فال ازدواج زن مرداد با مرد خرداد

دسترسی سریع: فال ازدواج و طالع بینی متولدین هر ماه

زن متولد ماه
مرد متولد ماه
11 -
❤️
09 -

سازگاری زن مرداد با مرد خرداد در دنیای طالع بینی ودایی بیان می‌کند که شباهت‌های بسیاری بین جوزا (خرداد) و شیر (مرداد) وجود دارد. هر دو به ارتباط عاشقانه و فعال و توجه دیگران نیاز دارند. این زوج‌ها نادر نیستند؛ آنها به طور غریزی به هم متصل می‌شوند و در هر جمعی مشهود هستند. هر دو از نظر فکری پیشرفت کرده و به شخصیت‌های قوی تبدیل شده‌اند. شیر، نشانه‌ای آتشین است که او را پرشور، مصمم و درخشان می‌کند. او معمولا عاشقانه، مهربان و بخشنده است، اما به ندرت امتیاز می‌دهد. نیاز اصلی نشانه آتشین زودیاک این است که دیگران کمال او را تشخیص دهند. از تعریف و تمجید لذت می‌برد و پر از انرژی است. جوزا نیز از این نظر شبیه شیر است. او نیز شهرت می‌خواهد، اما احساسات ناپایداری دارند و به ندرت روابط پایداری تشکیل می‌دهند.

هر دو با استعدادهای فراوانی متولد شده‌اند و آرزوی راحتی و زندگی زیبایی دارند. بی‌قراری و بی‌صبری‌شان باعث می‌شود به دنبال ماجراها و تجربیات جدید به صورت فعال بگردند. آن‌ها می‌توانند دوستان خوبی باشند، اما بعید است که اتحاد کاری موفقی تشکیل دهند. هر کدام از آن‌ها آزادی و خودسازی را بیشتر از خواسته‌های دیگران ارج می‌نهند. اگرچه متولد خرداد قابل تطبیق با همه شرایط است، می‌تواند نقش شریک ضعیف‌تر و انعطاف‌پذیرتر را برای سود خود بازی کند. هر دو نفر نسبت به آزادی دیگران بی‌تفاوت هستند، چرا که با مسائل خودشان سرگرم هستند. آن‌ها قادر به کسب درآمد هستند و به همان آسانی می‌توانند بدون توجه به فردا همه را خرج کنند.

1

سازگاری کلی برج شیر و دوپیکر در فال هندی

زن مرداد و مرد خرداد سازگاری بالایی دارند. آن‌ها به دلیل شباهت‌های درونی‌شان با هم سازگار هستند. این دو به سرعت علایق و سرگرمی‌های مشترکی کشف می‌کنند و می‌توانند مدت زمان قابل توجهی را بدون احساس خستگی با یکدیگر بگذرانند. هر دو ماجراجو هستند، اما مرد خردادی بیشتر. در نتیجه، همه ماجراجویی‌های مشترکشان توسط او برنامه‌ریزی می‌شود. شیر بسیار از اینکه ایده‌های همراهش را دنبال کند لذت می‌برد و آن‌ها به سرعت دوستان صمیمی می‌شوند. هر دو به همراه خود احترام می‌گذارند و به خاطر بزرگواری ذاتی‌، نواقص طرفشان را می‌پذیرند.

سازگاری زن مرداد با مرد خرداد موفق تلقی می‌شود، زیرا این دو یکدیگر را قوی و جذاب می‌یابند. متولد خرداد با عنصر هوا، تا به برج قدرتمند شیر امتداد می‌یابد و در این فرایند به اعتماد به نفس و قدرت می‌رسد. متولد مرداد با عنصر آتش، طبیعت خلاق و باز جوزا را تحسین می‌کند. بین آنها رقابتی وجود ندارد، زیرا شیر از ابتدا خود را قوی‌ترین می‌پندارد و جوزا از همراهی با او در این اعتماد به نفس لذت می‌برد. با این حال، اگر غرور شیر این همراهی را نپذیرد که اصولاًاینطور است، ممکن است با حسادت همراه خود روبرو شود. اما نماینده عنصر هوا می‌تواند این را بپذیرد، اگر ببیند که شیر برای هر دوی آنها تلاش می‌کند.

2

سازگاری کسب‌و‌کار شیر و دوپیکر

سازگاری زن مرداد با مرد خرداد در محیط کار کاملاً واضح نیست. این به خاطر تمایل خانم شیر به تصدی پست‌های رهبری در همه زمینه‌ها است. او نسبت به رقابت و اشتباهات شریک خود بردبار نیست. بر این اساس، ممکن است این دو با یکدیگر مشاجره کنند. جوزا‌ها در محیط کار نیز برای قهرمانی‌ تلاش می‌کنند و اغلب به دلیل بی‌میلی به دینامیک‌های تیمی، ترجیح می‌دهند به تنهایی کار کنند. در نتیجه، آنها باید توانایی مذاکره و تخصیص نقش‌ها را برای همزیستی در یک رابطه تجاری توسعه دهند.

فال ازدواج زن مرداد با مرد خرداد
3

سازگاری دوستی شیر و دوپیکر

هر دو نفر دوستانه و پرجنب و جوش هستند، به این معنی که زن مرداد با مرد خرداد سطح بالایی از سازگاری دوستانه دارند. آنها در بسیاری از جهات شباهت چشمگیری به یکدیگر دارند و به راحتی علاقه‌مندی‌های مشترک را کشف می‌کنند. دو ماجراجو هرگز خسته نمی‌شوند و همیشه با موضوعی سرگرم هستند. آن‌ها می‌دانند چگونه ببخشند و از شریکی که دوران سختی را می‌گذراند حمایت کنند. هر دو ماهر هستند و بدون دعوت وارد روح کسی نمی‌شوند. مرد خرداد از گفتگو لذت می‌برد، در حالی که زن مرداد ترجیح می‌دهد گوش کند. البته بدون دعوا و آشتی، دوستی ممکن نیست. در مورد این دو هم همین اتفاق می‌افتد. مردادی ها گاهی اوقات بیش از حد غرور دارند و به خود می‌بالند و خردادی ها هم بیش از حد غیرقابل پیش‌بینی می‌شوند.

4

سازگاری عشقی شیر و دوپیکر

سازگاری زن مرداد با مرد خرداد در عشق مفید است. مرد خرداد به یک حامی قوی‌تر نیاز دارد، در حالی که زن مرداد تحسین و تقدیر را در چشمان یارش می‌بیند. هر دو از طریق تعامل‌شان نیازهای خود را برآورده می‌کنند. در حالی که شیر توسط هوش بالای شریک جذب می‌شود، آقای جوزا به بزرگی و بخشندگی خانم شیر جذب می‌شود. هر دو برای استقلال خود ارزش قائلند و به فضای شخصی یکدیگر احترام می‌گذارند، که برای این موضوع متقابلاً از هم قدردانی می‌کنند. وقتی این دو با هم ملاقات می‌کنند، به لحاظ جسمانی به یکدیگر جذب می‌شوند، چرا که هر دو ظاهر خارق‌العاده‌ای دارند.

سازگاری زن مرداد با مرد خرداد در رابطه مطلوب است، چرا که این دو سریعاً زبان و زمینه‌های مشترکی پیدا می‌کنند. آقای دوپیکر به شدت برای خوشایند و کسب رضایت شریک زندگی‌اش تلاش می‌کند. او قدرت شیر را حس می‌کند و میل دارد در آن شریک باشد. این واقعیت به شدت اعتماد به نفس بانوی مرداد را افزایش داده و او را مسحور می‌کند و باعث می‌شود که با بزرگ منشی پاسخ دهد. از طرف دیگر، اگر شیر استوار رابطه را آغاز کند، به هر شکل ممکن بهترین خصوصیات خود را نشان می‌دهد، شکوه و جلال خود را از نیمرخ و تمام رخ به نمایش می‌گذارد و اگر شریک علاقه‌مندی نشان ندهد، به طور عجیبی شگفت زده خواهد شد.

 سازگاری عشقی شیر و دوپیکر
5

سازگاری جنسی شیر و دوپیکر

سازگاری جنسی زن مرداد با مرد خرداد بسیار آنی و تکانشی است، چرا که هر دو عاطفی هستند و علاوه بر آن مرد خردادی بسیار پرتحرک است. متولدین دوپیکر و شیر سازگاری تقریباً بی‌نقصی در زمان خواب دارند. هیچ‌کدام از آن‌ها از یکنواختی یا کسالت لذت نمی‌برند؛ آن‌ها می‌خواهند در حین رابطه جنسی، بیشترین تأثیر را ایجاد کنند. مرد خرداد تخیل غنی‌ای دارد و قادر است برای مدت زمان طولانی پیشنهادات جالبی به شریک خود ارائه دهد. شیر از میل یار خود برای خشنودی او شگفت‌زده شده و به راحتی با تمام آزمایش‌های پیشنهادی موافقت می‌کند.

با این حال، پیچیدگی‌هایی هم ممکن است رخ دهند که بیشتر از سمت مرد خرداد است. او به دلیل طبیعت دوگانه‌، حالت درونی‌اش به طور مکرر از سرد به گرم تغییر می‌کند و اگر بانوی مرداد ناگهان سرد و بی‌تفاوت شود، درام جنجالی به پا می‌شود. زن مرداد دیگر نمی‌تواند دوری احساسی و غریبگی یار عزیزش را تحمل کند و به زودی در جستجوی دلیل برخواهد آمد و این شروع مشکلات است. برای اجتناب از این موضوع، خانم شیر باید بپذیرد که شریک زندگی‌اش هرگز از لحاظ عاطفی ثابت نخواهد بود!

6

سازگاری خانوادگی شیر و دوپیکر

سازگاری ازدواج زن مرداد با مرد خرداد نه تنها ممکن است، بلکه بسیار موفقیت‌آمیز نیز هست. مرد خرداد در حضور چنین شریک قوی و پرقدرتی، احساس امنیت می‌کند. او در هر زمینه‌ای فروتنی و اطاعت خود را به خانم شیر نشان می‌دهد و به زیرکی نقش دوم را بازی می‌کند. جایی که لازم است مرد خرداد اول باشد، زن مرداد خوشحال است که به یارش اعتماد کند و بی‌خبر است از اینکه چگونه در شرایط مختلف، آقای دوپیکر به آرامی رهبری روابط را به دست می‌گیرد. این توهم به نفع هر دو طرف است و به استحکام و آسایش رابطه‌شان کمک می‌کند.

چنین رابطه هایی حتی سال‌ها پس از عروسی و ماه عسل، به ندرت خسته‌کننده هستند. سازگاری مرد خرداد با زن مرداد در زندگی خانوادگی مدت زمان طولانی ادامه دارد، زیرا هر دو به دنبال تنوع و احساسات تازه هستند. آنها سفرهای زیادی رفته و به دنبال پیدا کردن فعالیت‌های جدید هستند. خانه‌شان به ندرت ساکت است، چرا که چنین زوجی معمولاً دایره اجتماعی قابل توجهی دارند. هر دو به دنبال زندگی مرفه و خوش‌گذرانی هستند و بنابراین مشتاق به دست آوردن درآمدی خوب. با این حال، اکثر این منابع مالی صرف خرج و مخارج آن ها می‌شود. این دو ترجیح می‌دهند پول را صرف علایق و لذت‌هایی مانند خرید لباس‌های زیبا، غذاهای گران‌قیمت و سفرهای خارجی کنند. زوج پس از تولد فرزندان خیلی جدی نمی‌شوند، چرا که می‌توانند همراه با فرزندان‌شان دور دنیا سفر کنند!

پرسش های متداول

کدام سیاره بر ماه خرداد حکمرانی می‌کند؟

ماه خرداد تحت حکمرانی عطارد، سیاره ارتباطات قرار دارد.

کدام برج زودیاک بهترین جفت برای شراکت طولانی مدت با جوزا است؟

ماه های حمل(فروردین)، اسد(مرداد)، میزان(مهر) و دلو(بهمن) معمولاً به عنوان سازگارترین گروه ها با برج جوزا(خرداد) در نظر گرفته می‌شوند. برج سنبله(شهریور) و حوت(اسفند) معمولاً به عنوان ناسازگارترین نشانه‌ها با برج جوزا شناخته می‌شوند.

آیا جوزا یک علامت ثابت است؟

نه، برج جوزا نشانه‌ای متغیر است.

برج جوزا را شرح دهید.

هوا عنصری است که با هوش و دوپیکر ارتباط دارد. به دلیل اینکه جوزا یک نشانه‌ی هوایی است، افراد متولد این برج به جای احساسی فکر کردن، منطقی و عقلانی فکر می‌کنند.

جدول راهنمای اسامی ماه های زودیاک

نشانهماه (برج)صورت فلکی (زودیاک)طالع بینی
11 -فروردین (حمل)قوچ (Aries)زن فروردین
مرد فروردین
Taurusاردیبهشت (ثور)گاو (Taurus)زن اردیبهشت
مرد اردیبهشت
12 -خرداد (جوزا)دو پیکر (Gemini)زن خرداد
مرد خرداد
02 -تیر (سرطان)خرچنگ (Cancer)زن تیر
مرد تیر
Leo Signمرداد (اسد)شیر (Leo)زن مرداد
مرد مرداد
Virgoشهریور (سنبله)دوشیزه (Virgo)زن شهریور
مرد شهریور
07 -مهر (میزان)ترازو (Libra)زن مهر
مرد مهر
03 -آبان (عقرب)گژدم (Scorpio)زن آبان
مرد آبان
05 -آذر (قوس)کمان (Sagittarius)زن آذر
مرد آذر
Sagittariusدی (جدی)بزغاله (Capricorn)زن دی
مرد دی
04 -بهمن (دلو) کوزه (Aquarius)زن بهمن
مرد بهمن
01 -اسفند (حوت)ماهی (Pisces)زن اسفند
مرد اسفند
جدول راهنمای نشانه های زودیاک به همراه نام لاتین، صورت فلکی، ماه شمسی، و برج

نقطه
Logo