فال ازدواج زن آذر با مرد تیر

دسترسی سریع: فال ازدواج و طالع بینی متولدین هر ماه

زن متولد ماه
مرد متولد ماه
11 -
❤️
09 -

سازگاری زن آذر با مرد تیر بسیار دشوار است که درک شود. هر دو نفر با یکدیگر ضدیت دارند، به این معنی که در هر امری کاملا متضاد هستند. مرد تیر با عنصر آب ارتباط دارد؛ او آرامش و ثبات را جستجو می‌کند، از ذات درون‌گرایی برخوردار است و به آرامی و با تردید عمل می‌کند. سرطان (تیر) تحت حکومت ماه قرار دارد که بر عالم احساسات نظارت دارد. در نتیجه، خلق و خوهای سرطان به طور مکرر دچار تغییر می‌شود، همانند فازهای ماه. خُلق ملانکولیک او به افسردگی مکررش دامن می‌زند ‌که نماینده عنصر آب آن را تنها در پناهگاهش تجربه می‌کند. از این جهت، او به یک شریک توانمندتر و مطمئن‌تر نیاز دارد که امنیت لازم را به سرطان ارائه دهد.

برج قوس (آذر) یک نشانه متغیر است، در حالی که برج سرطان یک نشانه اصلی است. متولد آذر از ایده‌ای به ایده دیگر و از تلاشی به تلاش دیگر می‌پرد، در حالی که مرد تیر پیش‌قدم طرح‌های جدید است. متولد تیر باید اجازه دهد که متولد آذر، آزادی داشته باشد تا به دنبال علایق شخصی خود باشد و فضایی بیرون از رابطه داشته باشد. مرد تیر توانایی دارد تا ایده‌های درخشان بانوی آذر را به واقعیت تبدیل کند، حتی اگر او خودش از آن خسته شده و به سراغ کار دیگری رفته باشد. خرچنگ از کمان ارزش ذهن باز را به جای اصرار و پافشاری یاد می‌گیرد.

عنصر برج کمان یعنی آتش، با عنصر طبیعی برج خرچنگ یعنی آب، ترکیب نمی‌شود. شور، قدرت، حرارت و هیجان همگی ویژگی‌های آتش هستند. متولد برج آتشین ارزش بالایی برای خود قائل است، به سمت قدرت و سلطه گرایش دارد، از سفر و دیدن مناظر زیبا لذت می‌برد، سریع خشمگین می‌شود و مدت زمان طولانی نمی‌تواند از کسی دلخور باشد. مرد تیر فروتن و زن آذر درخشان حتی در نگاه اول هم جفت هماهنگی به نظر نمی‌رسند. آن‌ها جفت خوبی برای هم نیستند. اخلاق و نگرش‌های آن‌ها کاملاً متضاد است. وقتی یخ و آتش با هم برخورد می‌کنند، رابطه‌شان چالش‌برانگیز، اما جذاب خواهد بود.

1

سازگاری کلی کمان و خرچنگ در فال هندی

سازگاری زن آذر با مرد تیر ناپایدار است، رابطه‌شان دائماً لرزان است. عناصر متضاد ممکن است یا شادمان کننده و یا ویرانگر یکدیگر باشند. مقدار زیادی آب می‌تواند هر شعله‌ای را خاموش کند، و آتش شدید می‌تواند آب را به نقطه‌ای برساند که کاملاً تبخیر شود. اینکه آیا آن‌ها می‌توانند در نقطه طلایی یعنی آن حد تعادل که هر دو طرف احساس راحتی می‌کنند را حفظ کنند، کاملاً به خود آن‌ها بستگی دارد. تعامل موفقیت‌آمیز بین آن‌ها پدیده‌ای است که تمام قوانین نجومی و طبیعی را نقض می‌کند!

خانم کمان به دنبال استقلال است، در حالی که آقای خرچنگ به دنبال امنیت و ثبات عاطفی است و این نیازهای بنیادین بر رویکردشان به زندگی، پروژه‌ها و روابط‌شان تأثیر می‌گذارد. در حالی که ممکن است یک عاشق همیشه دیدگاه دیگری را درک نکند، زمانی که انرژی‌های مکمل آن‌ها ترکیب می‌شود، جرقه‌ها پرواز می‌کنند و رویاها به واقعیت تبدیل می‌شوند. معمولاً می‌توان مناقشات آن‌ها را حل کرد، اگر آن‌ها به ارتباط نزدیک و دوستی‌شان ارزش بگذارند و دیدگاه‌های یکدیگر را احترام بگذارند.

طالع‌بینی سازگاری زن آذر با مرد تیر مایه حسادت هر جفت خاصی خواهد بود با وجود شخصیت‌های متفاوتشان، آنها زمینه مشترکی دارند که بر پایه آن می‌توانند یک رابطه قوی بنا کنند. به عنوان مثال، هر دو برای صداقت ارزش قائلند و تلاش می‌کنند از پذیرفتن دروغ‌ها، چه از سوی خودشان و چه از سوی دیگران، خودداری کنند. زن آذر و مرد تیر حاضرند در مواقع بی‌عدالتی، حتی اگر موقعیت مستقیماً بر آنها تأثیر نگذارد، دخالت کنند. هر دو از سرگرمی لذت می‌برند، میل به خوش‌گذرانی می‌تواند آنها را به هم نزدیک کند. هر دو انسان‌های سخاوتمند و شایسته‌ای هستند با دیدگاه‌های مشابه در مورد زندگی خانوادگی.

فال ازدواج زن آذر با مرد تیر
2

سازگاری کسب و کار کمان و خرچنگ

سازگاری زن آذر با مرد تیر در محیط کار خیلی امیدوارکننده نیست. بانوی آذری آتشین فردی پرانرژی است که تلاش می‌کند تا همیشه در صدر باشد. برای او، تنها دو دیدگاه وجود دارد: دیدگاه خودش و دیدگاه اشتباه! او اغلب مرد تیر را که در این زمینه کند و مردد است به باد انتقاد می‌گیرد. از طرف دیگر، آقای خرچنگ توانایی مقابله با فشار را ندارد و به درون پوسته‌اش پناه می‌برد، کارش را نیمه‌کاره رها می‌کند. برای انجام این کار، یا باید خرچنگ یاد بگیرد که انتقادات را به شکل سازنده‌ای ببیند و یا خانم کمان باید شور و حرارت خود را کم کند و اجازه دهد شریکش بخشی از کار مشترک را به طور مستقل مدیریت کند.

متولد تیر به عنوان نشانه‌ای از عناصر آب، می‌تواند خُلق و خوی متغیری داشته باشد که این خلقیات با روحیه پرجنب و جوش خانم آذری تضاد دارد. ممکن است کمان برای احساس امنیت و ارزشمندی از طرف خرچنگ، صبر کافی نداشته باشد و حتی قبل از فکر کردن حرف بزند. این موضوع می‌تواند احساسات خرچنگ را به مخاطره انداخته و به رابطه حرفه‌ای آنها لطمه بزند. هر دو می‌توانند با افراد دیگری که به آن‌ها اجازه عملکرد آزادانه‌تری می‌دهند، موفقیت بیشتری کسب کنند.

با این حال، سازگاری کمان و خرچنگ می‌تواند زمانی که با هم کار می‌کنند بسیار مطلوب باشد. نشان آب جذب خوش‌بینی و بلندپروازی یک شریک آتشین می‌شود، دقیقاً به این دلیل که این ویژگی‌ها چیزهایی هستند که خود او فاقد آنهاست. قوس قدردان حساسیت و ملایمت خرچنگ خواهد بود؛ او می‌تواند با تمام رازها و اسرار خود به او اعتماد کند. اگر آنها علایق مشترکی کشف کنند، دوستی شکل خواهد گرفت.

3

سازگاری عشقی کمان و خرچنگ

زن آذر و مرد تیر در ابتدا برای یکدیگر بسیار جذاب هستند. درخشندگی و کاریزمای خانم کمان، توجه یک خرچنگ متواضع را که به دنبال یک شریک قوی و بااراده است را به خود جلب می‌کند. بانوی آذر چنان لطافت و صداقتی در مرد تیر کشف می‌کند که قلب عاشقش بلافاصله به سمت او کشیده می‌شود. کمان و خرچنگ در مراحل اولیه یک رابطه تقریباً کامل دارند، آن‌ها با علاقه یکدیگر را بررسی می‌کنند و از کشف‌های جدید خود راضی هستند. با این حال، این وضعیت زیاد دوام نخواهد داشت. به تدریج، شور و شوق عشق فروکش می‌کند و این دو شروع به دیدن واقعیت‌های وجودی یکدیگر می‌کنند.

وقتی که زن آذر و مرد تیر عاشق یکدیگر می‌شوند، هر دو طرف باید صبر پیشه کنند و به رابطه فرصت رشد و بلوغ بدهند. در طول پیشرفت رابطه، هر شریک عاشق خواهد فهمید که چقدر می‌تواند به دیگری چیزهای ارزشمندی عرضه کند. در نگاه اول، به نظر می‌رسد که خانم کمان، جوینده هیجان است که از لذت‌های گاه به گاه لذت می‌برد، در حالی که مرد تیر بیشتر از امنیت عاطفی لذت می‌برد. در مراحل ابتدایی رابطه، ممکن است آقای خرچنگ به سطح بیشتری از تعهدی که خانم کمان مایل به ارائه آن است، نیاز داشته باشد. با این حال، خانم قوس در نهایت قدردان حمایت عاطفی قوی آقای خرچنگ خواهد شد.

آقای خرچنگ که در غم است، نمی‌فهمد چرا خانم کمان گاهی بی‌ادب و بیگانه است، زیرا نشانه عنصر آب همیشه به دنبال نزدیکی روحانی با شریک خود است. حسادت نیز در خرچنگ شکل می‌گیرد، چرا که خانم آتش دائماً توسط افراد جالب و تحسین‌کنندگان بی‌شماری احاطه شده است. از طرف دیگر، کمان ممکن است از احساسات بیش از حد و خواسته‌های کنترل‌گرایانه شریک خود کلافه شود. سازگاری سرطان با قوس در یک رابطه به سرعت به سمت صفر پیش می‌رود. در این نقطه، ادامه وضعیت به احتیاط هر دو طرف بستگی دارد. اگر اتحاد برای آن‌ها ارزشمند است، وقت آن رسیده که یاد بگیرند چطور مذاکره کرده و به طور دوستانه مناقشات را حل و فصل کنند، در حالی که ویژگی‌های یکدیگر را در نظر بگیرند. با این حال، اگر احساسات عمیق فرصت شکل‌گیری پیدا نکرده و تمایل برای حفظ رابطه وجود نداشته باشد، این زوج قطعاً از هم پاشیده خواهند شد.

4

سازگاری جنسی کمان و خرچنگ

سازگاری زن آذر و مرد تیر در رختخواب، کمال را تضمین نمی‌کند. با این حال، زندگی جنسی‌شان در ابتدا داغ و پر از شور و هوس برای یکدیگر خواهد بود. بانوی آذر نقش فعالی دارد و با خیال‌پردازی‌های شبانه مخالفتی ندارد. مرد تیر نیز در آغاز رابطه مبتکر است. اما با گذشت زمان، ممکن است به علت نبود آرامش ذهنی که برای او بسیار حیاتی است، مشکلاتی پیش بیاید. بی‌اعتمادی او ممکن است به انزوا و تمایل به عدم آشکارسازی خود در هنگام رابطه جنسی منجر شود. انتقال حس حسادت، وضعیت را بدتر خواهد کرد.

زن آذر و مرد تیر دو عاشق هستند که به زندگی از دیدگاه‌های متفاوتی نگاه می‌کنند؛ خرچنگ عاطفی و سنتی است، در حالی که کمان یک سرگردان بی‌قرار است. پذیرفتن موج‌های عاطفی سرطان می‌تواند برای قوس چالش برانگیز و اضطراب‌آور باشد. علاوه بر این، سرطان ممکن است نسبت به بی‌قراری و علاقه همسر قوسی خود به فعالیت‌های بیرون از خانه احساس نارضایتی کند. همسر سرطانی می‌تواند یک پناهگاه امن برای قوس فراهم کند، جایی که قوس می‌تواند رویاها و اهداف خود را مورد بازبینی قرار دهد. روح آزاد قوس می‌تواند تنوع و هیجانی به زندگی روزمره سرطان اضافه کند.

کمان ممکن است در رختخواب بیش از حد فعال و قاطعانه عمل کند، که این رفتار می‌تواند خرچنگ آسیب‌پذیر را بترساند و باعث شود که او به درون خود پناه ببرد. در نهایت، آنها ساده‌لوحانه علاقه‌ای به به رختخواب رفتن با هم نخواهند داشت، و این اتحاد فرو خواهد پاشید. برای جلوگیری از این امر، آنها باید به یکدیگر بیشتر اعتماد کنند و نقش‌های خود را در اتاق خواب از پیش تعیین کنند. نباید اجازه داد ادعاهای متقابل و مشکلات روزمره در لحظات نزدیکی آنها تاثیر بگذارد.

 سازگاری عشقی کمان و خرچنگ
5

سازگاری خانوادگی کمان و خرچنگ

سازگاری طالع بینی زن آذر و مرد تیر در ازدواج متوسط است و از این رو، آن‌ها نیز می‌توانند با داشتن یک رابطه خوب، خوشبخت شوند. پس از گذراندن زمان قابل توجهی با یکدیگر و رسیدن به دفتر ثبت ازدواج، نشانه‌های آب و آتش شروع به شناختن ارزش واقعی یکدیگر می‌کنند. خانم قوس در آفای خرچنگ یک همسر وفادار می‌یابد که آماده است شبانه‌روز از خانواده‌اش مراقبت کند. استواری، درستکاری و وفاداری او نمی‌تواند جز جلب نظر برج آتشین باشد. او نیز به نوبه خود، در زمان‌های دشوار حمایت قدرتمندی به سرطان ارائه می‌دهد و اعتماد به نفس و قدرت را در او برمی‌انگیزد.

آن‌ها زمانی زوج سازگاری می‌شوند که با یکدیگر صادق و رو راست شوند و فلسفه‌های متفاوت زندگی یکدیگر را به عنوان نظریات معتبر بپذیرند. اگر این دو خطوط ارتباطی را باز و شفاف نگه دارند و زمانی را برای قدردانی و جشن گرفتن تفاوت‌هایشان اختصاص دهند، رابطه‌شان پایدار و خوشحال‌کننده خواهد بود.

این زوج با چالش‌های فراوانی در زندگی روبرو هستند که باید برای جدی بودن نسبت به ازدواج‌شان آن‌ها را پشت سر بگذارند. نگرش متفاوت نسبت به پول منجر به تعارض دائمی بین آن‌ها خواهد شد. سرطان‌ها تمایل به انباشت دارند و نشانه آتش از اجازه دادن به آن‌ها برای انجام این کار لذت می‌برد. نگرش نسبت به فرزندان نیز متفاوت است. مرد تیر پدری مهربان و مراقب است، در حالی که خانم آذری بیشتر به خود مشغول است. چرا که بسیاری از متولدین آذر، اعضای جنبش “بی‌فرزندی” هستند. تیر ماهی ها محافظ ارزش‌های خانوادگی هستند. آن‌ها از گرد هم آمدن در دایره‌ی کوچک خانوادگی دور میز برای جشن گرفتن اعیاد، سالگردها و تاریخ‌های مهم لذت می‌برند، در حالی که آذری‌ها ممکن است به راحتی فراموش کند به مناسبت سالگرد به همسر تبریک بگوید. در نتیجه، سازگاری زن آذر و مرد تیر در زندگی فداکاری و درایت زیادی می‌طلبد. با این حال، اگر آن‌ها حاضر به پشت سر گذاشتن سلسله‌ای از تغییرات شخصی به منظور حفظ ازدواج باشند، همه چیز در نهایت می‌تواند خوب پیش برود.

سوالات متداول

تیر ماهی ها با چه کسانی احساس راحتی بیشتری می‌کنند؟

سرطانی‌ها در راحت‌ترین حالت خود هستند وقتی با افراد متولد نشانه‌های عقرب(آبان)، ثور(اردیبهشت) و جدی(دی) هستند.

خصوصیات مردم متولد ماه خرچنگ چیست؟

عمق احساسی برج سرطان و نگرش طبیعی‌شان به مراقبت و نگهداری، آن‌ها را به نشانه‌ای جذاب برای قرارهای عاشقانه و شریکی کاملاً شگفت‌انگیز تبدیل می‌کند.

چگونه می‌توان یک فرد متولد برج سرطان را خوشحال کرد؟

وقتی یک فرد متولد برج سرطان ابراز تحسین و عشق به شما می‌کند، به یاد داشته باشید که لطف او را جبران کنید. مطمئن شوید که قدر عشقی که به شما می‌دهد را می‌دانید و احساس فریب خوردگی به او دست ندهد.

نشانه‌ی سرطان متعلق به کدام عنصر است؟

سرطان یکی از نشانه‌های زودیاک عنصر آب است.

جدول راهنمای اسامی ماه های زودیاک

نشانهماه (برج)صورت فلکی (زودیاک)طالع بینی
11 -فروردین (حمل)قوچ (Aries)زن فروردین
مرد فروردین
Taurusاردیبهشت (ثور)گاو (Taurus)زن اردیبهشت
مرد اردیبهشت
12 -خرداد (جوزا)دو پیکر (Gemini)زن خرداد
مرد خرداد
02 -تیر (سرطان)خرچنگ (Cancer)زن تیر
مرد تیر
Leo Signمرداد (اسد)شیر (Leo)زن مرداد
مرد مرداد
Virgoشهریور (سنبله)دوشیزه (Virgo)زن شهریور
مرد شهریور
07 -مهر (میزان)ترازو (Libra)زن مهر
مرد مهر
03 -آبان (عقرب)گژدم (Scorpio)زن آبان
مرد آبان
05 -آذر (قوس)کمان (Sagittarius)زن آذر
مرد آذر
Sagittariusدی (جدی)بزغاله (Capricorn)زن دی
مرد دی
04 -بهمن (دلو) کوزه (Aquarius)زن بهمن
مرد بهمن
01 -اسفند (حوت)ماهی (Pisces)زن اسفند
مرد اسفند
جدول راهنمای نشانه های زودیاک به همراه نام لاتین، صورت فلکی، ماه شمسی، و برج

نقطه
Logo