فال ازدواج زن تیر با مرد مرداد

دسترسی سریع: فال ازدواج و طالع بینی متولدین هر ماه

زن متولد ماه
مرد متولد ماه
11 -
❤️
09 -

نمودار سازگاری زن تیر با مرد مرداد نشان می‌دهد که آن‌ها عناصر مقابل یکدیگر هستند، به ترتیب آب و آتش. مقدار زیادی آب می‌تواند شعله‌ها را خاموش کند. منبع حرارتی قوی مثل عنصر آتش می‌تواند رطوبت را تا نقطه تبخیر گرم کند. بنابراین، هر دو عنصر می‌توانند برای یکدیگر مخرب باشند. همین اتفاق می‌تواند در رابطه میان این دو نشانه رخ دهد. از سوی دیگر، اگر هر دو طرف با احتیاط عمل کنند و از رفتار و گفتار خود آگاه باشند، اتحاد آن‌ها پتانسیل داشتن موفقیت و باروری فوق‌العاده‌ای را دارد.

خرچنگ یا سرطان تحت حکومت ماه، حسی است و در نتیجه، خلق و خوی او به اندازه فازهای ماه تغییر می‌کند. اغلب اوقات، زن تیر نمی‌تواند برای گریانی، تحریک‌پذیری یا تغییرپذیری خود دلیلی ارائه دهد. او احساساتی، خجالتی و دوستانه است. او به دنبال آرامش و ثبات در نیازهای خود است. او برای مدت زمان طولانی تأمل می‌کند و با احتیاط و آهسته عمل می‌کند تا از اشتباه کردن اجتناب ورزد. دنیای درونی خانم خرچنگ به شکل پیچیده‌ای سازمان‌یافته است و در نتیجه، او طبیعتی بسیار حساس و آسیب‌پذیر دارد که به راحتی توسط یک کلمه نامهربان مجروح می‌شود. در این موقعیت، همچنین در سایر موقعیت‌های خطرناک، خانم خرچنگ ترجیح می‌دهد به قلعه خود یعنی پوسته‌اش پناه ببرد و از طوفان ناملایمت ها در امان بماند.

1

سازگاری کلی خرچنگ و شیر در فال هندی

برج اسد محافظ خورشید است، درست در نقطه مقابل برج سرطان. آقای شیر اعتماد به نفس بالایی دارد و خودباوری‌اش گاهی به حدی است که به خودشیفتگی نزدیک می‌شود. او خود را باهوش‌ترین و زیباترین شخص در جهان می‌پندارد و هر فرصتی را برای به رخ کشیدن یال شیک خود مغتنم می‌شمارد. همانند هر پادشاهی، اسد به جمعیتی نیاز دارد که او را پرستش کنند، تشویقش کنند و ستایش‌ها سر دهند. اینها افرادی هستند که او اطراف خود جمع می‌کند. این نشانه آتشین تلاش می‌کند که به کسانی که مثل خودش ادعای قهرمانی می‌کنند، نزدیک نشود یا کاملاً آن‌ها را نادیده بگیرد. سازگاری زن تیر با مرد مرداد می‌تواند بسیار موفقیت‌آمیز باشد زیرا هر دو می‌توانند در این جفت‌گیری، نیازهای اولیه خود را پیدا کرده و به برآورده شدن آن‌ها دست یابند.

خانم خرچنگ به دلیل ناامنی درونی‌اش، همیشه به دنبال شریکی قوی‌تر است تا بتواند احساس امنیت کند و آقای اسد از دیدن تحسین و تایید شریک خود خرسند خواهد شد. فال هماهنگی برج‌های سرطان و اسد پیش‌بینی می‌کند که رابطه‌ای هماهنگ خواهند داشت که در آن هر دو طرف می‌توانند احساس راحتی کنند. هر یک از این نشانه‌های زودیاک دقیق هستند و همین انتظار را از شریک خود دارند. فرزند خورشید انرژی سهمگینی را ساطع می‌کند و دارای خصوصیت کاریزماتیک است که سرطان تأثیرپذیر را جلب می‌کند.

فال ازدواج زن تیر با مرد مرداد
2

سازگاری کسب و کار خرچنگ و شیر

زن تیر و مرد مرداد در محیط کاری سطح سازگاری بالاتری نسبت به میانگین دارند دقیقاً به این دلیل که ساختارهای درونی آن‌ها بسیار متفاوت است. مرد مرداد عادت دارد به فرماندهی و دفع دشمنان و اغلب در موقعیت‌های کلیدی قرار می‌گیرد. بودن در جایگاه یک هنرمند ماهر کم‌کلام، شأن او را پایین می‌آورد. با این حال، خانم خرچنگ به موقعیت خود بی‌تفاوت است، آنچه مهم است این است که از کار خود لذت ببرد. به دلیل توانایی‌های خلاقانه‌اش، او قادر است ایده‌های بسیار جالبی را ارائه دهد و راه‌حل‌های نوینی را برای مسائل پیچیده پیشنهاد کند. کار مشترک آن‌ها در یک گروه با روابط رئیس-زیردست می‌تواند بسیار موفقیت‌آمیز باشد. البته، آن‌ها به یک شخص سوم نیاز خواهند داشت، یک اجرا کننده که نقش او به طور کامل به نشانه‌ی عنصری زمین می‌خواند.

3

سازگاری دوستی خرچنگ و شیر

سازگاری دوستانه بین زن تیر با مرد مرداد، چندان چیزی برای ارائه ندارد. خلق و خو و شخصیت‌های آنها به قدری متفاوت است که تقریباً هیچ شانسی برای کشف علایق و فعالیت‌های مشترک ندارند. تیر ماهی ها ترجیح می‌دهند وقت خود را به شکلی آرام‌تر بگذرانند، مانند گذراندن اوقات با یک گروه کوچک از دوستان نزدیک. اسد ترجیح می‌دهد در مهمانی‌های پر سر و صدا با تعداد زیادی از طرفداران احتمالی شرکت کند. وقتی این دو در یک جمع حضور دارند، اثرات متفاوتی دارند، مرد آتشین تمام توجه‌ها را به خود جلب می‌کند، در حالی که بانوی تیر احساس نادیده گرفته شدن و تنهایی می‌کند.

4

سازگاری عشقی خرچنگ و شیر

نشانه‌های آب و آتش یکدیگر را با ویژگی‌هایی که وجودشان هست و طرف مقابل کمبود دارد، جذب خواهند کرد. در نتیجه، سازگاری عشقی زن تیر با مرد مرداد می‌تواند بسیار موفقیت‌آمیز باشد. بانوی تیر شریکی مراقب است که واقعاً نسبت به همسر خود اهمیت می‌دهد و به فضای صمیمی و گرم رابطه کمک می‌کند. طبیعتاً، آقای اسد هم می‌خواهد همان شخصی باشد که با نگاه‌های محبت‌آمیز نگریسته شود و برای خوشبختی‌اش زندگی کند. نشانه آتش نمایانگر طبیعتی باشکوه و محکم است که خودآگاه و حساس به احساسات دیگران است. سرطان با ایستادن در کنار او احساس اعتماد به نفس و افتخار خواهد کرد. بالاخره، او یک پادشاه واقعی است!

نشان مغرور آتش پیشوا است، در حالی که عنصر آب بنده است. در واقع، بررسی دقیق‌تر نشان می‌دهد که رژه توسط یک تیر ماهی آرام هدایت می‌شود، او به آرامی غرور و خودبینی آقای شیر را مدیریت می‌کند، با بیان تحسین و تقدیر از او. در نتیجه ، همه منافع خود را حفظ می‌کند و سازگاری زن تیر با مرد مرداد در یک رابطه بالا باقی می‌ماند. با این حال، اصطکاک اجتناب‌ناپذیر است. ولی خانم خرچنگ هر کاری ممکن است را برای نگه داشتن شریکش کنار خود انجام می‌دهد، مثلاً انجام ندادن هر حرکتی که طرف مقابل آن را نمی‌پسندد، چون او به آزادی اعتقاد دارد. برای حفظ هماهنگی روابط، دو طرف باید مذاکره کنند.

 سازگاری عشقی خرچنگ و شیر
5

سازگاری جنسی خرچنگ و شیر

سازگاری زن تیر با مرد مرداد در رختخواب تنها زمانی موفق است که آنها احساسات واقعی نسبت به یکدیگر داشته باشند. در زندگی روزمره، نشان آبی محتاط است. اتاق خواب جایی است که او می‌تواند دفاع از خود را خاموش و کاملاً آرامش پیدا کند. این اتفاق زمانی می‌افتد که او در کنار شریکی در رختخواب است که او را دوست دارد و به او اعتماد کامل دارد. یک تیر ماهی که از نظر جنسی آزاد است، معشوقی فداکار و مراقبت است که قادر به فراهم آوردن اقیانوسی از لذت است.

در کنار چنین همراه مهربانی، آقای اسد احساس ارزشمندی و اهمیت می‌کند و بنابراین هر تلاشی را به کار می‌بندد تا سپاسگزاری خود را به خانم سرطان نشان دهد، تا همان لذتی را که از شنیدن کف طوفانی می‌برد، به او بدهد. زن تیر فردی خلاق است؛ او یک رابطه صمیمی را با حس تازگی مخلوط می‌کند. آقای اسد فردی پرشور است که سطح بالایی از انرژی را در یک رابطه وارد می‌کند. بنابراین، روابط جنسی بین سرطان و برج اسد برای هر دو شریک مفید است.

6

سازگاری خانوادگی خرچنگ و شیر

سازگاری زن تیر با مرد مرداد در ازدواج فوق‌العاده است. با وجود شخصیت‌های متفاوت آن‌ها، این دو یکدیگر را به خوبی تکمیل می‌کنند. عناصر آن‌ها به طور قطعی مخالف هستند، اما قوانین فیزیکی آن‌ها را به سمت یکدیگر جذب می‌کند. مرد مردادی در اعماق وجودش، یک شیر مهربان، بخشنده، سخاوتمند و صادق وجود دارد. تمامی این ویژگی‌ها برای بانوی تیر، که به دنبال ثبات و امنیت در روابط است، جذابیت دارد. احساس امنیت و اعتماد به نفس پیدا می‌کند و در بیان احساسات و عواطف خود ثابت‌تر می‌شود. او با مهربانی از شریک زندگی‌اش مراقبت می‌کند و هر کاری را برای تقویت اتحادشان انجام می‌دهد. شیر به عنوان یک موجود اجتماعی، به تماس دائم با دیگران نیاز دارد، که ممکن است برای یک شریک حسود که این را تهدیدی برای ازدواج می‌بیند، جذاب نباشد. آن‌ها باید یک بار دیگر مذاکره کنند تا از تعارض در این زمینه جلوگیری کنند.

مرد مردادی به این شکل ترکیب شده : او محبوب و محترم است؛ در زندگی چه چیزی بیشتر از این می‌خواهید؟ هر دو نفر درجه یکسانی از وفاداری به شرکای خود دارند و بنابراین خیانت در این زوج نادر است. سازگاری زن تیر با مرد مرداد در زندگی خانوادگی زمانی موفق خواهد بود که هر یک از نیازهای حیاتی ضروری برای حفاظت و شناخت را برآورده سازند. اگر سرطان توسط دیگری ربوده شود، که بعید به نظر می‌رسد، اسد پیوند خود را با او از دست داده و به دنبال کسب شکوه در جای دیگری خواهد بود. و از سوی دیگر، اگر نشانه‌ای آتشین، سرطان را از مراقبت و حفاظت خود برهاند، او به دنبال گریز از رابطه‌ای خواهد بود که به نظرش خطرناک و ناپایدار می‌آید.

پرسش های متداول

کدام سیاره بر مرداد ماه حکومت می کند؟

علامت شیر توسط خورشید اداره می شود.

کدام زودیاک از نظر رابطه طولانی با متولد مرداد بهترین جفت است؟

برج حمل (روردین)، جوزا(خرداد)، ترازو(مهر) و قوس(آذر) عموماً سازگارترین ماه ها با مرداد در نظر گرفته می شوند. برج ثور(اردیبهشت) و عقرب(آبان) به طور کلی کمترین سازگاری با مرداد را دارند.

آیا مرداد یک علامت ثابت است؟

بله، شیر یک نشانه ثابت است. آنها متحرک و سرسخت هستند.

عنصر وجودی مردادی ها را شرح دهید.

آتش عنصر مرتبط با مرداد است. عنصر آتش ماهیتی مردانه یا یانگ دارد و ماهیت اصلی آن در بیرون فعال و گویا است.

جدول راهنمای اسامی ماه های زودیاک

نشانهماه (برج)صورت فلکی (زودیاک)طالع بینی
11 -فروردین (حمل)قوچ (Aries)زن فروردین
مرد فروردین
Taurusاردیبهشت (ثور)گاو (Taurus)زن اردیبهشت
مرد اردیبهشت
12 -خرداد (جوزا)دو پیکر (Gemini)زن خرداد
مرد خرداد
02 -تیر (سرطان)خرچنگ (Cancer)زن تیر
مرد تیر
Leo Signمرداد (اسد)شیر (Leo)زن مرداد
مرد مرداد
Virgoشهریور (سنبله)دوشیزه (Virgo)زن شهریور
مرد شهریور
07 -مهر (میزان)ترازو (Libra)زن مهر
مرد مهر
03 -آبان (عقرب)گژدم (Scorpio)زن آبان
مرد آبان
05 -آذر (قوس)کمان (Sagittarius)زن آذر
مرد آذر
Sagittariusدی (جدی)بزغاله (Capricorn)زن دی
مرد دی
04 -بهمن (دلو) کوزه (Aquarius)زن بهمن
مرد بهمن
01 -اسفند (حوت)ماهی (Pisces)زن اسفند
مرد اسفند
جدول راهنمای نشانه های زودیاک به همراه نام لاتین، صورت فلکی، ماه شمسی، و برج

نقطه
Logo