فال ازدواج زن آذر با مرد مرداد

سازگاری زن آذر با مرد مرداد پرشور است. هر دو نشانه‌های آتشین هستند و رابطه‌شان پر از احساسات پرشور، هیجان و رویدادهای جالب خواهد بود. ترکیب دو آتش پتانسیل ایجاد آتش‌سوزی بزرگی را دارد که هر چیزی را در مسیر خود می‌بلعد. برج اسد یا مرداد پنجمین نشانه زودیاک است و در رابطه خود با قوس یا کمان، نقش معلم را بازی می‌کند. این برج به نشانه‌های ثابت تعلق دارد، به این معنا که ویژگی‌های جدانشدنی آن ثبات و استواری است. قوس یک نشانه متغیر است، به این معنا که در معرض تغییر است؛ این برج در خانه نهم زودیاک قرار دارد و هنگامی که با اسد داناتر همراه می‌شود، نقش شاگرد سرکش را ایفا می‌کند. خون گرم این دو به آن‌ها اطمینان از یک ارتباط قوی و پایدار را می‌دهد.

خورشید محافظ برج اسد است. به این نشانه، درخشش و گرمای نور روز بخشیده شده است. افرادی که در نزدیکی او هستند، انرژی بالا، استقامت شخصیت و وسعت روح او را احساس می‌کنند، به همین دلیل همه می‌خواهند به او دست بیابند و در میان دوستانش باشند. اسد خودخواه، خودمحور و خودآگاه است، اما به افرادی نیاز دارد که درخشش یال‌های او و رفتارهای سلطنتی‌اش را تحسین کنند تا جذابیتش را تأیید کنند. به همین دلیل، او می‌کوشد تا در تمام مراسم اجتماعی شرکت کند، دائماً در جستجوی بودن در مرکز توجه و دریافت تحسین و تأیید خارجی است. کمان‌ تحت حمایت مشتری است که دارای ویژگی های عجیب و غریب، میل به آزادی و سفر، ذهنیت فلسفی و روحیه دوستانه هستند.

1

سازگاری کلی کمان و شیر در فال هندی

زن آذر با مرد مرداد سطح سازگاری بالایی با یکدیگر دارند، زیرا دیدگاه‌های مشابهی نسبت به زندگی دارند، سطح انرژی مشابهی دارند و یکدیگر را به خوبی درک می‌کنند. آن‌ها می‌توانند دوستان صمیمی باشند در حالی که یک اتحاد عشقی موفق نیز تشکیل می‌دهند. البته، همه چیز هم بین این دو بدون مشکل نیست. تمایل هر کدام به قدرت و رهبری می‌تواند شوخی سختی با دیگری باشد. در نتیجه، آن‌ها باید به یکدیگر امتیاز دهند و امتیازاتی را از هم بگیرند. یک مزیت قابل توجه که به حفظ رابطه آن‌ها کمک می‌کند این است که هر دو به یادآوری حساس نیستند، ظرفیت محدودی برای رنجش دارند و قادر به بخشش هستند.

چون برج قوس نشانه‌ای متغیر است که به راحتی خود را با شرایط و افراد در حال تغییر وفق می‌دهد، او هیچ مشکلی در برابری با یک شیر قوی‌الجثه ندارد. وقتی فرزندان خورشید چنین نگرش مثبتی را در شریک زندگی‌شان مشاهده می‌کنند، آن‌ها نیز می‌توانند تنش خود را کاهش داده و تحمل نشان دهند. بنابراین، فال هماهنگی برای کمان و شیر، تلاش‌های مشترک آن‌ها را بازتاب داده و به آن‌ها وعده یک اتحاد طولانی و پایدار را می‌دهد. زن آذر شرافت، بخشندگی و توانایی شریک‌اش در دستیابی به اهداف تعیین شده را تحسین می‌کند. مرد مرداد به نوبه خود، به صداقت و عدالت خانم کمان جذب می‌شود، که او را به منزله یک کودک لجباز و نافرمان می‌بیند و بنابراین با مهربانی بیشتری نسبت به دیگر افراد با او رفتار می‌کند.

فال ازدواج زن آذر با مرد مرداد
2

سازگاری کسب و کار کمان و شیر

سازگاری میان زن آذر با مرد مرداد در محیط کار عالی است و نشان‌های آتش در زمینه‌های انتخابی خود به موفقیت دست می‌یابند. اسد یک سازمان‌دهنده طبیعی و خالق استراتژی‌ها و تاکتیک‌های موثری است. قوس با توانایی فکری فوق‌العاده‌اش قادر است راه‌حل‌های بسیار کارآمدی برای وظایف محول شده به خود ارائه دهد. نشان‌ها ممکن است در شراکت کسب‌وکار موجب اصطکاک شوند، ولی این تنها به نفع آن‌ها است و هر دو طرف را برمی‌انگیزاند تا رکوردهای جدیدی را تنظیم کنند.

3

سازگاری عشقی کمان و شیر

نشان فلکی کمان، آقای شیر را با تفکرات غیرمتعارف، پروازهای خلاقانه فکری و جستجو برای ایده‌آل در هر چیزی مجذوب خود می‌کند. این امر، شیر کوشا را برای دستیابی به قله های جدیدی از دستاورد و پیروزی تحریک می‌کند. زن آذر با مرد مرداد در عشق سازگاری بالایی دارند، چرا که این دو از درون به هم شبیه هستند و بنابراین به سرعت یکدیگر را درک می‌کنند. برای هر دو نشان، ارزش حیاتی اصلی آزادی است. آزادی درونی برای کمان و آزادی بیرونی برای آقای شیر. هر دو، خود را در مرکز جهان قرار می‌دهند و تمایل به خودشکوفایی دارند. این واقعیت به توسعه روابط آن‌ها کمک می‌کند، چرا که هیچکس سعی در محدود کردن یا مانع شدن از رشد دیگری ندارد.

ایجاد یک خانواده، داشتن فرزندان زیاد، و گذراندن شب‌های آرام در خانه، هیچ‌کدام از این‌ها برای آن‌ها جذاب نیست. روابط عاشقانه، احساسات روشن و پرشوری بین شرکا ایجاد می‌کند، که در رویاهای مشترک زیبا و اعمال شریفانه جای می‌گیرند. وقتی که اشتیاق‌ها جای خود را به مشکلات عادی و زمینی می‌دهند، سازگاری زن آذر با مرد مرداد در رابطه شروع به تضعیف می‌کند و اینجاست که تعارض آغاز می‌شود. کسی باید منافع شخصی خود را کنار بگذارد و مسئولیت رابطه را بر عهده بگیرد. اینکه این فرد چه کسی خواهد بود و بروز آن چگونه خواهد بود، توسط فال‌های شخصی و نقشه‌های تولد شرکا تعیین می‌شود. ممکن است که در این نقطه عشق به سادگی خاموش شود و این دو به جهات مختلف پراکنده شوند.

زن آذر و مرد مرداد هر دو تمرکز بسیار بالایی بر فعالیت‌های ذهنی خود دارند. شیر به دلیل اینکه تحت حکمرانی خورشید است، آگاهی منطقی دارد و کمان به این دلیل که همواره از زمین به دنبال هدف‌های برتر است، فلسفی است و دیدگاه‌های گسترده‌ای دارد. این موضوع به آن‌ها این امکان را می‌دهد که با وجود تفاوت در علایق و پیشینه‌ها، درباره تقریبا هر موضوعی با یکدیگر گفتگو کنند. اسد توانایی کمک به قوس را دارد وقتی که قوس گمراه می‌شود، که این اتفاق اگر برنامه‌هایشان بزرگ باشد، می‌تواند اغلب رخ دهد. قوس به اسد دید و توانایی پیش‌بینی آینده کارهای خلاقانه کنونی‌شان را می‌بخشد. زمانی که این دو باهم ترکیب می‌شوند، به شکل قابل توجهی به فرایند خلقت کمک می‌کنند.

آن‌ها می‌توانند درک شگرفی از یکدیگر به عنوان دو شخصیت بسیار آگاه با حس قوی نسبت به خود و شخصیت‌هایشان پیدا کنند. هر دو تمایل دارند که صریح باشند و زیاد صحبت کنند که این می‌تواند به رابطه‌شان کمک کند تا واقعاً خارق‌العاده شود و از طریق تمایل‌شان برای ورود به دنیای یکدیگر، صمیمیت‌شان عمیق‌تر شود. آن‌ها با شخصیت یا قدرت نظرات و عقاید یکدیگر احساس تهدید نخواهند کرد، چرا که هر دو شخصیتی قوی دارند. تنها چیزی که ممکن است کمبود داشته باشند، آگاهی از نفوذهای خارجی است. رابطه پرشورشان ممکن است باعث شود کمی بیش از حد بر یکدیگر و بر خودشان سخت بگیرند. با این حال، قوت خلاقیت‌ و رویکرد پیشگامانه‌شان به زندگی باید آن‌ها را برای مدت زمان طولانی مشغول و به یکدیگر متصل نگه دارد.

4

سازگاری جنسی کمان و شیر

به عنوان دو نشانه آتشین، یکی ثابت و دیگری متغیر، زن آذر و مرد مرداد مجذوب یکدیگر می‌شوند. هنگامی که آن‌ها قرار ملاقات می‌گذارند، رابطه جنسی‌شان ممکن است هر دوی آن‌ها را شگفت‌زده کند، چرا که احساس آزادی خواهند کرد تا در کنار یکدیگر خود واقعی‌شان باشند. بهترین راه‌کار این است که از سه گانه بین خورشیدهایشان استفاده کنند و روی عزت نفس یکدیگر کار کنند. بهترین جنبه از رابطه جنسی آن‌ها، شور و اشتیاق مشترکی است که به اشتراک می‌گذارند. برج اسد، حرارت درونی را به فعالیت جنسی می‌آورد، در حالی که برج قوس به گسترش، مکان‌ها، حالت‌ها، و افق‌ها انرژی می‌بخشد. هر دوی آن‌ها به یکدیگر شور و اشتیاق آتشینی خواهند داشت و به بدن، ذهن و شخصیت کامل یکدیگر احترام خواهند گذاشت. اگر این دو ملاقات کرده و عاشق شوند، زندگی جنسی آن‌ها می‌تواند نقطه اتصال ایده‌آل برای هر دوی آن‌ها باشد.

 سازگاری عشقی کمان و شیر
5

سازگاری خانوادگی کمان و شیر

سازگاری زن آذر با مرد مرداد در ازدواج بر پایه کنجکاوی و تمایل آنها برای تجربه‌های جدید است. این دو همسر خوشبخت حتی در سن ۵۰ سالگی هم می‌توانند مانند نوجوانان سر به هوا و بی خیال رفتار کنند. آن‌ها به کشورهای مختلف سفر کرده و در رویدادهای گوناگونی شرکت می‌کنند. هر دو تنها زمانی احساس رضایت می‌کنند که فعال باشند و تجربیات جدیدی کسب کنند. این دو می‌توانند تقریباً هر چیزی که خواهان آن هستند را به دست آورند، چون هم‌فکر هستند. دو شخصیت قوی در مسیر استقلال معمولاً درآمد خوبی دارند و به یکدیگر هدایای نفیس و گران‌بها می‌بخشند. زمانی که آن‌ها با هم جفت می‌شوند، زوجی قوی، درخشان و خوش‌بین تشکیل می‌دهند. این اتحاد تا زمانی ادامه خواهد یافت که روتین‌ها و خاکستری بودن زندگی روزمره در خانه‌شان ریشه دواند. در آن نقطه، هر دو طرف احساس خستگی خواهند کرد و احتمال زیادی وجود دارد که به دنبال روابطی دل‌انگیزتر بروند. اینکه چنین اتفاقی بیفتد یا نه کاملاً به خود آن‌ها بستگی دارد.

در چنین خانواده‌ای، فرزندان نسبتاً دیر به دنیا می‌آیند، چرا که همسران بیش از حد با خودشان و یکدیگر مشغول هستند. گرچه مرد مرداد خودمحور است، غریزه پدری او دیر یا زود بیدار می‌شود و پس از دوره‌ای از رشد، شروع به صحبت در مورد فرزند می‌کند. اما نمی‌توان گفت که خانم آذر ماه که عاشق آزادی است، با مسئله فرزند داشتن که برای او قدمی بسیار جدی است و بخشی از عزیزترین آزادی‌هایش را از او می‌گیرد چگونه برخورد خواهد کرد. موضوع فرزندان به طور کلی می‌تواند محل اختلاف و منبع تنش شود، چرا که والدین با تعهدات جدی نسبت به فرزندان مواجه می‌شوند. به طور کلی، سازگاری قوس و اسد در زندگی خانوادگی با درجه بالایی از سختی و موانع همراه است، اما به طور کلی هر دو طرف را راضی می‌کند.

6

سازگاری دوستی کمان و شیر

سازگاری زن آذر با مرد مرداد در دوستی نیز چیزی است که شایسته تحسین است. هر دو به یکدیگر وفادارند و آماده کمک در هر ساعتی از شبانه‌روز. آن‌ها نسبت به همراه خود قابل اعتماد، بخشنده و ملاحظه‌کار هستند. اغلب، دوستی آن‌ها از کودکی شروع می‌شود و تا زمانی که موهایشان سفید شود ادامه دارد. داشتن جهان‌بینی مشترک به کشف علایق و دغدغه‌های مشترک کمک می‌کند. غالباً، دوستی آن‌ها با همکاری تجاری تکمیل می‌شود. و اگر روابط دوستانه بین افرادی از جنس‌های مختلف شکل بگیرد، احتمال قوی وجود دارد که این روابط به عشق تبدیل شوند.

پرسش های متداول

کدام سیاره بر مرداد ماه حکومت می کند؟

علامت شیر توسط خورشید اداره می شود.

کدام زودیاک از نظر رابطه طولانی با متولد مرداد بهترین جفت است؟

برج حمل (روردین)، جوزا(خرداد)، ترازو(مهر) و قوس(آذر) عموماً سازگارترین ماه ها با مرداد در نظر گرفته می شوند. برج ثور(اردیبهشت) و عقرب(آبان) به طور کلی کمترین سازگاری با مرداد را دارند.

آیا مرداد یک علامت ثابت است؟

بله، شیر یک نشانه ثابت است. آنها متحرک و سرسخت هستند.

عنصر وجودی مردادی ها را شرح دهید.

آتش عنصر مرتبط با مرداد است. عنصر آتش ماهیتی مردانه یا یانگ دارد و ماهیت اصلی آن در بیرون فعال و گویا است.

جدول راهنمای اسامی ماه های زودیاک

نشانهماه (برج)صورت فلکی (زودیاک)طالع بینی
11 -فروردین (حمل)قوچ (Aries)زن فروردین
مرد فروردین
Taurusاردیبهشت (ثور)گاو (Taurus)زن اردیبهشت
مرد اردیبهشت
12 -خرداد (جوزا)دو پیکر (Gemini)زن خرداد
مرد خرداد
02 -تیر (سرطان)خرچنگ (Cancer)زن تیر
مرد تیر
Leo Signمرداد (اسد)شیر (Leo)زن مرداد
مرد مرداد
Virgoشهریور (سنبله)دوشیزه (Virgo)زن شهریور
مرد شهریور
07 -مهر (میزان)ترازو (Libra)زن مهر
مرد مهر
03 -آبان (عقرب)گژدم (Scorpio)زن آبان
مرد آبان
05 -آذر (قوس)کمان (Sagittarius)زن آذر
مرد آذر
Sagittariusدی (جدی)بزغاله (Capricorn)زن دی
مرد دی
04 -بهمن (دلو) کوزه (Aquarius)زن بهمن
مرد بهمن
01 -اسفند (حوت)ماهی (Pisces)زن اسفند
مرد اسفند
جدول راهنمای نشانه های زودیاک به همراه نام لاتین، صورت فلکی، ماه شمسی، و برج

نقطه
Logo