فال ازدواج زن مهر با مرد مرداد

دسترسی سریع: فال ازدواج و طالع بینی متولدین هر ماه

زن متولد ماه
مرد متولد ماه
11 -
❤️
09 -

سازگاری برج شیر(مرداد) و ترازو(مهر) در زودیاک بی‌نظیر است. عناصر طبیعی آن‌ها، آتش و هوا به طور دلپذیری متعادل و مکمل یکدیگر هستند. اکسیژن به شعله کمک می‌کند تا با شور و حرارت بیشتری بسوزد. در مقابل، گرما را به جرم هوا منتقل کرده، احساسات را سخاوتمندانه به اشتراک می‌گذارد و عزم و تصمیم را القا می‌کند. خورشید بر برج شیر حکومت می‌کند و به او کاریزما، منبع نامحدودی از انرژی و اراده بزرگ می‌بخشد. نشان آتش مانند شخصی سلطنتی رفتار می‌کند. او اطرافیانی را گرد خود جمع می‌کند که به تحسین کارهایش پرداخته و برای دستاوردهای او کف می‌زنند. بدون تمجیدهای کسانی که او را تحسین می‌کنند نمی‌تواند زنده بماند؛ این تنها راهی است که او می‌تواند اعتماد به نفس خود را بازسازی کند و احساس کند مثل یک پادشاه واقعی است. هیچ عجله ای در کار شیر نیست، او دقیقاً می‌داند چه می‌خواهد و تقریباً همیشه به اهداف خود دست می‌یابد.

متولدین میزان بسیار خوشبین، متعادل و آرام هستند. با این حال، این حالتی است که آن ها در ظاهر دارند. آنها تقریباً همیشه در درون خود احساس سردرگمی می‌کنند، انگار که در تضاد با خودشان هستند. آنها باید برای انجام یک انتخاب، جنگ کوتاهی را در دنیای درونی خود تحمل کنند. نقطه ضعف اصلی آنها بی‌تصمیمی است. آنها همدل و خوش‌اخلاق هستند و به ندرت وارد تعارض آشکار با دیگران می‌شوند. با وجود ظاهری خجالتی ، آنها اجتماعی هستند و دایره دوستان گسترده‌ای دارند. آنها همیشه برنامه‌هایی برای آینده دارند، اما اکثر اوقات ثابت می‌ایستند و فایده و زیان هر گزینه را با دقت می سنجند. در این زمینه، میزان به ندرت به تنهایی کاری واقعاً عظیم را به انجام می‌رساند.

1

سازگاری کلی شیر و ترازو در فال هندی

در دنیای طالع‌بینی، سازگاری بین برج شیر و ترازو در زمینه‌های مختلف زندگی هماهنگ و مفید شناخته می‌شود. دلیل آن هم شباهت‌های زیادی است که در شیوه زندگی و نگرش‌ و جهانی بینی این دو وجود دارد. رابطه آن‌ها مانند رابطه “برادر بزرگتر و کوچکتر” است، که در آن نشانه آتش نقش برادر بزرگتر را بازی می‌کند. جالب است که بدانیم خصوصیات منفی شیر مثل خودخواهی، غرور و خودشیفتگی، در اتحاد با مهر ماهی به اندازه برخورد با سایر ماه ها، بروز نمی‌کند. عنصر هوا به دنبال خصوصیات عالی مانند بخشندگی، مهربانی و گرمی در شریک خود می‌گردد. به طور کلی، نشانه هوا بسیار ملایم است؛ در کنار او، حتی یک شیر قدرتمند هم رفتاری شبیه به یک بچه گربه دوست‌داشتنی پیدا می کند.

ترازو، نشانه‌ای از زودیاک است که با ناهید ارتباط دارد؛ در اساطیر، این سیاره به شکل الهه‌ی عشق و رمانتیسم جلوه‌گر شده است. او در شاگردانش حس قوی همدلی، مهربانی و خواست برای صلح جهانی می‌دمد. مهر ماهی دارای زیرکی ذاتی است که به او امکان می‌دهد با قدرت بیش از حد مردادی آتشین که می‌خواهند به تنهایی بر رابطه حکمرانی کنند، کنار بیایند. بر اساس فال هماهنگی، شیر و میزان تقریباً با هم سازگاری کاملی دارند. هر دو محافظه‌کار و آرام هستند و از گفتگو لذت می‌برند. مهر ماهی، الهام‌بخش شریک مردادی خود است و در عوض، به واسطه شیر قوی، قدرت، عزم و اعتماد به نفس پیدا می‌کند.

2

سازگاری کسب و کار بین برج شیر و میزان

شیر و میزان به ندرت رابطه‌ای دارند که بر اساس اعتماد متقابل بنا شده باشد. مشکل از تفسیر آن‌ها از خورشید نشأت می‌گیرد که بر شیر حکمرانی می‌کند و در برج میزان قرار دارد. علاوه بر این، شیر نشانه‌ای از افول نپتون است و ترازو اغلب می‌تواند ناصداقتی را که زیر پوسته‌ی اعتماد به نفس شیر نهفته است، در صورت وجود، تشخیص دهد. مشکل این است که هر دو می‌خواهند دیده شوند، اما به شیوه‌های بسیار متفاوت. شیر می‌خواهد هر چه دارد را به نمایش بگذارد، در حالی که میزان به تأیید دیگران نیاز دارد. هیچ‌کدام از آن‌ها دیگری را درک نمی‌کنند، که این اختلاف می‌تواند به حسادت و بی‌اعتمادی بیانجامد. برای حفظ یک رابطه‌ی مبتنی بر اعتماد، ابتدا باید تأیید و مخاطب مناسبی را در یکدیگر پیدا کنند. تنها پس از آن می‌توانند به جلو حرکت کرده و به دنبال این ویژگی‌های خوب در یکدیگر باشند بدون اینکه بدگمانی ایجاد شود.

برج شیر و ترازو در کار بسیار سازگار هستند. هر دو برای بزرگی تلاش می‌کنند و در این تلاش یکدیگر را پشتیبانی می‌کنند. مهر ماهی، دارای طبیعتی خلاق است و همواره سرشار از ایده‌های متعدد است. شیر یک سازمان‌دهنده و مدیر عالی است و اغلب نقش رهبری زوج را بر عهده می‌گیرد. ترازو نیز خواستار برتری است، اما در کنار فردی با این قدرت، به راحتی مقام اول را واگذار می‌کند. موفقیت آن‌ها در تعامل به عنوان شرکای تجاری منتفی نیست. زمانی که این دو شروع به کار مشترک با یک هدف و علاقه مشترک می‌کنند، قادر خواهند بود نتایج مؤثری تولید کنند.

3

سازگاری دوستی شیر و میزان

شیر و ترازو از نظر دوستی نیز با یکدیگر سازگارند، آنها می‌توانند به راحتی و بدون دردسر در طول زندگی‌شان دوستانی خوب و صمیمی برای هم باشند. هر دو پر از انرژی و شور زندگی هستند که از آن با پیشبردن شیوه زندگی پرجنب و جوش لذت می‌برند. هر دو فرد آزادی را ارج می‌نهند و به همین دلیل به فضای شخصی یکدیگر احترام می‌گذارند. معمولاً آنها علایق و فعالیت های مشترک و جالب بسیاری دارند و نیازی نیست که از همراهی یکدیگر اجتناب کنند.

فال ازدواج زن مهر با مرد مرداد
4

سازگاری عشقی شیر و میزان

سازگاری بین برج شیر و ترازو در عشق، خبر از آینده‌ای خوب برای آن‌ها می‌دهد. اغلب، اتحاد رمانتیک آن‌ها به ازدواج ختم می‌شود. مهر ماهی اجتماعی در حال افزایش محبوبیت خویش است و مردادی قاطع، دقیقا چنین شریکی را نیاز دارد. آن‌ها در کنار هم لذت‌بخش و جالب خواهند بود، هم در آغاز و هم در پایان رابطه. ترازو نشانه‌ای است که از لحاظ فکری توسعه یافته و همواره موضوعی برای صحبت با برج آتشین دارد. شیر با اشتیاق، این رمان را با شور می‌آمیزد و عنصر هوا حال و هوای رمانتیک ایجاد می‌کند.

مردادی آتشین به احاطه کردن خود با بهترین‌ها و با کیفیت‌ترین‌ها عادت دارد. بدون زیبایی و هر چیزی که احساسات زیبایی را برمی‌انگیزد، عنصر هوا نمی‌تواند وجود داشته باشد. در این رابطه، هر دو نفر از پول چشم‌پوشی کرده و به جای آن، هدایای منحصر به فرد و سورپرایزهایی را مبادله می‌کنند. سازگاری بین برج‌های شیر و ترازو در یک رابطه ،مزیت های زیادی دارد. ترکیب آن‌ها موجب ایجاد فراوانی احساسات و تاثیرات مثبتی می‌شود که شرکای زندگی با هم خلق می‌کنند. زیرکی خانم مهر ماهی برای آقای شیر خودپسند خوش‌آیند است و او هم در عوض حاضر است هر خواسته‌ای از شریک خود را برای جلب تحسینش برآورده سازد. بنابراین، نیاز اولیه مرد مرداد ماهی برای بقا در رابطه یعنی مهم‌ و مرکز توجه بودن را برآورده می‌کند.

در جنبه عقلانی رابطه‌شان، شیر و ترازو، روش شگفت‌انگیزی برای حمایت و ارتباط با شخصیت‌های یکدیگر دارند. زاویه سکستایل بین خورشید‌های آن‌ها معمولاً به آن‌ها اجازه می‌دهد تا به یکدیگر احترام گذاشته و در تقویت ویژگی های برتر، بدون هرگونه قضاوتی، یکدیگر را یاری کنند. عناصر آتش و هوای آن‌ها کاملاً به یکدیگر می‌آیند. شیر رویکردی پرشور و علاقه به هر ایده‌ای که ترازو پیشنهاد می‌کند دارد. ارتباط آن‌ها سریع و الهام‌بخش است، اما اگر مهر ماهی به رابطه سرد و عقلانی سیاره زحل تکیه کند ممکن است برای آن‌ها دشوار باشد تا هدف خود را روی ایده‌های سازنده متمرکز کنند .

اگر خانم مهر ماهی نسبت به شریک خود به خاطر اعتماد به نفس گاهاً غیرمنطقی و حس امنیت درونی‌ زیادی که دارد، کینه‌ در دل بپروراند، مشکلاتی پیش می‌آید. ترازو تنها زمانی می‌تواند احساس اعتماد به نفس کند که توانایی های شیر را به عنوان بهترین جنبه از شخصیت دوست‌داشتنی‌اش بپذیرد. اگر ترازو شروع به قضاوت کردن مردادی کند و فرضیاتی درباره چگونگی رفتاری که شریک‌شان باید داشته باشد اما ندارد در سر بپروراند، احترام متقابل آن‌ها فرسوده خواهد شد و هر دو طرف از هدف رابطه‌شان غافل می‌شوند.

5

سازگاری جنسی شیر و ترازو

وقتی برج شیر و برج ترازو با یکدیگر متحد می‌شوند، زمان زیادی طول نمی‌کشد که آن‌ها یک زندگی جنسی سالم و پویا را تجربه می کنند. زمانی که شیر و ترازو اعتماد به نفس و جنسیت خود را ترکیب می‌کنند، الهام بخش یکدیگر برای تبدیل شدن به معشوقه‌هایی فوق‌العاده می‌شوند. زندگی جنسی آنها معمولاً با احترام متقابل همراه است و آنها احساس آزادی برای امتحان کردن چیزهای جدید با یکدیگر دارند. اگر آنها رابطه‌شان را بر پایه جاذبه متقابل بنا کنند، می‌توانند یک زندگی جنسی طولانی و راضی‌کننده داشته باشند.

برج شیر نگران دیده شدن نیست و ترازو نشانه‌ای است که با چشم عمومی در ارتباط است. هرچند این موضوع منعکس کننده تمایلات جنسی آن‌ها نیز هست، اما معمولاً در انظار عمومی رفتار مؤدبانه‌ای دارند. زمانی که محدودیت‌هایی اعمال می‌شود، آن‌ها مجبور به ابراز هیجانات خود در هر زمان و مکانی می‌شوند که بتوانند لحظه‌ای تنها باشند، حتی اگر فقط برای دقیقه‌ای باشد. ترازو نشانه بلندی برج سیاره زحل است و در حالی که برای آن‌ها انتظار کشیدن و منطقی بودن آسان است، وقتی با برج شورانگیز شیر مواجه می‌شوند، حفظ کنترل برایشان دشوار می‌گردد.

6

سازگاری خانوادگی شیر و ترازو

برج شیر و ترازو سطح بالایی از سازگاری در ازدواج دارند، این زوج‌ها معمولاً تا پیری با هم زندگی می‌کنند. زندگی مشترک آن‌ها به دلیل توانایی‌شان در برنامه‌ریزی و اجرای برنامه‌ها، پر از رویدادهای جالب است. آن‌ها از شرکت در فعالیت‌های پر سر و صدا و قرار گرفتن در کانون توجه لذت می‌برند. همیشه تعداد زیادی دوست و فامیل پیرامون آن‌ها هستند و نزدیکانشان مهمان‌های دائمی خانه‌ آنها هستند. این دو به طور مکرر مسافرت رفته و به صورت مؤثر کار می‌کنند. هر دو عاشق پوشاک زیبا، غذای با کیفیت بالا و خواب کافی هستند. بنابراین، هر دو خوب درآمد کسب می‌کنند، چه از طریق یک شغل موفق و چه از طریق توسعه یک کسب‌و‌کار شخصی. فرزندان پس از مدت کوتاهی از عروسی، به دنیا آمده و به خانواده می‌پیوندند، چرا که هر دو طرف خواهان گذراندن زمان بیشتری برای خود و عزیزانشان هستند. برای آن‌ها، داشتن فرزند تصمیمی متعادل و مسئولانه است که به صورت مشترک اتخاذ می‌کنند. بچه های این دو در مراقبت و رفاه رشد می‌کنند.

ممکن است بسیاری از مردم به سازگاری مرد مردادی و خانم مهر ماهی اش در زندگی خانوادگی حسادت کنند. آنها از بیرون همیشه زوجی دوست‌داشتنی و خوشبخت به نظر می‌رسند. رابطه‌شان بر پایه کمک و احترام متقابل استوار است. عنصر محتاط هوا سرانجام اعتماد به نفس پیدا می‌کند و در کنار همراه جنگجویش احساس امنیت می‌کند و در نتیجه، موفقیت‌های بزرگ‌تری در کار و زندگی اجتماعی به دست می‌آورد. از طرف دیگر، شیر به نصایح حکیمانه شریک زندگی‌اش گوش می‌دهد و خطاهای ناشی از اعتماد به نفس بیش از حد یا تمایل به انجام همه کارها به یکباره در او کاهش می یابد.

سوالات متداول

کدام سیاره بر برج شیر حکمرانی می‌کند؟

برج شیر تحت حکمرانی خورشید است.

کدام برج زودیاک بهترین جفت برای رابطه‌ای طولانی مدت با برج شیر است؟

برج حمل(فروردین)، دوقلوها(خرداد)، ترازو(مهر)، و قوس(آذر) معمولاً به عنوان سازگارترین نشانه‌ها با برج شیر در نظر گرفته می‌شوند. برج ثور و عقرب معمولاً به عنوان ناسازگارترین نشانه‌ها با برج شیر در نظر گرفته می‌شوند.

آیا لئو یکی از نشانه‌های ثابت در زودیاک است؟

بله، متولدین برج شیر نشانه‌های ثابتی هستند. آنها سرسخت و لجوج هستند.

عنصر مرتبط با برج شیر را توضیح دهید؟

عنصر مرتبط با برج شیر ، آتش است. عنصر آتش مذکر یا یانگ است و طبیعت بنیادین آن بیرونی و بروزگرا است.

جدول راهنمای اسامی ماه های زودیاک

نشانهماه (برج)صورت فلکی (زودیاک)طالع بینی
11 -فروردین (حمل)قوچ (Aries)زن فروردین
مرد فروردین
Taurusاردیبهشت (ثور)گاو (Taurus)زن اردیبهشت
مرد اردیبهشت
12 -خرداد (جوزا)دو پیکر (Gemini)زن خرداد
مرد خرداد
02 -تیر (سرطان)خرچنگ (Cancer)زن تیر
مرد تیر
Leo Signمرداد (اسد)شیر (Leo)زن مرداد
مرد مرداد
Virgoشهریور (سنبله)دوشیزه (Virgo)زن شهریور
مرد شهریور
07 -مهر (میزان)ترازو (Libra)زن مهر
مرد مهر
03 -آبان (عقرب)گژدم (Scorpio)زن آبان
مرد آبان
05 -آذر (قوس)کمان (Sagittarius)زن آذر
مرد آذر
Sagittariusدی (جدی)بزغاله (Capricorn)زن دی
مرد دی
04 -بهمن (دلو) کوزه (Aquarius)زن بهمن
مرد بهمن
01 -اسفند (حوت)ماهی (Pisces)زن اسفند
مرد اسفند
جدول راهنمای نشانه های زودیاک به همراه نام لاتین، صورت فلکی، ماه شمسی، و برج

نقطه
Logo