فال ازدواج زن مهر با مرد خرداد

دسترسی سریع: فال ازدواج و طالع بینی متولدین هر ماه

زن متولد ماه
مرد متولد ماه
11 -
❤️
09 -

طالع بینی هندی در مورد سازگاری متولدین برج‌های دو پیکر(خرداد) و میزان(ترازو) اظهار می‌کند که روابط ایده‌آل وجود ندارد، اما اگر کسی خواهان دیدن ارتباطی نزدیک به ایده آل باشد، تنها کافی است به اتحاد دو پیکر-میزان نگاه کند. تعامل آن‌ها مانند آشوب خلاقانه‌ای است که هر دو از آن لذت می‌برند. هر دو نشانه با عنصر هوا مرتبط هستند و در نتیجه وجوه مشترک زیادی با هم دارند. آن‌ها انرژی بی‌پایان و روحیات خلاقانه‌ای دارند، همیشه با چیزی مشغول هستند و زندگی را دوست دارند. آن‌ها از کار فیزیکی سخت دوری می‌کنند و سرنوشت خود را از دریچه تحقق خلاقانه می‌بینند؛ آن‌ها از شوخ طبعی و زندگی بی‌دغدغه لذت می‌برند.

چنین زوج‌هایی حتی پس از سال‌ها، همچنان کمبود بلوغ و مسئولیت‌پذیری دارند، آن‌ها می‌توانند مانند کودکانی رفتار کنند که به زندگی روزمره وابسته نیستند، خیلی زیاد سفر می‌کنند و هر آخر هفته مهمانی‌های شلوغی در خانه‌ خود برگزار می‌کنند. هر دو از نظر فکری توسعه یافته‌اند و در نتیجه قادرند بی‌وقفه درباره هر چیز و همه چیز صحبت کنند. ونوس، الهه عشق و باروری، قلاب‌ها را به دست می‌گیرد و ماهرانه از طریق دلسوزی و محبت، روابط را متعادل می‌کند. جمینی خردادی، وابسته به مرکوری(عطارد)، موفقیت ارتباطی را ترجیح می‌دهند؛ آن‌ها به راحتی می‌توانند یک رابطه راحت برقرار کنند.

1

سازگاری کلی ترازو و دوپیکر در فال هندی

ترازو یک نشانه اصلی است، که به این معنا که هر تغییر برای آن‌ها بسیار دشوار خواهد بود، چرا که ترجیح می‌دهند خودشان رهبری کنند و دیگران را مطابق میل خود تنظیم کنند. خردادی سازگار مشکلی با تنظیم ندارد، مخصوصاً اگر به نفع او باشد. میزان و جوزا تقریباً سازگاری کاملی دارند، چون شرکای زندگی به خوبی یکدیگر را کامل می‌کنند. هر دو به آزادی اهمیت زیادی می‌دهند. هر دو خلاق هستند: مرد خردادی قادر به ابداع ایده‌های نو است، در حالی که خانم مهر ماهی راه‌های نوینی برای پیاده‌سازی آن‌ها پیدا می‌کند.

سازگاری متولدین برج جوزا و میزان برای آن‌ها خوب پیش‌بینی شده است. این دو می‌توانند دنیای خصوصی خودشان را بسازند که در آن احساس امنیت و آسایش کنند. از بیرون ممکن است به نظر برسد که چنین زوجی کاملاً بی‌مسئولیت و نامناسب برای زندگی عادی هستند. با این حال، آن‌ها نگران نظر دیگران نیستند؛ آن‌ها همچنان روی زمین می‌خوابند و آخرین پول‌شان را صرف خرید پیتزا می‌کنند. در هر زوجی، باید کسی باشد که فرمان دهد و دیگری را هدایت کند. سازگاری برج جوزا و میزان فاقد این ویژگی است، با این وجود روحیه جوزا خردادی همچنان قوی‌تر از ترازوی مهر است که ذاتاً بسیار بی‌قرار هستند و ممکن است مدت زمان نامعقولی صرف انتخاب بین دو صندلی یکسان کنند. و اگر سه صندلی وجود داشته باشد، انتخاب ممکن است به شکلی ناپسند طولانی شود!

2

سازگاری کسب و کار ترازو و دوپیکر

همخوانی برج‌های دوقلو و ترازو در کار بسیار خوب است. آنها به خوبی با یکدیگر ارتباط برقرار می‌کنند و در زمینه‌هایی که به رویکرد خلاقانه نیاز دارند، به طور مؤثری همکاری می‌کنند. دوقلو ایده‌های عجیب و غریب تولید می‌کند، در حالی که ترازو آنها را به تکامل می‌رساند. گاهی اوقات، هر دو طرف ممکن است در دنیای رویاها و خیالات خود غرق شوند و از هدف مشترک خود غافل شوند. در نتیجه، آنها باید گاهی به واقعیت بازگردند و هدف مشترکشان را به یکدیگر یادآوری کنند. در غیر این صورت، وجود شخص ثالثی که مسئول سازماندهی و کنترل کل فرآیند کار از ابتدا تا انتها باشد تا از توقف در میانه راه جلوگیری کند، لازم و ضروری است.

متولدین مهر و خرداد به قدری شبیه هم هستند که می‌توان به جرأت آن‌ها را برادران کارمیک نامید، که در آن خرداد ماهی به عنوان بزرگ‌تر می باشد. آن‌ها قادرند تنها با نیم‌واژه‌ای با یکدیگر ارتباط برقرار کنند چرا که دیدگاه‌های مشابهی نسبت به زندگی، مزاج‌ها و شخصیت‌ها دارند. آن‌ها همیشه علایق، سرگرمی‌ها و آرزوهای مشترکی داشته‌اند. بنابراین، دوستی در مورد سازگاری برج دوگانه و ترازو تقریباً ایده‌آل است. اغلب، دوستی‌های ساده بین خانم مهر و آقای خرداد به روابط عاشقانه تبدیل می‌شود!

3

سازگاری عشقی ترازو و دوپیکر

سازگاری عشقی میان ترازو و دوپیکر عالی است، اما خیلی هم پایدار نیست، به این دلیل که شرکای زندگی خوب یکدیگر را می‌شناسند، اما یک چیز خاص آنها را آزار می‌دهد: بی‌مسئولیتی. آنها بلافاصله پس از ملاقات، عاشق می‌شوند، زیرا متوجه شباهت‌های زیادی میان خود می‌شوند. این زوج مدت زمان زیادی را با هم سپری می‌کنند و در ابتدا قادر به ارتباط عمیق با شریک خود نیستند. معمولاً مرد خردادیی است که ابتکار عمل را در داستان‌های تازه به دست می‌گیرند، زیرا خانم مهر ماهی گاهی اوقات به دلیل تردیدها و شک‌های خود برای نزدیک شدن به شخصی که تحسین می‌کنند، تردید دارند.

پس از مرحله اولیه روابط عاشقانه، دوران سختی آغاز می‌شود. و همین جاست که ممکن است با دشواری‌هایی در پذیرش جنبه‌های منفی همدم‌شان روبرو شوند. متولدین مهر به طور مداوم در حال حرکت برای انتخاب و تصمیم‌گیری هستند و بنابراین در طول زندگی‌شان به دنبال ثبات و شفافیت می‌گردند، اگرچه با دشواری. ماهیت بی‌برنامه خردادی، عدم اطمینان غیرضروری ایجاد کند، که باعث اضطراب و تحریک متولدین مهر ماه می‌شود. سازگاری میزان و دوپیکر در یک رابطه مطلوب خواهد بود اگر آن‌ها یاد بگیرند که یکدیگر را تکمیل کنند. برای مثال، جایی که خانم ترازو مردد است، خردادی مصمم‌تر می‌تواند کمک کند. هانم ترازو نیز از طریق دیپلماسی‌، به تعادل رابطه و محافظت از شریکش در برابر اشتباهات کشنده کمک خواهند کرد

فال ازدواج زن مهر با مرد خرداد
4

سازگاری جنسی ترازو و دوپیکر

میزان سازگاری برج میزان و دو پیکر در رابطه جنسی به دلیل نیازها و دیدگاه‌های مشابه‌شان بسیار بالا است. زندگی جنسی این دو نشان هوایی با آزمایش‌هایی پر است که نتایج آن خوشایند هر دوی آن‌ها می باشد. برای آن‌ها، عمل جنسی به خودی خود بی‌اهمیت است. تمام تمرکز بر روی آماده‌سازی شریک برای رابطه جنسی، حالت روانی و تعامل فکری است. هر دوی میزان و دو پیکر از اقدامات رمانتیک، فتح متقابل، خواستگاری و مقدمات طولانی قبل از رابطه، لذت بیشتری می‌برند.

آن‌ها نسبت به جنبه‌های فنی فرایند بی‌تفاوت هستند و همچنین احساسات خشونت‌آمیز و پرشوری ندارند. برای آن‌ها، سکس به معنای نوازش آرام در قالب بازی‌های اروتیک، احساس نزدیکی همسرشان و کنترل کامل بر روی کارهایشان است. اختلافات تنها زمانی رخ می‌دهد که مرد خردادی به دلیل تغییرات خلقی مکررش از عشق‌ورزی اجتناب کند.

5

سازگاری خانوادگی ترازو و دوپیکر

به طور کلی، سازگاری برج‌های خرداد و ترازو در ازدواج غیرقابل باور است، مشابه یک قصه پریان با قرابتی شگفت‌انگیز. دیگر چه انتظاری می‌توان از شریکانی با تخیل بی‌پایان داشت؟ دیدگاه‌های مشابه نسبت به جهان، نگرش‌های مشترک درباره زندگی، علایق و شور و شوق‌ها، همگی پایه‌ای عالی برای خوشبختی پس از ازدواج فراهم می‌کنند. آن‌ها دوستان بسیاری دارند و خانه‌شان همواره مملو از افراد جالب و گفتگوهای جذاب است. هر دو نفز به استراحت فعال علاقه‌مندند و در نتیجه، سفرهای فراوانی خواهند داشت. آن‌ها نگران مشکلات روزمره نیستند؛ دیدگاه خوش‌بینانه به هر دو اجازه می‌دهد تغییرات زندگی را راحت‌تر درک کنند. بنابراین، تنها می‌توان سازگاری خردادی با ترازو در ازدواج را تحسین کرد.

معمولاً چنین خانواده‌هایی فرزندانی با توانایی بالا در خلاقیت به دنیا می‌آورند که به اندازه والدین‌شان خوب و شاد هستند. سازگاری برج‌های خرداد و مهر تنها به این دلیل به ظاهر ساده بسیار خوب است. چون آن‌ها در واقع کودکانی هستند که برقراری ارتباط نه تنها با یکدیگر بلکه با فرزندان برایشان آسان است. خانم مهر ماهی و آقای خردادی، در زندگی خانوادگی سازگاری بالایی دارند، اما مانند هر کس دیگری، دعواها و توهین‌های متقابل وجود خواهند داشت. اغلب، منبع تمام مشکلات‌شان عدم تمایل‌ به پذیرفتن مسئولیت برای طرف مقابل و رابطه شان است، هر دو با کمال میل مسئولیت‌ها را به دیگری واگذار می‌کنند! بهتر است که مرد خردادی که عزمی جزم‌تر دارد، فرماندهی کشتی مشترک خانوادگی‌شان را به دست بگیرد. مرد خردادی بسیار راحت‌تر به نقش رهبر خانواده عادت خواهد کرد.

سوالات متداول

کدام سیاره بر ماه خرداد حکمرانی می‌کند؟

ماه خرداد تحت حکمرانی عطارد، سیاره ارتباطات قرار دارد.

کدام برج زودیاک بهترین جفت برای شراکت طولانی مدت با جوزا است؟

ماه های حمل(فروردین)، اسد(مرداد)، میزان(مهر) و دلو(بهمن) معمولاً به عنوان سازگارترین گروه ها با برج جوزا(خرداد) در نظر گرفته می‌شوند. برج سنبله(شهریور) و حوت(اسفند) معمولاً به عنوان ناسازگارترین نشانه‌ها با برج جوزا شناخته می‌شوند.

آیا جوزا یک علامت ثابت است؟

نه، برج جوزا نشانه‌ای متغیر است.

برج جوزا را شرح دهید.

هوا عنصری است که با هوش و دوپیکر ارتباط دارد. به دلیل اینکه جوزا یک نشانه‌ی هوایی است، افراد متولد این برج به جای احساسی فکر کردن، منطقی و عقلانی فکر می‌کنند.

جدول راهنمای اسامی ماه های زودیاک

نشانهماه (برج)صورت فلکی (زودیاک)طالع بینی
11 -فروردین (حمل)قوچ (Aries)زن فروردین
مرد فروردین
Taurusاردیبهشت (ثور)گاو (Taurus)زن اردیبهشت
مرد اردیبهشت
12 -خرداد (جوزا)دو پیکر (Gemini)زن خرداد
مرد خرداد
02 -تیر (سرطان)خرچنگ (Cancer)زن تیر
مرد تیر
Leo Signمرداد (اسد)شیر (Leo)زن مرداد
مرد مرداد
Virgoشهریور (سنبله)دوشیزه (Virgo)زن شهریور
مرد شهریور
07 -مهر (میزان)ترازو (Libra)زن مهر
مرد مهر
03 -آبان (عقرب)گژدم (Scorpio)زن آبان
مرد آبان
05 -آذر (قوس)کمان (Sagittarius)زن آذر
مرد آذر
Sagittariusدی (جدی)بزغاله (Capricorn)زن دی
مرد دی
04 -بهمن (دلو) کوزه (Aquarius)زن بهمن
مرد بهمن
01 -اسفند (حوت)ماهی (Pisces)زن اسفند
مرد اسفند
جدول راهنمای نشانه های زودیاک به همراه نام لاتین، صورت فلکی، ماه شمسی، و برج

نقطه
Logo