فال ازدواج زن مهر با مرد تیر

دسترسی سریع: فال ازدواج و طالع بینی متولدین هر ماه

زن متولد ماه
مرد متولد ماه
11 -
❤️
09 -

سازگاری زن مهر با مرد تیر بسیار کم است. عناصر آنها هوا و آب است که وارد یک رابطه متناقض می‌شوند. سرطان تحت حمایت ماه است. این امر به مرد تیر ماهی حساسیت و احساساتی بودن می‌دهد، به طوری که خلق و خوی او اغلب تغییر می‌کند. او خجالتی و بدگمان است و به دنبال شریکی پایدار و قوی است که زیر بال های او بتواند پنهان شود و احساس امنیت کند. او زمان زیادی را منتظر می ماند اما به محض این که سوژه مورد نظر خود، همان مدافع مورد نظر را یافت، محکم به او چسبیده و رهایش نمی‌کند. مرد تیر ماهی اکثر اوقات، یا درون پوسته خود، در حال تأمل در معنای زندگی و جایگاه خود در آن است، یا در دنیای خیالات خود کاخ‌ها می‌سازد و درباره آینده‌ای ایده‌آل رویا پردازی می کند.

در مقابل، خانم مهر ماهی واقع‌بین‌تر است. او در پی دستیابی به هماهنگی است، در حالی که تفکر منطقی بر عواطف و احساسات غلبه دارد. گرچه اغلب در درون به خود اطمینان کافی ندارد و گاهی اوقات یک تصمیم‌گیری ساده نیز می‌تواند زمان و انرژی زیادی از او بگیرد. میزان تحت کنترل سیاره ناهید، الهه عشق و باروری قرار دارد. ناهید به فرزندان خود آرزوی داشتن عشقی کامل و همچنین طبیعت رمانتیک را می‌دهد. خانم مهر ماهی چندان به آینده فکر نمی‌کند و ممکن است آخرین پول خود را صرف خرید زیورآلات کند که واضح است مورد پسند آقای خرچنگ قرار نمی‌گیرد. از سوی دیگر، خانم ترازو قادر است حالت ناپایدار شریک را متعادل کرده و او را از حالت‌های افسرده خارج کند.

1

سازگاری کلی ترازو و خرچنگ در فال هندی

هر دو فرد، دوستانه و رمانتیک هستند و نکات مشترک زیادی با یکدیگر دارند. به عنوان مثال، هر دو به خانواده و روابط عاطفی قوی اهمیت زیادی می‌دهند. خانم مهر ماهی، جهان را از طریق عقل خود درک می‌کند، در حالی که مرد تیر ماهی آن را از طریق جنبه حسی خود می‌بینند. زمانی که این دو با هم جفت می‌شوند، مکمل ایده‌آلی برای یکدیگر هستند. خانم از آقا یاد می‌گیرد که گاهی اوقات ذهن خود را خاموش کند و اجازه دهد احساسات بیشتری داشته باشد، به جای اینکه همیشه در حال فکر کردن باشد. از طرف دیگر، آقا هم بیشتر از ذهن خود استفاده کرده و رویکرد مسئولانه‌تری نسبت به زندگی خواهد داشت. سازگاری سرطان و ترازو کمی بالاتر از میانگین است، این بدان معناست که این زوج باید برای برقراری ارتباط با یکدیگر و حفظ یک رابطه ایده‌آل، تلاش مضاعفی داشته باشند.

همزیستی آنها به این دلیل پیچیده است که هر دو ماه تیر و مهر، از نشانه‌های اصلی هستند. این بدان معناست که آنها به طور مداوم در تلاشند تا اهداف خود را از طریق تکنیک‌های متنوعی به دست آورند. بنابراین، تا زمانی که یاد بگیرند بدون تعارض و تناقض با یکدیگر ارتباط برقرار کنند، هیچگونه تضادی بین آنها وجود نخواهد داشت. خواست مشترک آنها برای ثبات و تعادل می‌تواند پیوند قوی بینشان ایجاد کند. بنابراین، طالع بینی سازگاری سرطان و میزان، پیش‌بینی مشخصی ارائه نمی‌دهد، چنین روابطی می‌توانند هم موفق و هم ناموفق باشند.

2

سازگاری عشقی ترازو و خرچنگ

به دلیل مزاج‌های متضادی که دارند، سازگاری مهر و تیر متوسط است. مرد تیر ماهی به دنبال شریکی است که همانند روحی دوم برایش باشد؛ او می‌خواهد با او یکی شود و هرگز از هم جدا نشوند. اما خانم مهر ماهی به سازگاری فکری ارزش می‌نهد، او باید عاشق افکار و ایده های یار خود باشد. احساسات در اولویت دوم قرار دارند، زیرا وقتی که شور و شوق اولیه رابطه فروکش کرد، یک زوج باید موضوعی برای صحبت کردن داشته باشند. ترازو نمی‌تواند روح ظریف و احساسات واقعی آقای خرچنگ را درک کند. خرچنگ به شکلی شهودی این موضوع را می‌فهمد.

در نگاه اول، نشانه‌ها به نظر متناقض می‌آیند. این موضوع در اصل برای هر جفت دیگری نیز صادق است. اما این دو به دلیل عشق و شور و هیجان زیاد، دگرگونی‌های شگفت‌انگیزی را تجربه می‌کنند. این مسئله به خصوص برای مرد تیر صدق می‌کند که مستعد خیال‌پردازی و تحریف واقعیت درباره خودش می باشد. دو نفر یکدیگر را ایده‌آل می‌بینند، دقیقاً همان نیمه گمشده ای که تمام عمر منتظرشان بودند. اما زمان در حال اتمام است، رنگ‌ها در حال کم‌رنگ شدن هستند و علاقه متقابل جای خود را به علاقه یک‌طرفه می‌دهند. سازگاری خرچنگ با ترازو در رابطه کم کم کاهش می‌یابد. علاوه بر این، ترازو شروع به مقایسه یار خود با دیگران می‌کند و در تصمیم خود برای اینکه با چه کسی بماند تردید دارد. تنها چیزی که می‌تواند آن‌ها را نجات دهد، احساسات متقابل قوی است.

فال ازدواج زن مهر با مرد تیر
3

سازگاری جنسی ترازو و خرچنگ

در مقایسه با زندگی روزمره، سازگاری مرد تیر و خانم مهر در رختخواب بسیار مطلوب است. هر دو شریک از آنچه که شب‌ها بین آن‌ها رخ می‌دهد، راضی هستند. در خارج از اتاق خواب، آقای خرچنگ بسیار محتاط و پنهان‌کار است، که این امر در خانم ترازو تمایلی همراه با جاذبه جنسی را برای کشف کردن ایجاد می‌کند. آقای خرچنگ در رختخواب است که همه پرده‌ها را کنار می‌زند و شخصیتی بسیار آزاد و فعال به نمایش می‌گذارد. او به دلیل تخیل وحشی‌اش قادر است انواع بازی‌های جنسی را به شریک خود پیشنهاد دهد.

خانم ترازو معمولاً به پیشنهادات وسوسه‌انگیز شریک عاطفی خود تن می‌دهد. پیوند نزدیک آن‌ها تحت تأثیر رفتار پرخاشگرانه یا شور حیوانی قرار نمی‌گیرد. هر دو به نوازش‌های ملایم‌ و طولانی علاقه‌مندند. گاهی اوقات، خانم ترازو بیشتر به علایق و لذت‌های خودش توجه دارند. اگر آقای خرچنگ این را حس کند، مشکل پیش خواهد آمد. بنابراین، یک رابطه جنسی سالم در این زوج ممکن است اگر هر دو شریک احساسات واقعی نسبت به یکدیگر داشته باشند، نه فقط هم‌دلی.

4

سازگاری خانوادگی ترازو و خرچنگ

در حالی که سازگاری برج سرطان و میزان در ازدواج بالا نیست، اما اگر هر دو طرف تمایل به بودن با یکدیگر داشته باشند امکان‌پذیر است. تیر ماهی ها مزاجی ملانکولیک دارند و اغلب نقش قربانی را به عهده می‌گیرند، در لاک خود فرو می‌کنند و در مورد معنای وجود خود تأمل می‌کنند. از طرف دیگر، خانم مهر با حس شوخ‌طبعی، دیدگاهی خوش‌بینانه و توانایی دیدن جنبه‌های مثبت حتی در مواجهه با سختی‌ها موهوب است. این بانو اغلب به شریک خود کمک می‌کند تا از دام ملانکولی و غم و اندوه فرار کند. ممکن است گاهی ، مرد تیر از کمبود صمیمیت اخلاقی که توسط خانم ترازو ارائه می‌شود، رنج ببرد. ولی خانم قادر به درک این دلخوری نیست و نمی‌داند چرا این مسئله برای کسی مشکل ایجاد می‌کند.

وقتی که مرد متولد تیر این موضوع را درک کرده و بپذیرد، رابطه زوجین به طور فوری بهبود می‌یابد. اگر مردم با هم کنار بیایند، نیازی نیست که تا گور دست به عشق سوگند بخورند. علاوه بر این، هیچ کس نمی‌داند که فردا چه اتفاقی خواهد افتاد یا اصلاً اتفاق خواهد افتاد یا نه. متولدین میزان در تفکر خود منطقی‌تر و عقلانی‌تر هستند. سازگاری متولدین سرطان و میزان در زندگی خانوادگی نیز می‌تواند مفید باشد زیرا آن‌ها همیشه چیزی برای صحبت کردن دارند. دنیای درونی آقای خرچنگ به طور مداوم در حال تغییر است و مشتاق است تا آن را با شریک زندگی‌اش به اشتراک بگذارد و در عوض، خانم مهر ماهی شنونده و مشاور خوبی است.

5

سازگاری کسب و کار ترازو و خرچنگ

سازگاری برج سرطان و میزان در محیط کار موفقیت‌آمیز تلقی می‌شود، چرا که هر دو نشانه در حضور یکدیگر احساس آرامش می‌کنند. این نوع تیم پتانسیل خلاقیت شگرفی دارد و همچنین از توانایی‌های فکری بسیار گسترده ای برخوردار است. آن‌ها به راحتی در هر بخشی که درگیر امور خلاقانه است، ادغام می‌شوند. همکاری آن‌ها با هماهنگی و درک متقابل مشخص می‌شود، که این امر به آن‌ها امکان می‌دهد تا کارهای بزرگی را برای یک هدف مشترک به انجام رسانند.

6

سازگاری دوستی ترازو و خرچنگ

آیا سازگاری دوستی برج سرطان با میزان ممکن است؟ به طور کلی بله، اما برای داشتن یک طالع بینی دقیق، باید موقعیت سایر سیارات را نیز مد نظر قرار داد. هر دوی آنها مهربان و پاسخگو هستند و به راحتی علایق و فعالیت‌های مشترکی را کشف می‌کنند. تنش‌ها ممکن است زمانی پدیدار شوند که ترازو به دلیل صراحت و زبان تندش نتواند سکوت کند و در مورد دیگری به زیبایی سخن نگوید. خرچنگ که در اندوه است، همه چیز را به خود می‌گیرد، زیرا ممکن است برای مدت زمان طولانی در درون خود فرو برود. طبیعتاً، قدم اول به سمت آشتی باید توسط ترازو برداشته شود!

سوالات متداول

تیر ماهی ها با چه کسانی احساس راحتی بیشتری می‌کنند؟

سرطانی‌ها در راحت‌ترین حالت خود هستند وقتی با افراد متولد نشانه‌های عقرب(آبان)، ثور(اردیبهشت) و جدی(دی) هستند.

خصوصیات مردم متولد ماه خرچنگ چیست؟

عمق احساسی برج سرطان و نگرش طبیعی‌شان به مراقبت و نگهداری، آن‌ها را به نشانه‌ای جذاب برای قرارهای عاشقانه و شریکی کاملاً شگفت‌انگیز تبدیل می‌کند.

چگونه می‌توان یک فرد متولد برج سرطان را خوشحال کرد؟

وقتی یک فرد متولد برج سرطان ابراز تحسین و عشق به شما می‌کند، به یاد داشته باشید که لطف او را جبران کنید. مطمئن شوید که قدر عشقی که به شما می‌دهد را می‌دانید و احساس فریب خوردگی به او دست ندهد.

۴. نشانه‌ی سرطان متعلق به کدام عنصر است؟

سرطان یکی از نشانه‌های زودیاک عنصر آب است.

جدول راهنمای اسامی ماه های زودیاک

نشانهماه (برج)صورت فلکی (زودیاک)طالع بینی
11 -فروردین (حمل)قوچ (Aries)زن فروردین
مرد فروردین
Taurusاردیبهشت (ثور)گاو (Taurus)زن اردیبهشت
مرد اردیبهشت
12 -خرداد (جوزا)دو پیکر (Gemini)زن خرداد
مرد خرداد
02 -تیر (سرطان)خرچنگ (Cancer)زن تیر
مرد تیر
Leo Signمرداد (اسد)شیر (Leo)زن مرداد
مرد مرداد
Virgoشهریور (سنبله)دوشیزه (Virgo)زن شهریور
مرد شهریور
07 -مهر (میزان)ترازو (Libra)زن مهر
مرد مهر
03 -آبان (عقرب)گژدم (Scorpio)زن آبان
مرد آبان
05 -آذر (قوس)کمان (Sagittarius)زن آذر
مرد آذر
Sagittariusدی (جدی)بزغاله (Capricorn)زن دی
مرد دی
04 -بهمن (دلو) کوزه (Aquarius)زن بهمن
مرد بهمن
01 -اسفند (حوت)ماهی (Pisces)زن اسفند
مرد اسفند
جدول راهنمای نشانه های زودیاک به همراه نام لاتین، صورت فلکی، ماه شمسی، و برج

نقطه
Logo