فال ازدواج زن آبان با مرد مرداد

دسترسی سریع: فال ازدواج و طالع بینی متولدین هر ماه

زن متولد ماه
مرد متولد ماه
11 -
❤️
09 -

برج اسد یا مرداد با عنصر آتش و برج عقرب یا آبان با عنصر آب مرتبط است. به عنوان یک انتخاب عاشقانه در طالع‌بینی، علائم آتش و آب ممکن است نیازهایی کاملاً متضاد داشته باشند. برای موفقیت یک زوج، سازش ضروری است. نشانه‌های آبی آرامش‌بخش و مراقبت‌کننده هستند، اما مستعد نوسانات خلقی می‌باشند. آن‌ها تمایل شدیدی به امنیت و آسایش دارند. در مقابل، نشانه‌های آتش ممکن است تهاجمی، خودکفا و بطور همیشگی در پی ماجراجویی باشند. در حالی که نشانه‌های آبی نوستالژیک هستند و ترجیح می‌دهند در گذشته‌ای با رنگ و بوی گل‌رز زندگی کنند، نشانه‌های آتش پیشگام‌هایی هستند که از چشم‌انداز ساختن آینده‌شان شکوفا می‌شوند. پس، چطور می‌توان نشانه‌ی محافظه‌کار آب و نشانه‌ی جسور آتش در صلح و آرامش با هم زیست کنند؟

شیر، حیوانی است که نماینده برج آتشین اسد می‌باشد. آن‌ها به خاطر احساسات ظریف و لطیف‌شان شناخته شده‌اند و به سادگی زخمی نمی‌شوند. آن‌ها رهبرانی زاده شده‌اند، مجهز به بالاترین کیفیت‌های رهبری. آن‌ها تمام توانشان را به کار می‌گیرند، توانایی‌های خود را نشان می‌دهند و در کوشش‌هایشان به موفقیت دست می‌یابند. شخصیتی مقتدر دارند و با خانواده و دوستان‌شان بسیار بخشنده هستند. آن‌ها همچنین افرادی خودانگیخته هستند که با خوشحالی هر چالشی در این دنیا را می‌پذیرند. برج عقرب، نشانه‌ای رازآلود و پرشور است. آن‌ها دارای هاله‌ای درونی قوی هستند که آن‌ها را به عنوان افرادی پویا تصویر می‌کند و در کوشش‌هایشان موفق‌اند. آن‌ها با دقت و پیوستگی برای رسیدن به کمال کار می‌کنند، برای غلبه بر موانع تلاش می‌کنند و اغلب در زندگی حرفه‌ای و شخصی‌شان موفق می‌شوند. عموم مردم، جذابیت و کاریزمای آن‌ها را دوست دارند.

زن آبان با مرد مرداد هر دو افرادی با اراده‌ای قوی و دارای فضایل بزرگ هستند. سازگاری شیر و عقرب بر اساس افرادی با عقاید محکم و خودباوری سالم بنا شده است. هر دو به دنبال برجستگی در زندگی هستند و از قرار گرفتن در کانون توجه لذت می‌برند. به دلیل طبیعت‌شان، سازگاری شیر و عقرب ممکن است با موانع بسیاری در زندگی روبرو شود. اگر آن‌ها حاضر به مواجهه با درگیری‌های زندگی و حمایت و پشتیبانی از یکدیگر باشند، می‌توانند هر مانعی را پشت سر گذاشته و به موفقیت دست یابند. برای موفقیت در زندگی مشترک‌شان و داشتن بهترین سازگاری شیر و عقرب، به مقدار زیادی احترام متقابل، صبر، استقامت و اعتماد به نفس نیاز است.

1

سازگاری کلی عقرب و شیر در فال هندی

وقتی زن آبان با مرد مرداد در عشق یا هر نوع رابطه‌ی دیگری با هم ادغام می‌شوند، نتیجه‌ی آن جذاب و پر از هیجان است! با این حال، این دو شخصیت می‌خواهند همیشه کنترل کارها دست خودشان باشد و بر راه خود اصرار دارند که می‌تواند منجر به کشمکش‌ بر سر قدرت شود. رابطه‌ی بین برج اسد و عقرب هم الهام‌بخش است و هم اطمینان‌بخش، چرا که هر دوی آن ها از شخصیت‌های بسیار مطمئن یکدیگر آگاه هستند. این رابطه مبارزه‌ای برای کنترل و اراده خواهد بود. هر دو یکدیگر را دوست دارند، از یکدیگر نفرت دارند، یکدیگر را احترام و تحسین می‌کنند. آقای شیر به طور پنهانی از این درام لذت می‌برد و خانم عقرب از شدت احساسات تلخ و شیرین این ترن هوایی که فقط کسی با قلبی بزرگ و فراتر از زندگی می‌تواند ارائه دهد، لذت خواهد برد.

متولد مرداد اغواگر، دارای کاریزما و خودمحور است و بی‌پروا عمل می‌کند. اگرچه او در بسیاری از جهات برای زن آبان غیرقابل تسخیر است، اما خانم عقرب بر رشته‌های احساسی او مسلط خواهد شد، چرا که مرد مرداد بیش از همه به دنبال تحسین و تمجیدی است خانم عقرب قرار است آن را از او دریغ کند و البته او را نادیده بگیرد! آقای شیر احتمالاً به صورت دراماتیک پاسخ خواهد داد، یا با جنگجویی وارد می‌شود یا توجهات را به جای دیگری منحرف می‌کند (متولدین برج اسد در واقع بسیار وفادار هستند، اما می‌توانند در اغواگری قهرمان باشند). در نهایت، متولد برج اسد روی اعصاب خانم عقرب راه می‌رود، هر دو دستکش‌های بوکس‌ را به دست می‌کنند و آشوب به پا می‌شود. غوغایی شامل برخی از روابط جنسی بسیار شدید پس از آشتی. زن آبان و مرد مرداد هر دو به حس برتری نیاز دارند. مسئله این است که هیچکدام از این دو مایل به کنار گذاشتن کنترل نیستند. رویکردهای متفاوت به تربیت فرزند نیز باعث سردرگمی می‌شود و اغلب منبعی برای تضاد بر سر کنترل است!

فال ازدواج زن آبان با مرد مرداد
2

سازگاری کسب و کار عقرب و شیر

سازگاری زن آبان با مرد مرداد در محیط کار تنها زمانی به آنها سود می‌رساند که آنها برابری خود را به رسمیت شناخته و تمام انرژی خود را صرف دستیابی به هدف مشترکی کنند که به نفع هر دوی آنها باشد. در این صورت، آنها نیرویی سترگ را تشکیل می‌دهند، تیمی تیزبین که در دنیای تجارت هیچ چیز برایشان ناممکن نیست. مرد مرداد به دلیل کاریزما و عجیب بودنش قادر است پروژه‌های خلاقانه‌ای را توسعه دهد، در حالی که زن آبان قادر است استراتژی‌های مؤثری را توسعه داده و پیاده‌سازی کند. هر دو آنها کارآفرینان شناخته شده‌ای هستند و بنابراین می‌توانند به عنوان محرک‌های بسیار خوبی برای رشد شخصی یکدیگر عمل کنند.

3

سازگاری دوستی عقرب و شیر

دوستی زن آبان با مرد مرداد نیز پتانسیل موفقیت دارد. همانطور که قبلاً گفته شد، هر دو تمایلی به دوستی با هر کسی ندارند و ترجیح می‌دهند فقط با افراد شایسته‌ای که موفق و قدرتمند هم هستند، ارتباط برقرار کنند. در نتیجه، ممکن است احساسات گرم و احترام متقابل نسبت به یکدیگر توسعه یابد. آنها همیشه علایق و اهداف مشترکی را کشف می‌کنند، زیرا دیدگاه‌های جهانی آنها مشابه است. علاوه بر دوستی، آنها اغلب علایق تجاری مشترکی نیز دارند، زیرا هر دو با روحیه کارآفرینی مجهز هستند و به ندرت بیکار می‌نشینند.

4

سازگاری عشقی عقرب و شیر

خورشید بر برج اسد حکمرانی می‌کند، در حالی که مریخ و پلوتون بر برج عقرب حکمرانی می‌کنند. خورشید نمادی از خود و من است، که گرما و نور را منتشر می‌کند. در واقع، مرد مرداد هم همین نوع شور و اشتیاق را ساطع می‌کند. مریخ با جنگ، دلیری و درگیری مرتبط است، در حالی که پلوتون با گفتگوی درونی زن آبان در ارتباط است. پلوتون، که تحت حاکمیت خانه جنسیت است، بر مفهوم تجدید حیات و باززایی تأثیر می‌گذارد که موضوعی تکرار شونده در زندگی عقرب است. زمانی که با فراوانی انرژی مذکر ترکیب شوند، شیر و عقرب قادر به حل تضادهای خود و کمک به یکدیگر هستند. خورشید نمادی از زندگی است، در حالی که مریخ و پلوتون نمادی از اهداف و ناخودآگاه هستند؛ تا زمانی که وقت بگذارند تا یکدیگر را بر روی سطح عمیقی واقعاً درک کنند، رابطه عاشقانه‌شان مثبت و پر از انتظار خواهد بود.

تعریف مرسوم از “زوج قدرتمند” را در نظر بگیرید و آن را وارونه کنید، این چیزی است که زمانی به دست می‌آید که آتش خورشیدی برج اسد را با اعماق رازآلود برج عقرب ترکیب کنید. هر دوی این‌ها افرادی را نمایندگی می‌کنند که برای جلب توجه فراوان زاده شده‌اند. هر کدام از آن‌ها حس قابل تحسینی از خودمختاری، قدرت و قاطعیت دارند. جایی که این دو از هم جدا می‌شوند در نحوه بروز حیات ذاتی‌شان است، به ویژه در نوسانات‌شان. به این دلیل که هر دو اغلب احساس می‌کنند که به تنهایی انتخاب شده‌اند، هر دو تجربه احساساتی از نادیده گرفته شده را خواهند داشت. در حالی که هر فرد به شکل متفاوتی با تنهایی کنار می‌آید، شاید همین احساسات ناخوشایند از جدایی باشد که در ابتدا آن‌ها را به هم نزدیک می‌کند.

 سازگاری عشقی عقرب و شیر
5

سازگاری جنسی عقرب و شیر

سازگاری جنسی زن آبان با مرد مرداد، موجب حسادت زوج‌های دیگر است. در سراسر طالع‌بینی، این نشانه‌ها به عنوان جذاب‌ترین و فریبنده‌ترین شناخته می‌شوند. پرشور، فریبنده و حسی. آنها زندگی جنسی از بالاترین درجه را بر پایه فانتزی‌های ماهرانه هر دو شریک، هدایت می‌کنند. اسد و عقرب به سکس علاقه فراوانی دارند و می‌خواهند به اندازه ممکن حس‌ها و احساسات مختلف را تجربه کنند. با این حال، تمایل آنها برای حکمرانی می‌تواند در اتاق خوابشان نمود پیدا کند و تبدیل به موضوعی برای اختلاف بین عاشقان شود. از آنجایی که این موضوع برای آنها خیلی حساس است، آنها باید قوانین رفتار در اتاق خواب را پیشاپیش بحث کنند تا از خراب شدن لذت شریکشان جلوگیری کنند.

6

سازگاری خانوادگی عقرب و شیر

سازگاری زن آبان با مرد مرداد در ازدواج کاملاً به خود آنها بستگی دارد، آیا آنها می‌توانند دریابند که تنها از طریق اتحاد است که می‌توان یک خانواده قوی ساخت که در آن هر کسی احساس امنیت کند؟ و تنها تحت این شرایط است که آنها می‌توانند تمام مزایا را به طور کامل دریافت کنند… همسری مهربان و قوی، حمایت استوار و همیشگی و روابط پایدار که در آن هر دو طرف می‌توانند به سرعت رشد کنند. این امکان‌پذیر است اگر احساسات واقعی و عمیقی بین آنها وجود داشته باشد تا به عاشقان کمک کند تا نرم‌تر شوند، امتیازاتی بهم بدهند و فداکاری کنند.

اگر معجزه‌ای رخ ندهد و نشانه‌ها دخالت نکنند، اتحادشان فرو خواهد پاشید و تنها تیرهای شکسته‌ی توهین‌های متقابل بر زمین نبرد باقی خواهد ماند. باید بدانیم در این شرایط، آقای اسد بیشترین ضرر را خواهد کرد، دشمنش زیرک‌تر است و بی‌رحمانه در نقاط آسیب‌پذیر زخم خواهد زد. پس از آن، فرزند خورشید مدت زمانی طولانی زخم‌های خود را خواهد لیسید و مریخی به سرعت حادثه را فراموش کرده و به دنبال شریک جدیدی خواهد رفت. بنابراین، سازگاری زن آبان با مرد مرداد در زندگی خانوادگی مبهم است و به عوامل متفاوتی بستگی دارد.

پرسش های متداول

کدام سیاره بر مرداد ماه حکومت می کند؟

علامت شیر توسط خورشید اداره می شود.

کدام زودیاک از نظر رابطه طولانی با متولد مرداد بهترین جفت است؟

برج حمل (روردین)، جوزا(خرداد)، ترازو(مهر) و قوس(آذر) عموماً سازگارترین ماه ها با مرداد در نظر گرفته می شوند. برج ثور(اردیبهشت) و عقرب(آبان) به طور کلی کمترین سازگاری با مرداد را دارند.

آیا مرداد یک علامت ثابت است؟

بله، شیر یک نشانه ثابت است. آنها متحرک و سرسخت هستند.

عنصر وجودی مردادی ها را شرح دهید.

آتش عنصر مرتبط با مرداد است. عنصر آتش ماهیتی مردانه یا یانگ دارد و ماهیت اصلی آن در بیرون فعال و گویا است.

جدول راهنمای اسامی ماه های زودیاک

نشانهماه (برج)صورت فلکی (زودیاک)طالع بینی
11 -فروردین (حمل)قوچ (Aries)زن فروردین
مرد فروردین
Taurusاردیبهشت (ثور)گاو (Taurus)زن اردیبهشت
مرد اردیبهشت
12 -خرداد (جوزا)دو پیکر (Gemini)زن خرداد
مرد خرداد
02 -تیر (سرطان)خرچنگ (Cancer)زن تیر
مرد تیر
Leo Signمرداد (اسد)شیر (Leo)زن مرداد
مرد مرداد
Virgoشهریور (سنبله)دوشیزه (Virgo)زن شهریور
مرد شهریور
07 -مهر (میزان)ترازو (Libra)زن مهر
مرد مهر
03 -آبان (عقرب)گژدم (Scorpio)زن آبان
مرد آبان
05 -آذر (قوس)کمان (Sagittarius)زن آذر
مرد آذر
Sagittariusدی (جدی)بزغاله (Capricorn)زن دی
مرد دی
04 -بهمن (دلو) کوزه (Aquarius)زن بهمن
مرد بهمن
01 -اسفند (حوت)ماهی (Pisces)زن اسفند
مرد اسفند
جدول راهنمای نشانه های زودیاک به همراه نام لاتین، صورت فلکی، ماه شمسی، و برج

نقطه
Logo