فال ازدواج زن فروردین با مرد مرداد

دسترسی سریع: فال ازدواج و طالع بینی متولدین هر ماه

زن متولد ماه
مرد متولد ماه
11 -
❤️
09 -

سازگاری برج اسد(مرداد) و برج حمل(فروردین) عالی است. آن‌ها در تمامی زمینه‌های زندگی، شرکای بسیار خوبی برای یکدیگر هستند. آن‌ها هر دو از عنصر آتش تشکیل شده‌اند و بنابراین شخصیت‌هایی قوی و با اعتماد به نفس دارند. طبیعت‌، ارزش‌های زندگی و خلق و خوی آن‌ها به طور چشمگیری مشابه است، به این معنی که آن‌ها به راحتی با یکدیگر ارتباط برقرار می‌کنند. برج حمل تحت حمایت مریخ، سیاره جنگ است. او به برج حمل نیروی مردانگی، شور و حرارت، طبیعتی پرشور و سطح بالایی از فعالیت را می‌بخشد. او صریح و صادق است و همیشه ابتکار عمل را برای انجام دادن کارها به دست می‌گیرد. برج حمل یک نشانه اصلی است، به این معنی که اگر او چیزی را بخواهد، تقریباً مطمئناً به آن دست خواهد یافت. لجاجت بالفطره به او امکان می‌دهد قله های دور و دست نیافنتی را فتح کند.

شیر به عنوان یکی از نشانه‌های ثابت زودیاک نیز در رسیدن به اهدافش سمج است و همیشه کارها را تا انتها دنبال می‌کند. چون تحت حکمرانی خورشید است، ویژگی‌های درخشان و آتشین خورشید را داراست. شیر بدون تحسین و توجه نمی‌تواند وجود داشته باشد. مانند یک پادشاه واقعی، همیشه اطرافیانی دارد که مانند یارانش عمل می‌کنند. او از دریافت عشق و تحسین از اعضای خانواده و آشنایان اتفاقی لذت می‌برد. او مهربان و بخشنده است و اغلب به اعضای ضعیف‌تر جامعه محبت نشان می‌دهد. شیر، مانند بره، نشانه‌ای آتشین با انرژی آتشین تهاجمی زیاد است. هر دو نشانه به طور غریزی قدرت و توانایی دیگری را حس می‌کنند و بنابراین، احترام و تحسین متقابلی را نشان می‌دهند.

1

سازگاری کلی برج بره و شیر در فال هندی

متولدین مرداد و فروردین سازگاری بالایی با یکدیگر دارند چراکه مشترکات زیادی با هم دارند و با یاری یکدیگر می‌توانند اقیانوس‌ها را شنا کرده و کوه‌ها را جابجا کنند. البته، هر دو نشانه به طور ذاتی رهبر هستند و در زمان‌های تعارض ممکن است پرخاشگر شوند. این موضوع به ویژه در دنیای تجارت صادق است. با این حال، اغلب پیش می‌آید که پس از کمی جدال، هر دو طرف ارزش دیگری را به عنوان یک متحد قوی تشخیص داده و در نتیجه مانند افرادی هم‌فکر می‌شوند که در یک جهت حرکت می کنند. در این زوج، شیر به عنوان معلم دانا و حمل به عنوان شاگرد بی‌پروا است. دومی اغلب می‌تواند به “شریک بزرگ‌تر” برای دریافت مشاوره یا کمک مراجعه کند، که شریک ارشد با کمال میل آن را فراهم می‌آورد.

در هر زمینه‌ای، رابطه‌شان پرشور و فریبنده خواهد بود. اتحاد نشانه‌های آتش مانند یک آتشفشان است که پر جوش و خروش، داغ و غیرقابل پیش‌بینی است. تعامل آن‌ها بازتاب داستان سریال تلویزیونی مکزیکی است. آن‌ها عاشق هم‌اند، دوست‌اند و در محیطی پر از احساسات درخشان کار می‌کنند. ساده‌اند و نیازی به دلتنگی ندارند. سازگاری شیر با بره بر اساس طالع‌بینی، رابطه‌ای جالب و طولانی مدت همراه با شور‌ و شوق زیاد است و رویدادهایی جالب را نوید می‌دهد. گاهی اوقات، یک فرزند ساده مریخ(فروردینی) ممکن است به مرد برج اسد سختگیری کند و غرور او را جریحه‌دار کند. فرزندان خورشید(مرداد ماهی) ممکن است از خواسته‌ی همسر برای همیشه در همه جا اول بودن، عصبانی شوند. بنابراین، در روابط، هر دو طرف باید یاد بگیرند که از رقابت با یکدیگر خودداری کنند؛ تنها در این صورت است که هر دو طرف سود خواهند برد.

2

سازگاری در کسب و کار بره و شیر

شیر و بره در کار و تجارت سازگاری عالی دارند که منجر به کسب نتایج و سودهای بسیار خوب می‌شود. آن‌ها با هم تیمی موفق، بسیار منظم و کارآمد تشکیل می‌دهند. این دو به کمک دیگران نیاز ندارند و خودکفا هستند. آن‌ها می‌دانند چگونه اهداف را تعیین کنند و به دستشان آورند. البته، بره در آتش‌ها گاهی اوقات تب می‌کند، اما شیری که خویشتن‌دارتر است همیشه به شریک خود هشدار می‌دهد و او را از خطاهای عاطفی محافظت می‌کند. بره با رویکرد نوآورانه خود نسبت به مسائل پیچیده شناخته شده و مرداد ماهی دارای توانایی‌های قوی سازمان‌دهی و مدیریتی است. با تمرکز بر یک هدف و کار کردن برای خیر بزرگتر، نشانه‌های آتش می‌توانند به تمام افق‌ها دست یابند.

به دلیل انرژی و ریتم‌ زندگی مشابه، برج سلطان و حمل سازگاری بالایی در دوستی با یکدیگر دارند. آن‌ها از گذراندن وقت با هم لذت می‌برند و علایق و اهداف متنوعی را با یکدیگر به اشتراک می‌گذارند. آن‌ها یکدیگر را تحریک به پیشرفت می‌کنند و در زمان‌های سختی حمایت می‌کنند. تعطیلات و تفریحات آن‌ها متنوع استف می‌توانند تمام شب را با هم گپ بزنند و سپس به یک مهمانی پر سر و صدا بروند. گاهی اوقات، رقابت بین آن‌ها تأثیر مثبتی بر زندگی‌شان می‌گذارد، دیدن موفقیت یک دوست نشان‌دهنده‌ی گرایش به دستاوردهای بزرگ‌تر است. اغلب اوقات، سلطان و حمل تا اندازه‌ای عاشق یکدیگر می‌شوند که روابط دوستانه با شور و اشتیاق جذب متقابل آمیخته می‌شود و آغازگر یک داستان عشقی زیبا می‌گردد.

3

سازگاری عشقی بره و شیر

هم شیر و هم بره طبعی سوزان دارند. وقتی با هم ملاقات می‌کنند، رقصی پرشور از دو آتش میانشان آغاز می‌شود. رابطه‌شان با رمانتیسم، سورپرایزها و کارهای منحصربه‌فرد شروع می‌شود. شیر تمام ویژگی‌های برتر خود را به رُخ می‌کشد، جلال یال خود را از نمای جانبی و تمام رخ نشان می‌دهد. بره نمی‌تواند جلوی تحسین شریکی با وقار و هوشمند را بگیرد و از این ارتباط تا حدودی خوشحال می‌شود. از سوی دیگر، شیر نیروی برج حمل را حس می‌کند و از دریافت تایید از چنین شریک مهمی خرسند است. سازگاری بین شیر و بره در روابط، وابسته به خودشان است.

وقتی پس‌زمینه هورمونی فروکش می‌کند و نشانه‌ها شروع به فکر کردن به شکل عقلانی‌تری می‌کنند، هر دو شخصیتی قوی و پرقدرت یکدیگر را درک خواهند کرد که تصمیم دارد بر کشتی عشقشان فرمانروایی کند. برای ادامه دادن این داستان عتشقانه با موفقیت و پیشرفت به سمت رابطه ای جدی‌تر، آن‌ها باید یا برابری خود را اعلام کنند و یا اینکه برج حمل باید سر تعظیم فرود آورد، زیرا طبیعت سلطنتی برج شیر بعید است که به درجه‌ی یک زیردست کاهش یابد. نتیجه‌ی این وضعیت توسط هوروسکوپ‌های شخصی و نقشه‌های تولد افرادی که این نشانه‌ها را نمایندگی می‌کنند، تعیین می‌شود. در اکثر موارد، رابطه‌ی عاشقانه آن‌ها با ثبت رسمی در دفتر ثبت احوال به پایان می‌رسد. این نشان‌دهنده‌ی سازگاری مفید برج شیر و برج بره در عشق است.

فال ازدواج زن فروردین با مرد مرداد
4

سازگاری جنسی بره و شیر

مردادی ها و فروردینی ها دارای مقدار زیادی انرژی هستند که گاهی اوقات آنها را از حد و مرز خارج می کند. در نهایت، چه جایی بهتر از حریم خصوصی اتاق خواب خودتان برای این کار وجود دارد؟ به دلیل شباهت‌های طبع جنسی‌شان، شیر و حمل تقریباً سازگاری کاملی در زمان خواب دارند. هر دو از رابطه جنسی پرشور لذت می‌برند و نیازی به تمام “لطافت گوساله”، شام‌های رمانتیک، یا ایجاد فضای خاص پیش از برقراری تماس فیزیکی ندارند. پس به محض خاموش شدن چراغ‌ها در اتاق خوابشان و گاهی اوقات حتی پیش از خاموش شدن چراغ‌ها به کار می‌پردازند.

آن‌ها رابطه‌ای منحصر به فرد با مسائل جنسی دارند، هم برج شیر و هم برج بره توسط هوس‌های حیوانی خود به پیش می‌روند و در نتیجه، هر دو ترجیح می‌دهند که دفعات مکرری روابط جنسی داشته باشند. باید بگویم که زندگی پرتلاطم عاطفی آن‌ها تاثیری بسیار مفید بر روابطشان در خارج از اتاق خواب دارد، چرا که به حفظ شعله‌های اشتیاق میان‌شان در خارج از اتاق خواب کمک می‌کند. در نهایت، شرکایی که از یکدیگر کاملاً راضی هستند، به هیچ عنوان به دنبال جشن و پارتی نیستند، که این امر سطحی از وفاداری پایدار را در رابطه تضمین می‌کند.

5

سازگاری خانوادگی بره و شیر

شیر و بره در ازدواج سازگاری بالایی دارند و این سازگاری با گذشت زمان حتی بیشتر خواهد شد. در ابتدا، شرکا ممکن است انتظارات غیرواقعی در مورد اینکه چقدر می‌توانند یکدیگر را بازآموزی کنند داشته باشند. افراد بالغ‌تر درک می‌کنند که جنگیدن با یکدیگر به نفع‌شان نیست. تنها با اتحاد و پیوستگی است که می‌توانند پیوند خود را به چیزی محکم، مفید و موفق تبدیل کنند، که برای آن‌ها لذت و سود زیادی به همراه خواهد داشت. زوج‌ها تنها زمانی نتایج مثبت به دست می‌آورند که به افرادی هم‌فکر تبدیل شوند و دست در دست یکدیگر بگذارند. اکثر اوقات، چنین خانواده‌ای از خوش‌شانسی، اعتماد متقابل و درک کامل برخوردار است.

هر دو شریک به دنبال زندگی راحت همراه با اشیاء زیبا و غذاهای لذت‌بخش هستند. ظهور فرزندان تنها به تقویت پیوند آن‌ها کمک خواهد کرد. فرزندانشان به طور کلی، افرادی قوی، باهوش و دارای آینده‌ای امیدبخش می‌شوند. والدینی که مسئول و مهربان هستند، اما همچنین سخت‌گیر و منصف، نشانه‌هایی از عناصر آتش هستند. خودخواهی که در هر دوی آن‌ها وجود دارد می‌تواند گاهی اوقات باعث اختلافات شود، اما با کاهش تدریجی سطح غرورشان، رویکرد نزدیک‌تر و رشد در سازگاری برج اسد با برج حمل در زندگی خانوادگی تسهیل خواهد شد. فرزندان خورشید عادت دارند که بهترین‌ها را داشته باشند و از اینکه دیگران به آن‌ها حسادت می‌کنند لذت می‌برند. بنابراین، شرکا باید تناسب اندام خود را حفظ کنند تا بتوانند انتظارات همسر خود را برآورده سازند.

پرسش های متداول

کدام سیاره بر مرداد ماه حکومت می کند؟

علامت شیر توسط خورشید اداره می شود.

کدام زودیاک از نظر رابطه طولانی با متولد مرداد بهترین جفت است؟

برج حمل (روردین)، جوزا(خرداد)، ترازو(مهر) و قوس(آذر) عموماً سازگارترین ماه ها با مرداد در نظر گرفته می شوند. برج ثور(اردیبهشت) و عقرب(آبان) به طور کلی کمترین سازگاری با مرداد را دارند.

آیا مرداد یک علامت ثابت است؟

بله، شیر یک نشانه ثابت است. آنها متحرک و سرسخت هستند.

عنصر وجودی مردادی ها را شرح دهید.

آتش عنصر مرتبط با مرداد است. عنصر آتش ماهیتی مردانه یا یانگ دارد و ماهیت اصلی آن در بیرون فعال و گویا است.

جدول راهنمای اسامی ماه های زودیاک

نشانهماه (برج)صورت فلکی (زودیاک)طالع بینی
11 -فروردین (حمل)قوچ (Aries)زن فروردین
مرد فروردین
Taurusاردیبهشت (ثور)گاو (Taurus)زن اردیبهشت
مرد اردیبهشت
12 -خرداد (جوزا)دو پیکر (Gemini)زن خرداد
مرد خرداد
02 -تیر (سرطان)خرچنگ (Cancer)زن تیر
مرد تیر
Leo Signمرداد (اسد)شیر (Leo)زن مرداد
مرد مرداد
Virgoشهریور (سنبله)دوشیزه (Virgo)زن شهریور
مرد شهریور
07 -مهر (میزان)ترازو (Libra)زن مهر
مرد مهر
03 -آبان (عقرب)گژدم (Scorpio)زن آبان
مرد آبان
05 -آذر (قوس)کمان (Sagittarius)زن آذر
مرد آذر
Sagittariusدی (جدی)بزغاله (Capricorn)زن دی
مرد دی
04 -بهمن (دلو) کوزه (Aquarius)زن بهمن
مرد بهمن
01 -اسفند (حوت)ماهی (Pisces)زن اسفند
مرد اسفند
جدول راهنمای نشانه های زودیاک به همراه نام لاتین، صورت فلکی، ماه شمسی، و برج

نقطه
Logo