فال ازدواج زن تیر با مرد خرداد

دسترسی سریع: فال ازدواج و طالع بینی متولدین هر ماه

زن متولد ماه
مرد متولد ماه
11 -
❤️
09 -

دوپیکر (خرداد) و خرچنگ (تیر) دو نشانه برج فلکی کاملاً مخالف یکدیگر هستند. خرداد که نماینده عنصر هوا است، خوش‌بین‌ و برون‌گرا بوده، عاشق ارتباط و دارای اشتیاقی سیری‌ناپذیر برای ماجراجویی است. خرچنگ با عنصر آب مرتبط است و دقیقاً نقطه مقابل شریک خود است، یک درون‌گرای صریح که در مواجهه با خطر به داخل پوسته خود پناه می‌برد. دوپیکر بی‌پروا است و خلق‌وخوی او غیرقابل پیش‌بینی است و چندین بار در روز تغییر می‌کند. در حالی که خرچنگ برای ناپایداری عاطفی خود شناخته شده، اما دیدگاه و رفتار او پایدارتر است.

هر دو نفر به دنبال شریکی هستند که از نظر شخصیت و روحیه از خودشان قوی‌تر باشد. هیچکدام از آن‌ها واجد شرایط ایفای نقش رهبری در زوج خود نیستند. زن تیر بیش از حد خجالتی و ناامن است و سازمان ذهنی‌اش بسیار ظریف است، که این باعث می‌شود بسیار آسیب‌پذیر و حساس باشند. مرد خردادی شبیه به نوجوانی در دوران بلوغ است، او اغلب خطرناک و بی‌مسئولیت عمل می‌کند. دیدگاه‌های آن‌ها نسبت به زندگی کاملا متضاد است و همزیستی آن‌ها می‌تواند منجر به مشکلات و تناقضات حل‌نشدنی فراوانی شود.

هم‌خوانی زن تیر با مرد خرداد بعید به نظر می‌رسد، چرا که این دو ممکن است در جمع‌های عمومی یکدیگر را نادیده بگیرند. مردان خرداد جزو افراد پرجنب و جوشی هستند که آرزو دارند رهبر و روح جمع باشند؛ آن‌ها فعالند و انرژی خود را مخصوصاً از ارتباطات بین فردی به دست می‌آورند. زن تیر گاهی از پناهگاه خود بیرون می‌آید و ممکن است تمام شب را تنها یا با یکی دو دوست در مهمانی بگذراند. ارزش‌های زندگی این دو کاملاً متضاد است. دوپیکر اهمیت زیادی به آزادی درونی، سفر و لذت بردن از احساسات و تجربیات می‌گذارد. برای تیر ماهی ها خانواده و فرزندان از اهمیت بالاتری برخوردارند و در آن‌ها، معنای زندگی و هدف خود را کشف می‌کنند.

1

سازگاری کلی خرچنگ و دوپیکر در فال هندی

عطارد نماد ارتباطات بر خرداد حکمرانی می‌کند، در حالی که ماه نماد احساسات، بر تیر ماه حکمرانی می‌نماید. متولدین تیر به دلیل دشواری در ارتباط برقرار کردن، معمولاً احساسات خود را در درون خود سرکوب می‌کنند. آن‌ها با حسادت به خردادی‌ها نگاه می‌کنند زیرا تحت تأثیر عطارد، توانایی ارتباط برقرار کردن آشکار و واضح را دارند. در عوض، مرد خرداد می‌تواند از رویکرد شهودی خانم تیر بهره ببرد که کاملاً در تضاد با طبیعت شاد و سطحی او است؛ خرچنگ می‌تواند به دوپیکر بیاموزد که کندتر حرکت کند و از زندگی لذت ببرد، به جای اینکه با عجله برای رسیدن به چیز جدید بعدی، از خوبی‌ها عبور کند.

سرطان یک نشانه آبی است، در حالی که جمینی (دو پیکر) یک نشانه هوایی است. اگر این دو به خوبی با هم کار کنند، می‌توانند یک تیم عالی تشکیل دهند؛ بهترین تصمیمات زمانی گرفته می‌شوند که احساسات و هوش با هم ترکیب شوند. مسئله برای این دو این است که بفهمند چگونه می‌توانند همکاری کنند. آنها از دیدگاه‌هایی کاملاً متضاد می‌آیند که گاهی اوقات به نظر می‌رسد انگار هیچ چیز مشترکی ندارند. عمق‌ احساسی خرچنگ گاهی اوقات می‌تواند خوش‌بینی شناور دوپیکر را خاموش کند و طبیعت سبک و سریع السیر دوپیکر هم می‌تواند خرچنگ را ناراحت و حتی پاره پاره کند. تعادل ممکن است، اگر آنها یاد بگیرند به صورت آشکار با یکدیگر ارتباط برقرار کنند.

برج سرطان یکی از برج‌های اصلی است، در حالی که برج جوزا برجی متغیر است. جوزا قابلیت انعطاف دارد و حاضر است از دیگران پیروی کند؛ سرطان برجی است که خودش راه‌ اندازی می‌کند و از رهبری لذت می‌برد. جوزا ممکن است با شجاعت و حتی رویارویی تلاش کند رهبری کند؛ با این حال، برای اینکه رابطه به خوبی پیش برود، هر دو طرف باید یاد بگیرند که گاهی اوقات کنار بکشند و اجازه دهند دیگری رهبری کند.

سازگاری زن تیر با مرد خرداد در طالع‌بینی به شناخت آنها از یکدیگر و انواع روابطشان اذعان دارد، اما این روابط ایده‌آل نخواهند بود. مشکلات ممکن است بلافاصله پس از آشنایی به صورت ارتباطات پیچیده ظاهر شوند. مرد خرداد گویا و بانوی تیر شنوا است. او ترجیح می‌دهد همه چیز را در خود نگه دارد و فقط در فضایی از اعتماد کامل خود را آشکار کند. صراحت و آزادی بیان مرد خرداد گاهی اوقات ممکن است باعث حسادت او شود که آقای دوپیکر حتی متوجه آن نخواهد شد. زن تیر تحت سیطره احساسات است، در حالی که مرد خرداد تحت حکومت هوش و ذکاوت است. در این راستا، کنش‌ها، نگرش‌ها و رویکردهای آنها به موقعیت‌های گوناگون نیز متفاوت خواهد بود.

فال ازدواج زن تیر با مرد خرداد
2

سازگاری کاری خرچنگ و دوپیکر

زن تیر با مرد خرداد در محیط کار نیز با هم سازگار نیستند. طبیعت‌، خلق‌و‌خو و شخصیت‌های متفاوت آن‌ها امکان تشکیل یک اتحاد کاری قوی را بینشان ناممکن می‌کند. علاوه بر این، سطوح متفاوت انرژی و فعالیتشان نیز باعث ایجاد اصطکاک خواهد شد. خرچنگ محتاط‌تر و دقیق‌تر است. او قبل از اینکه کارش را تحویل دهد آن را ده بار بررسی می‌کند تا از نبود خطا اطمینان حاصل کند. دوپیکرها اغلب تصمیمات آنی می‌گیرند و از کوتاه‌بینی رنج می‌برند.

3

سازگاری دوستی خرچنگ و دوپیکر

زن تیر و مرد خرداد هر دو دوستانه هستند و با خوشحالی به کسانی که نیاز دارند کمک خواهند کرد. با این حال، حتی این ویژگی به تنهایی نمی‌تواند سازگاری خرچنگ و دوپیکر در دوستی را بهبود بخشد. احتمالا آنها علایق مشترکی نخواهند داشت و حتی مشاغلی که در آنها مشغول به کار هستند نیز بسیار متفاوت خواهند بود. خردادی ها از تعطیلات پرجنب و جوش، سفر به مکان‌های جدید، بازدید از مکان‌های پرسروصدا و شرکت در مهمانی‌ها لذت می‌برند. متولد تیر کاملاً با این تفریحات بیگانه است. اوقات فراغت او در دورهمی‌های کوچک خانوادگی یا تنهایی در مکانی خالی از سکنه خواهد گذشت. متولد خرداد به دلیل دوگانگی می‌تواند به روش‌های نرم و تند ارتباط برقرار کند، که سرطان به دلیل کینه‌ورزی خود آن را نمی‌پذیرد. نتیجه ساده است، آنها هرگز دوستی واقعی و محکمی را تشکیل نخواهند داد.

4

سازگاری عشقی خرچنگ و دوپیکر

زن تیر و مرد خرداد سازگاری رمانتیک پایینی با یکدیگر دارند. ممکن است با هم آشنا شوند و پیوندی تشکیل دهند و در ابتدا حتی ممکن است یکدیگر را تکمیل کنند. بانوی تیر که به ایده‌آل‌پردازی میل دارد، فعالیت و راحتی بیش از حد شریک را به عنوان پیش‌قدم بودن و ثبات تفسیر می‌کند، که در آن چهره‌ی یک مدافع قوی را می‌بیند. او شریک خود را تحسین خواهد کرد و با دقت به او گوش خواهد داد. از سوی دیگر، مرد خرداد، خانم خرچنگ ساکت را دارای طبیعت مرموز و رمانتیک می‌بیند. با این حال، هر چه زمان بیشتر می‌گذرد، دیدگاه‌های رویایی‌شان کم‌رنگ‌تر می‌شود.

وقتی زن تیر و مرد خرداد عاشق هم می‌شوند، نتیجه می‌تواند بسیار عجیب باشد. خرچنگ حساس و عاطفی، در ارتباطات واضح مشکل دارد، اما دوپیکر با توانایی بیان روشن خود شناخته می‌شود. طبیعت شوالیه‌وار و زبان فریبنده دوپیکر ممکن است خانم خرچنگ را تشویق کند تا سریع‌تر از حد معمول از پوسته‌اش بیرون بیاید؛ از طرف دیگر، خرچنگ می‌تواند به دوپیکر یاد بدهد که کندتر حرکت کرده و دنیا را قدر بداند، چیزی که دوپیکر پرتلاطم به ندرت انجام می‌دهد. اگر به نظر برسد که آقای دوپیکر خانم خرچنگ را نادیده می‌گیرد یا نتواند تأیید و صمیمیتی که خرچنگ به آن نیاز دارد را فراهم کند، ممکن است مشکلاتی پیش بیاید. این دو به شیوه‌های بسیار متفاوتی به جهان نگاه می‌کنند که باید قادر به درک و پذیرش تفاوت‌های یکدیگر باشند.

خرچنگ نماد خانواده و خانه است، در حالی که دوپیکر نماد تفکر است. جوزا به راحتی می‌تواند نقش شوالیه درخشان خرچنگ را بر عهده بگیرد و خرچنگ نیز با غریزه طبیعی خود برای حمایت از کسانی که دوست دارد، پاسخ می‌دهد. خانم خرچنگ به سطح زندگی بالا اهمیت می‌دهد و دوپیکر توسط غذای خانگی مفصل، تختخواب نرم و سایر امکانات راحتی که خانم تیر ماهی فراهم می‌کند، لوس می‌شود. خرچنگ بسیار شهودی است و ارتباطی تقریباً افسونگرانه با عزیزانش دارد، اما می‌تواند نسبت به مرد خردادی خود حس مالکیت کند و آرمان‌گرا باشد. اگر آقای خردادی بتواند به بانوی تیر اطمینان دهد که او را دوست دارد و برایش گرامی و ارزشمند است، همه چیز خوب خواهد بود.

زمانی که خرچنگ سرانجام حقیقت وجودی شریک نامطمئن و بی‌ثبات خود را می‌بیند، احساسات منفی را تجربه خواهد کرد. او به دنبال شوالیه‌ای در زرهی واقعی است، نه یک سپر از وعده‌های دل‌انگیز اما توخالی. برای او ثبات و پایداری، نمادهایی از امنیت هستند. مرد خرداد هم نهایتاً متوجه خواهد شد که سکوت بانوی تیر تنها نشانه‌ای از عدم امنیت اوست و اصلاً رازآلود نیست! به دلیل توقعات متفاوتی که زن تیر و مرد خرداد از شریک خود دارند، سازگاری پایینی در روابط دارند. به طور نظری، آنها می‌توانند زبان مشترکی پیدا کنند و عاشقان خوبی شوند. برای دستیابی به این هدف، مرد خرداد باید با دادن وعده‌های کمتر و بیان واضح‌تر احساساتش، اعتماد شریک را به دست آورد. خانم خرچنگ هم باید چنگال خود بر قربانیانش را کمتر فشار داده، اطمینان آنها را تأمین کرده و خصوصیات عزیزانش را همان‌طور که هستند بپذیرد.

 سازگاری عشقی خرچنگ و دوپیکر
5

سازگاری جنسی خرچنگ و دوپیکر

تنها جنبه مثبت رابطه بین زن تیر و مرد خرداد، سازگاری آنها در رختخواب است. آنها در این مکان تقریباً کامل به هم می‌آیند. خانم خرچنگ از دید پنهان است، اما در تاریکی زیر پتو کاملاً راحت می‌شود و تمام حسی‌بودن خود را به شریکش نشان می‌دهد. خردادی ها تنها منتظر این لحظه هستند، زیرا خود آنها نیز احساساتی هستند. هر دو نگران کمیت نیستند، بلکه به کیفیت ارتباط عاشقانه اهمیت می‌دهند. آنها مقدمه طولانی، نوازش‌های بدنی و مهربانی را در روابط صمیمی دارند و برای زمینه احساسی ارزش زیادی قائل هستند.

هر دو به تنوع ارزش می‌گذارند، همیشه آماده تجربه‌های جدید هستند، و حاضرند بر اساس قوانین شریک زندگی‌شان بازی کنند. آنها فاقد رهبر هستند؛ این نقش بین هر دو دست به دست می‌شود. از نظر جنسی، با یکدیگر در هماهنگی و توافق کامل هستند. هر دو حساس هستند، که این امر به آنها اجازه می‌دهد تا خواسته‌های شریک خود را پیش‌بینی کنند و بدانند چگونه آنها را ارضا نمایند. هیچ‌کدام از آنها دست خالی از اتاق خواب بیرون نمی‌روند!

6

سازگاری خانوادگی خرچنگ و دوپیکر

گرچه سازگاری زن تیر با مرد خرداد در ازدواج چندان مطلوب نیست، اما در میان جوانانی که حاضر به تطبیق با تأثیرات احساسات عشقی هستند امکان‌پذیر است. افراد بالغ با دیدگاه‌های جهان‌شناختی مستقر و جاافتاده، کمتر احتمال دارد که تغییرات شخصیتی قابل توجهی را تجربه کنند. برای آن‌ها تغییر دادن شریک زندگی‌شان بسیار آسان‌تر است! بنابراین، اگر دو جوان متولد تیر و خرداد، به طور عمیق با یکدیگر ارتباط برقرار کنند و آرزوی حفظ این پیوند را داشته باشند، شانس خوبی دارند و میزان سازگاری آن‌ها با گذشت زمان افزایش می‌یابد. یادگیری اعتماد و احترام متقابل برای آن‌ها زمان زیادی خواهد برد.

زن تیر و مرد خرداد زمانی که اهداف و علایق مشترکی داشته باشند در زندگی خانوادگی با یکدیگر سازگارتر هستند . در مسیر دستیابی به این اهداف، بانوی تیر فضایی صمیمی و گرم در خانواده ایجاد می‌کند و مرد خرداد اطمینان می‌دهد که کسی در این خانواده احساس خستگی یا افسردگی نکند. هر دو طرف باید صبر زیادی داشته باشند و مهم‌تر از همه، باید عشق قوی‌ای داشته باشند تا بتوانند جنبه‌های منفی یکدیگر را درک کنند و بپذیرند. در غیر این صورت، زن تیر قادر به سازگاری با خواسته‌های شریک زندگی خود برای آزادی کامل نخواهد بود و مرد خرداد او را به عنوان شخصی خسته‌کننده تلقی کرده و برای همیشه از افق زندگی‌اش ناپدید خواهد شد.

سوالات متداول

کدام سیاره بر ماه خرداد حکمرانی می‌کند؟

ماه خرداد تحت حکمرانی عطارد، سیاره ارتباطات قرار دارد.

کدام برج زودیاک بهترین جفت برای شراکت طولانی مدت با جوزا است؟

ماه های حمل(فروردین)، اسد(مرداد)، میزان(مهر) و دلو(بهمن) معمولاً به عنوان سازگارترین گروه ها با برج جوزا(خرداد) در نظر گرفته می‌شوند. برج سنبله(شهریور) و حوت(اسفند) معمولاً به عنوان ناسازگارترین نشانه‌ها با برج جوزا شناخته می‌شوند.

آیا جوزا یک علامت ثابت است؟

نه، برج جوزا نشانه‌ای متغیر است.

برج جوزا را شرح دهید.

هوا عنصری است که با هوش و دوپیکر ارتباط دارد. به دلیل اینکه جوزا یک نشانه‌ی هوایی است، افراد متولد این برج به جای احساسی فکر کردن، منطقی و عقلانی فکر می‌کنند.

جدول راهنمای اسامی ماه‌های زودیاک

نشانهماه (برج)صورت فلکی (زودیاک)طالع بینی
11 -فروردین (حمل)قوچ (Aries)زن فروردین
مرد فروردین
Taurusاردیبهشت (ثور)گاو (Taurus)زن اردیبهشت
مرد اردیبهشت
12 -خرداد (جوزا)دو پیکر (Gemini)زن خرداد
مرد خرداد
02 -تیر (سرطان)خرچنگ (Cancer)زن تیر
مرد تیر
Leo Signمرداد (اسد)شیر (Leo)زن مرداد
مرد مرداد
Virgoشهریور (سنبله)دوشیزه (Virgo)زن شهریور
مرد شهریور
07 -مهر (میزان)ترازو (Libra)زن مهر
مرد مهر
03 -آبان (عقرب)گژدم (Scorpio)زن آبان
مرد آبان
05 -آذر (قوس)کمان (Sagittarius)زن آذر
مرد آذر
Sagittariusدی (جدی)بزغاله (Capricorn)زن دی
مرد دی
04 -بهمن (دلو) کوزه (Aquarius)زن بهمن
مرد بهمن
01 -اسفند (حوت)ماهی (Pisces)زن اسفند
مرد اسفند
جدول راهنمای نشانه های زودیاک به همراه نام لاتین، صورت فلکی، ماه شمسی، و برج

نقطه
Logo