فال ازدواج زن آذر با مرد خرداد

نشانه‌های کمان به نماد ماه آذر و دوپیکر به نماد ماه خرداد، در مقابل یکدیگر بر روی حلقه زودیاک قرار دارند، به این معنا که کاملاً متضاد هستند. بر طبق تعریف، مخالفت‌ها یکدیگر را جذب می‌کنند که این بدان معناست که این دو نشانه جاذبه‌ای ناشناخته نسبت به یکدیگر دارند. دوپیکر نشانه هوا و قوس نشانه آتش است. با ترکیب آتش و اکسیژن می‌توان شعله‌ و حرارت شدیدی ایجاد کرد، همان اتفاقی که در روابط این دو رخ می‌دهد. زن آذر و مرد خرداد ویژگی‌های مشترک زیادی دارند، هر دو دارای ذات خوب و سرشت نیکو هستند، ذهن بازی دارند، با عطشی برای یادگیری و شوری برای ارتباط و سفر. توانایی‌های فکری این دو استثنایی است و در نتیجه، هر یک از آن‌ها برای دیگری مخاطبی جذاب است.

عطارد، خدای تجارت و ارتباطات، حاکم ماه خرداد است که قدرت برقراری ارتباط با بقیه جهان را به متولد این ماه می‌بخشد. متولد آذر، تحت تسلط مشتری است، که به او اقبال بلند و ذهن فیلسوفانه می‌بخشد. هر دو همیشه خوشبین هستند و به راحتی از تقصیرات دیگران می‌گذرند. رابطه زن آذر و مرد خرداد دائما مملو از انرژی است، جایی برای کسلی یا ناامیدی باقی نمی‌گذارد. آتش و هوا، هر دو به دنبال رهبری هستند. بر همین اساس، ممکن است با یکدیگر به تعارض و اختلاف برخورند. رابطه آن‌ها را می‌توان با ضرب‌المثل “همه یا هیچ” خلاصه کرد. یعنی یا آن‌ها کاملاً برای یکدیگر ساخته شده‌اند، یا از یکدیگر نفرت دارند. هر دو ایده‌آل‌گرا هستند که هیچ چیزی کمتر از کمال را در روابط‌شان نمی‌پذیرند.

1

سازگاری کلی کمان و دوپیکر در فال هندی

طالع بینی ماه تولد زن آذر و مرد خرداد

با توجه به اینکه هر دو نشانه متغیر هستند، سازگاری کمان و دوپیکر عالی است. آن‌ها در تطبیق پذیری با شرایط زندگی و تجلیات شریک زندگی‌شان ماهر هستند. در نتیجه، خانم قوس نسبت به دوگانگی مرد خرداد بی‌تفاوت است و آقای دوپیکر هم از تصمیمات ناگهانی زن آذر شگفت‌زده نمی‌شود. آن‌ها توسط میل به دانایی که تجسم ایده‌ها و از برنامه‌های زندگی‌شان است، به هم پیوسته‌اند. دیدگاه و ارزش‌های مشترک به آسان‌سازی رابطه کمک می‌کند و آن‌ها را شرکای ایده‌آلی برای هم می‌سازد.

آقای دوپیکر رهبر ایدئولوژیک این زوج است؛ او دارای هوش اجتماعی بالا و تخیل نامحدود است و خانم کمان مایه نشاط و سرگرمی او می‌باشد. این دو برای هم سودمند هستند و می‌توانند در طول رابطه، چیزهای زیادی از یکدیگر بیاموزند. آنگونه که در فال‌ هماهنگی دوپیکر و کمان منعکس می‌شود، توسعه روابط در تمام جنبه‌های زندگی برای این دو خوش‌یمن است. میان آنها سوء تفاهم‌ و دعوا وجود خواهد داشت، اما دو خوش‌بین به سرعت هر مسئله‌ای را حل خواهند کرد و هرچه مؤثرتر با مشکلات برخورد کنند، ارتباطشان محکم‌تر می‌شود.

فال ازدواج زن آذر با مرد خرداد
2

سازگاری کسب‌ و کار کمان و دوپیکر

فال رابطه کاری زن آذر و مرد خرداد

در دنیای حرفه‌ای، مرد خرداد بیشتر به برقراری ارتباط و روابط با همکاران اهمیت می‌دهد، ارتباط برقرار کردن برای او حیاتی است. خانم کمان نگران پیشرفت شغلی و تحقق اهداف خودش است. زمانی که علایق مستقل آنها با یکدیگر متضاد شود، رقابت و مخالفت شعله‌ور می‌شود. اما وقتی که آنها یک هدف مشترک داشته باشند، سازگاری متولدین دوپیکر و کمان در محل کار مفید خواهد بود. تفویض کارآمد وظایف به آنها امکان می‌دهد به بهترین نتایج ممکن دست یابند.

3

سازگاری دوستی کمان و دوپیکر

فال رابطه دوستی زن آذر و مرد خرداد

سازگاری زن آذر با مرد خرداد در رابطه دوستی مطلوب است، اما دارای برخی نقاط ضعف نیز می‌باشد. از یک طرف، علایق مشترک و دیدگاه‌های مشابه نسبت به زندگی آن ها را به هم نزدیک می‌کند و پیوندهای آن‌ها را محکم می‌سازد. آن‌ها زمان خوبی را با هم سپری می‌کنند و می‌توانند روزها بدون وقفه با هم گفتگو کنند. از طرف دیگر، متولدین آذر بسیار به آموزش دادن و انتقاد کردن از دیگران و اطرافیان خود علاقه‌مند هستند و اگر شما بتوانید با اشارات مبهم و کنایه ها کنار بیایید، مرد خردادی هرگز انتقاد را تحمل نخواهد کرد! هر دو طرف باید شور و اشتیاق خود برای تفییر دیگری را کنترل کرده و به دوستش اجازه دهد تا همانطور که هست باشد.

4

سازگاری عشقی کمان و دوپیکر

فال رابطه عشقی زن آذر و مرد خرداد

روابط عاشقانه بین زن آذر و مرد خرداد اغلب به طور غیرمنتظره‌ای آغاز می‌شوند. آن‌ها به شیوه‌ای جادویی به سمت یکدیگر کشیده می‌شوند و می‌توانند به روشنی یکدیگر را در میان جمعی از غریبه‌ها بشناسند. دو دلدار به سرعت کشف می‌کنند که نقاط مشترک زیادی با هم دارند، موضوعات زیادی برای گفتگو دارند و به معنای واقعی نمی‌توانند بدون یکدیگر نفس بکشند. هر دو فرد خلاق هستند، آن‌ها رابطه‌شان را با شگفتی‌ها و هدایای غیرمعمول زیباتر و رمانتیک‌تر می‌کنند. دو کبوتر عاشق به نمایشگاه‌های مختلفی می‌روند، به سینما می‌روند و در مهمانی‌های پر سر و صدا شرکت می‌کنند، حتی ممکن است ناگهانی برای سفری عاشقانه به دل جاده بزنند. زن آذر و مرد خرداد سازگاری بالایی در عشق دارند. آن‌ها تمام پتانسیل‌ لازم برای تبدیل شدن به همسر یکدیگر و گذراندن عمری طولانی و جالب در کنار هم را دارند.

جنبه منفی شخصیت زن آذر، جوشی بودن و رک‌گویی اوست، او اغلب با کلمات تند و تیز نیش زبان می‌زند که بعداً از آن پشیمان می‌شود. متولدین خرداد آسیب‌پذیر هستند و تحمل این رفتار برای آن‌ها سخت است، اما توانایی‌شان در فراموش کردن سریع کدورت‌های گذشته به نجات هر دوی آن‌ها می‌آید. سازگاری زن آذر و مرد خرداد در روابط، در صورتی که یاد بگیرند اختلافات را به صورت دوستانه حل و فصل کنند، ایده‌آل خواهد بود. ستاره‌شناسان اتحاد آن‌ها را یکی از بهترین‌ها می‌دانند و بنابراین سرنوشت مشترکشان کاملاً به خود این دو عاشق بستگی دارد.

سازگاری عشقی کمان و دوپیکر
5

سازگاری جنسی کمان و دوپیکر

فال رابطه زناشویی زن آذر و مرد خرداد

در طالع بینی، سازگاری زن آذر و مرد خرداد در رابطه جنسی ایده‌آل در نظر گرفته می‌شود. در رابطه این دو، درک متقابل و توانایی حس کردن یکدیگر به روابط جنسی نیز سرایت می‌کند. مرد خرداد در تمامی زمینه‌های زندگی، از جمله جنسی، خلاق است. او اغلب مایل است تا چیزی تازه و جالب را به شریکش ارائه دهد که خانم قوس جاه‌طلب به راحتی آن را می‌پذیرد. رابطه جنسی کسل‌کننده و صرفاً برای برقراری رابطه، برای هیچ یک از آن‌ها مناسب نیست. هر ارتباط صمیمی باید با معانی و احساسات منحصر به فرد آمیخته شود. هر دو پرانرژی و بنابراین پایدار هستند. در این جفت، آمیزش می‌تواند از شب تا صبح ادامه پیدا کند.

آن‌ها به خود عمل جنسی علاقه‌ زیادی ندارند. اگر هیچکدام حال و حوصله نداشته باشند، به راحتی می‌توانند کار مشترک دیگری را جایگزین کنند، مانند قدم زدن در شهر و یا تماشای فیلم یا خواندن کتابی جالب. هیچ کدام از این دو نفر، سخت‌گیر یا کنتر‌ل‌گر نیستند، به این معنا که اگر یکی از آن‌ها به نزدیکی علاقه‌ای نداشته باشد، دیگری به راحتی آن را قبول می‌کند. از طرف دیگر، شور و شوق می‌تواند در هر کجا آن‌ها را دربر بگیرد. هر دو بر اساس غرایز درونی خود عمل می‌کنند و حتی در اتاق پرو یا صندلی عقب ماشین به رابطه جنسی می‌پردازند.

6

سازگاری خانوادگی کمان و دوپیکر

فال رابطه خانوادگی زن آذر و مرد خرداد

زمانی که زن آذر و مرد خرداد از دفتر ثبت ازدواج بیرون می‌آیند، یک زوج عاشق، رفیق، وفادار و قابل اعتماد به چشم می‌خورد. ازدواج آن‌ها نه تنها محکم و بر پایه حمایت متقابل است، بلکه واقعاً شاد هم هست. آن‌ها ازدواج را به عنوان یک هدف ارزشمند یا ضروری نمی‌بینند؛ تنها احساسات قوی و تمایل به بودن با یکدیگر می‌تواند آن‌ها را به پذیرفتن چنین مسئولیت‌ بزرگی ترغیب کند. هر دو شریک استقلال خود را دارند و به تمایل طرف دیگر برای استقلال نیز احترام می‌گذارند. خودشکوفایی و رشد شخصیتی در صدر لیست اولویت‌های هر دو قرار دارد. سازگاری ازدواج زن آذر و مرد خرداد می‌تواند به عنوان الگویی برای سایر افراد عمل کند.

در درون روح مردان و زنان بزرگسال، کودک کوچکی زندگی می‌کند که برای تجربه‌ها و احساسات جدید بی‌نهایت مشتاق است. به همین دلیل رابطه آنها پر جنب و جوش و احساسی می‌شود. از دیدگاه زوجین، به نظر می‌رسد که این وضعیت ایده‌آل است و عملاً هم همین طور است. سازگاری زن آذر و مرد خرداد در زندگی خانوادگی، سال به سال بهتر می‌شود. آقای دوپیکر در شریک زندگی خود حمایت و محافظت لازم را می‌یابد، در حالی که خانم کمان در دوپیکر کسی را می‌یابد که واقعاً دنیای درونی عجیب و غریب او را درک کرده و همچنین منبع الهامی برای او است. هر دو نفر به طور ذاتی سرکش هستند، به این معنی که آنها اغلب دوستان و محل سکونت خود را عوض می‌کنند. بچه‌های این خانواده ها زودتر از بقیه هم سن و سال های خود به بلوغ فکری می‌رسند.

سوالات متداول

کدام سیاره بر ماه خرداد حکمرانی می‌کند؟

ماه خرداد تحت حکمرانی عطارد، سیاره ارتباطات قرار دارد.

کدام برج زودیاک بهترین جفت برای شراکت طولانی مدت با جوزا است؟

ماه های حمل(فروردین)، اسد(مرداد)، میزان(مهر) و دلو(بهمن) معمولاً به عنوان سازگارترین گروه ها با برج جوزا(خرداد) در نظر گرفته می‌شوند. برج سنبله(شهریور) و حوت(اسفند) معمولاً به عنوان ناسازگارترین نشانه‌ها با برج جوزا شناخته می‌شوند.

آیا جوزا یک علامت ثابت است؟

نه، برج جوزا نشانه‌ای متغیر است.

برج جوزا را شرح دهید.

هوا عنصری است که با هوش و دوپیکر ارتباط دارد. به دلیل اینکه جوزا یک نشانه‌ی هوایی است، افراد متولد این برج به جای احساسی فکر کردن، منطقی و عقلانی فکر می‌کنند.

جدول راهنمای اسامی ماه‌های زودیاک

نشانهماه (برج)صورت فلکی (زودیاک)طالع بینی
11 -فروردین (حمل)قوچ (Aries)زن فروردین
مرد فروردین
Taurusاردیبهشت (ثور)گاو (Taurus)زن اردیبهشت
مرد اردیبهشت
12 -خرداد (جوزا)دو پیکر (Gemini)زن خرداد
مرد خرداد
02 -تیر (سرطان)خرچنگ (Cancer)زن تیر
مرد تیر
Leo Signمرداد (اسد)شیر (Leo)زن مرداد
مرد مرداد
Virgoشهریور (سنبله)دوشیزه (Virgo)زن شهریور
مرد شهریور
07 -مهر (میزان)ترازو (Libra)زن مهر
مرد مهر
03 -آبان (عقرب)گژدم (Scorpio)زن آبان
مرد آبان
05 -آذر (قوس)کمان (Sagittarius)زن آذر
مرد آذر
Sagittariusدی (جدی)بزغاله (Capricorn)زن دی
مرد دی
04 -بهمن (دلو) کوزه (Aquarius)زن بهمن
مرد بهمن
01 -اسفند (حوت)ماهی (Pisces)زن اسفند
مرد اسفند
جدول راهنمای نشانه های زودیاک به همراه نام لاتین، صورت فلکی، ماه شمسی، و برج

نقطه
Logo