فال ازدواج زن دی با مرد خرداد

دسترسی سریع: فال ازدواج و طالع بینی متولدین هر ماه

زن متولد ماه
مرد متولد ماه
11 -
❤️
09 -

سازگاری زن دی با مرد خرداد موضوعی است که وقتی ستاره‌شناسان درباره‌اش بحث می‌کنند، ناامیدانه دست‌ها را بالا می‌برند و سرهای خود را تکان می‌دهند. عناصر طبیعی مربوط به آن‌ها یعنی هوا و خاک، ناسازگار تلقی می‌شوند. آن‌ها از سرتا به پا متفاوت هستند و فکر کردن به شخصیت‌های دیگری برایشان دشوار است. متولدین خرداد رویاپرداز هستند. آن‌ها می‌توانند به طور همزمان چندین ایده داشته باشند، اما تنها یکی از آنها در واقعیت تجلی پیدا می‌کند. خلق و خوی آن‌ها با سرعت نور تغییر می‌کند؛ آقای دوپیکر تحت تأثیر تکانه‌ها و هیجانات درونی است و نمی‌تواند بیش از یک دقیقه آرام بنشیند. تنها چیزی که او نیاز دارد آزادی، ارتباطات بین فردی و دریایی از احساسات مثبت است. او حاضر است به دنبال تجربیات جدید، سخت‌ترین و خطرناک‌ترین کارها را انجام دهد.

از سوی دیگر، متولد دی کاملا متضاد است. عنصر خاک به او استحکام، ثبات و نگرش جدی نسبت به همه چیز می‌بخشد. او برنامه‌هایی منظم برای مدت زمان طولانی از پیش تهیه می‌کند و به شدت به هر مورد در لیست پایبند است. این رویه و شیوه زندگی برای مرد خرداد خسته‌کننده به نظر می‌رسد. او از یکنواختی و ثبات اجتناب می‌کند. زن دی هرگز نگرش بی‌دقت و سبک‌سرانه مرد خرداد به زندگی را درک نمی‌کند. گرچه در ابتدا ممکن است یکدیگر را جذاب بیابند. مردان خرداد در جستجوی شریکی هستند که بتواند از آنها محافظت کرده و به هم پیوندشان دهد، بانوی دی جذب سبکی و راحتی فوق‌العاده دوپیکر می‌شود. هر دو در نهایت متوجه خواهند شد که به شدت اشتباه کرده‌اند!

1

سازگاری کلی بزغاله و دوپیکر در فال هندی

طالع بینی ماه تولد زن دی با مرد خرداد

سازگاری زن دی با مرد خرداد کم است، اما هیچ چیز غیرممکن نیست، این رابطه هم امکان‌پذیر است. برای کنار آمدن، دو طرف باید تلاش و صبر قابل توجهی به خرج دهند. ابتدا باید نقص‌های دیگری را بپذیرند و سپس خصوصیات شخصیتی خود که با شریک‌شان سازگار نیست را تنظیم کنند. در واقعیت، این تقریبا غیرممکن است. چه کسی قرار است کاملا به شخص دیگری تبدیل شود؟ هرچند استثناها در همه جا وجود دارند، این دو می‌توانند برای منفعت متقابل در کنار هم وجود داشته باشند، همانطور که در دنیای تجارت اینگونه است.

فال همخوانی زن دی با مرد خرداد به آنان توصیه نمی‌کند که به یک رابطه ایده‌آل امیدوار باشند، بلکه بهتر است به دنبال فردی باشند که با هر کدام از آنها سازگارتر است. کار کردن با هم برایشان دشوار خواهد بود زیرا آنها در واقع در موج‌های مختلفی قرار دارند. زن دی مادی‌گرا است، محکم بر روی زمین استوار است و ترجیح می‌دهد دنیا را به شکل عینی ببیند. مرد خرداد همیشه در ابرها است، بدون پشتیبانی زیر پاهایش و هیچ علاقه‌ای به بزرگ شدن و جدی شدن ندارند. هر کسی تمایل دارد یک شریک قابل اعتماد داشته باشد، درست است که زن دی برای این نقش مناسب است، اما مرد خرداد گزینه مناسبی برای بانوی دی نیست.

فال ازدواج زن دی با مرد خرداد
2

سازگاری کسب‌وکار بزغاله و دوپیکر

فال رابطه کاری زن دی و مرد خرداد

گرچه به نظر متناقض می‌آید، اما سازگاری زن دی با مرد خرداد در محیط کار به دلیل دیدگاه‌ها و طبیعت متفاوت‌شان، می‌تواند بسیار مفید واقع شود. هر چیزی از جمله کار، با خلاقیت آغاز می‌شود. مرد خرداد قادر است شبانه‌روز ایده‌های جدیدی تولید کند، اما ناتوان در عملی کردن آن‌هاست. از سوی دیگر، زن دی مهارت‌های سازمانی عالی دارد. او می‌تواند مفاهیم ذهنی شریک خود را به کمال برساند و همچنین مسیر دستیابی به آن را تا کوچکترین جزئیات برنامه‌ریزی کند. اگر این زوج، مسئولیت‌ها را به درستی تقسیم کنند و هر فرد کار خودش را انجام دهد، آن‌ها قادر خواهند بود در فعالیت‌های مشترک نتایج مثبت به دست آورند.

3

سازگاری دوستی بزغاله و دوپیکر

فال رابطه دوستی زن دی و مرد خرداد

دوستی بین زن دی با مرد خرداد محتمل نیست، چرا که نقاط اشتراک کمی بین آن‌ها وجود دارد و حتی انجام ساده‌ترین امور مشترک نیز با دشواری‌هایی همراه است. آن‌ها به روش‌های متفاوتی به زندگی، وظایف و مسئولیت ها نگاه می‌کنند. حتی شیوه استراحت آ‌ن‌ها هم متفاوت است. زن دی که از کار روزانه خسته شده، احتمالاً خستگی خود را روی کاناپه با یک کتاب برطرف می‌کند. در حالی که مرد خرداد به سمت مکان‌های پرجمعیت‌ و با موسیقی بلند جذب می‌شود. او سبک‌سر بوده و عاقبت یک روز به دلیل بی ملاحظه بودن، از بین خواهند رفت! در حالی که زن دی فقط یک بار چنین بی‌پروایی‌هایی را تحمل می‌کند.

4

سازگاری عشقی بزغاله و دوپیکر

فال رابطه عشقی زن دی و مرد خرداد

احتمال زیادی وجود دارد که این دو پس از اولین قرار ملاقات از هم جدا شوند. مرد خرداد احتمالاً برای قرار ملاقات دیر خواهد کرد، که این امر بانوی دی را ناراحت و ناخشنود می‌سازد. با این حال، اگر رابطه ادامه یابد، آشکار شدن حقایق شگفتی در پی خواهد داشت. زن دی در ابراز احساساتش بخل می‌ورزد و گاهی سرد است، که مرد خرداد در ابتدا آن را به عنوان راز و تلاش برای ایجاد دسیسه تفسیر می‌کند. ارتباط برقرار کردن با آقای دوپیکر خیلی زود، نشانه خاکی جدی را آزرده خاطر خواهد کرد. همانطور که آنها از خلق و خوی یکدیگر بیشتر آگاه می‌شوند، شکاف بین آنها هم بزرگ‌تر و عمیق‌تر خواهد شد، که این امر تردیدهای ستاره‌شناسان در مورد سازگاری عشقی زن دی با مرد خرداد را تایید می‌کند.

زن دی همواره امیدوار است سرنوشت خود را هنگام برقراری آشنایی‌های جدید با جنس مخالف بیابد. در این رابطه، او به شریک خود به دقت و در مدت زمانی طولانی نگاه می‌کند و او را تحت نظر قرار می‌دهد تا اطمینان حاصل کند که او همان شخص مورد نظر است. خانواده برای زن دی بسیار مهم است. او تلاش می‌کند تا خود را از طریق ازدواج یک بار برای همیشه پیوند دهد. اما این در مورد مرد خرداد صدق نمی‌کند، او هنگاهی که با دلدار خود همراه است، تنها تحت تاثیر احساسات راهنمایی می‌شود و هنگامی که احساسات فروکش کند، او هم محو می‌شود. بنابراین، سازگاری زن دی و مرد خرداد در یک رابطه به دلیل دیدگاه‌های کاملاً متضادشان در مورد رابطه و عشق، تقریباً صفر است.

 سازگاری عشقی بزغاله و دوپیکر
5

سازگاری جنسی بزغاله و دوپیکر

فال رابطه زناشویی زن دی و مرد خرداد

سازگاری زن دی و مرد خرداد در رختخواب نقطه مثبتی ندارد چراکه دیدگاه‌ها و نگرش‌های متفاوت‌شان نسبت به عشق‌ورزی، در رابطه هم بازتاب می‌یابد. برای مرد خرداد، سکس بیش از یک عمل جسمانی به منظور تسکین استرس بدن است. بلکه یک رسم مقدس است، که از طریق آن او خواهان کسب رضایت معنوی بیشتر است. او ترجیح می‌دهد به دقت آماده شده و فضایی رمانتیک خلق کند. او از آزمایش‌های جدید در رختخواب لذت می‌برد و همواره در جستجوی احساسات نو و غیرعادی است.

زن دی از این خصوصیات مرد خرداد متعجب می‌شود! بازی‌های جنسی که توسط شریک پیشنهاد می‌شوند برای او غیرمعمول بوده و حتی ممکن است آقای دوپیکر به عنوان فردی منحرف به نظرش برسد. رابطه جنسی تنها در شکل و مفهوم سنتی برای زن دی قابل قبول است. بنابراین، مرد خرداد باید تلاش بیشتری کند تا او را متقاعد سازد که کار دیگری انجام دهد. در نهایت، مرد خرداد شروع به جستجوی یاری که انعطاف‌پذیرتر و آرام‌تر باشد می‌کند!

6

سازگاری خانوادگی بزغاله و دوپیکر

فال رابطه خانوادگی زن دی و مرد خرداد

اگر این دو نفر به مرحله‌ی تبادل حلقه‌های نامزدی با موسیقی شادمهر عقیلی رسیده‌اند! به شدت برای بهبود خود و روابط‌شان تلاش کرده‌اند. این ازدواج قابل مقایسه با رابطه بین یک والد و نوجوانی سرکش است، جایی که فرد بزرگسال زن متولد دی بوده و با فرزند نافرمان خود مرد خرداد همراه شده است. در حقیقت، ممکن است این دو چیزهای زیادی از یکدیگر بیاموزند. مرد خرداد ممکن است متوجه شده باشد که مسئولیت‌پذیری و تفکر عقلانی می‌تواند به او کمک کند تا زندگی‌ امن‌تر و رضایت‌بخش‌تری داشته باشد و بانوی دی هم یاد می‌گیرد که گاهی اوقات از یک رابطه‌ی بیش از حد جدی با خود و دیگران دست بردارد، همچنین یاد می‌گیرد که قسمت منطقی مغزش را خاموش کند و اجاره دهد که احساسات او را دربر بگیرد. بنابراین، سازگاری زن دی با مرد خرداد در ازدواج به شدت به نقشه‌های تولد و فال‌های شخصی هر دو طرف بستگی دارد.

منجمان گزارش می‌دهند که زوج ستاره‌ای دی-خرداد یکی از زوج‌هایی است که احتمال طلاق آن‌ها در اولین سال‌های زندگی مشترک بسیار بالاست. پس از درگیری‌های طولانی و هدر دادن اعصاب فراوان در تلاش برای تغییر یکدیگر، این دو سرانجام تسلیم می‌شوند؛ آن‌ها سرها را پایین می‌اندازند و دست خالی از هم جدا می‌شوند. به دلیل اخلاق متفاوت و طبیعت‌های متضاد، زن دی با مرد خرداد شانس کمی برای تشکیل یک اتحاد محکم و خوشبخت دارند. زمین هیچ‌گاه قادر به مهار کردن هوای آزاد نخواهد بود، چرا که نمی‌تواند فراتر از سطح خود بلند شود.

پرسش های متداول

کدام سیاره بر ماه خرداد حکمرانی می‌کند؟

ماه خرداد تحت حکمرانی عطارد، سیاره ارتباطات قرار دارد.

کدام برج زودیاک بهترین جفت برای شراکت طولانی مدت با جوزا است؟

ماه های حمل(فروردین)، اسد(مرداد)، میزان(مهر) و دلو(بهمن) معمولاً به عنوان سازگارترین گروه ها با برج جوزا(خرداد) در نظر گرفته می‌شوند. برج سنبله(شهریور) و حوت(اسفند) معمولاً به عنوان ناسازگارترین نشانه‌ها با برج جوزا شناخته می‌شوند.

آیا جوزا یک علامت ثابت است؟

نه، برج جوزا نشانه‌ای متغیر است.

برج جوزا را شرح دهید.

هوا عنصری است که با هوش و دوپیکر ارتباط دارد. به دلیل اینکه جوزا یک نشانه‌ی هوایی است، افراد متولد این برج به جای احساسی فکر کردن، منطقی و عقلانی فکر می‌کنند.

جدول راهنمای اسامی ماه های زودیاک

نشانهماه (برج)صورت فلکی (زودیاک)طالع بینی
11 -فروردین (حمل)قوچ (Aries)زن فروردین
مرد فروردین
Taurusاردیبهشت (ثور)گاو (Taurus)زن اردیبهشت
مرد اردیبهشت
12 -خرداد (جوزا)دو پیکر (Gemini)زن خرداد
مرد خرداد
02 -تیر (سرطان)خرچنگ (Cancer)زن تیر
مرد تیر
Leo Signمرداد (اسد)شیر (Leo)زن مرداد
مرد مرداد
Virgoشهریور (سنبله)دوشیزه (Virgo)زن شهریور
مرد شهریور
07 -مهر (میزان)ترازو (Libra)زن مهر
مرد مهر
03 -آبان (عقرب)گژدم (Scorpio)زن آبان
مرد آبان
05 -آذر (قوس)کمان (Sagittarius)زن آذر
مرد آذر
Sagittariusدی (جدی)بزغاله (Capricorn)زن دی
مرد دی
04 -بهمن (دلو) کوزه (Aquarius)زن بهمن
مرد بهمن
01 -اسفند (حوت)ماهی (Pisces)زن اسفند
مرد اسفند
جدول راهنمای نشانه های زودیاک به همراه نام لاتین، صورت فلکی، ماه شمسی، و برج

نقطه
Logo