فال ازدواج زن مرداد با مرد تیر

دسترسی سریع: فال ازدواج و طالع بینی متولدین هر ماه

زن متولد ماه
مرد متولد ماه
11 -
❤️
09 -

جدول سازگاری زن مرداد با مرد تیرنشان می‌دهد که عناصر آن ها مقابل هم قرار دارند یعنی به ترتیب آتش و آب. مقدار زیادی آب می‌تواند شعله را خاموش کند. منبع گرمایی قوی مانند عنصر آتش می‌تواند رطوبت را تا نقطه تبخیر گرم کند. در نتیجه، هر دو عنصر می‌توانند برای یکدیگر مخرب باشند. همین اتفاق می‌تواند در رابطه بین این دو نشانه رخ دهد. از طرف دیگر، اگر هر دو طرف احتیاط کنند و از میزان بروز خود آگاه باشند، اتحاد آن‌ها پتانسیل بسیار موفقیت‌آمیز و پرثمر بودن را دارد.

خرچنگ یا سرطان تحت حکومت ماه، حسی است و در نتیجه، خلق و خوی او به اندازه فازهای ماه تغییر می‌کند. اغلب اوقات، مرد تیر نمی‌تواند برای حساسیت، تحریک‌پذیری یا تغییرپذیری خود دلیلی ارائه دهد. او احساساتی، خجالتی و دوستانه است. او به دنبال آرامش و ثبات در نیازهای خود است و مدت زمان طولانی تأمل می‌کند و با احتیاط و آهسته عمل می‌کند تا از اشتباه کردن اجتناب ورزد. دنیای درونی آقای خرچنگ به شکل پیچیده‌ای سازمان‌یافته است و در نتیجه، او طبیعتی بسیار حساس و آسیب‌پذیر دارد که به راحتی توسط یک کلمه نامهربان مجروح می‌شود. در این موقعیت، همچنین در سایر موقعیت‌های خطرناک، آقای خرچنگ ترجیح می‌دهد به قلعه خود یعنی پوسته‌اش پناه ببرد و از طوفان ناملایمت ها در امان بماند.

1

سازگاری کلی شیر و خرچنگ در فال هندی

شیر (مرداد) نگهبان خورشید است، کاملاً متضاد با برج سرطان (تیر). او اعتماد به نفس بالایی دارد و خودباوری‌اش گاهی اوقات به حدی است که به یک خودشیفتگی مونولیتیک می‌رسد. شیر خود را باهوش‌ترین و زیباترین فرد جهان می‌داند و هر فرصتی را برای نمایش دادن یال و کوپال شیک خود غنیمت می‌شمارد. همانند هر پادشاهی، شیر به جمعیتی نیاز دارد که او را مورد ستایش قرار دهند، برایش کف بزنند و او را پرستش کنند. این افراد هستند که او خود را با آن‌ها احاطه می‌کند. این عنصر آتشین تلاش می‌کند سایر کسانی را که ادعای قهرمانی دارند نزدیک خود نگه ندارد یا کاملاً نادیده بگیرد. سازگاری خزچنگ و شیر می‌تواند به شدت موفقیت‌آمیز باشد زیرا هر دو می‌توانند نیازهای اولیه خود را در این جفت‌شدن بیابند.

سرطان به دلیل ناامنی درونی‌اش، همواره به دنبال یک شریک قدرتمندتر است تا بتواند احساس امنیت کند و خانم شیر از دیدن تحسین و تقدیر این مرد خرسند می‌شود. فال هماهنگی خرچنگ و شیر پیش‌بینی می‌کند که یک رابطه هماهنگ وجود دارد که در آن هر دو طرف می‌توانند احساس راحتی کنند. هر یک از این نشانه‌های زودیاک دقیق هستند و همان انتظار را از شریک خود دارند. فرزند خورشید انرژی سهمگینی را ساطع می‌کند و دارای یک کیفیت کاریسماتیک است که سرطان قابل تأثیر را جذب می‌کند.

2

سازگاری عشقی شیر و خرچنگ

نشانه‌های آب و آتش با ویژگی‌هایی که دیگری فاقد آن است یکدیگر را جذب می‌کنند. بنابراین، سازگاری عشقی شیر و خرچنگ می‌تواند بسیار موفقیت‌آمیز باشد. مرد تیر مردی واقعی و خانواده دوست و شریکی مراقب است که واقعاً به معشوقه خود اهمیت داده و به جو صمیمی و گرم رابطه کمک می‌کند. طبیعتاً، خانم شیر هم آرزو دارد همان شخصی باشد که با چشمانی محبت‌آمیز نگریسته شود و به طور واقعی برای خوشبختی‌اش زندگی کند. نشان آتش نماینده طبیعتی شاهانه و محکم است که خودآگاه بوده و به احساسات دیگران حساس است. سرطان احساس اطمینان و افتخار خواهد کرد که در کنار او باشد. در نهایت، او یک پادشاه واقعی است!

در رابطه هر کس نقشی دارد. نشان خودبین آتش رهبر است، در حالی که عنصر آب پیرو است. البته این ظاهر قضیه است، بررسی دقیق‌تر نشان می‌دهد که همه چیز توسط یک خرچنگ آرام رهبری می‌شود. او به ظرافت غرور و خودبینی خانم شیر را دستکاری می‌کند، و با تحسین و تقدیر از او، به خواست و هدف خود می‌رسد. نتیجه این است که هر نفر به منافع خود پایبند می‌ماند و سازگاری خرچنگ و شیر در رابطه بالا باقی می‌ماند. با این حال، اصطکاک اجتناب‌ناپذیر است. مرد تیر هر کاری ممکن است انجام می‌دهد تا یار را کنار خود نگه دارند و هر حرکت او را کنترل می‌کند. کاری که زن مرداد اصلاً نمی‌پذیرد، چرا که او به آزادی اعتقاد دارد. برای حفظ هماهنگی رابطه، طرفین باید مذاکره کنند.

فال ازدواج زن مرداد با مرد تیر
3

سازگاری جنسی شیر و خرچنگ

سازگاری زن مرداد با مرد تیر در رختخواب تنها زمانی موفق خواهد بود که آنها احساسات واقعی نسبت به یکدیگر داشته باشند. در زندگی روزمره، متولد تیر محتاط است. اتاق خواب جایی است که او می‌تواند سپرهای دفاعی خود را انداخته و کاملاً آرام گیرد. این اتفاق زمانی می‌افتد که او در رختخواب با شریکی است که به او عشق می‌ورزد و به او اعتماد کامل دارد. خرچنگ که از لحاظ جنسی آزاد است، عاشقی مهربان و وفادار است که قادر به فراهم کردن دریایی از لذت است.

در کنار چنین شریک ملایمی، اسد احساس ارزشمندی و معناداری می‌کند و از این رو تلاش می‌کند تا سپاسگزاری خود را به خرچنگ ابراز دارد، تا همان لذتی را که از شنیدن کف زدن‌های پرشور به او می‌رسد، به او هم بدهد. آب نشانه خلاقیت است؛ و در یک رابطه صمیمی، حس تازگی را تزریق می‌کند. شیر فردی پرشور است که سطح انرژی بالایی را وارد رابطه می‌کند. بنابراین، روابط جنسی بین یک برج سرطان و برج اسد برای هر دو شریک مفید است.

4

سازگاری خانوادگی شیر و خرچنگ

سازگاری مرد تیر و زن مرداد در ازدواج فوق‌العاده است. با وجود شخصیت‌های متفاوت آن‌ها، این دو یکدیگر را به خوبی تکمیل می‌کنند. عناصر آن‌ها به طور قطع مخالف هستند، اما قوانین فیزیک آن‌ها را به سمت یکدیگر جذب می‌کند. زن مردادی در اعماق وجودش، یک شیر مهربان، بخشنده، سخاوتمند و صادق وجود دارد. تمامی این ویژگی‌ها برای مرد تیر، که به دنبال ثبات و امنیت در روابط است، جذابیت دارد. او در این رابطه احساس امنیت و اعتماد به نفس پیدا می‌کند و در بیان احساسات و عواطف خود ثابت‌تر می‌شود. او با مهربانی از شریک زندگی‌اش مراقبت می‌کند و هر کاری را برای تقویت اتحادشان انجام می‌دهد. شیر به عنوان یک موجود اجتماعی، به تماس دائم با دیگران نیاز دارد، که ممکن است برای یک شریک حسود که این را تهدیدی برای ازدواج می‌بیند، جذاب نباشد. آن‌ها باید یک بار دیگر مذاکره کنند تا از تعارض در این زمینه جلوگیری شود.

هر دو نفر درجه یکسانی از وفاداری به شرکای خود دارند و بنابراین خیانت در این زوج نادر است. سازگاری مرد تیر با زن مرداد در زندگی خانوادگی زمانی موفق خواهد بود که هر یک نیازهای حیاتی و ضروری دیگری را برآورده سازند. اگر مرد تیر توسط دیگری ربوده شود، که بعید به نظر می‌رسد، خانم شیر پیوند خود را با او از دست داده و به دنبال کسب شکوه در جای دیگری خواهد بود. و از سوی دیگر، اگر نشانه‌ای آتشین، سرطان را از مراقبت و حفاظت خود برهاند، او به دنبال گریز از رابطه‌ای خواهد بود که به نظرش خطرناک و ناپایدار می‌آید.

 سازگاری عشقی شیر و خرچنگ
5

سازگاری کسب و کار شیر و خرچنگ

زن مرداد و مرد تیر در محیط کاری سطح سازگاری بالاتری نسبت به میانگین دارند دقیقاً به این دلیل که ساختارهای درونی آن‌ها بسیار متفاوت است. زن مرداد عادت دارد به فرماندهی و دفع دشمنان و اغلب در موقعیت‌های کلیدی قرار می‌گیرد. بودن در جایگاه یک هنرمند ماهر کم‌کلام، شأن او را پایین می‌آورد. با این حال، آقای خرچنگ به موقعیت خود بی‌تفاوت است، آنچه مهم است این است که از کار خود لذت ببرد. به دلیل توانایی‌های خلاقانه‌اش، او قادر است ایده‌های بسیار جالبی را ارائه دهد و راه‌حل‌های نوینی را برای مسائل پیچیده پیشنهاد کند. کار مشترک آن‌ها در یک گروه با روابط رئیس-زیردست می‌تواند بسیار موفقیت‌آمیز باشد. البته، آن‌ها به یک شخص سوم نیاز خواهند داشت، یک اجرا کننده که این نقش به طور کامل با یکی از عناصر زمین همخوانی دارد.

6

سازگاری دوستی شیر و خرچنگ

سازگاری دوستی میان زن مرداد با مرد تیر بسیار کم است. خلق و خو و شخصیت‌های آن‌ها به قدری متفاوت است که تقریباً هیچ شانسی برای کشف علایق و فعالیت‌های مشترک ندارند. تیر ماهی ها ترجیح می‌دهند وقت خود را به شکلی آرام‌ بگذرانند، مانند گذراندن اوقات با یک گروه کوچک از دوستان نزدیک. شیر ترجیح می‌دهد در مهمانی‌های پر سر و صدا با تعداد زیادی از طرفداران احتمالی شرکت کند. وقتی این دو در یک جمع حضور دارند، اثرات متفاوتی دارند، زن آتشین تمام توجه‌ها را به خود جلب می‌کند، در حالی که مرد تیر احساس نادیده گرفته شدن و تنهایی می‌کند.

سوالات متداول

تیر ماهی ها با چه کسانی احساس راحتی بیشتری می‌کنند؟

سرطانی‌ها در راحت‌ترین حالت خود هستند وقتی با افراد متولد نشانه‌های عقرب(آبان)، ثور(اردیبهشت) و جدی(دی) هستند.

خصوصیات مردم متولد ماه خرچنگ چیست؟

عمق احساسی برج سرطان و نگرش طبیعی‌شان به مراقبت و نگهداری، آن‌ها را به نشانه‌ای جذاب برای قرارهای عاشقانه و شریکی کاملاً شگفت‌انگیز تبدیل می‌کند.

چگونه می‌توان یک فرد متولد برج سرطان را خوشحال کرد؟

وقتی یک فرد متولد برج سرطان ابراز تحسین و عشق به شما می‌کند، به یاد داشته باشید که لطف او را جبران کنید. مطمئن شوید که قدر عشقی که به شما می‌دهد را می‌دانید و احساس فریب خوردگی به او دست ندهد.

۴. نشانه‌ی سرطان متعلق به کدام عنصر است؟

سرطان یکی از نشانه‌های زودیاک عنصر آب است.

جدول راهنمای اسامی ماه های زودیاک

نشانهماه (برج)صورت فلکی (زودیاک)طالع بینی
11 -فروردین (حمل)قوچ (Aries)زن فروردین
مرد فروردین
Taurusاردیبهشت (ثور)گاو (Taurus)زن اردیبهشت
مرد اردیبهشت
12 -خرداد (جوزا)دو پیکر (Gemini)زن خرداد
مرد خرداد
02 -تیر (سرطان)خرچنگ (Cancer)زن تیر
مرد تیر
Leo Signمرداد (اسد)شیر (Leo)زن مرداد
مرد مرداد
Virgoشهریور (سنبله)دوشیزه (Virgo)زن شهریور
مرد شهریور
07 -مهر (میزان)ترازو (Libra)زن مهر
مرد مهر
03 -آبان (عقرب)گژدم (Scorpio)زن آبان
مرد آبان
05 -آذر (قوس)کمان (Sagittarius)زن آذر
مرد آذر
Sagittariusدی (جدی)بزغاله (Capricorn)زن دی
مرد دی
04 -بهمن (دلو) کوزه (Aquarius)زن بهمن
مرد بهمن
01 -اسفند (حوت)ماهی (Pisces)زن اسفند
مرد اسفند
جدول راهنمای نشانه های زودیاک به همراه نام لاتین، صورت فلکی، ماه شمسی، و برج

نقطه
Logo