فال ازدواج زن شهریور با مرد خرداد

دسترسی سریع: فال ازدواج و طالع بینی متولدین هر ماه

زن متولد ماه
مرد متولد ماه
11 -
❤️
09 -

سازگاری زن شهریور با مرد خرداد بر اساس طالع‌بینی ودایی، غیرمعمول محسوب می‌شود. این دو نماینده دو قطب مخالف عناصرشان یعنی زمین و هوا هستند. آن‌ها از نظر خلق و خو، شخصیت‌ و ارزش‌های حیاتی با یکدیگر تضاد دارند. مرد خرداد شبیه نوجوانی لوس است، او با سطح بالایی از انرژی و احساسات، به دنبال تجربیات جدید بوده و دارای اشتیاق بی‌پایان برای بدست آوردن هیجان است. او بی‌صبر و لجباز است و قادر نیست به مدت زمان طولانی آرام بنشیند. از ارتباط برقرار کردن لذت می‌برد و در نتیجه دارای دایره گسترده‌ای از دوستان است. طبیعت ماجراجویش همیشه او را در معرض خطر قرار می‌دهد. او بیش از هر چیز برای آزادی ارزش قائل است.

متولد ماه شهریور (دوشیزه) با ثبات، آرامش و روزمرگی ارتباط دارد. او همیشه همه چیز را به طور مرتب روی قفسه‌ها چیده است و اتاقش تمیز و مرتب است. او برای کمال‌گرایی تلاش می‌کند و زندگی‌اش به دقت محاسبه شده و برای آینده قابل پیش‌بینی برنامه‌ریزی شده است. او در بروز احساساتش محتاط است و گاهی سرد به نظر می‌رسد. در ارتباطاتش با جهان، رویکردی کاملاً عقلانی دارد. او فقط با افراد ضروری و مفید ارتباط برقرار می‌کند. به آرامی ولی با استقامت به سمت اهدافش پیش می‌رود و اگر چیزی اشتباه پیش رود، بسیار ناراحت می‌شود. ترجیح می‌دهد که بر همه چیز کنترل داشته باشد، که این امر حس امنیت را برایش فراهم می‌کند.

1

سازگاری کلی دوشیزه و دوپیکر در فال هندی

طالع بینی ماه تولد زن شهریور و مرد خرداد

زن شهریور با مرد خرداد سازگار هستند تنها به این دلیل که هر دو زیر نظر سیاره عطارد قرار دارند. عطارد، خدای ارتباطات در اساطیر، یک ارتباط‌گر نابغه بود که در تجارت فعالیت می‌کرده و به موفقیت‌های بزرگی دست یافت. او به هر دو فرد توانایی‌های فکری فوق‌العاده و مهارت‌های ارتباطی را اعطا می‌کند که به این دو کمک می‌کند تا زبان مشترکی برای منفعت متقابل توسعه دهند.

طالع‌بینی سازگاری زن شهریور با مرد خرداد پیش‌بینی می‌کند که آن‌ها کمتر خوشبختی را تجربه خواهند کرد، به‌خصوص در زمینه‌هایی که روابط بر پایه احساسات شکل می‌گیرد، زیرا هوش هیجانی آن‌ها در مراحل مختلفی از رشد است. زن شهریور بیش از حد ادعا می‌کند که در مورد آنچه می‌گوید فکر می‌کند ولی در عوض حساسیت خود را پنهان می‌کند. مرد خرداد تکانشی است و اغلب در لحظه زندگی می‌کنند و توسط انگیزه های درونی هدایت می‌شوند. ارتباط نزدیک بین این دو بعید است. هوا زمین را بیش از حد منفعل و خسته‌کننده خواهد یافت و زمین نمی‌تواند با هوای بی‌قید و بی‌پروا وصلت کند.

2

سازگاری کسب و کار دوشیزه و دوپیکر

فال رابطه کاری زن شهریور و مرد خرداد

سازگاری تجاری زن شهریور با مرد خرداد توسط توانایی‌های ذهنی بسیار توسعه‌یافته‌شان تعیین می‌شود. دو رهبر پویا با شخصیت‌های قوی می‌توانند اتحاد موفقیت‌آمیزی را شکل دهند. مرد خرداد انعطاف‌پذیر است و مجموعه‌ای از ایده‌ها و پیشنهادات غیرمتعارف را ارائه می‌دهد. از طرف دیگر، خانم سنبله در برنامه‌ریزی موثر پروژه‌ها با در نظر گرفتن تمام مزایا و هزینه‌های احتمالی، موفق عمل می‌کند. بنابراین، همکاری تجاری بین این دو نشانه می‌تواند نتایج برجسته‌ای تولید کند.

فال ازدواج زن شهریور با مرد خرداد
3

سازگاری دوستی دوشیزه و دوپیکر

فال رابطه دوستی زن شهریور و مرد خرداد

دوستی میان زن شهریور و مرد خرداد بعید به نظر می‌رسد. ممکن است چند گفتگوی جالب میانشان رخ دهد، اما احتمال پیشرفت بیشتر این رابطه کم است. نزدیکی روحانی نیازمند به اشتراک گذاری عقاید و ارزش‌های مشترک است که عملاً میان این دو وجود ندارد. ادامه این رابطه تنها در صورت وجود نفع شخصی هر دو نفر امکان پذیر است. هر دو فرزند عطارد بیش از حد تحریک‌پذیر هستند و قادر به تحمل کاستی‌های یکدیگر برای مدت زمان طولانی نخواهند بود. هیچ راهی برای انجام گفتگو درباره عاطفه گرم و صمیمی در اینجا وجود ندارد.

4

سازگاری عشقی دوشیزه و دوپیکر

فال عشقیفال رابطه کاری زن شهریور و مرد خرداد زن شهریور و مرد خرداد

زن شهریور و مرد خرداد سطح پایینی از سازگاری عاشقانه دارند، اما این رابطه همچنان امکان‌پذیر است. زمانی که نشانه‌های هوا و خاک با یکدیگر تماس پیدا می‌کنند، جاذبه فیزیکی و علاقه متقابل را تجربه می‌کنند. هر کسی جذابیت، قدرت و هوش شریک خود را تحسین می‌کند. آن‌ها می‌توانند ساعت‌ها درباره موضوعات مختلف گفتگو کرده و داستان‌های جالبی را تعریف کنند. مرد خرداد، که ذاتاً بچه‌ است، دائماً در جستجوی کسی قوی‌تر و با تجربه‌تر از خودش است. اگر زن شهریور آنقدر وسواسی و انتقادی نبود، شاید می‌توانست در این نقش قرار بگیرد!

کمی پس از شروع رابطه، هر یک از شرکا ناامیدی را تجربه خواهند کرد، چرا که تصور اولیه نادرست بوده. زن شهریوری سخت‌گیر از بی‌مسئولیتی و سبک‌سری همراهش شوکه می‌شود، در حالی که مرد خرداد، او را یک فرد کسل‌کننده و غرغرو پنداشته و قادر به تحمل اخلاق‌ کنترل‌گر او برای مدت طولانی نخواهد بود. با این حال، مرد خرداد توانایی پر کردن هر فضایی و سازگاری با هر شرایطی را دارد. بنابراین، قادر خواهد بود به صورت مسالمت‌آمیز با زن شهریور همزیستی کند. اما بعید است که زن شهریور موافقت کند! بنابراین، زن شهریور و مرد خرداد احتمالاً در یک رابطه سازگار نخواهند بود.

 سازگاری عشقی دوشیزه و دوپیکر
5

سازگاری جنسی دوشیزه و دوپیکر

فال رابطه زناشویی زن شهریور و مرد خرداد

طبق طالع‌بینی ودایی، سازگاری جنسی زن شهریور و مرد خرداد نشان می‌دهد که زندگی جنسی برای هیچ‌یک از این دو اولویت نیست. اگر این دو مجبور شوند بین لذت‌های جسمانی و گفتگوی محرک، یکی را انتخاب کنند، هر دو گزینه دوم را انتخاب می‌کنند. زن شهریور از حسی‌بودن محروم است و تنها برای لذت جسمانی، به فعالیت جنسی می‌پردازد. او بسیار خوددار است، حتی در رختخواب و به ندرت خود و افکار واقعی خود را آشکار می‌کند. او به گرفتن ابتکار عمل عادت ندارد و اغلب فرض می‌کند که تمام اقدامات لازم به نفع او انجام خواهد شد. با اینکه او می‌تواند پیشنهادات مختلفی برای آزمایش‌ داشته باشد، در مواجهه با مخالفت احتمالی بر خواسته‌های خود پافشاری نخواهند کرد. سازگاری بالا بین زن شهریور و مرد خرداد در رابطه جنسی تنها در رمانس‌های کوتاه‌مدت ممکن است؛ در غیر این صورت، شرکا خطر ناامیدی شدید را به جان خواهند خرید!

6

سازگاری خانوادگی دوشیزه و دوپیکر

فال رابطه خانوادگی زن شهریور و مرد خرداد

زن شهریور و مرد خرداد تفسیرهای متنوعی از نهاد خانواده دارند. زن شهریور که تصمیم گرفته خود را از طریق ازدواج مقید کند، این کار را جدی خواهد گرفت. او هم عروسی و هم زندگی پس از آن را برای مدت زمان طولانی و با جزئیات فراوان برنامه‌ریزی خواهد کرد. مرد خرداد تا زمانی که احساساتی نسبت به شریک خود دارد به روابط خانوادگی علاقه‌مند است در رابطه می ماند. اما اگر او سرد شود، بی‌پشیمانی ازدواج را پایان خواهد داد. سازگاری خانوادگی زن شهریور و مرد خرداد اغلب ناپایدار است. این زوج باید برای برقراری روابط و زندگی مشترک تلاش زیادی کنند. خانم متولد شهریور نگران رفاه مادی خانواده است و مایل است راحتی فیزیکی بیشتری را برای خانواده فراهم آورد. تمام درآمدهای او صرف بهبود شرایط زندگی‌اش خواهد شد. مرد خردادی ویژگی روان‌شناختی مهم‌تری دارد. او هیچ میلی به ثروت ندارد و اگر پول فراوانی داشته باشد، آن را صرف علایق و لذت‌ها خواهد کرد.

سازگاری زن شهریور و مرد خرداد در زندگی خانوادگی به دلیل محدودیت‌های نقاط مشترک بین این دو، بعید است که مطلوب باشد. برای مثال آن‌ها تصورات متفاوتی از نحوه خرج کردن پول خود دارند، بانوی شهریور که به اندوختن علاقه دارد، ترجیح می‌دهد پول خود را صرف بهبود کیفیت زندگی کند یا اینکه آن را برای خریدی سودآورتر پس‌انداز کند. اما مرد خردادی ولخرج است و اهل پس‌انداز نیست. علاوه بر این، آن‌ها روش‌های متفاوتی در تربیت فرزندان دارند. شهریوری ها ترجیح می‌دهند فرزندان خود را در محیطی سخت‌گیرانه و منضبط بزرگ کنند ولی والدین متولد خرداد خیلی سختگیر نیستند و اغلب به فرزندان خود آسان می‌گیرند. بین این دو به دلیل اختلاف دیدگاه‌ها و روش‌های متفاوت در مورد یک موضوع، دائماً اصطکاک و درگیری ایجاد خواهد شد. تنها یک چیز می‌تواند آن‌ها را نجات دهد، این است که یکی از آن‌ها باید به خاطر دیگری تغییر کند، که این کار بسیار دشوار است چرا که به معنای ساخت مجدد شخصیت فرد است!

پرسش های متداول

کدام سیاره بر ماه خرداد حکمرانی می‌کند؟

ماه خرداد تحت حکمرانی عطارد، سیاره ارتباطات قرار دارد.

کدام برج زودیاک بهترین جفت برای شراکت طولانی مدت با جوزا است؟

ماه های حمل(فروردین)، اسد(مرداد)، میزان(مهر) و دلو(بهمن) معمولاً به عنوان سازگارترین گروه ها با برج جوزا(خرداد) در نظر گرفته می‌شوند. برج سنبله(شهریور) و حوت(اسفند) معمولاً به عنوان ناسازگارترین نشانه‌ها با برج جوزا شناخته می‌شوند.

آیا جوزا یک علامت ثابت است؟

نه، برج جوزا نشانه‌ای متغیر است.

برج جوزا را شرح دهید.

هوا عنصری است که با هوش و دوپیکر ارتباط دارد. به دلیل اینکه جوزا یک نشانه‌ی هوایی است، افراد متولد این برج به جای احساسی فکر کردن، منطقی و عقلانی فکر می‌کنند.

جدول راهنمای اسامی ماه های زودیاک

نشانهماه (برج)صورت فلکی (زودیاک)طالع بینی
11 -فروردین (حمل)قوچ (Aries)زن فروردین
مرد فروردین
Taurusاردیبهشت (ثور)گاو (Taurus)زن اردیبهشت
مرد اردیبهشت
12 -خرداد (جوزا)دو پیکر (Gemini)زن خرداد
مرد خرداد
02 -تیر (سرطان)خرچنگ (Cancer)زن تیر
مرد تیر
Leo Signمرداد (اسد)شیر (Leo)زن مرداد
مرد مرداد
Virgoشهریور (سنبله)دوشیزه (Virgo)زن شهریور
مرد شهریور
07 -مهر (میزان)ترازو (Libra)زن مهر
مرد مهر
03 -آبان (عقرب)گژدم (Scorpio)زن آبان
مرد آبان
05 -آذر (قوس)کمان (Sagittarius)زن آذر
مرد آذر
Sagittariusدی (جدی)بزغاله (Capricorn)زن دی
مرد دی
04 -بهمن (دلو) کوزه (Aquarius)زن بهمن
مرد بهمن
01 -اسفند (حوت)ماهی (Pisces)زن اسفند
مرد اسفند
جدول راهنمای نشانه های زودیاک به همراه نام لاتین، صورت فلکی، ماه شمسی، و برج

نقطه
Logo