فال ازدواج زن خرداد با مرد مرداد

دسترسی سریع: فال ازدواج و طالع بینی متولدین هر ماه

زن متولد ماه
مرد متولد ماه
11 -
❤️
09 -

سازگاری زن خرداد با مرد مرداد بر اساس طالع‌بینی عالی است. آنها شباهت‌های زیادی به هم دارند. هر دو به ارتباط فعال و محبت‌آمیز و توجه دیگران نیاز دارند. این زوج‌ها نادر نیستند؛ آنها یک ارتباط شهودی دارند و در هر گروهی بلافاصله قابل توجه هستند. هر دو از لحاظ فکری رشد کرده و به افرادی قوی تبدیل شده‌اند. مرد مرداد یک نشانه آتش است، به این معنی که پرشور، مصمم و پرانرژی است. اغلب عاشقانه، سخاوتمند و مهربان است، اما به ندرت به کسی امتیاز می‌دهد. نیاز اصلی نشانه آتشی زودیاک این است که دیگران کمال او را تایید کنند. از تحسین و تمجید لذت می‌برد و مملو از حیات است. از این نظر، خردادی ها شبیه مردادی ها هستند. آنها نیز شهرت می‌خواهند، اما احساسات ناپایداری دارند و به ندرت روابط پایداری تشکیل می‌دهند.

هر دوی آن‌ها استعدادهای فراوانی داشته و آرزوی امنیت و یک زندگی دلپذیر را دارند. بی‌قراری و بی‌صبری‌شان آن‌ها را برمی‌انگیزد تا به دنبال تجربیات و افراد جدید بگردند. آن‌ها ممکن است دوستان خوبی برای یکدیگر باشند، اما احتمال کمی دارد که یک اتحاد خانوادگی موفق تشکیل دهند، چرا که هر کدام از آن‌ها آزادی و پیشرفت شخصی را بیش از خواسته‌های دیگران ارج می‌نهند. هرچند که بانوی خرداد به راحتی خود را با هر شرایطی خود را وفق می‌دهد، اما می‌تواند از بازی در نقش یک شریک ضعیف‌تر و انعطاف‌پذیرتر سود ببرد. هر دو نفر به آزادی دیگران بی‌توجه هستند، زیرا تنها با خودشان مشغولند. آن‌ها قادر به کسب درآمد هستند و به همان آسانی هم می‌توانند بدون هیچ توجهی به آینده همه چیز را خرج کنند.

1

سازگاری کلی دوپیکر و شیر در فال هندی

سازگاری زن خرداد با مرد مرداد، همانطور که گفته شد، بسیار عالی است. آن‌ها به این دلیل سازگار هستند که ساختار درونی‌شان شبیه به هم است. این دو به سرعت علایق و سرگرمی‌های مشترک پیدا می‌کنند و می‌توانند دوره‌های زمانی طولانی را بدون احساس فشار، در کنار یکدیگر بگذرانند. هر دو در طالع‌بینی‌شان ماجراجو هستند، اما خانم خرداد ماجراجوتر است. در نتیجه او مسئول تمام ماجراجویی‌های مشترکشان است. آقای شیر از ایده‌های شریک خود لذت می‌برد و این دو به سرعت به دوستان صمیمی تبدیل می‌شوند. هر دو به شریک خود احترام می‌گذارند و به خاطر بزرگواری ذاتی‌، نقاط ضعف یکدیگر را به رسمیت می‌شناسند.

سازگاری زن خرداد با مرد مرداد به عنوان موفقیت‌آمیز شناخته شده است، زیرا هر دوی آنها دیگری را قوی و جذاب می‌یابند. زن خردادی در کنار مرد مرداد رشد می‌کند و از این راه، اعتماد به نفس و قدرت به دست می‌آورد. مرد مرداد هم برای طبیعت خلاق و انعطاف‌پذیر زن خرداد ابراز تحسین می‌کند. بین آنها رقابتی وجود ندارد، چرا که ابتدا آقای شیر خود را قوی‌ترین می‌پندارد و خانم دوپیکر در غرور او شادی می‌کند. با این حال، اگر شیر به نتیجه‌ای بزرگ‌تر دست یابد، چنان‌که همیشه اینگونه است، ممکن است با حسادت شریک خود روبرو شود.

فال ازدواج زن خرداد با مرد مرداد
2

سازگاری کسب و کار دوپیکر و شیر

سازگاری زن خرداد با مرد مرداد در محیط کار، کمتر قطعی است. این به دلیل تمایل برج اسد به رهبری کردن در تمام جنبه‌های زندگی است. او نسبت به رقابت و خطاهای شریک خود تحمل ندارد، به همین خاطر، اختلافات ممکن است بروز کند. خانم دوپبکر نیز در محیط کار به دنبال قهرمانی است و اغلب به دلیل بی‌میلی به دینامیک‌های گروهی، ترجیح می‌دهد به تنهایی کار کند. بنابراین، او باید مهارت‌های مذاکره و تخصیص نقش خود را بالا ببرد تا بتواند در یک تیم تجاری در کنارسایر افراد کار و فعالیت کند.

3

سازگاری دوستی دوپیکر و شیر

زن خرداد و مرد مرداد، هر دو اجتماعی و فعال هستند، به این معنی که سازگاری بالایی از نظر دوستی با یکدیگر دارند. آنها به شکل چشمگیری در بسیاری از جهات شبیه هم هستند و به سرعت کشف خواهند کرد که علایق مشترکی دارند. دو ماجراجو هیچ‌گاه دچار کسالت نمی‌شوند و همیشه با مفاهیم گسترده‌ای سرگرم هستند. آنها قادر به بخشش و حمایت از شریکی هستند که دچار دوران سختی شده است. هر دو مهارت دارند و وارد روح طرف مقابل نمی‌شوند مگر اینکه دعوت شوند. بانوی خردادی در گفتگو شکوفا می‌شود، در حالی که آقای شیر از شنیدن لذت می‌برد. البته، دوستی بدون دعوا و آشتی ممکن نیست. همین اتفاق در این زوج نیز رخ می‌دهد. گاهی اوقات مردادی ها خودبینی خود را بیش از حد بزرگ می‌کنند، در حالی که خردادی ها بیش از حد غیرقابل پیش‌بینی می‌شوند.

 سازگاری دوستی دوپیکر و شیر
4

سازگاری عشقی دوپیکر و شیر

سازگاری زن خرداد با مرد مرداد در عشق مفید است. خانم دوپیکر به یک حامی قدرتمندتر نیاز دارد و آقای شیر این را در جفت چشمان تحسین‌برانگیز بانوی خرداد می‌یابد. هر دو طرف از ارتباطشان سود می‌برند. در حالی که آقای شیر جذب هوش بالای شریک خود می‌شود، خانم هم به بزرگی و بخشندگی سلطان جنگل جذب می‌شود. هر دو برای استقلال خود ارزش قائلند و به فضای شخصی یکدیگر احترام می‌گذارند. هر دو نفر در هنگام ملاقات، به لحاظ جسمانی به یکدیگر جذب می‌شوند، چرا که هر دو دارای ظاهری فوق‌العاده‌ هستند.

سازگاری زن خرداد با مرد مرداد در روابط عاطفی مزیت دارد، زیرا این دو به سرعت زبان و زمینه مشترکی را برقرار می‌کنند. بانوی خرداد تا می‌تواند کوشش می‌کند تا رضایت و تأیید همسر خود را به دست آورد. او از قدرت آقای شیر آگاه بوده و مشتاق است که لمس شدن توسط او را تجربه کند. این واقعیت به شدت اعتماد به نفس مرد آتشین را تقویت کرده و او را بیشتر از پیش مجذوب خود می‌کند، که در نتیجه شیر را ترغیب می‌کند تا با بی‌محلی پاسخ دهد! از سوی دیگر، اگر آقای شیر استوار رابطه را آغاز کند، او بهترین خصوصیات خود را به هر شکل ممکن نشان می‌دهد، از جمله یال خود را در نمای نیم‌رخ و تمام‌چهره و اگر همسرش بی‌علاقه باقی بماند، به طور خوشایندی شگفت‌زده خواهد شد.

5

سازگاری جنسی دوپیکر و شیر

سازگاری زن خرداد با مرد مرداد در رختخواب با یک نتیجه تکانشی به پایان می‌رسد و چون خانم خردادی نیز تکانشی است، این دو نفر می‌توانند در رختخواب بسیار تکانشی باشند. سازگاری زمان خواب جوزا و اسد تقریبا کامل است. آن‌ها دوست ندارند یکنواختی یا کسالت به وجود آید و می‌خواهند در حین رابطه جنسی بهترین تأثیرات ممکن را بگذارند. خانم دوپیکر، تخیل باروری دارد و می‌تواند پیشنهادات وسوسه‌انگیزی را برای مدت طولانی به شریک خود ارائه دهد. آقای شیر از میل شریک خود برای خوشنودی‌اش شگفت‌زده می‌شود و به راحتی با تمام آزمایش‌های پیشنهادی موافقت می‌کند.

با این حال، مشکلاتی از سمت زن خرداد می‌توانند پیش آیند. به دلیل طبیعت دوگانه‌اش، حالت درونی‌اش بین سرد و گرم نوسان می‌کند. اگر آقای شیر ناگهان سرد و بی‌تفاوت شود، او جنجال به پا می‌کند. آقای اسد باید بپذیرد که شریک زندگی‌اش هرگز از نظر عاطفی پایدار نخواهد بود تا از بروز وضعیت‌های بدتر اجتناب کند.

6

سازگاری خانوادگی دوپیکر و شیر

سازگاری ازدواج زن خرداد با مرد مرداد نه تنها ممکن است، بلکه بسیار موفقیت‌آمیز نیز می‌باشد. خانم خردادی در حضور چنین شریک قوی و پرقدرتی، احساس امنیت می‌کند. او در هر زمینه‌ای فروتنی و اطاعت خود را به آقای شیر نشان می‌دهد و به زیرکی نقش دوم را بازی می‌کند. جایی که لازم است زن خرداد اول باشد، مرد مرداد خوشحال است که به یارش اعتماد کند و بی‌خبر است از اینکه چگونه در شرایط مختلف، خانم دوپیکر به آرامی رهبری روابط را به دست می‌گیرد. این توهم به نفع هر دو طرف است و به استحکام و آسایش رابطه‌شان کمک می‌کند.

چنین رابطه هایی حتی سال‌ها پس از عروسی و ماه عسل، به ندرت خسته‌کننده هستند. سازگاری زن خرداد با مرد مرداد در زندگی خانوادگی مدت زمان طولانی ادامه دارد، زیرا هر دو به دنبال تنوع و احساسات تازه هستند. آنها سفرهای زیادی رفته و به دنبال توسعه فعالیت‌های جدید هستند. خانه‌شان به ندرت ساکت است، چرا که چنین زوجی معمولاً دایره اجتماعی قابل توجهی دارند. هر دو به دنبال زندگی مرفه و خوش‌گذرانی هستند و بنابراین مشتاق به دست آوردن درآمدی خوب. با این حال، اکثر این منابع مالی صرف خرج و مخارج آن ها می‌شود. این دو ترجیح می‌دهند پول را صرف علایق و لذت‌ها کنند، مانند خرید لباس‌های زیبا، غذاهای گران‌قیمت و سفرهای خارجی. زوج پس از تولد فرزندان خیلی جدی نمی‌شوند، چرا که می‌توانند همراه با فرزندان‌شان دور دنیا سفر کنند!

پرسش های متداول

کدام سیاره بر مرداد ماه حکومت می کند؟

علامت شیر توسط خورشید اداره می شود.

کدام زودیاک از نظر رابطه طولانی با متولد مرداد بهترین جفت است؟

برج حمل (روردین)، جوزا(خرداد)، ترازو(مهر) و قوس(آذر) عموماً سازگارترین ماه ها با مرداد در نظر گرفته می شوند. برج ثور(اردیبهشت) و عقرب(آبان) به طور کلی کمترین سازگاری با مرداد را دارند.

آیا مرداد یک علامت ثابت است؟

بله، شیر یک نشانه ثابت است. آنها متحرک و سرسخت هستند.

عنصر وجودی مردادی ها را شرح دهید.

آتش عنصر مرتبط با مرداد است. عنصر آتش ماهیتی مردانه یا یانگ دارد و ماهیت اصلی آن در بیرون فعال و گویا است.

جدول راهنمای اسامی ماه های زودیاک

نشانهماه (برج)صورت فلکی (زودیاک)طالع بینی
11 -فروردین (حمل)قوچ (Aries)زن فروردین
مرد فروردین
Taurusاردیبهشت (ثور)گاو (Taurus)زن اردیبهشت
مرد اردیبهشت
12 -خرداد (جوزا)دو پیکر (Gemini)زن خرداد
مرد خرداد
02 -تیر (سرطان)خرچنگ (Cancer)زن تیر
مرد تیر
Leo Signمرداد (اسد)شیر (Leo)زن مرداد
مرد مرداد
Virgoشهریور (سنبله)دوشیزه (Virgo)زن شهریور
مرد شهریور
07 -مهر (میزان)ترازو (Libra)زن مهر
مرد مهر
03 -آبان (عقرب)گژدم (Scorpio)زن آبان
مرد آبان
05 -آذر (قوس)کمان (Sagittarius)زن آذر
مرد آذر
Sagittariusدی (جدی)بزغاله (Capricorn)زن دی
مرد دی
04 -بهمن (دلو) کوزه (Aquarius)زن بهمن
مرد بهمن
01 -اسفند (حوت)ماهی (Pisces)زن اسفند
مرد اسفند
جدول راهنمای نشانه های زودیاک به همراه نام لاتین، صورت فلکی، ماه شمسی، و برج

نقطه
Logo