فال ازدواج زن فروردین با مرد خرداد

دسترسی سریع: فال ازدواج و طالع بینی متولدین هر ماه

زن متولد ماه
مرد متولد ماه
11 -
❤️
09 -

طالع‌بینی هندی سازگاری برج جوزا(خرداد) و حمل(فروردین) را یک جفت جالب پیش‌بینی می‌کند. جوزاها از عنصر هوا هستند و به همین دلیل، دیدگاه‌ها و رفتارهایشان ممکن است نامنظم باشد. حمل تحت حمایت عنصر آتش است که به آنها شور و هدفمندی می‌بخشد. هر دو دارای منبع نامحدودی از انرژی هستند، به راحتی به اوج می‌رسند و دائماً در جستجوی چیزهای جدید هستند.

هر دو برج جوزا و حمل به ارتباط و گفتگو علاقه‌مند هستند و توانایی بی‌حرکت ماندن برای مدت زمان طولانی را ندارند. در این روابط، حملِ آریستوکراتیک به عنوان یار ارشد عمل می‌کند؛ او قوی‌تر و مطمئن‌تر است و بنابراین همیشه ادعای رهبری دارد. جوزا بی‌تفاوت باقی می‌ماند. در واقع، آن‌ها همواره به دنبال شریکی قوی‌تر هستند. برای آن‌ها دنبال کردن رهبری دیگران راحت‌تر از رهبری خودشان است.

تنها چیزی که در مسیر توسعه‌ی یک رابطه‌ی قوی برای آن‌ها ایستاده، تمایل به تغییر است. آن‌ها باید تلاش بیشتری بکنند تا یکدیگر را شگفت‌زده نگه دارند و تأثیرات روشنی ایجاد کنند. گرچه، با توجه به اینکه هر دو نشان کم‌تواضعی و خودداری ندارند، خستگی از اتحادشان غیرقابل تحمل نیست. اگر درگیری‌هایی بین آن‌ها پیش بیاید، شاهدان پس از مدتی برای تماشای این نمایش جادویی، به دنبال پاپ‌کورن خواهند دوید. علاوه بر این، آشتی‌کنان به طور شگفت انگیز و خودجوش اتفاق می‌افتد، حتی پس از اینکه اعصاب یکدیگر را به شدت خراش داده‌اند.

1

سازگاری کلی برج قوچ و دوپیکر در فال هندی

برج جوزا(دوپیکر) و برج حمل(قوچ ) سازگاری بالایی با هم دارند، آن‌ها ویژگی‌های مثبت بسیاری را با یکدیگر به اشتراک می‌گذارند. هر دو برج به طور طبیعی خوشبین هستند و دارای عملکرد ارتباطی پیشرفته‌ای هستند که به درک بیشتر آن‌ها کمک می‌کند. مریخ بر برج حمل حکمرانی می‌کند و قدرت، نیروی حیات و پایداری را به آنان اعطا می‌کند. آن‌ها موارد و کارهای دشواری را به عهده می‌گیرند که دیگران از انجام آن‌ها می‌ترسند. حمل‌ها تکانشی هستند و دائماً به دنبال تجربه‌ای از احساسات و عواطف مثبت هستند. جوزاها ریاست را به عهده مرکوری دارند، که در اساطیر به عنوان نابغه ارتباط شناخته می‌شود. این برج هوایی(خرداد) دارای هوش برتر است و عموما افرادی بسیار دانا با تخیلات و فانتزی‌های زنده هستند.

همانطور که اکسیژن باعث شعله‌ور شدن بیشتر آتش می‌شود، برج جوزا هم قادر است برج حمل را به سمت بزرگی الهام بخشد. در این جفت، نشانه آتش ثابت است، به این معنا که تغییر اصول برای او دشوار است، در حالی که نشانه عنصر هوا به دلیل دوگانگی خود، انعطاف‌پذیر و قابل تطبیق با شرایط در حال تغییر است . طالع‌بینی سازگاری جوزا و حمل پیش‌بینی می‌کند که یک همکاری مثمر ثمر با امکان یک رابطه طولانی مدت را دارند.

2

سازگاری عشقی میان قوچ و دوپیکر

سازگاری جمینی (دو پیکر) و برج حمل(قوچ ) در زمینه عشق کاملاً ممکن است، به شرطی که احساسات صادقانه و عمیق و محبت متقابل بین آنها شکل بگیرد. آنها بر اساس تنها یک علاقه ساده به یکدیگر، پیشرفت چندانی نخواهند کرد و در اولین دعوا پراکنده خواهند شد. این موضوع بخصوص در مورد جمینی صادق است، چراکه همدلی‌ و دوستی آنها ناپایدار و متغیر است. از طرف دیگر، تمایل برج حمل برای بنا کردن یک زوج قوی که در نهایت به یک خانواده واقعی تبدیل شود وجود دارد. روابط در حال شکل‌گیری آنها با اشتیاق‌های پرشور و حرکات دوست‌داشتنی مشخص می‌شوند، اما همه چیز ممکن است به همان سرعتی که شروع شده، پایان یابد.

اصطکاک بین نشانه‌ها اغلب به خاطر بی‌قراری دوپیکر است. در نتیجه، سازگاری برج جوزا و برج حمل در روابط، ابتدا ناپایدار است. حمل، که دارای طبعی جسور و حسود است، مالک بزرگی است که می‌خواهد به طور کامل از شریک خود لذت ببرد و او را کنترل کند. خردادی ها، هوایی هستند که نمی‌توان آنها را مهار کرد. با این حال، آن‌ها به یک همسر وفادارند و هنگامی که عاشق می‌شوند، با وفاداری او را نگه می‌دارد. بنابراین، اگر حمل بتواند نشانه عنصر هوا را به خود جلب و متعهد کند، آنها می‌توانند زوج ایده‌آلی تشکیل دهند.

فال ازدواج زن فروردین با مرد خرداد
3

سازگاری جنسی میان قوچ و دوپیکر

هر دو نشانه در مورد روابط جنسی شور و اشتیاق زیادی دارند و عاشقان پایداری هستند. دوپیکر و قوچ در رختخواب بسیار سازگار هستند. اولی با آزمایش‌های جدید، رابطه‌ای صمیمی و نو پدید می‌آورد، در حالی که دومی انرژی را حفظ می‌کند و آماده است که به صورت شبانه‌روزی با وقفه‌های کوتاه فقط برای نوشیدن یک فنجان قهوه در رختخواب فعالیت کند. هیچ تابوی جنسی بین آن‌ها وجود ندارد، که این موضوع آن‌ها را شریکانی باارزش‌تر می‌کند.

هر دوی برج جوزا و برج حمل موجوداتی احساسی هستند و تا زمانی که به یکدیگر اهمیت می‌دهند، رابطه‌شان پایدار و محکم باقی خواهد ماند. با این حال، اغلب اوقات اتفاق می‌افتد که درخشش رابطه با گذشت زمان کمرنگ می‌شود. در این شرایط هر دو شریک رنج می‌برند، به ویژه برج حمل که حسادت می‌کند و نزاع می‌تواند در خانه شروع شود و سپس به حوزه خصوصی و عاطفی کشیده شود. در چنین شرایطی خطر خیانت از هر دو طرف وجود دارد. اگر زوج اقدامات فوری نجات مانند صحبت کردن جدی و صمیمانه یا مراجعه به یک روانشناس خانوادگی را انجام ندهند، رابطه نهایتاً از هم خواهد پاشید.

4

سازگاری خانوادگی میان قوچ و دوپیکر

برج دوپیکر و برج حمل سازگاری عالی در ازدواج دارند. به این دلیل که تبادل برابری بین نشانه‌ها وجود دارد، خرداد ماهی الهام‌بخش، مراقبت‌کننده و محافظ است و با پشتیبانی و گرمایی که دریافت می‌کند، قدرت و انرژی به دست می‌آورد. در مقابل، او حس امنیت و شانه‌ای قوی به شریک خود می‌دهد. آنها احترام و اعتماد متقابل دارند. زن و شوهر هرگز برای هم خسته‌کننده نیستند. زوج‌های بدون فرزند وقت خود را به فعالیت و کارهای پر سروصدا سپری می‌کنند. هر دو از نظم و جدیت کمی برخوردار هستند، اما این موضوع نه تنها آزاردهنده نیست بلکه مانعی هم برایشان ایجاد نمی‌کند. با این حال، برای جلوگیری از ایجاد هرج و مرج در زندگی و روابط خود، شرکا باید بر تقسیم‌بندی نقش‌ها توافق کرده و به شدت پایبند آن باشند.

برج حمل باید با بی‌ثباتی‌های برج جوزا کنار بیاید، تغییرات مکرر در خلق و خو، نظرات و خواسته‌ها. این موضوع از یک سو برج آتشین را آزرده می‌کند، اما از سوی دیگر، متغیر بودن جوزا، رابطه‌شان را با احساسات لازم تسهیل می‌بخشد. باید در نظر داشت که گاهی اوقات برج هوایی ممکن است بیش از حد سرسخت و خودرأی باشد. سازگاری جوزا و حمل در زندگی خانوادگی با گذشت زمان بهبود می‌یابد، شرکای زندگی با یکدیگر هماهنگ شده و تعداد دعواها و منازعات کاهش می‌یابد. چنین زوجی هرگز به آرامش کامل دست نخواهد یافت و ترجیح می‌دهند اکثر اوقات خود را در سفر سپری کنند.

این دو نفر بسیار جذاب و سرزنده هستند که توجه تعداد زیادی از مردم را به خود جلب می‌کنند. آن‌ها معمولاً دوستان مشترک زیادی دارند که اغلب دور میز آشپزخانه جمع می‌شوند. کودکانی که در چنین خانواده‌ای به دنیا می‌آیند، به افرادی مهربان، برون‌گرا و اجتماعی تبدیل می‌شوند. هم برج حمل و هم برج جوزا معلمانی عالی هستند و از نیازهای فرزندانشان به‌خوبی آگاهند.

Gemini and Aries symbols -
5

سازگاری کسب و کار میان قوچ و دوپیکر

سازگاری جوزا و حمل در امور تجاری تقریباً به طور کامل خوب کار می‌کند. هوش بالا و خیال وحشی خرداد ماهی به او امکان می‌دهد که تقریباً به طور مداوم با ایده‌های خلاقانه فوران کند. فروردینی هم آن‌ها را برمی‌دارد و جان می‌بخشد. تعارض بین آن‌ها می‌تواند به دلیل لجبازی فروردینی آتشین پیش آید و گاهی اوقات جوزا بر روی شاخ‌هایی که وجود ندارند استراحت می‌کند. هر دو طرف باید صبر پیشه کنند و به خاطر داشته باشند که آن‌ها در یک قایق هستند که نمی‌توان آن را به دو نیم تقسیم کرد.

6

سازگاری دوستی میان قوچ و دوپیکر

به طور کلی، سازگاری دوستانه میان برج‌های دوپیکر و حمل مفید است. آنها نقاط مشترک فراوانی دارند که هرگز باعث دلزدگی‌شان نخواهد شد. آنها به آسانی کلاس‌هایی برای تفریحاتی مشترک مانند ورزش‌های پرجنب و جوش، سفر به کشورهای عجیب و غریب و حضور در مراسم پر سر و صدا پیدا خواهند کرد. اگر این دو در دوران کودکی با هم ملاقات کنند، شانس خوبی برای ادامه دوستی تا بزرگسالی دارند. فروردینی شخصیتی برون‌گرا دارد، صادق و قدردان صداقت در دیگران است. خردادی ها به دلیل طبیعت دوگانه‌شان، می‌توانند بسیار فریبکار باشند، که یک قوچ باهوش ممکن است فریب و دروغ گفتن را حس کند و این شرایط می تواند رابطه را به خطر بیندازد.

سوالات متداول

کدام سیاره بر ماه خرداد حکمرانی می‌کند؟

ماه خرداد تحت حکمرانی عطارد، سیاره ارتباطات قرار دارد.

کدام برج زودیاک بهترین جفت برای شراکت طولانی مدت با جوزا است؟

ماه های حمل(فروردین)، اسد(مرداد)، میزان(مهر) و دلو(بهمن) معمولاً به عنوان سازگارترین گروه ها با برج جوزا(خرداد) در نظر گرفته می‌شوند. برج سنبله(شهریور) و حوت(اسفند) معمولاً به عنوان ناسازگارترین نشانه‌ها با برج جوزا شناخته می‌شوند.

آیا جوزا یک علامت ثابت است؟

نه، برج جوزا نشانه‌ای متغیر است.

برج جوزا را شرح دهید.

هوا عنصری است که با هوش و دوپیکر ارتباط دارد. به دلیل اینکه جوزا یک نشانه‌ی هوایی است، افراد متولد این برج به جای احساسی فکر کردن، منطقی و عقلانی فکر می‌کنند.

جدول راهنمای اسامی ماه های زودیاک

نشانهماه (برج)صورت فلکی (زودیاک)طالع بینی
11 -فروردین (حمل)قوچ (Aries)زن فروردین
مرد فروردین
Taurusاردیبهشت (ثور)گاو (Taurus)زن اردیبهشت
مرد اردیبهشت
12 -خرداد (جوزا)دو پیکر (Gemini)زن خرداد
مرد خرداد
02 -تیر (سرطان)خرچنگ (Cancer)زن تیر
مرد تیر
Leo Signمرداد (اسد)شیر (Leo)زن مرداد
مرد مرداد
Virgoشهریور (سنبله)دوشیزه (Virgo)زن شهریور
مرد شهریور
07 -مهر (میزان)ترازو (Libra)زن مهر
مرد مهر
03 -آبان (عقرب)گژدم (Scorpio)زن آبان
مرد آبان
05 -آذر (قوس)کمان (Sagittarius)زن آذر
مرد آذر
Sagittariusدی (جدی)بزغاله (Capricorn)زن دی
مرد دی
04 -بهمن (دلو) کوزه (Aquarius)زن بهمن
مرد بهمن
01 -اسفند (حوت)ماهی (Pisces)زن اسفند
مرد اسفند
جدول راهنمای نشانه های زودیاک به همراه نام لاتین، صورت فلکی، ماه شمسی، و برج

نقطه
Logo