فال ازدواج زن بهمن با مرد خرداد

دسترسی سریع: فال ازدواج و طالع بینی متولدین هر ماه

زن متولد ماه
مرد متولد ماه
11 -
❤️
09 -

هماهنگی زن بهمن و مرد خرداد عالی است و به همین دلیل اغلب یکدیگر را در جمع‌ها به سرعت تشخیص می‌دهند. آن‌ها بلافاصله متوجه می‌شوند که نقاط مشترک زیادی با یکدیگر دارند. این موضوع با این حقیقت به اثبات رسیده که هر دوی آن‌ها عنصر هوا هستند. این ویژگی به نمایندگان خود چشم‌اندازی گسترده، توانایی تفکر غیرمعمولی و هوش بسیار عمیق و رشد یافته‌ای می‌بخشد. آن‌ها هرگز وقتی با هم هستند دچار کسالت نمی‌شوند. همیشه چیزی برای انجام دادن یا بحث کردن وجود دارد. آن‌ها آماده هستند تا برای کسب تجربه و انطباعات جدید، وارد ماجراجویی‌های بسیار خطرناک شوند. نشانه‌های بی‌قرار و پرتحرک عنصر هوا با مقدار زیادی انرژی متولد شده‌اند که از درون هر کدام سرازیر می‌شود.

رابطه‌های متولدین بهمن و خرداد آسان و بی‌دغدغه است؛ آن‌ها برای مسائل مادی اهمیت زیادی قائل نیستند و تنها جهان معنوی برایشان ارزش دارد. آنچه دوپیکر و دلو از جهان می‌خواهند استقلال، آزادی و تفکر پیشرفته است. آنها یکدیگر را فقط با نیم‌نگاه یا نیم‌کلمه‌ای درک می‌کنند، به هم احترام می‌گذارند و به هیچ وجه محدودیتی برای یکدیگر ایجاد نمی‌کنند. هر دو به دنبال تغییر هستند و بطور مداوم در جستجوی آن می‌باشند. ممکن است بین آنها جدال‌هایی پیش بیاید، اما نشانه‌های عنصر هوا آنها را با موفقیت حل می‌کنند، چرا که هر دو دارای عملکرد ارتباطی عالی و استعداد دیپلماتیک هستند. آنها به داد و فریادهای بلند و شکستن ظروف علاقمند نیستند.

1

سازگاری کلی کوزه و دوپیکر در فال هندی

به دلیل بی‌ثباتی و سبک‌سری، متولدین خرداد برای داشتن تعادل، در جستجوی رابطه با افراد مسئولیت‌پذیرتر هستند. متولد بهمن برای این نقش ایده‌آل است چرا که ثبات بیشتری دارد و به عنوان یک دوست مهربان و باتجربه برای همراه خود عمل می‌کند و رشد هر دو را در مسیر درست هدایت می‌نماید. متولدین بهمن و خرداد تقریباً با هم سازگاری کامل دارند، که این امر به موفقیت روابط‌شان در زمینه‌های مختلف زندگی کمک می‌کند. این دو دائماً یکدیگر را شگفت‌زده می‌کنند، که این امر به رشد علاقه‌ی متقابل آن‌ها کمک می‌کند. هر دوی آن‌ها هدفی در زندگی دارند، تجربه کردن احساسات مثبت و تاثیرات پررنگ تا حد ممکن.

بر اساس طالع‌بینی، دو نفر که از نشان‌های متولدین خرداد (دو پیکر) و بهمن (دلو) هستند با هم جفت ایده‌آلی تشکیل می‌دهند. با این حال، آنها دارای نواحی اصطکاک هستند که ممکن است منجر به اختلاف نظر شود. هر دوی آنها رویاپرداز و ماجراجو هستند و ترجیح می‌دهند خود را به شکل خلاقانه بیان کنند و علاقه‌ای به شنیدن درباره کارهای جدی و به طور خاص کارهای دشوار ندارند. آنها این موارد را یکنواخت و کسل‌کننده می‌یابند. در نتیجه، هر زمان که مشکل مالی در رابطه آنها پیش بیاید، هر کدام از آنها تلاش می‌کند تا مسئولیت را به دوش دیگری بیندازند. نه مرد خرداد و نه زن بهمن نمی‌توانند پول پس‌انداز کنند، چرا که آنها در لحظه زندگی می‌کنند و پول خود را به شکل ناگهانی خرج می‌کنند، بدون توجه به آینده. تقریباً مسلم است که بین افراد هم‌جنس با نشان‌های یکسان دوستی شکل می‌گیرد، در حالی که جنس مخالف شانس خوبی برای داشتن یک رابطه عاشقانه جدی دارد که ممکن است به ازدواج منجر شود.

فال ازدواج زن بهمن با مرد خرداد
2

سازگاری عشقی کوزه و دوپیکر

معمولاً، این نشانه‌های صمیمی و اجتماعی پس از اولین قرار به هم علاقه‌مند می‌شوند. آن‌ها می‌توانند بی‌وقفه گفتگو کنند در حالی که حس می‌کنند همدم روحی خود را در طرف مقابل یافته‌اند. میزان سازگاری عاشقانه خرداد و بهمن ایده‌آل است. دوره ماه عسل و عشق‌بازی‌شان طولانی‌تر از دیگران است. هر دوی آن‌ها از غافلگیر کردن معشوق خود لذت می‌برند و این کار را با صداقت و شور و شوق انجام می‌دهند. بین آن‌ها جاذبه‌ای جادویی وجود دارد که بر اساس جذابیت فیزیکی و علاقه‌ی متقابل شکل گرفته است. رابطه عاشقانه زن بهمن با مرد خرداد پر از سورپرایزهای دلپذیر از هر دو طرف است که سبب حیرت و خوشحالی در هر دو می‌شود. رضایت متقابل برای زندگی مشترک این دو به سرعت رخ می‌دهد.

سازگاری بالای زن بهمن با مرد خرداد در یک رابطه به ایجاد سریع اعتماد و درک متقابل کمک می‌کند. هر دو احساس قوی دارند که انگار چند سال است یکدیگر را می‌شناسند، اما هنوز هم موضوعات جالب بسیاری برای گفتگو دارند. به نظر می‌رسد که رابطشان خودکفا است و نیازمند تلاش زیادی از طرف شرکا نمی‌باشند. هر دو نفر نوسانات خلقی دارند که نه تنها اختلال ایجاد نمی‌کند، بلکه شور و اشتیاق بین آنها را برمی‌انگیزد. بانوی بهمن، خودخواهی یکنواختی دارد و ترجیح می‌دهد که تنها به خودش اهمیت دهد. به طور شگفت‌انگیزی، مرد خرداد تحت تأثیر این مسئله قرار نمی‌گیرد، او توانایی نگرانی در مورد خود را دارند!

3

سازگاری جنسی کوزه و دوپیکر

زن بهمن با مرد خرداد هر دو، نسبت به لذات جنسی شور و اشتیاق زیادی دارند و برای رسیدن به قله های جدیدی در عرصه عشق تلاش می‌کنند. میزان سازگاری خرداد و بهمن، به دلیل درک متقابل و خواسته‌های مشابه‌شان در رابطه‌های زناشویی بالا است. آزمایش‌های دائمی این شرکای زندگی زیر پتو توسط میل آن‌ها به تجربه‌های جدید و هیجان‌های تازه برانگیخته می‌شود. به ویژه در این زمینه، زن بهمن شورمند است، در حالی که مرد خرداد تنها شادمان است. هر دو از یکدیگر با رهایی و تخیل بی‌پایان استقبال می‌کنند.

گرایش به بی‌پروایی و تمایل به نوآوری، اغلب این زوج‌ را به انجام دادن کارهای شیطنت‌آمیز جنسی در مکان‌های نامتعارفی مانند دستشویی هواپیما یا آسانسور سوق می‌دهد. هر دو نفر از این کار آدرنالین و احساسات پررنگی به دست می‌آورند که به افروختن بیشتر شور و هیجان آنها کمک می‌کند. وقتی فعالیت‌ها در خانه انجام می‌شود، همیشه عناصر رمانتیکی مانند رقصیدن با موسیقی افسونگر یا ریختن گلبرگ‌های رز روی تخت برای لذت و زیبایی بیشتر، گنجانده می‌شود. آن‌ها به رابطه جنسی معمولی و خسته‌کننده در تاریکی علاقه‌ای ندارند.

4

سازگاری خانوادگی کوزه و دوپیکر

سازگاری زن بهمن با مرد خرداد در ازدواج توسط ستاره‌شناسان به رسمیت شناخته شده است. بی‌شک، ازدواج این زوج طولانی‌مدت در خاطره کل شهر باقی خواهد ماند. این دو فرد خلاق نمی‌توانند به سادگی ازدواج کنند. معمولاً، آن‌ها مراسم‌های پر زرق و برق و پر سروصدایی را ترتیب می‌دهند که شگفت‌انگیز است. در ابتدا، زوج‌های جوان از تجهیز زندگی خود لذت می‌برند. بر خلاف مرد خرداد، بانوی بهمن قادر به فکر کردن درباره آینده است و به صورت فعال در برنامه‌ریزی زندگی مشترکشان شرکت می‌کند. آقای خردادی بدون مخالفت یا بدگمانی، از او پیروی می‌کند. خانه‌شان همیشه مملو از فعالیت است، چرا که چنین زوج روشن و خوش‌بینی نمی‌توانند جز جلب توجه کردن، کار دیگری انجام دهند. اطرافیان این زوج ممکن است از اتحاد آن‌ها ناراضی باشند، از بیرون آن‌ها بی‌مسئولیت و نامناسب برای زندگی انسانی به نظر می‌رسند. با این حال، دو عاشق به دیگران بی‌توجه هستند. آن‌ها کاملاً در رابطه خود غرق شده‌اند و در واقعیت شخصی خود باقی می‌مانند.

آن‌ها اغلب در خانه‌ای مشابه خانه دانشجویان زندگی می‌کنند. ممکن است در ابتدا بودجه کافی برای تامین خوراک و پوشاک اولیه نداشته باشند، اما نگران نیستند زیرا احساسات در اولویت قرار دارد. آن‌ها به مرور یاد می‌گیرند چگونه پول درآورند و جدی‌تر می‌شوند. این مورد اغلب زمانی اتفاق می‌افتد که فرزندانی به دنیا می‌آیند. زن بهمن و مرد خرداد در زندگی خانوادگی برای کل عمر با هم سازگار هستند. جدا کردن چنین اتحادی دشوار است، اما متاسفانه همه چیز در زندگی رخ می‌دهد. دلیل احتمالی برای طلاق، اغلب خیانت یکی از همسران است، زیرا هر دو نفر، به‌ویژه آقای خردادی، تحت تاثیر تحریکات هستند.

 سازگاری عشقی کوزه و دوپیکر
5

سازگاری کسب و کار کوزه و دوپیکر

سازگاری کاری زن بهمن و مرد خرداد در یک شرایط عالی است، این که هر دو باید به عنوان همکارانی در بخش خلاقیت یک شرکت کار کنند. هر دو در زمینه خلاقیت استعداد دارند، یک محیط تخیلی غنی به آنها امکان می‌دهد ایده‌های باورنکردنی تولید کنند، اما هیچ‌کدام در زمینه برنامه‌ریزی و سازماندهی استعداد ندارند. این دو پس از تعیین یک هدف مشترک، ممکن است آن را رها کنند یا در میانه راه ترک کنند. در نتیجه، آنها به عضو سومی در تیم نیاز دارند، کسی که قادر به برنامه‌ریزی و اجرای موفقیت‌آمیز ایده‌های نوآورانه آنها باشد. معمولاً نمایندگان عناصر زمین با کوشش قابل تحسین، در این وظیفه بسیار خوب عمل می‌کنند.

6

سازگاری دوستی کوزه و دوپیکر

دوستی بین زن بهمن و مرد خرداد سازگاری بالایی دارد. علایق و سرگرمی‌های مشترک موجب می‌شود که افراد وقت زیادی را با هم بگذرانند و در نتیجه، دست به ماجراجویی‌ها و شیطنت‌های متعددی می‌زنند و خود را در موقعیت‌های متنوعی، چه مثبت و چه منفی، درگیر می‌کنند. آنها مانند کوهی برای یکدیگر هستند و دوستی‌شان اغلب تا پایان عمر دوام دارد. متولد خرداد به دلیل اجتماعی بودنش دایره دوستان گسترده‌ای دارد، اما متولد بهمن به آرامی و بدون حسادت با این مسئله کنار می‌آید، زیرا به دوست خود اعتماد دارد و به فضای شخصی او احترام می‌گذارد.

سوالات متداول

کدام سیاره بر ماه خرداد حکمرانی می‌کند؟

ماه خرداد تحت حکمرانی عطارد، سیاره ارتباطات قرار دارد.

کدام برج زودیاک بهترین جفت برای شراکت طولانی مدت با جوزا است؟

ماه های حمل(فروردین)، اسد(مرداد)، میزان(مهر) و دلو(بهمن) معمولاً به عنوان سازگارترین گروه ها با برج جوزا(خرداد) در نظر گرفته می‌شوند. برج سنبله(شهریور) و حوت(اسفند) معمولاً به عنوان ناسازگارترین نشانه‌ها با برج جوزا شناخته می‌شوند.

آیا جوزا یک علامت ثابت است؟

نه، برج جوزا نشانه‌ای متغیر است.

عنصر وجودی خرداد ماه را شرح دهید.

هوا عنصری است که با هوش و دوپیکر ارتباط دارد. به دلیل اینکه جوزا یک نشانه‌ی هوایی است، افراد متولد این برج به جای احساسی فکر کردن، منطقی و عقلانی فکر می‌کنند.

جدول راهنمای اسامی ماه های زودیاک

نشانهماه (برج)صورت فلکی (زودیاک)طالع بینی
11 -فروردین (حمل)قوچ (Aries)زن فروردین
مرد فروردین
Taurusاردیبهشت (ثور)گاو (Taurus)زن اردیبهشت
مرد اردیبهشت
12 -خرداد (جوزا)دو پیکر (Gemini)زن خرداد
مرد خرداد
02 -تیر (سرطان)خرچنگ (Cancer)زن تیر
مرد تیر
Leo Signمرداد (اسد)شیر (Leo)زن مرداد
مرد مرداد
Virgoشهریور (سنبله)دوشیزه (Virgo)زن شهریور
مرد شهریور
07 -مهر (میزان)ترازو (Libra)زن مهر
مرد مهر
03 -آبان (عقرب)گژدم (Scorpio)زن آبان
مرد آبان
05 -آذر (قوس)کمان (Sagittarius)زن آذر
مرد آذر
Sagittariusدی (جدی)بزغاله (Capricorn)زن دی
مرد دی
04 -بهمن (دلو) کوزه (Aquarius)زن بهمن
مرد بهمن
01 -اسفند (حوت)ماهی (Pisces)زن اسفند
مرد اسفند
جدول راهنمای نشانه های زودیاک به همراه نام لاتین، صورت فلکی، ماه شمسی، و برج

نقطه
Logo