فال ازدواج زن آبان با مرد خرداد

دسترسی سریع: فال ازدواج و طالع بینی متولدین هر ماه

زن متولد ماه
مرد متولد ماه
11 -
❤️
09 -

دسترسی سریع: فال ازدواج و طالع بینی متولدین هر ماه

زن متولد ماه
مرد متولد ماه
11 -
❤️
09 -

سازگاری زن آبان با مرد خرداد بر اساس قوانین فال نجوم ودیک نشان می‌دهد که شخصیت‌های آن‌ها کاملاً متضاد هستند، که هم‌زیستی آن‌ها را بسیار دشوار می‌سازد. عنصر وجودی مرد خرداد هوا و زن آبان، آب است. رابطه آن‌ها شبیه به یک آتشفشان خروشان است، خشن، پرشور و غیرقابل پیش‌بینی. عقرب به طور کلی به عنوان قوی‌ترین و سرسخت‌ترین نشانه در دنیای فال نجوم شناخته می‌شود. فردی خودکفا و مغرور که به کسی اجازه اشتباه کردن نمی‌دهد. با این حال، در این مورد چنین نیست. وقتی که در رابطه با آقای دوپیکر قرار می‌گیرد، به خرگوشی تبدیل می‌شود که توسط شریکش کنترل می‌شود. بانوی آبان عادت دارد که رهبر باشد، همیشه به دنبال خواسته‌ها و آرزوهایش بوده و دیگران را تحت فرمان خود درمی‌آورد و اگر کسی از اطاعت سرباز زند، بدون تردید او را از زندگی‌اش حذف می‌کند.

خردادی ها انرژی فراوانی دارند، بی‌وقفه در حرکتند و از ملاقات با افراد جدید لذت می‌برند. آن‌ها دوستان زیادی دارند و از کسالت و تنهایی بیزارند. همیشه در حال انجام کاری هستند و مفهوم استراحت را نمی‌شناسند. آزادی برای آن‌ها از همه چیز مهمتر است. اگر چنین فرد بی‌پروایی با یک آبان ماهی ملاقات کند، هر دو در دردسر بزرگی خواهند افتاد. خانم عقرب عادت دارد به فرمانروایی و کنترل؛ او ذاتاً مالکیت‌طلب است و خواهان انحصار برای افرادی است که برایش مهم هستند. این خواسته به وضوح باب طبع مرد خرداد قرار نمی‌گیرد و او با هر روش ممکن سعی می‌کند از تعهداتی که بر او تحمیل می‌شود فرار کند.

1

سازگاری کلی عقرب و دوپیکر در فال هندی

متولد آبان همیشه در تلاش ناموفق برای گرفتن و مهار کردن شریکی است که عاشق آزادی است. خانم عقرب که به در دست داشتن کنترل عادت دارد ناگهان خود را در جایگاه شریکی ناتوان و بی‌کنترل می‌یابد و این واقعیت سخت به سیستم عصبی او نفوذ می‌کند. سازگاری زن آبان با مرد خرداد امکان‌پذیر است، اما پایین‌تر از میانگین است. در ابتدا، سیگنال‌هایی که به یکدیگر می‌دهند بسیار جذاب است. آقای دوپیکر هسته درونی قوی خانم عقرب را حس کرده و به سرعت برای رابطه با او هجوم می‌برد. متولدین خرداد با وجود گرایش‌شان به سبک‌سری و بی‌مسئولیتی، به طور دائم در جستجوی کسی هستند که از خودشان قوی‌تر و داناتر باشد. به طور خلاصه، آن‌ها به یک ناخدا نیاز دارند.

به زودی، زمانی که این دو شروع به دیدن می‌کنند، خود واقعی‌ یارشان را پیش رو خواهند دید. مرد خرداد می‌فهمد که یارش به اندازه‌ای که فکر می‌کرده قوی و مسئولیت‌پذیر نیست و گاهی اوقات از نظر عاطفی ناپایدار است و همچنین به ارزش اصلی کل زندگی‌اش یعنی آزادی تجاوز می‌کند. بانوی آبان هم متوجه خواهد شد که قدرتش در برابر این مرد بی‌تأثیر است. طالع بینی دوپیکر و عقرب پیش‌بینی می‌کند که رابطه‌ این دو پر از شور، درام و رنج خواهد بود. روابط امکان‌پذیر است اگر عقرب اصول خود را کنار بگذارد و دوپیکر را همان‌طور که هست بپذیرد.

فال ازدواج زن آبان با مرد خرداد
2

سازگاری کسب‌و‌کار عقرب و دوپیکر

سازگاری زن آبان با مرد خرداد در محیط کار منتفی است. دوپیکر فردی خلاق است. او بی‌قرار بوده و اغلب در ابرها پرواز می‌کند، از کارهای روتین متنفر است و ترجیح می‌دهند به تنهایی کار کند. چنین همکاری در محل کار، عقرب را خشمگین خواهد کرد. او عادت دارد همه چیز را دقیق و برنامه‌ریزی‌شده انجام دهد و هر پروژه را به دقت تحقیق کند. بر سر این مسئله بین آن‌ها درگیری به وجود خواهد آمد. همکاری آن‌ها بر روی یک کار مشترک ایده بدی است. آن‌ها به عنوان شریک همواره با یکدیگر مشاجره می‌کنند. اگر عقرب مسئول باشد، بلافاصله کارمند دوپیکر را اخراج خواهد کرد. اگر مرد خرداد کنترل را به دست بگیرد، خانم عقرب قادر به انجام هر دستور مقامات خواهد بود. با این حال، در این صورت دوپیکر باید نگران صندلی خود باشند، چرا که زیردست مکار قطعا تلاش خواهد کرد آن را اشغال کند.

3

سازگاری دوستی عقرب و دوپیکر

سازگاری زن آبان با مرد خرداد در دوستی تا حدودی ممکن است. خردادی ها از گفتگو کردن، داستان گفتن و به اشتراک گذاشتن تجربیاتشان لذت می‌برند. این موضوع برای عقرب جذاب است که عاشق شنیدن است و در آن مهارت دارد. مشکلات ممکن است هنگام پیگیری علایق و اهداف مشترک به وجود آیند و در نتیجه، احتمالاً آنها فقط روابط دوستانه‌ ساده ای دارند تا اینکه دوستی قوی به مفهوم سنتی شکل گیرد. آن‌ها نمی‌توانند برای همیشه از همدیگر لذت ببرند، زیرا آقای دوپیکر چنین همراهی را بسیار کسل‌کننده و بی‌روح خواهد یافت. بعید است که خانم عقرب هم با شرکت در ماجراجویی بعدی دوپیکر موافقت کند. عقرب علاقه‌ای به دوستی با فردی بی‌مسئولیت و بی‌ثبات ندارد!

4

سازگاری عشقی عقرب و دوپیکر

نمی‌توان سازگاری زن آبان با مرد خرداد در عشق را مثبت تعریف کرد. ابتدا، این دو مسحور یکدیگر می‌شوند، اما بعد از گذشت اندکی مرحله درگیری آغاز می‌شود. مشاجره آن‌ها بی‌دلیل از هیچ جایی برمی‌خیزد. مرد خرداد در تعقیب فضای شخصی و آزادی انتخاب خود سرسخت است، که این امر در تلاش‌های پیشگیرانه‌ برای همراهی با شریک زندگی‌اش نمایان می‌شود. او توسط گروه متنوعی از مردم احاطه شده است که خانم عقرب از آن‌ها متنفر است. زن آبان بیش از حد حسود است و می‌تواند به دلیل اجتماعی بودن و دوستانه بودن یارش با دیگران، صحنه‌های خشونت‌آمیزی را رقم بزند. این دو به طور مداوم با یکدیگر بحث خواهند کرد.

عقرب بطور کلی فردی پیچیده با شخصیتی غالب است و تعداد اندکی از مردم می‌توانند با او کنار بیایند. بنابراین، سازگاری زن آبان با مرد خرداد در روابط عاطفی چندان فوق‌العاده نیست. فقط تفکر منطقی از طرف هر دوی آن‌ها می‌تواند پیوند را نجات دهد. عقرب باید یاد بگیرد که مهربانی و کنجکاوی همسر خود را بپذیرد. مرد خرداد هم باید از برچسب زدن به خانم عقرب که او کنترلگر است صرف‌نظر کند. اگر احساسات واقعی میان آن‌ها شکل بگیرد که قادر به پرورش و تقویت آن باشند، ممکن است چنین افراد متفاوتی شروع به جستجوی راه‌حل‌های مناسب برای مشکلات مشترک کنند و به یکدیگر امتیازاتی برای برد متقابل بدهند.

 سازگاری عشقی عقرب و دوپیکر
5

سازگاری جنسی عقرب و دوپیکر

سازگاری زن آبان با مرد خرداد در رابطه جنسی به عنوان یکی از موفق‌ترین‌ها شناخته می‌شود. عقرب فردی پرشور است که به شدت به سکس علاقمند است. او برای هر آزمایشی آماده است. دوپیکر نیز استاد بازی‌های صمیمانه شبانه است، پس آنها هرگز دچار کسالت نخواهند شد. ممکن است خانم عقرب به دلیل هیجان زیاد از حد بگذرد، اما این مورد در مورد دوپیکر صدق نمی‌کند. تناقضاتی از این دست می‌تواند تنش و کشمکش در درون زوج ایجاد کنند. اگر این زوج اعتماد و احترام متقابلی را توسعه دهند، قادر خواهند بود تا بر بهترین نسخه از زندگی جنسی خود توافق کنند.

6

سازگاری خانوادگی عقرب و دوپیکر

اگر این زوج تا مراسم عروسی پیش رفته‌اند، نشان دهنده این است که احساسات خود را محک زده و با بسیاری از نواقص یکدیگر کنار آمده‌اند. چنین اتحادی بسیار قدرتمند است و احساسات شدیدی دارد. سازگاری زن آبان با مرد خرداد در ازدواج با گذشت زمان تقویت خواهد شد. نسخه ایده‌آل این ازدواج بین آقای عقرب قدرتمند و مصمم و خانم خردادی که نرم‌تر و انعطاف‌پذیرتر است، شکل می‌گیرد. جنس ضعیف دارای زیرکی ذاتی است که از آن برای نرم کردن سختی طبیعت مردان استفاده می‌کند. در حالت دیگر، این ازدواج بسیار پر مشکل است. خانم عقرب حسود، در لحظات خشم قادر است به افراط روی آورده و به همسر بی‌دفاع در غیرمنتظره‌ترین مکان‌ها حمله کرده و او را نیش بزند . سازگاری زن آبان با مرد خرداد در زندگی خانوادگی مستقیماً با میل متقابل آنها به بودن با هم و حفظ رابطه‌شان ارتباط دارد. در غیر این صورت، کدورت‌ها و ناسازگاری‌های متقابل هر دو طرف را به دنبال آرامش در حاشیه خواهد کرد.

پرسش های متداول

کدام سیاره بر ماه خرداد حکمرانی می‌کند؟

ماه خرداد تحت حکمرانی عطارد، سیاره ارتباطات قرار دارد.

کدام برج زودیاک بهترین جفت برای شراکت طولانی مدت با جوزا است؟

ماه های حمل(فروردین)، اسد(مرداد)، میزان(مهر) و دلو(بهمن) معمولاً به عنوان سازگارترین گروه ها با برج جوزا(خرداد) در نظر گرفته می‌شوند. برج سنبله(شهریور) و حوت(اسفند) معمولاً به عنوان ناسازگارترین نشانه‌ها با برج جوزا شناخته می‌شوند.

آیا جوزا یک علامت ثابت است؟

نه، برج جوزا نشانه‌ای متغیر است.

برج جوزا را شرح دهید.

هوا عنصری است که با هوش و دوپیکر ارتباط دارد. به دلیل اینکه جوزا یک نشانه‌ی هوایی است، افراد متولد این برج به جای احساسی فکر کردن، منطقی و عقلانی فکر می‌کنند.

جدول راهنمای اسامی ماه های زودیاک

نشانهماه (برج)صورت فلکی (زودیاک)طالع بینی
11 -فروردین (حمل)قوچ (Aries)زن فروردین
مرد فروردین
Taurusاردیبهشت (ثور)گاو (Taurus)زن اردیبهشت
مرد اردیبهشت
12 -خرداد (جوزا)دو پیکر (Gemini)زن خرداد
مرد خرداد
02 -تیر (سرطان)خرچنگ (Cancer)زن تیر
مرد تیر
Leo Signمرداد (اسد)شیر (Leo)زن مرداد
مرد مرداد
Virgoشهریور (سنبله)دوشیزه (Virgo)زن شهریور
مرد شهریور
07 -مهر (میزان)ترازو (Libra)زن مهر
مرد مهر
03 -آبان (عقرب)گژدم (Scorpio)زن آبان
مرد آبان
05 -آذر (قوس)کمان (Sagittarius)زن آذر
مرد آذر
Sagittariusدی (جدی)بزغاله (Capricorn)زن دی
مرد دی
04 -بهمن (دلو) کوزه (Aquarius)زن بهمن
مرد بهمن
01 -اسفند (حوت)ماهی (Pisces)زن اسفند
مرد اسفند
جدول راهنمای نشانه های زودیاک به همراه نام لاتین، صورت فلکی، ماه شمسی، و برج

نقطه
Logo