فال ازدواج زن فروردین با مرد تیر

دسترسی سریع: فال ازدواج و طالع بینی متولدین هر ماه

زن متولد ماه
مرد متولد ماه
11 -
❤️
09 -

سازگاری برج‌های سرطان(تیر) و حمل(فروردین) طبق طالع‌بینی هندی، تقریباً شدنی است. این زوج می‌توانند طبق نمادهای اسطوره‌ای خود با هم سازگار و هماهنگ باشند. حمل می‌تواند نقش قهرمان را بازی کند و زندگی را بپذیرد، در حالی که سرطان در پشت صحنه باقی می‌ماند و پایگاه خوشامدگویی برای بازگشت قهرمان را فراهم می‌کند. احتمالاً این رابطه چندین نسل پیش به خوبی کار می‌کرد، اما امروزه سرطان‌ها در هر دو جنس همیشه از نقش دوم بودن خوشحال نیستند.

سازگاری برج سرطان و برج حمل ترکیبی از عناصر آب و آتش است. وقتی آب به آتش اضافه کنیم چه اتفاقی می‌افتد؟ قطعاً این رابطه احساسی و بخارآلود است، با عشق و شور فراوان برج حمل و مهربانی و لطافت زیاد برج سرطان. برج حمل می‌تواند به راحتی بر سرطان ملایم حاکم شود، حتی خارج از اتاق خواب. با این حال، شریک برج حملی که سعی در بهره‌برداری از این ضعف ظاهری برج سرطان دارد، احمق است، چون سرطان وقتی احساس خطر کند با نیش‌های تیز واکنش نشان می‌دهد و وقتی برج حمل بیش از حد پیش می‌رود، به راحتی با کلمات زخمی می‌شود. سازگاری برج سرطان و برج حمل بیشتر از هر چیز به حفظ آرامش بستگی دارد، که همیشه کار آسانی نیست.

1

سازگاری کلی قوچ و خرچنگ در فال هندی

قوچ (فروردین ماهی) و خرچنگ (تیرماهی)، هر دو به خاطر ماهیت پیشگام و عمل‌گرایانه‌شان، رابطه‌ای خواهند داشت که به کار بر روی آن پایبند هستند و هیچ یک به راحتی رابطه را رها نمی‌کنند. این یک مزیت قابل توجه است، زیرا این شراکت را دارای پایداری می‌کند که تمام ترکیب‌های دیگر آتش و آب ندارند. علاوه بر این، هر دوی این نشانه‌های زودیاک برای حفاظت شدید از عزیزانشان شناخته شده‌اند. این دو زوجی هستند که به صورت آشکار با هم می‌جنگند اما به شدت در برابر دیگران از یکدیگر دفاع می‌کنند. با وجود پیوند قابل توجه بین این دو، سازگاری سرطان و حمل ممکن است به خطر بیفتد اگر خلق و خوی نامتعادل سرطان یا رفتار رئیس‌مآبانه حمل برای دیگری بیش از حد و غیر قابل تحمل شود.

با وجود تفاوت‌های بارز و خلقیات متفاوت، برج فروردین و تیر شانس خوبی برای سازگاری دارند. هرچند که آن‌ها ناهمسان هستند، می‌توانند به طور موفقیت‌آمیزی یکدیگر را تکمیل کنند. سرطان همیشه در حال جستجو برای تایید از طرف همسر، اثبات ارزش و ضرورت خود است. از طرف دیگر، برج حمل به تحسین مداوم و ارزیابی‌های مثبت از کارهای خود نیاز دارد. ممکن است در این نقطه سوءتفاهمی رخ دهد، اگر هر کدام پا را از گلیم خود درازتر کنند، بعید است که از این رابطه چیزی باقی بماند. با این حال، چون تیر ماهی همدلی و حساسیت زیادی در وجود خود دارد، توانایی حل مسئله و مشکلات رابطه را با اهدای تحسینی که برج آتشین شایسته آن است دارد و احتمالاً همان مقدار تحسین را در پاسخ دریافت خواهد کرد.

سازگاری برج حمل و سرطان زمانی موفق است که شرکا یاد بگیرند یکدیگر را درک کرده و بپذیرند. فروردینی مغرور به سمت هدفش می‌تازد و گاهی اوقات در روابط نیز رفتار مغرورانه‌ای دارد. در حالی که تیر ماهی بر اساس اصل “رهرو آن است که آهسته و پیوسته رود” عمل می‌کند، همیشه به دقت هر کلمه و عملی که شریکش انجام می‌دهد را در نظر می‌گیرد و سنجش می‌کند. سرطان اغلب از راستی و صراحت نشانه آتشین برج حمل رنجیده می‌شود، چرا که کینه و آسیب‌پذیری در طبیعت او نهادینه شده‌اند. اگرچه آنها سریعاً از این موضوع فاصله می‌گیرند، با این حال متوجه می‌شوند که شریک زندگی قصد چنین کاری را نداشته است. در واقع، حقیقت این است که یک فروردینی به ندرت عمداً کسی را می‌رنجاند. اگر برج حمل به سازمان دقیق و ظریف سرطان توجه کند و سرطان به نوبه خود فراموش نکند که شریک زندگی‌اش خلق و خویی آتشین دارد، چنین روابطی می‌تواند برای آنها کاملاً راحت باشد.

2

سازگاری عشقی قوچ و خرچنگ

قوچ و خرچنگ زوجی هستند که وقت می‌گذارند تا به هم گوش دهند و دیدگاه‌های یکدیگر را درک کنند، در این صورت امید بیشتری به ادامه رابطه وجود دارد. بومیان برج سرطان استعدادی برای دیدن ناامنی‌های زیر پوسته اعتماد به نفس ظاهری برج حمل دارند، و برج حمل می‌توانند، وقتی که بخواهند، به حساسیت‌های سرطان بسیار توجه کنند. خیلی آسان است که هر دو نشان به الگوهای رفتاری غریزی خود بازگردند، که این امر می‌تواند در درازمدت به هم آسیب برساند. سازگاری عشقی سرطان و حمل در کوتاه مدت جذاب است، اما طی یک عمر نیازمند تعادل قدرت در رابطه است. هرچند شما ممکن است فکر کنید که فروردینی نشان قوی‌تری است، اما در واقع تیر ماهی، قدرت احساسی را در اینجا در دست دارد و وقتی شرایط سخت می‌شود، از برج حمل کناره‌گیری می‌کند یا دلخور می‌شود.

برای اینکه سازگاری برج حمل و سرطان به بالاترین پتانسیل خود برسد، سرطان باید یاد بگیرد که به حمل فضا بدهد. در عوض، حمل باید یاد بگیرد که به آرامی در کنار سرطان قدم بزند و عصبانیت‌ها و فریادهای خود را برای کسانی که لایق آن هستند، نگه دارد. اگر این نوع درس‌ها توسط هر دوی برج حمل و سرطان درک و پذیرفته نشود، سازگاری بین آنها ممکن نخواهد بود.

علاوه بر بخار، نتایج دیگری نیز برای سازگاری نشانه‌های ستاره‌ای زمانی که آتش و آب با یکدیگر ملاقات می‌کنند وجود دارد. آب می‌تواند آتش را کاملا خاموش کند و طبیعت بیش از حد حساس سرطان می‌تواند کاملا شور و انرژی را از برج حمل بگیرد. به طور متناوب، آتش می‌تواند آب را تا خشک شدن بجوشاند، و نگرش دائمی رو در روی برج حمل می‌تواند سرطان را از نظر عاطفی کاملا خسته کند.

فال ازدواج زن فروردین با مرد تیر
3

سازگاری جنسی قوچ و خرچنگ

سازگاری تیر و فروردین در زندگی جنسی برای تیر ماهی در اولویت نیست، زیرا آن‌ها هنوز درس‌های مهم‌تری برای یادگیری دارند و این موضوع به دلیل بی‌تفاوتی متقابل نیست؛ بلکه به این دلیل است که در دوران فعالیت‌های اجتماعی شدید، عملاً وقتی برای صمیمیت وجود ندارد. این به این معنا نیست که آن‌ها به یکدیگر محبت ندارند و یا نمی توانند عاشقان موفقی شوند. تمایل به احساس حضور شریک و برآورده کردن خواسته‌های او، نشان‌دهنده سطح بالای هماهنگی و درک سرطان در رختخواب است. شور و صراحت آن‌ها به زندگی جنسی‌شان جذابیت و انعطاف‌پذیری می‌بخشد.

این بخش از زندگی تقریبا با شباهت خلق و خو کامل می‌شود. اگر یکی از شرکا شروع به کشیدن پتو به سمت خود کند، ممکن است دردسرهایی به وجود آید، همان‌طور که با اعضای دیگر نشانه‌های زودیاک رخ می‌دهد. مرد متولد تیر از همسر خود تحسین و توجه طلب می‌کند و اگر زن فروردینی در این مورد خردمندی نشان دهد و تسلیم شدن را به عنوان بخشی ضروری از بازی بپذیرد، در تعادل جنسی، به طور کامل پاداش خواهد دید. افراد لجباز نیز ممکن است با قبول کردن نوبتی بودن رهبری در رختخواب به نقطه توافق برسند.

سرطان و برج حمل شرکای سازگاری به حساب نمی‌آیند، زیرا هر دو با مسائل اعتماد در ارتباط با صمیمیت دست و پنجه نرم می‌کنند. به دلیل اینکه هر دو نشانه دیدگاه‌های متفاوتی در مورد صمیمیت دارند، با هم کنار نمی‌آیند. همچنین، مشکلی در رابطه برج حمل و سرطان پیش می‌آید که به توانایی‌شان در شناسایی و بیان احساسات مربوط می‌شود.

4

سازگاری کسب و کار قوچ و خرچنگ

سازگاری کاری میان برج‌های سرطان و حمل را می‌توان موفق توصیف کرد، زیرا آن‌ها به خوبی به عنوان شرکای تجاری با هم کار می‌کنند و در حالی که برج حمل مصمم و هدفمند است، سرطان اغلب او را کنترل می‌کند و بسیاری از اوقات او را از تصمیمات و اقدامات شتابزده نجات می‌دهد، دقیقاً همان کاری که آب با شعله‌های آتشین می‌کند. از طرف دیگر، وقتی سرطان بی‌تصمیم و کند عمل می‌کند، حمل می‌تواند اعتماد به نفس خود را به او قرض دهد و آن‌ها را به انجام اقدامات قاطع‌تر ترغیب کند. هر دوی آن‌ها نیاز به صبر و خرد دارند تا بتوانند از درگیری‌ها و تناقضات اجتناب کنند.

5

سازگاری دوستی قوچ و خرچنگ

سازگاری بالایی در ارتباط دوستی برج حمل و سرطان وجود دارد، چرا که هر دو طرف از این نوع شراکت بهره می‌برند. تیر ماهی ها استقامت، تحمل و هدفمندی خود را از فروردینی به ارث می‌برند. عنصر آتش، کیفیت‌های مثبت آب مانند آرامش و لطافت را می گیرد. دوستی‌ آن‌ها می‌تواند مدت‌ها دوام داشته باشد. زن فروردنی، صداقت تیر ماهی را تحسین می‌کند اما ممکن است از دور شدن‌های دوره‌ای او ناراضی باشد. این لحظه های سخت وقتی که سرطان، نخل قهرمانی را به شریک خود تقدیم می‌کند به خوبی جبران می‌شوند.

6

سازگاری خانوادگی قوچ و خرچنگ

سازگاری تیر ماهی و فروردینی در ازدواج می‌تواند موفقیت‌آمیز باشد اگر هر دو شریک بر روی خودشان کار کنند، فروردینی باید کنجکاوی و بی‌پروایی خود را آرام کند، به دنیای درونی شریک خود احترام بگذارد و از ورود بی‌اجازه به آن خودداری کند. و تیر ماهی هم باید یاد بگیرد که شجاع‌تر باشد و بیشتر تأثیر حضور خود را در رابطه خلق کند. زوج‌هایی که در این موارد موفق عمل کنند، کنار یکدیگر احساس آسایش خواهند کرد. موفق‌ترین روابط زمانی رخ می‌دهد که مرد نماینده عنصر خاک و زن نماینده عنصر آب باشد. از طرف دیگر، هر زن فعال و پرانرژی با شریکی که از نظر جسمانی ضعیف‌تر است، سازگار نیست.

توصیه می‌شود که قوچ و خرچنگ برای مدتی قبل از ازدواج با یکدیگر زندگی کنند. اگر آنها یاد بگیرند قبل از عروسی به درستی با یکدیگر رفتار کنند، احتمال سازگاری برج حمل و سرطان در زندگی خانوادگی بسیار بالا، موفق و مفید است. هر کدام از آنها قادر به فراهم آوردن نیازهای عمده‌ی دیگری هستند. برای قوچ ، پذیرش رهبری او مایه‌ی افتخار است؛ برای خرچنگ، منبع امنیت و شانه‌ای محکم است و چنین اتحادی می‌تواند مدت زمان بسیار طولانی دوام بیاورد. اما اگر نماینده‌ی عنصر آتش بی‌پروا به فعالیت‌های عمومی بپردازد، در حالی که نماینده‌ی عنصر آب در خانه با سگ و بچه‌ها بماند، اتحاد زناشویی ممکن است از هم بپاشد.

سوالات متداول

تیر ماهی ها با چه کسانی احساس راحتی بیشتری می‌کنند؟

سرطانی‌ها در راحت‌ترین حالت خود هستند وقتی با افراد متولد نشانه‌های عقرب(آبان)، ثور(اردیبهشت) و جدی(دی) هستند.

خصوصیات مردم متولد ماه خرچنگ چیست؟

عمق احساسی برج سرطان و نگرش طبیعی‌شان به مراقبت و نگهداری، آن‌ها را به نشانه‌ای جذاب برای قرارهای عاشقانه و شریکی کاملاً شگفت‌انگیز تبدیل می‌کند.

چگونه می‌توان یک فرد متولد برج سرطان را خوشحال کرد؟

وقتی یک فرد متولد برج سرطان ابراز تحسین و عشق به شما می‌کند، به یاد داشته باشید که لطف او را جبران کنید. مطمئن شوید که قدر عشقی که به شما می‌دهد را می‌دانید و احساس فریب خوردگی به او دست ندهد.

۴. نشانه‌ی سرطان متعلق به کدام عنصر است؟

سرطان یکی از نشانه‌های زودیاک عنصر آب است.

جدول راهنمای اسامی ماه های زودیاک

نشانهماه (برج)صورت فلکی (زودیاک)طالع بینی
11 -فروردین (حمل)قوچ (Aries)زن فروردین
مرد فروردین
Taurusاردیبهشت (ثور)گاو (Taurus)زن اردیبهشت
مرد اردیبهشت
12 -خرداد (جوزا)دو پیکر (Gemini)زن خرداد
مرد خرداد
02 -تیر (سرطان)خرچنگ (Cancer)زن تیر
مرد تیر
Leo Signمرداد (اسد)شیر (Leo)زن مرداد
مرد مرداد
Virgoشهریور (سنبله)دوشیزه (Virgo)زن شهریور
مرد شهریور
07 -مهر (میزان)ترازو (Libra)زن مهر
مرد مهر
03 -آبان (عقرب)گژدم (Scorpio)زن آبان
مرد آبان
05 -آذر (قوس)کمان (Sagittarius)زن آذر
مرد آذر
Sagittariusدی (جدی)بزغاله (Capricorn)زن دی
مرد دی
04 -بهمن (دلو) کوزه (Aquarius)زن بهمن
مرد بهمن
01 -اسفند (حوت)ماهی (Pisces)زن اسفند
مرد اسفند
جدول راهنمای نشانه های زودیاک به همراه نام لاتین، صورت فلکی، ماه شمسی، و برج

نقطه
Logo