فال ازدواج زن بهمن با مرد تیر

دسترسی سریع: فال ازدواج و طالع بینی متولدین هر ماه

زن متولد ماه
مرد متولد ماه
11 -
❤️
09 -

سازگاری زن بهمن با مرد تیرو در فصلی دشوار از علم طالع بینی قرار دارد. آنها به ترتیب چهارمین و یازدهمین نشانه‌ها در دایره زودیاک هستند؛ تفاوت‌های آنها و مربع‌های مکانی، نشان دهنده سازگاری دشوارشان است. این موضوع همچنین توسط عناصری که به آنها تعلق دارند و ناسازگاری دارند، نشان داده می‌شود. تیر تحت حکمرانی عنصر آب است و بهمن محافظ عنصر هوا. خلقیات، دیدگاه‌های جهانی، ارزش‌ها و اولویت‌های آنها به شکل قابل توجهی متفاوت است. این واقعیت احتمال تشکیل اتحادی موفق و قوی بین این نشانه‌ها را کاهش می‌دهد. سرطان تحت حکمرانی ماه است که به او حساسیت، آسیب‌پذیری و احساسات بسیار زیادی می‌بخشد. او به سرعت عصبانی می‌شود، اما زیرک و باهوش است. همه چیز بر او تاثیر می‌گذارد و در نتیجه، خلق و خوی او می‌تواند چندین بار در طول روز تغییر کند. به دلیل ترس‌هایش، او به دنبال شریکی است که بتواند از او محافظت کند و مسئولیت هر دوی آنها را به عهده بگیرد.

بهمن ماهی در بسیاری از جهات با متولد تیر متضاد است. او ناپایدار است و نمی‌تواند به وعده‌های خود عمل کند؛ به نظر می‌رسد که تنهاست و از اتصال پیدا کردن به دیگران پرهیز می‌کند و از اینکه دیگران به او تکیه کنند می‌ترسد. او آزادی و استقلال خود را بیش از هر چیز دیگری ارج می‌نهد و بنابراین قادر به ایجاد رابطه صمیمی واقعی نیست که برای آرامش مرد تیر بسیار ضروری است. در نتیجه، او در برقراری روابط نزدیک با دیگران دچار مشکل می‌شود، زیرا این روابط چه دوستی باشد چه عشق، تعهدات و احساسات متقابل را در بر می‌گیرد. بهمن تحت حکمرانی اورانوس است، که حس پیش‌آگاهی و تمایلی غیرقابل کنترل به تغییر را به ولی خود می‌بخشد، که در تضاد با خرد معمولی، شورشگری و اجتناب از ثبات است.

1

سازگاری کلی کوزه و خرچنگ در فال هندی

مرد تیر به زندگی از دریچه احساسات نگاه می‌کند، در حالی که بانوی بهمن رویکردی غیر متعارف و عجیب دارد. در حالی که آقای خرچنگ اغلب به درون پوسته خود پناه می‌برد، خانم کوزه از هر فرصتی برای بروز خصوصیات برون‌گرایانه و اجتماعی بودن استفاده می‌کند. آنها زمانی شکوفا می‌شوند که توسط دوستانشان احاطه شده باشند؛ تنظیمات اجتماعی سخت‌ترین کار آنهاست! اگر زن بهمن و مرد تیر بتوانند این ویژگی‌ها را با موفقیت ترکیب کنند، می‌توانند هر جایی با هم سفر کنند.

بنابراین، شور و شوق این دو به شدت متفاوت است. عنصر آب به یک پناهگاه امن، حمایت قابل اعتماد و صمیمیت معنوی نیاز دارد. و برای بانوی بهمن ، چیزی بهتر از توانایی گردش آزادانه در سراسر زمین برای مدت زمان طولانی وجود ندارد. در نتیجه، سازگاری بین برج سرطان و دلو بسیار محدود خواهد بود، اگر اصلاً ممکن باشد. شرکا باید تمایل شدیدی به زندگی مشترک و کار کردن بر روی خود و روابطشان برای مدت زمان طولانی نشان دهند. بعید است که آنها بتوانند با یکدیگر کنار بیایند و در کنار هم احساس راحتی کنند.

بانوی بهمن اعتماد به نفس سالمی دارد که گاهی به صورت غرور نمایان می‌شود. او به خود مطمئن است، خود را جذاب و هوشمند می‌پندارد و خواهان همراهی با همسری به همین اندازه روشنفکر است. مرد متولد تیر که دوست‌داشتنی و تا حدودی خودآگاه است، اصلاً این توصیفات را برآورده نمی‌کند. در نتیجه، چنین زوج‌هایی بسیار نادر هستند و برای دلایلی به جز سازگاری اخترشناسی شکل می‌گیرند. سازگاری سرطان با دلو، رابطه‌ای دشوار را پیش‌بینی می‌کند، رابطه‌ای که در آن مرد تیر ماه با عنصر وجودی آب، به دلیل ماهیت احساسی‌اش بیشترین رنج را متحمل می‌شود.

زن بهمن و مرد تیر هر دو توانایی داشتن اهداف بلند و عزم راسخ را دارند. هر دو دوست دارند به روش خودشان عمل کنند و هیچ‌کدام از درگیری لذت نمی‌برند. آقای خرچنگ ممکن است محافظه‌کار باشد، به سنت و روتین چنگ زده، با اخلاقیاتی که بیشتر محافظه‌کارانه است تا پیشرفت‌طلبانه. از سوی دیگر، بانوی بهمن بسیار مدرن است و احتمالاً توسط روتین بی‌حس شده، از چیزهای کسالت بار و خسته‌کننده‌ای که گاهی آقای خرچنگ در آنها آرامش می‌یابد، خمیازه می‌کشد. آقای خرچنگ ممکن است توسط هیجان، عاشق خانم کوزه جذاب شود، اما این مرد سنتی خیلی زود از ذهن انقلابی این خانم ناراحت می‌شود. در حالی که دلو مالکیت‌طلبی خرچنگ را دوست ندارد، اما ممکن است در پایه‌های محکمی که او فراهم می‌کند، آرامش بزرگی پیدا کند. فقط سعی کنید او را متقاعد کنید که این را اعتراف کند!

فال ازدواج زن بهمن با مرد تیر
2

سازگاری کسب و کار کوزه و خرچنگ

سرطان و دلو دو نشانه‌ای هستند که در مسیرهای شغلی‌شان با یکدیگر هم‌نظر نیستند. مرد تیر نیاز دارد کارش از نظر عاطفی رضایت‌بخش باشد و زمانی شکوفا می‌شود که به دیگران کمک می‌کند. از سوی دیگر، زن بهمن به شغلی نیاز دارد که استفاده از هوش او را طلب کند و ترجیح می‌دهد مسائل پیچیده را حل کرده و به پیشرفت نوع بشر کمک کنند. وقتی صحبت از ارتباط می‌شود، موارد مشترک اندکی بین آن‌ها وجود دارد. اولویت‌ها و نیازهای آن‌ها متفاوت است و رسیدن به توافق برایشان دشوار است، این دو می‌توانند روابط خوشایندتری با دیگر افراد داشته باشند.

با این حال، سازگاری زن بهمن با مرد تیر در محیط کار شگفت‌انگیز خواهد بود. آن‌ها جاه‌طلب و خلاق هستند. هر دوی آن‌ها هدف را به انجام می‌رسانند. تصمیم‌گیری برای خرچنگ اغلب دشوار است، در حالی که دلو توانایی ارتباطات عالی دارد و قادر است ایده‌های کلی خود را به رؤسایشان به شکل مؤثری منتقل کند. دلو نسبت به ناپایداری احساسی خرچنگ بی‌تفاوت است. اگر این اتفاق بیفتد، نشانه‌ی هوایی آماده است تا تمام موارد را تنها پیش ببرد تا زمانی که خرچنگ به درک درستی برسد و دوباره به حالت کاری خود بازگردد.

3

سازگاری دوستی کوزه و خرچنگ

سازگاری دوستی میان زن بهمن با مرد تیر بعید است. این دو از خمیره‌ای متفاوت ساخته شده‌اند و این واقعیت همیشه آن‌ها را از هم جدا خواهد کرد. دلو پایداری سرطان را نمی‌پذیرد. علایق‌شان به ندرت با هم هماهنگ است. عنصر هوا به دنبال ماجراجویی و آدرنالین است، در حالی که حافظان ماه به دنبال آرامش و هماهنگی اند. در حالی که سرطان ارزش‌ها و گرمای عزیزانش را دوست دارد، دلو اغلب به این موضوع خرده می‌گیرد و مهربانی بچگانه شریکش را مسخره می‌کند.

4

سازگاری عشقی کوزه و خرچنگ

اگر چه این دو عنصر متضاد را به سختی می‌توان با هم آشتی داد، این پدیده در جهان رخ می‌دهد. برج دلو با شریک خود بی‌طرفانه رفتار می‌کند و ابتدا از ظاهر آرام طرف مقابل خود قدردانی می‌کند. به نظر او، مرد تیر ماه موجودی دوست‌داشتنی‌، ملایم و بی‌آزار است. هسته درونی و ثبات دلو بلافاصله توسط عنصر آب درک می‌شود. تصویری از یک شریک قوی، مطمئن و پایدار باعث می‌شود سرطان از زمان غافل شود و با سر به دنیای عشق و احساس وارد شود. در این مسیر، او به خیال‌پردازی در مورد لحظات متعددی که وجود خارجی ندارند ادامه می‌دهد و بدین ترتیب دلو را ایده‌آل‌سازی می‌کند. بنابراین، سازگاری زن بهمن با مرد تیر در عشق تنها در مراحل اولیه رابطه بهینه است.

کمی بعد، شرکای زندگی شروع به دیدن حقیقت اوضاع و چهره‌های یکدیگر می‌کنند. در این نقطه از رابطه، سازگاری زن بهمن و مرد تیر شروع به کاهش می‌کند و به صفر می‌رسد. مرد تیر به دلیل دوری عاطفی شریکش شروع به رنج بردن می‌کند. هیچ ترفندی کمک نخواهد کرد تا او را به دام بیندازد و آقای خرچنگ عادت دارد برای دلایل امنیتی، افراد نزدیک را کنترل کند. در این مورد، طرح او به شدت شکست می‌خورد، چرا که نگه داشتن هوا در مشت غیرممکن است. علاوه بر این، آقای خرچنگ تبدیل به ابزاری برای دستکاری و کنترل می‌شود. زن بهمن با هوش بالایی مجهز شده و به سرعت متوجه می‌شود که می‌تواند به آسانی روابط را با کشیدن ریسمان‌های درست شکل دهد. در اینجا، ریسمان‌ها احساسات مرد تیر را نشان می‌دهند. این داستان می‌تواند برای عنصر آب، دردناک‌ترین داستان ممکن باشد.

اورانوس یا زحل نماد انرژی مردانه‌ای سرد و خوددار است، در حالی که ماه نمایانگر انرژی درخشان و زنانه است. اورانوس با عجیب و تازه‌ها در ارتباط است. ماه پر از احساس بوده و به رشد و خانه‌داری توجه دارد، که این‌ها تبدیل به موضوعات اصلی در زندگی بسیاری از متولدین برج سرطان می‌شوند. زحل با پشتکار و انضباط لازم برای موفقیت و تفکر پیشرو مرتبط است. این جفت‌بندی برای فرد متولد بهمن طبیعی است، چرا که او آینده‌نگر است و از کار کردن با دستانشان نمی‌هراسند. دلوها در این خوش‌شانس هستند که می‌توانند اگر از مسیر منحرف شوند، خود را از موقعیت‌های غیرقابل کنترل بیرون کشیده و اهدافشان را مجدداً ارزیابی کنند . زن بهمن هرچند لزوماً سرد نیست، ممکن است از تأثیر گرم و زنانه ماه سرطان بهره‌مند شود.

 سازگاری عشقی کوزه و خرچنگ
5

سازگاری جنسی کوزه و خرچنگ

سازگاری زن بهمن با مرد تیر در رابطه جنسی نیز بسیار کم است زیرا رویکردهای آن‌ها به فعالیت جنسی کاملاً متفاوت است. زن بهمن نسبت به جادویی که زمانی رخ می‌دهد که دو عاشق خود را کاملاً برهنه در مقابل یکدیگر می‌یابند، بی‌تفاوت است. او بیشتر به لذت جسمی و فکری اهمیت می‌دهد تا به برآورده شدن نیازهای اخلاقی و عاطفی. او به حرکات خاص، شمع و موسیقی نیاز ندارد و حتی از تماس و تلف کردن وقت هم پرهیز می‌کند.

همه چیز در مرد تیر ماه متفاوت است. عمل جسمانی که به عنوان رابطه جنسی شناخته می‌شود برای او در اولویت دوم قرار دارد. در جایگاه اول، همان “لطافت بچگانه” است که برج دلو به شدت از آن نفرت دارد و آن را مسخره می‌کند. زن بهمن نمی‌تواند به کسی تعلق داشته باشد و تنها از طریق ادغام شدن، توهم نزدیکی را ایجاد می‌کند. این هم به یک مانع دیگر در تخت مشترک آن‌ها تبدیل می‌شود. سردی دلو باعث می‌شود که شریک زندگی‌اش عقب‌نشینی کند و به طور کلی، دیگر تمایل جنسی به سمت او را تجربه نکند.

6

سازگاری خانوادگی کوزه و خرچنگ

اگر این دو نفر عمداً و نه اتفاقی به دفتر ثبت احوال رسیده باشند، پس این واقعیت واقعاً می‌تواند به عنوان یک معجزه تلقی شود. این بدان معناست که آنها باید با دقت بر روی روابط خود کار کنند و مسائل متعددی را در ذهن خود بازبینی کنند. در چنین شرایطی، سازگاری زن بهمن با مرد تیر می‌تواند بسیار موفقیت‌آمیز و به نفع هر دو طرف باشد. در غیر این صورت، اگر این نشانه‌ها بدون درک خود، یکدیگر و روابط‌شان، با هم ازدواج کنند، همزیستی مشترک‌شان کوتاه خواهد بود. متولد بهمن قطعاً کسی خواهد بود که شکاف را ایجاد می‌کند. مرد تیر، در تلاش خود برای بنا کردن یک خانواده محکم، ممکن است برای مدت طولانی خود را بیهوده سرگرم کند، تلاش کند تا چیزی را که نمی‌توان نجات داد، حفظ کند.

برای اینکه زندگی خانوادگی زن بهمن و مرد تیر سازگار باشد، باید تغییرات عمیقی در نگرش خود نسبت به زندگی و ازدواج ایجاد کنند. مرد تیر باید درک کند که نمی‌توان با عشق، شریک زندگی را خفه کرد و انتظار و امید داشت که او نیز در مقابل عشق بورزد. برای دیدن و درک یکدیگر، نیاز به فاصله است، نه ادغام کامل. کنترل سختگیرانه تضمینی برای حضور ابدی در کنار کسی نیست. متولد بهمن هم باید متوجه شود که صمیمیت روحانی به معنای خطر یا وابستگی نیست و نشان دادن احساسات و عواطف لطیف می‌تواند بسیار لذت‌بخش باشد. آن‌ها باید به دنبال مصالحه باشند، امتیازات بیشتری به یکدیگر داده و لجبازی کمتری نشان دهند.

سوالات متداول

تیر ماهی ها با چه کسانی احساس راحتی بیشتری می‌کنند؟

سرطانی‌ها در راحت‌ترین حالت خود هستند وقتی با افراد متولد نشانه‌های عقرب(آبان)، ثور(اردیبهشت) و جدی(دی) هستند.

خصوصیات مردم متولد ماه خرچنگ چیست؟

عمق احساسی برج سرطان و نگرش طبیعی‌شان به مراقبت و نگهداری، آن‌ها را به نشانه‌ای جذاب برای قرارهای عاشقانه و شریکی کاملاً شگفت‌انگیز تبدیل می‌کند.

چگونه می‌توان یک فرد متولد برج سرطان را خوشحال کرد؟

وقتی یک فرد متولد برج سرطان ابراز تحسین و عشق به شما می‌کند، به یاد داشته باشید که لطف او را جبران کنید. مطمئن شوید که قدر عشقی که به شما می‌دهد را می‌دانید و احساس فریب خوردگی به او دست ندهد.

نشانه‌ی سرطان متعلق به کدام عنصر است؟

سرطان یکی از نشانه‌های زودیاک عنصر آب است.

جدول راهنمای اسامی ماه های زودیاک

نشانهماه (برج)صورت فلکی (زودیاک)طالع بینی
11 -فروردین (حمل)قوچ (Aries)زن فروردین
مرد فروردین
Taurusاردیبهشت (ثور)گاو (Taurus)زن اردیبهشت
مرد اردیبهشت
12 -خرداد (جوزا)دو پیکر (Gemini)زن خرداد
مرد خرداد
02 -تیر (سرطان)خرچنگ (Cancer)زن تیر
مرد تیر
Leo Signمرداد (اسد)شیر (Leo)زن مرداد
مرد مرداد
Virgoشهریور (سنبله)دوشیزه (Virgo)زن شهریور
مرد شهریور
07 -مهر (میزان)ترازو (Libra)زن مهر
مرد مهر
03 -آبان (عقرب)گژدم (Scorpio)زن آبان
مرد آبان
05 -آذر (قوس)کمان (Sagittarius)زن آذر
مرد آذر
Sagittariusدی (جدی)بزغاله (Capricorn)زن دی
مرد دی
04 -بهمن (دلو) کوزه (Aquarius)زن بهمن
مرد بهمن
01 -اسفند (حوت)ماهی (Pisces)زن اسفند
مرد اسفند
جدول راهنمای نشانه های زودیاک به همراه نام لاتین، صورت فلکی، ماه شمسی، و برج

نقطه
Logo