگاری عشقی زن اسفند و مرد اردیبهشت از آرزوی غریزی و عمیقشان برای یکدیگر نشأت می‌گیرد. مرد اردیبهشت به خاطر صمیمیت و نحوه بروز بی‌پروا و کودکانه‌ی احساسات خانم ماهی، جذب او می‌شود. در این رابطه، مرد ثور بسیار از شریک خود محافظت‌ می‌کند، وی را از رویدادهای آزاردهنده حفظ می‌کند و سعی می‌کند تا با مسائل پیش پا افتاده مزاحم او نشود. ماهی نسبت به دیگران حس دلسوزی زیادی دارد و این موضوع او را وسوسه می‌کند، چرا که آرزو دارند برای کسی مهم و ارزشمند باشند. او احترام و تشخص و رفتار محبت‌آمیز آقای گاو را با سپاس پذیرا می‌شوند و این یک قدردانی، یک نیاز حیاتی برای نشانه‌ی شریف ثور است.

سازگاری زن اسفند و مرد اردیبهشت در روابط مزایای فراوانی دارد چرا که زن اسفند اغلب به راحتی کوتاه می‌آید. ثور به دلیل لجاجت، کمتر توانایی کوتاه آمدن دارد، اگرچه در نهایت یاد می‌گیرد که گاهی اوقات این کار را انجام دهد. هر دو به زیبایی علاقه‌مند هستند و بر اساس آن، علایق مشترک زیادی را با گذر زمان پیدا می‌کنند. ثور روحیه‌ای قوی‌تر دارد، او اغلب به خانم ماهی در رسیدن به اهدافش کمک می‌کند چرا که او شجاعت و قاطعیت کمتری دارد. اگر با همدیگر کار کنند، شانس بسیاری برای ایجاد یک خانواده خوشبخت و برقراری یک رابطه محکم و پایدار دارند.

 سازگاری عشقی ماهی و گاو
5

سازگاری جنسی ماهی و گاو

فال رابطه زناشویی زن اسفند و مرد اردیبهشت

سازگاری زن اسفند و مرد اردیبهشت در رختخواب به اندازه سایر زمینه‌ها نیستند. دلیل این امر این است که تعاریف آنها از روابط صمیمی کاملاً متضاد است. آقای گاو معمولاً جنسیت را به عنوان عملی فیزیکی که لذت بخش است می‌بیند. اما برای خانم ماهی همه چیز متفاوت است، برای او عشق‌ورزی عملی مقدس و پر از معانی عمیق است. تماس فیزیکی برای گاو بسیار حیاتی است، در حالی که ارتباط روحانی با شریک برای ماهی بسیار مهم است. مشکلات می‌توانند در مراحل اولیه رابطه‌ زوج‌ها مشاهده شوند. با این حال، با گذر زمان، این دو می‌توانند حکمت خود را به یکدیگر منتقل کنند و یاد بگیرند چگونه با هم ارتباط برقرار کنند. ثور به تدریج لباس محافظه‌کارانه خود را کنار می‌گذارد و به دنبال تجربه‌های مختلف در جستجوی احساسات و هیجانات می‌گردد. شرکا باید مذاکره کنند و بهترین روش عشق‌ورزی برای هر دوی آن‌ها را تعیین کنند.

6

سازگاری خانوادگی ماهی و گاو

فال رابطه خانوادگی زن اسفند و مرد اردیبهشت

با ایجاد یک هسته اجتماعی متمایز، یعنی خانواده، این دو همسر وفادار یکدیگر را به دست می‌آورند. متولدین اسفند معمولاً جذاب هستند و ملایمت و جذابیت آن‌ها تاثیری جادویی بر دیگران و به خصوص معشوقشان دارد. حتی یک ثور جدی نیز می‌تواند در آغوش آن‌ها آب شود. بنابراین، سازگاری زن اسفند و مرد اردیبهشت در ازدواج خوب تلقی می‌شود. اتحاد آن‌ها می‌تواند به مدت زمان طولانی و اغلب برای تمام عمر دوام داشته باشد. هر دو برای خانواده ارزش قائل هستند و عاشق فرزندان‌اند. در حالی که ثورها معمولاً والدین مسئولی هستند، ماهی‌ها از لوس کردن فرزندان‌شان لذت می‌برند. آن‌ها ممکن است در این نقطه با هم اختلاف نظر داشته باشند، اما به سرعت در مورد روش‌های تعلیم و تربیت به توافق خواهند رسید.

سازگاری زن اسفند و مرد اردیبهشت در زندگی خانوادگی زمانی پایدارتر و موفق‌تر است که ثور مرد و حوت زن باشد. ثور کارمند است؛ او به جایگاه و وضعیت مالی‌اش اهمیت می‌دهد؛ او می‌داند چگونه پول به دست آورد و دائماً در جستجوی راه‌هایی برای بهبود استاندارد زندگی‌اش است. با این حال، زن اسفند گرایش دارد به سمت رویاها برود و کارهای او همیشه مشخص و شناخته شده نیست، چون پول هدف اصلی او نیست. ماهی در یک رابطه عاشقانه، به فضاهای روانشناختی بیشتر از هر چیز اهمیت می‌دهد. به همین دلیل است که یک نماینده زن برای این موقعیت مناسب‌تر خواهد بود. ثور می‌تواند الهام گرفته و به قله‌های بلندتر موفقیت برسد و پول به دست آورد. او در خرج کردن پول به روش‌هایی که به نفع تمام خانواده باشد مهارت دارد. این دو در ساختن یک خانه امن و مطمئن موفق خواهند بود، چرا که هر دو زیبایی، راحتی و پایداری را ارزشمند می‌دانند.

سؤالات متداول

چه کسی احتمالاً شریک خوشبختی برای یک اردیبهشتی خواهد بود؟

متولدین ثور با متولدین حوت (اسفند)، که نشانه‌ای دیگر از آب است، ارتباطی در سطح روح و روان پیدا خواهند کرد، حتی اگر متولدین سرطان (تیر) همسران فوق‌العاده‌ای برای آن ها باشند. این دو نشانه با هم خوب جور می‌شوند و یکدیگر را در سطحی عمیق پایدار می‌کنند.

عنصر مربوط به برج ثور چیست؟

متولدین برج ثور با عنصر خاک مرتبط هستند. افرادی که تحت این برج ثابت از عناصر زاده شده‌اند، انرژی خاک در آنها قوی و مستحکم است و به جاذبه محیط‌های فیزیکی و محدودیت‌های آن واکنش نشان می‌دهد. افرادی که به عنصر خاک تعلق دارند از بدن خود و لذت‌های دنیای مادی آگاهند.

کدام سیاره بر متولدین طالع برج ثور حکمرانی می‌کند؟

زهره بر نشانه زودیاک ثور حکمرانی می‌کند.

آیا ثور قابل اعتماد است؟

بله، ثور قابل اعتماد است.

خصوصیات اردیبهشت ماهی چیست؟

متولدین طالع برج ثور دوستانی وفادار، قابل اعتماد و امین هستند که می‌توانید بدون ترس از قضاوت شدن، رازهای خود را با آنها در میان بگذارید. آن ها به عنوان شنوندگانی عالی، وظیفه خود می‌دانند که با تخصصشان شما راهنمایی کنند!

جدول راهنمای اسامی ماه های زودیاک

نشانهماه (برج)صورت فلکی (زودیاک)طالع بینی
11 -فروردین (حمل)قوچ (Aries)زن فروردین
مرد فروردین
Taurusاردیبهشت (ثور)گاو (Taurus)زن اردیبهشت
مرد اردیبهشت
12 -خرداد (جوزا)دو پیکر (Gemini)زن خرداد
مرد خرداد
02 -تیر (سرطان)خرچنگ (Cancer)زن تیر
مرد تیر
Leo Signمرداد (اسد)شیر (Leo)زن مرداد
مرد مرداد
Virgoشهریور (سنبله)دوشیزه (Virgo)زن شهریور
مرد شهریور
07 -مهر (میزان)ترازو (Libra)زن مهر
مرد مهر
03 -آبان (عقرب)گژدم (Scorpio)زن آبان
مرد آبان
05 -آذر (قوس)کمان (Sagittarius)زن آذر
مرد آذر
Sagittariusدی (جدی)بزغاله (Capricorn)زن دی
مرد دی
04 -بهمن (دلو) کوزه (Aquarius)زن بهمن
مرد بهمن
01 -اسفند (حوت)ماهی (Pisces)زن اسفند
مرد اسفند
جدول راهنمای نشانه های زودیاک به همراه نام لاتین، صورت فلکی، ماه شمسی، و برج

نقطه
Logo