فال ازدواج زن خرداد با مرد تیر

دسترسی سریع: فال ازدواج و طالع بینی متولدین هر ماه

زن متولد ماه
مرد متولد ماه
11 -
❤️
09 -

سازگاری زن خرداد با مرد تیر چندان زیاد نیست. این دو از عناصری ساخته شده‌اند که با هم ترکیب نمی‌شوند، به ترتیب آب و هوا. به دلیل تفاوت‌های خلقی و فلسفی‌شان، همکاری آن‌ها با اصطکاک و تنش‌هایی همراه خواهد بود. به خاطر طبیعت حساس و آسیب‌پذیر مرد تیر، خلق و خوی او به طور مکرر و غیرقابل پیش‌بینی دچار نوسان می‌شود. او از بنیاد یک درون‌گراست و اغلب به درون خود پناه می‌برد تا در مورد زندگی تأمل کند. علاوه بر این، اگر خطری یا موقعیتی نامعلوم پیش بیاید ممکن است به داخل پوسته‌اش خزیده و پنهان شود. آب نشانه‌ای است که همیشه به دنبال ثبات و آرامش است. برای احساس امنیت، او یک همراه قوی‌تر و مطمئن‌تر که در صورت نیاز قادر به دفاع از هر دوی آن‌ها باشد را انتخاب می‌کند.

زن خرداد برای این نقش مناسب نیست. او به رویاپردازی و ناپایداری در گفتار و کردار معروف است. او توانایی تغییر ذهن خود را چندین بار در روز بدون هیچ دلیلی دارد. این حالت قطعاً نشانه با ثبات بودن نیست و اعتماد شریک زندگی را بالا نمی‌برد! چون عنصر هوا به آزادی عادت دارد، نگه داشتن یا در دست گرفتن او غیرممکن است. خردادی ها در روابط شان اینگونه رفتار می‌کنند که زمانی که احساس محدودیت می‌کنند یا از رابطه‌ای خود را بیرون یافتند، به سرعت برای شکستن پیوندهای ناراضی‌کننده شتاب می‌کنند. مرد تیر اطمینان از وفاداری شریک زندگی‌اش در آینده‌ را طلب می‌کند، که خانم خردادی نمی‌تواند آن را فراهم آورد.

1

سازگاری کلی دوپیکر و خرچنگ در فال هندی

سازگاری زن خرداد با مرد تیر زیر میانگین است. این رابطه امکان‌پذیر است، اما نیازمند تلاش قابل‌توجهی از هر دو طرف خواهد بود. چنین زوجی به جنگ و ناسازگاری ابدی محکوم است، زیرا هیچ‌یک از آنها نمی‌توانند نیازهای اولیه خود را در این پیکربندی ارضا کنند. جوزا هرگز آزادی بیرونی و درونی خود را رها نخواهد کرد؛ هرگز تمام اهداف زندگی‌اش برای خودشناسی در جامعه را به خاطر شخص دیگری یا خانواده کنار نخواهد گذاشت. او محتاج به مصرف احساسات و تجربیات نو است، که نمی‌توان آن‌ها را در یک مکان ثابت دریافت کرد. خردادی ها به احساسات دیگران چندان حساس نیستند و بیشتر نگران احساسات خود هستند و اینکه وقتی در نزدیکی کسی هستند چه حسی پیدا می‌کنند.

در مقابل، افراد متولد تیر تمایل دارند در تمامی جنبه‌های زندگی، روابط قوی و پایداری برقرار کنند. برخوردهای اتفاقی و ارتباطات سطحی برای آن‌ها در روابط، دوستی‌ها، یا کار جواب نمی‌دهد. آن‌ها ترجیح می‌دهند که فقط با تعداد کمتری از افراد، اما آن‌هایی که تجربه بیشتری دارند، احاطه شوند. افرادی که سرطان‌ها برای آن‌ها قادر به قربانی کردن هستند و انتظار دارند که همین امر را در مقابل نیز ببینند. دیدگاه‌های متفاوت در مورد زندگی، افراد و روابط، وحدت این دو را تقویت نمی‌کند و بنابراین طالع بینی سازگاری سرطان و جوزا به آن‌ها رابطه خوبی قول نمی‌دهد. آن‌ها می‌توانند در شرایطی که تعهدات متقابل مورد نیاز نیست و وجود یک رابطه بر پایه اعتماد پیش‌فرض نمی‌شود، با هم در کنار هم زندگی کنند.

2

سازگاری عشقی دوپیکر و خرچنگ

زن خرداد با مرد تیر به طور سنتی با هم سازگار نیستند به دلیل تفاوت‌هایی در عنصر (هوا و آب) و وضعیت (متغیر و اصلی). با این حال، آن‌ها می‌توانند یک شراکت قوی تشکیل دهند، اگر از تفاوت‌های خود درس بگیرند به جای اینکه به آن‌ها چشم غره بروند. دوپیکر و خرچنگ می‌توانند با هم اوقات خوبی داشته باشند، خانم خردادی حس ماجراجویی آقای خرچنگ را بیرون می‌کشد و آقای خرچنگ هم به زن خرداد کمک می‌کند تا کند شود و لحظه را قدر بداند. آن‌ها همچنین می‌توانند زندگی جنسی رضایت‌بخشی داشته باشند اگر به یکدیگر اعتماد کنند و به خوبی ارتباط برقرار کنند. در یک ازدواج یا رابطه متعهدانه طولانی مدت، آن‌ها یاد گرفته‌اند که به نیازها و قوت‌های مختلف یکدیگر احترام بگذارند، که مکمل یکدیگر هستند.

فال ازدواج زن خرداد با مرد تیر
3

سازگاری جنسی دوپیکر و خرچنگ

سازگاری جنسی زن خرداد با مرد تیر، به دلیل نگرش‌های متضاد آن‌ها به شراکت حرف زیادی برای گفتن ندارد. مرد تیر تمایل به تشکیل یک اتحاد پایدار و مورد اعتماد دارد. او از شریکی به شریک دیگر نمی‌پرد و به دنبال گزینه‌های بالقوه نیست. وقتی مرد تیر با فرد جدیدی آشنا می‌شود، مدت طولانی به او خیره خواهد شد و اگر احساسات قوی از طرف او شکل بگیرد، خرچنگ با چنگ و دندان به برگزیده‌اش چسبیده و رهایش نخواهد کرد. دوپیکر نمی‌تواند ثبات در روابط عاشقانه خود را به رخ دیگران بکشند، او اغلب توسط احساسات آنی هدایت می‌شود. او در یک رابطه باقی خواهد ماند تا زمانی که احساسات شدید و خوشایند را تجربه کند. آن‌ها به خانواده اهمیت زیادی نمی‌دهند. از طرف دیگر، دوپیکر می‌تواند در رابطه‌ای که از آن راضی نیست باقی بماند اگر منافعی برای او در آن باشد. همزمان، او قادر به وفاداری نخواهند بود.

در ابتدا، این دو یکدیگر را جذب می‌کنند. هر دو با تخیل غنی متولد شده‌اند و قادر به خیال‌پردازی درباره شریکی که وجود ندارد، هستند. خرچنگ به نظر دوپیکر فردی رازآلود به نظر می‌رسد که مشتاق فاش شدن است. عجیب‌گرایی زن خرداد، مرد عنصر آب را جذب خواهد کرد. چون هر دو رمانتیک و رویاپردازان بزرگی هستند، دوران ماه عسل آن‌ها با اعمال عاشقانه و هدایای دلپذیر پر خواهد شد. ناسازگاری خرچنگ با دوقلوها در رابطه، زمانی آشکار خواهد شد که هیجان شروع به فروکش کردن می‌کند. خرچنگ دیگر رازآلود نیست، بلکه بی‌پروا و کسل‌کننده است، در حالی که دوپیکر نامنظم و بی‌پروا است.

4

سازگاری کاری دوپیکر و خرچنگ

سازگاری کاری میان زن خرداد با مرد تیر پایین است. متولدین خرداد تنها بر اساس الهام و فقط در زمینه‌هایی که به آنها علاقه‌مند هستند فعالیت می‌کنند. متولدین تیر اجرایی‌تر هستند اما غالباً در اتخاذ تصمیمات مهم، کند عمل می‌کنند و توسط دنیای خیالی‌شان حواس‌پرت می‌شوند. آنها تا حدی می‌توانند به صورت مشترک کار کنند، جایی که لازم است چیزی نو و غیرمعمولی خلق شود، آنها در این وظیفه به خاطر تفکر خلاقانه‌شان درخشان خواهند بود. با این حال، اگر آنها با پروژه‌ای مواجه شوند که نیاز به اجرا از مرحله خلق طرح اولیه تا پیاده‌سازی موفق دارد، بعید است که این نشانه‌ها بتوانند رضایت مقامات را جلب کنند. مهارت‌های سازمان‌دهی، توانایی برنامه‌ریزی مؤثر، توانایی دنبال کردن دستورالعمل‌ها به صورت گام به گام، تمامی این اقدامات برای هر دو طرف مشکل‌زا خواهند بود و منجر به فروپاشی موضوع خواهند شد.

 سازگاری عشقی دوپیکر و خرچنگ
5

سازگاری دوستی دوپیکر و خرچنگ

تفاوت در سرعت زندگی، سازگاری زن خرداد و مرد تیر را در دوستی به طور قابل توجهی کاهش می‌دهد. تیر ماهی ها از عجله کردن لذت نمی‌برند و ترجیح می‌دهند در فعالیت‌ها و سرگرمی‌های آرام، مانند استراحت آرام‌بخش یا مطالعه مشغول شوند. یک خردادی شبیه به یک طوفان است؛ باید به طور مداوم یک گردباد را به چرخش درآورد و نمی‌تواند ساکن بماند. او به تغییر مداوم در مکان‌ها، افراد و تأثیرات نیاز دارد. سرطان به نظر او خسته‌کننده و بی‌علاقه می‌آید. از سوی دیگر، خانم خرداد نمی‌تواند به آقای خرچنگ آرامش و حس امنیت بدهد و به رفتار پرخاشگرانه او دامن می‌زند.

6

سازگاری خانوادگی دوپیکر و خرچنگ

سازگاری زن خرداد با مرد تیر در ازدواج می‌تواند به سطح بالایی برسد، اما تنها با گذشت زمان. به دلیل تجربه کم و افراط گرایی جوانی، افراد جوان با حالات ناپایدار احتمالا نمی‌توانند یک زوج قوی و مستحکم تشکیل دهند. ناسازگاری‌های بسیاری بین آنها وجود دارد که نیازمند دوره زمانی طولانی برای هماهنگی است. هدف از کار روی رابطه، صاف کردن لبه‌های تیز از طریق حل مؤثر تعارضات است. این امر برای افراد بالغ‌تر که از خودشناسی برخوردار هستند و مایل به فهمیدن درون شخص دیگری می‌باشند، ممکن است.

مانع اصلی در رابطه این دو، ناتوانی آنها در برآوردن خواسته‌های حیاتی‌شان است. مرد تیر به امنیت نیاز دارد، در حالی که بانوی خرداد به آزادی. سرطان تنها زمانی می‌تواند به یک شریک اعتماد کند که او خودخواهی و خواسته برای استقلال خود را کنار بگذارد و توانایی درک و امتیاز دادن داشته باشد. مرد تیر باید یاد بگیرد که احساسات خود را کنترل کند و دیدگاه‌هایش را گسترش دهد، همچنین باید فشار چنگال‌های خود بر همسرش را کاهش دهد. تنها در این صورت است که سازگاری زن خرداد با مرد تیر در زندگی خانوادگی ثمربخش و پایدار و ثابت خواهد شد.

سوالات متداول

تیر ماهی ها با چه کسانی احساس راحتی بیشتری می‌کنند؟

سرطانی‌ها در راحت‌ترین حالت خود هستند وقتی با افراد متولد نشانه‌های عقرب(آبان)، ثور(اردیبهشت) و جدی(دی) هستند.

خصوصیات مردم متولد ماه خرچنگ چیست؟

عمق احساسی برج سرطان و نگرش طبیعی‌شان به مراقبت و نگهداری، آن‌ها را به نشانه‌ای جذاب برای قرارهای عاشقانه و شریکی کاملاً شگفت‌انگیز تبدیل می‌کند.

چگونه می‌توان یک فرد متولد برج سرطان را خوشحال کرد؟

وقتی یک فرد متولد برج سرطان ابراز تحسین و عشق به شما می‌کند، به یاد داشته باشید که لطف او را جبران کنید. مطمئن شوید که قدر عشقی که به شما می‌دهد را می‌دانید و احساس فریب خوردگی به او دست ندهد.

۴. نشانه‌ی سرطان متعلق به کدام عنصر است؟

سرطان یکی از نشانه‌های زودیاک عنصر آب است.

جدول راهنمای اسامی ماه های زودیاک

نشانهماه (برج)صورت فلکی (زودیاک)طالع بینی
11 -فروردین (حمل)قوچ (Aries)زن فروردین
مرد فروردین
Taurusاردیبهشت (ثور)گاو (Taurus)زن اردیبهشت
مرد اردیبهشت
12 -خرداد (جوزا)دو پیکر (Gemini)زن خرداد
مرد خرداد
02 -تیر (سرطان)خرچنگ (Cancer)زن تیر
مرد تیر
Leo Signمرداد (اسد)شیر (Leo)زن مرداد
مرد مرداد
Virgoشهریور (سنبله)دوشیزه (Virgo)زن شهریور
مرد شهریور
07 -مهر (میزان)ترازو (Libra)زن مهر
مرد مهر
03 -آبان (عقرب)گژدم (Scorpio)زن آبان
مرد آبان
05 -آذر (قوس)کمان (Sagittarius)زن آذر
مرد آذر
Sagittariusدی (جدی)بزغاله (Capricorn)زن دی
مرد دی
04 -بهمن (دلو) کوزه (Aquarius)زن بهمن
مرد بهمن
01 -اسفند (حوت)ماهی (Pisces)زن اسفند
مرد اسفند
جدول راهنمای نشانه های زودیاک به همراه نام لاتین، صورت فلکی، ماه شمسی، و برج

نقطه
Logo