فال ازدواج زن شهریور با مرد مرداد

دسترسی سریع: فال ازدواج و طالع بینی متولدین هر ماه

زن متولد ماه
مرد متولد ماه
11 -
❤️
09 -

تطابق زن شهریور با مرد مرداد در علم طالع بینی به عنوان تلاشی تردید برانگیز شناخته شده است، زیرا نشان دهنده دو نوع کاملاً متضاد از افراد هستند. همچنین، آنها عناصری هستند که به طور مستقیم با هم در تقابل هستند، آتش و خاک، به ترتیب. اسد توسط خورشید اداره می‌شود، که نور و حیات به مرد مرداد می‌بخشد. نشانه آتش به دلیل گرما و کاریزمای خود، تعداد زیادی از مردم را جذب می‌کند. نیاز اولیه آقای اسد این است که مرکز توجه باشد، اهمیت داشته باشد، معنادار باشد و تحسین و شناخت دریافت کند. به عنوان یک پادشاه واقعی، او می‌خواهد فرمانروایی و رهبری کند. او بخشنده و مهربان است، به ویژه نسبت به ضعیف‌ترها، اما رقابت را بی‌رحمانه سرکوب می‌کند.

برج اسد فردی پرتحرک است که همواره درگیر چندین موضوع به طور همزمان می‌باشد. پس از پایان دادن به اولین کار، بلافاصله به سراغ دومی می‌رود. این رقابت برای موفقیت، به آشفتگی خلاقانه‌ای که اطرافش را فرا گرفته دامن می‌زند، به اشتباهات فراوانی که اسد قادر به شناسایی آن‌ها نیست. عطارد در برج سنبله وکیل است. این سیاره توانایی‌های سازمانی فوق‌العاده‌ای به او اعطا می‌کند که به وی اجازه می‌دهد زندگی خود را بر اساس قوانین منطقی سازمان‌دهی کند. از آنجایی که او به نظم، آرامش و ابعاد اهمیت می‌دهد، فعالیت‌های خود را برای مدت زمان طولانی پیش از آن به دقت برنامه‌ریزی می‌کند و سعی می‌کند از سورپرایزهای ناخوشایند اجتناب کند. او در هر کاری که انجام می‌دهد به قدری دقیق است که گاهی اوقات ممکن است کسل‌کننده به نظر برسد. با این حال، دقیقاً همین خصوصیات هستند که به او حس امنیت و اعتماد به نفس می‌دهند. برای چنین فردی محتاط و مسئول، دیدار با آقای اسد مانند یک طوفان واقعی و رعد و برقی غیرمنتظره به نظر می‌رسد !

1

سازگاری کلی دوشیزه و شیر در فال هندی

ممکن است سازگاری مفیدی بین زن شهریور با مرد مرداد ایجاد شود، اما این کار زمان خواهد برد. در ابتدا، شرکای زندگی یکدیگر را منبعی از اشتباه می‌بینند. از دید سنبله، فردی با نشانه آتشین بیش از حد خودشیفته و متکبر به نظر می‌رسد و این خودخواهی یکنواخت او را عصبانی می‌کند و باعث می‌شود بخواهد ارتباط را قطع کند. علاوه بر این، آقای اسد، خانم سنبله را سطحی و کسل‌کننده می‌بیند. اما اگر بتوانند برای مدت زمانی طولانی با یکدیگر بمانند، قادر خواهند بود تا خوبی‌های یکدیگر را در نظر بگیرند و حتی چیزهای زیادی از هم یاد بگیرند. احتیاط و خویشتن‌داری بانوی شهریور، به اسد آسیبی نخواهد زد. یک سنبله می‌تواند از شریک زندگی‌اش بی‌پروایی و توانایی واقعی لذت بردن از زندگی را یاد بگیرد.

بنابراین، فال همخوانی برج اسد و سنبله می‌تواند بسیار موفقیت‌آمیز باشد اگر آنها بتوانند ویژگی‌های مثبت را در یک دوست ببینند. آقای اسد یک نشانه ثابت است. این نشان می‌دهد که او قادر به تعیین و دستیابی به اهداف است. علاوه بر این، خواسته‌های او اغلب آنی و متغیر هستند، و تصمیماتش بر اساس احساسات است. خانم سنبله از طرف دیگر، بر هر گامی دقیقاً فکر می‌کند و هر ایده‌ای را به دقت توسعه می‌دهد. او یک نشانه متغیر است، به این معنا که به راحتی به انواع موقعیت‌ها و شرکا، از جمله این مورد، سازگار می‌شود. اگر سنبله عاقل فرصتی برای سود بردن از شراکت ببیند، ممکن است موقتاً نقایص همپیمان را نادیده بگیرد در حالی که به دنبال اهداف خود است.

فال ازدواج زن شهریور با مرد مرداد
2

سازگاری تجاری دوشیزه و شیر

سازگاری ایده‌آل بین زن شهریور با مرد مرداد در محیط کار را می‌توان در گروهی از روابط رییس و مرؤوس دید، جایی که مرد مرداد مدیریت می‌کند و زن شهریور اطاعت. برج آتشین رهبر طبیعی است؛ او توسط میل به تسلط و فرماندهی به پیش می‌رود. در نتیجه، آقای اسد در نقش رییس درخشان‌ترین است. از سوی دیگر، سنبله اجراکننده‌ای ماهر است. او ناتوان از کار کردن با دست خالی است. هر سفارشی به موقع و با کیفیت انجام می‌شود؛ در واقع، بیشتر از آنچه لازم است انجام می‌دهد. هر سرپرستی با خوشحالی چنین کارمند مسئولیت‌پذیری را در تیم خود خواهد داشت.

3

سازگاری دوستی دوشیزه و شیر

سازگاری زن شهریور با مرد مرداد در دوستی چندان موفقیت‌آمیز نیست. دیدگاه‌های متفاوت آن‌ها به توسعه علایق و سرگرمی‌های مشترک میانشان خدشه وارد می‌کند. برج آتشین تا حد وسواس ترجیح می‌دهد استراحت فعالی داشته باشد. او را جمع‌های پر سر و صدا و مهمانی‌های شلوغ جذب می‌کند، جایی که می‌تواند جلوه‌گری کند و تأیید دیگران را به دست آورد. خانم سنبله‌ی محترم از بودن در مرکز توجه لذت نمی‌برد و ترجیح می‌دهد استراحتی آرام‌ و مفید داشته باشد. علاوه بر این، او بسیار نقاد است. او در بیان نظراتش به دوستش تردید نخواهد کرد. چنین بی‌پروایی در خودنمایی توسط اسد تحمل نخواهد شد.

4

سازگاری عشقی دوشیزه و شیر

زن شهریور با مرد مرداد سطح متوسطی از سازگاری رمانتیک دارند. این زوج به ندرت به دلیل تفاوت در ریتم‌های زندگی و زیستگاه‌های‌شان شکل می‌گیرند. ستارگان باید تلاش زیادی بکنند تا این اتفاق بیفتد. این می‌تواند به طور اتفاقی رخ دهد. در یک فروشگاه یا در خیابان، اما نه در مکان‌هایی که این افراد به طور مداوم حضور دارند. در ابتدا، علاقه‌مندی متقابل آن‌ها قابل لمس است. فرزندان خورشید، با تابش انرژی قدرتمند، دیگران را به سوی خود جذب می‌کنند. خانم سنبله بلافاصله چنین شریک درخشانی را می‌بیند و فایده‌های بالقوه آشنایی با او را محاسبه می‌کند. او شیر را با وقار، آرامش و رمانتیک بودنش مجذوب خود می‌کند.

با این حال، همانطور که اغلب اتفاق می‌افتد، دوران ماه عسل به سرعت می‌گذرد و فاز فرسایش شروع می‌شود. و در این مورد، سازگاری بین زن شهریور با مرد مرداد بر اساس فال‌های شخصی و نقشه‌های تولد شرکای آن‌ها تعیین خواهد شد. ممکن است آقای اسد اگر علاقه‌مند به همراهش باشد، نسبت به نقدها و رسمیت‌هایش انعطاف نشان دهد. سنبله هم به نوبه خود، در ازای فواید شراکت با او، از خودخواهی‌های فرد متولد شده در برج‌های آتشی چشم پوشی خواهد کرد. از سوی دیگر، خانم دوشیزه ممکن است به سادگی از کنار آقای اسد که به دنبال یک وراج و فرد مغرور است بگذرد. و نیروهای آتشی تحمل کار سخت یا بی‌طرفی نسبت به خود را نخواهند داشت.

 سازگاری عشقی دوشیزه و شیر
5

سازگاری جنسی دوشیزه و شیر

سازگاری مرد مرداد با زن شهریور در رختخواب تقریبا تضمین می‌کند که روابط آن‌ها شکست خواهد خورد. دلیل این است که این دو از زوایای مختلفی به مسئله جنسی نگاه می‌کنند. آقای شیر پرشور، با توجه به انرژی بی‌حد و حصرش آماده است که ۲۴ ساعته با آن سروکار داشته باشد. لذت‌های جسمانی راه دیگری برای او هستند تا جذابیت خود را نشان دهد، تحسین دریافت کند و برایش کف‌ بزنند. او به مقدمات یا دوره‌های آشنایی طولانی نیاز ندارد. برای مرد آتشین، امور جنسی با صمیمیت معنوی مرتبط نیست؛ این یک غریزه اولیه است که باید ارضا شود.

بانوی شهریور منحصر به فرد است و این حتی به این دلیل نیست که او آرزو دارد در جای دیگری رابطه جنسی داشته باشد. در واقع، این موضوع به طور کلی برایش بی‌اهمیت است! البته او در رابطه جنسی مشارکت خواهد کرد و با لذت هم این کار را می‌کند، اما آنچه پشت درهای بسته اتاق خواب‌ رخ می‌دهد برای او مهم‌تر از آن است که چه اتفاقی برای او می‌افتد. سردی‌اش از تجربه حسی و به دست آوردن رضایت اخلاقی جلوگیری می‌کند. برای سنبله، روابط صمیمی یک عمل فیزیکی ساده است. آقای شیر باید بسیار تلاش کند تا جنسیت خفته خانم سنبله را دوباره بیدار کند. در غیر اینصوت، آقای شیر به سرعت به او بی‌علاقه شده و از کنارش رد می‌شود.

6

سازگاری خانوادگی دوشیزه و شیر

باز هم، درجه سازگاری بین مرد مرداد با زن شهریور در ازدواج به خودشان بستگی دارد. در واقع، آن‌ها باید تلاش متمرکزی برای حفظ یک رابطه مثبت به مدت طولانی انجام دهند. مخصوصاً آقای شیر که فضا و آزادی را دوست دارد. از طرف دیگر، بانوی شهریور عادت کرده که بر همه چیز، از جمله روابط نزدیک، اعمال کنترل کند. این برای او دشوار خواهد بود؛ به دلیل مزاج‌های متفاوتشان، شرکای زندگی اغلب اوقات را به صورت جداگانه خواهند گذراند. مرد مرداد نمی‌تواند بدون جامعه باشد و به همین دلیل مکرراً به مجالس اجتماعی و رویدادهای دیگر می‌رود. زن شهریور باید تصمیم بگیرد که آیا می‌تواند به سرعت زندگی او عادت کند و همه جا با او همراه شود، یا اجازه دهد آقای شیر اوقات فراغت خود را هر طور که دلش می‌خواهد بگذراند یا خیر. خانم سنبله شب‌های آرام و صمیمی در خانه را ترجیح می‌دهد.

اکثر اوقات، همسران نه به دلیل نزدیکی فیزیکی، بلکه به خاطر ارزش‌ها و اولویت‌های مشترکشان به هم پیوند می‌خورند. ازدواج این دو هم قطعاً بر پایه اهداف مشترک، محاسبات و منافع متقابل استوار خواهد بود. و اگر آن‌ها کسب‌وکار مشترکی داشته باشند، فعالیت‌های مشترک بیشتر آن‌ها را به هم نزدیک می‌کند. بنابراین، سازگاری سنبله و شیر در زندگی خانوادگی به معنای وجود احساسات عمیق و متقابل نیست. علاوه بر این، روابطی که تنها بر پایه عشق بنا نهاده شده‌اند، تضادها و تعارض‌های بسیاری را به وجود خواهند آورد.

پرسش های متداول

کدام سیاره بر مرداد ماه حکومت می کند؟

علامت شیر توسط خورشید اداره می شود.

کدام زودیاک از نظر رابطه طولانی با متولد مرداد بهترین جفت است؟

برج حمل (روردین)، جوزا(خرداد)، ترازو(مهر) و قوس(آذر) عموماً سازگارترین ماه ها با مرداد در نظر گرفته می شوند. برج ثور(اردیبهشت) و عقرب(آبان) به طور کلی کمترین سازگاری با مرداد را دارند.

آیا مرداد یک علامت ثابت است؟

بله، شیر یک نشانه ثابت است. آنها متحرک و سرسخت هستند.

عنصر وجودی مردادی ها را شرح دهید.

آتش عنصر مرتبط با مرداد است. عنصر آتش ماهیتی مردانه یا یانگ دارد و ماهیت اصلی آن در بیرون فعال و گویا است.

جدول راهنمای اسامی ماه های زودیاک

نشانهماه (برج)صورت فلکی (زودیاک)طالع بینی
11 -فروردین (حمل)قوچ (Aries)زن فروردین
مرد فروردین
Taurusاردیبهشت (ثور)گاو (Taurus)زن اردیبهشت
مرد اردیبهشت
12 -خرداد (جوزا)دو پیکر (Gemini)زن خرداد
مرد خرداد
02 -تیر (سرطان)خرچنگ (Cancer)زن تیر
مرد تیر
Leo Signمرداد (اسد)شیر (Leo)زن مرداد
مرد مرداد
Virgoشهریور (سنبله)دوشیزه (Virgo)زن شهریور
مرد شهریور
07 -مهر (میزان)ترازو (Libra)زن مهر
مرد مهر
03 -آبان (عقرب)گژدم (Scorpio)زن آبان
مرد آبان
05 -آذر (قوس)کمان (Sagittarius)زن آذر
مرد آذر
Sagittariusدی (جدی)بزغاله (Capricorn)زن دی
مرد دی
04 -بهمن (دلو) کوزه (Aquarius)زن بهمن
مرد بهمن
01 -اسفند (حوت)ماهی (Pisces)زن اسفند
مرد اسفند
جدول راهنمای نشانه های زودیاک به همراه نام لاتین، صورت فلکی، ماه شمسی، و برج

نقطه
Logo