فال ازدواج زن بهمن با مرد مرداد

دسترسی سریع: فال ازدواج و طالع بینی متولدین هر ماه

زن متولد ماه
مرد متولد ماه
11 -
❤️
09 -

سازگاری برج اسد (مرداد) و دلو (بهمن) یک وضعیت عجیب را شکل می‌دهد زیرا بر روی دایره زودیاک آنها کاملاً در مقابل یکدیگر قرار گرفته‌اند. این بیانگر آن است که آنها یا به سمت یکدیگر کشیده می‌شوند یا از هم دوری می‌کنند. به این نوع ارتباط، “همه یا هیچ” گفته می‌شود. آنها در طبیعت، با عناصری که به آن تعلق دارند با خوشبختی زندگی می‌کنند. شیر با آتش و کوزه با هوا ارتباط دارد. این عوامل می‌توانند تأثیر خوب یا بدی بر یکدیگر داشته باشند. در حالی که اکسیژن به شعله‌ها کمک می‌کند تا داغ‌تر بسوزند، یک وزش قوی باد می‌تواند کاملاً آتش را خاموش کند. شعله‌ها هم در عوض می‌توانند هوا را گرم یا داغ و سرخ کنند.

جهان به طور کلی بر پایه میانگین طلایی استوار است. رابطه میان برج اسد و دلو نیز از این قاعده مستثنی نیست. مردادی تحت سیطره خورشید است که به او حیات، قدرت و خوش‌بینی می‌بخشد. او با عنصر وجودی آتشین، مانند پادشاه حیوانات باشکوه و نجیب عمل می‌کند. او با دقت یاران خود را انتخاب می‌کند و از تشویق آن‌ها برای هر موفقیتی لذت می‌برد. برای تجربه قدرت، جذابیت و استحکام خود، نیاز به تحسین انسان‌ها دارد. چون آقای شیر سبک زندگی پرجنب و جوشی دارد، دوستان و طرفداران زیادی را به خود جذب می‌کند. او سخاوتمند است، با اراده‌ای راسخ و اغلب به درجات بالایی در زندگی دست می‌یابد. طبیعت رابطه‌اش با بهمنی آزادی‌خواه پیش‌بینی‌ناپذیر است، از لحظه ملاقات، ممکن است هر دو به یکدیگر علاقه یا نفرت نشان دهند.

1

سازگاری کلی کوزه و شیر در فال هندی

سازگاری مرد مرداد و خانم بهمنی یک مسئله دوپهلو است. شیر نمادی خلاق و بی‌پروا است. او مهربان و خوش‌بین است و اغلب به صورت غریزی عمل می‌کند. او آزادی فکر و عمل را بسیار ارج می‌نهد، در حالی که آرامش، ثبات و تثبیت شدن را کسالت بار و خسته کننده می‌داند. او پر جنب و جوش و ناپایدار است، امروز اینجا و فردا آنجا. احساسات و عواطفش اغلب دچار نوسان می‌شوند. خانم بهمنی از هوشی استثنایی و توانایی‌ تحلیل برخوردار است. او یک مخاطب جذاب و پرورش یافته و شریک تجاری پر بازده است. شیر و کوزه می‌توانند بر پایه تکمیل متقابل خصوصیات و ویژگی‌های رفتاری که هر یک کمبود دارند، یک سازگاری موفق بنا نهند.

خانم بهمنی درباره همه چیز، به‌ویژه افراد کنجکاو است. او به همه علاقه‌مند است، اما بعد از شناخت کامل افراد، علاقه‌اش را از دست می‌دهد. به همین خاطر، او دوست صمیمی از روزهای قدیم مدرسه در محیط اطرافش ندارد. دایره اطرافیانش به طور مکرر تغییر می‌کنند. او می‌تواند برای مدت زمان طولانی در کنار کسی باقی بماند که بتواند علاقه او را برانگیخته و نیازش به اطلاعات را سیراب کند. این همراه ممکن است خود را به عنوان یک شیر عجیب و غریب نشان دهد. او تا انتها خودخواه است، هرگز متعلق به کسی نیست. در مرکز واقعیت شخصی او، شخصیت خودش قرار دارد و در نتیجه، بسیار کم پیش می آید که بتواند صمیمیت روحی را به دیگری منتقل کند و افراد را با حس کمبود رها می‌کند. فال هماهنگی برج‌های شیر و دلو پیش‌بینی می‌کند که رابطه‌ای نامعلوم اما پرجنب‌وجوش و بسیار جالب خواهد بود.

 سازگاری کاری کوزه و شیر
2

سازگاری کاری کوزه و شیر

سازگاری شیر و کوزه در کار و تجارت تا حدی ضعیف است. شراکت با همکاران استخدامی به عنوان همتایان برابر، بی ثمر خواهد بود. یک نشان آتشین که در آستانه بنا نهادن حرفه‌ای است، اغلب از سر دیگران بالا می‌رود و هیچ اشکالی نمی‌بیند که بی‌خواست از ایده‌های خلاقانه دلو استفاده‌ کند. و به طور کلی، اسد در نقش یک زیردست – که اتفاق نادری است. معمولاً نمایندگان این نشان در موقعیت‌های برجسته‌ قرار دارند و نسبت به کار روتین نفرت دارند. اگر فرزندان خورشید به‌عنوان رئیس و دلو به‌عنوان زیردست عمل کنند، در این وضعیت نیز ممکن است مشکلاتی وجود داشته باشد: اسد فردی فرمانروا و خواهان است، و نماد هوا بیش از حد روح آزادی‌خواه دارد. او بلافاصله از سمت خود استعفا می‌دهد اگر تحت فشار شدید از منبع دیگری قرار گیرد.

شیر مردادی که در آستانه‌ی بنا کردن یک شغل است، اغلب از روی سر مردم عبور می کند و در استفاده از ایده‌های خلاقانه‌ی دلو بدون درخواست، هیچ تردیدی ندارد. به طور کلی، شیر در نقش یک زیردست، مورد نادری است. نمایندگان این نشانه معمولاً دارای موقعیت‌های برجسته هستند و به کارهای روتین بی‌علاقه‌اند. اگر فرزندان خورشید (مردادی) به عنوان رئیس و دلو (بهمن) به عنوان زیردست عمل کنند ممکن است مشکلاتی وجود داشته باشد، شیر فردی فرمانروا و خواستار است، و بهمنی که عنصرش هواست، بیش از حد آزاده‌ روح است و اگر تحت فشار شدید از سمت دیگری قرار گیرد، بلافاصله از سمت خود استعفا خواهد داد.

3

سازگاری دوستی کوزه و شیر

حتی در دوستی، سازگاری شیر و کوزه یک پدیده نادر است. شیر خشمگین خواهد شد که همراهش بی‌توجه به شخصیت او دائماً در آسمان‌ها معلق است. بهمنی نیز نمی‌تواند درک کند که نماینده عنصر آتش در مباحث فلسفی درباره سرنوشت بشریت یا آرزوهای بلندپروازانه شرکت نمی‌کند، بلکه تماماً بر خود و موفقیت‌های دنیوی متمرکز است. اهداف آن‌ها ممکن است همپوشانی داشته باشد، هر دو به دنبال ماجراجویی هستند، اما آیا خانم بهمنی حاضر می‌شود نقش یکی از افراد دور و بر شیر سلطنتی را بازی کند؟ این موضوع بستگی به فال هوروسکوپ او دارد.

4

سازگاری عشقی کوزه و شیر

در آغاز رابطه، سازگاری بین خانم بهمن ماهی و مرد مردادی می‌تواند به نسبت خوب باشد. آقای شیر به چیزهای جالب جذب می‌شود و خانم بهمنی زیرک و اجتماعی، در اولین دیدار برای او جذاب خواهد بود. مردادی آتشی به طور طبیعی می‌خواهد بیشتر درباره او بداند چون برقراری ارتباط با او آسان، هم صحبتی جالب، متبحر، با هوش و کاریزماتیک است. آقای شیر نیز با شکوه و بزرگی و جریان‌هایی از نور و گرما بانوی بهمنی را جذب خود خواهد کرد. با گذشت زمان، آقای شیر قدرت بیشتری به دست می‌آورد و برای رام کردن اراده شریکش به او فشار وارد می‌کند. این روش در اکثر موارد کار می‌کند، اما نه با بهمن ماهی، که به شدت هر تلاشی برای محدود کردن آزادی‌اش را رد خواهد کرد.

راز سازگاری موفقیت‌آمیز یک مردادی و یک بهمنی در روابط، تمایل آنها به بودن در کنار هم و آمادگی برای انجام کارهای لازم به منظور دستیابی به آن است. در این شرایط، آنها باید یاد بگیرند که به یکدیگر امتیاز دهند و علایق شخصی خود را کنار بگذارند تا اتحاد رمانتیک خود را حفظ کنند. این کار در نبود احساسات متقابل واقعی دشوار است. عشق معجزه می‌کند و توانایی تبدیل حتی خودخواه‌ترین افراد به شرکای مطیع و مهربان را دارد. آقای شیر می‌تواند از توانایی خانم بهمنی در تحلیل کردن و پذیرش انتقاد به شکل مثبت بهره ببرد و به دنبال فرصتی برای بهبود خود باشد. از سوی دیگر، خانم بهمنی می تواند از سازماندهی و برنامه‌ریزی که در آقای شیر وجود دارد بهره ببرد.

5

سازگاری جنسی کوزه و شیر

سازگاری شیر و کوزه در رختخواب مبهم است، احتمالات زیادی برای شکل‌گیری ارتباط وجود دارد. بی‌ثباتی خانم بهمنی خود را در نوسانات خلقی مکرر نشان می‌دهد، که ابتدا به شکل فعالیت جنسی بیش از حد و سپس به صورت بی‌توجهی کامل به شریک زندگی ظاهر می‌شود. شیر سلطنتی به رد شدن به ویژه در مورد لذت های جسمانی که جایگاه ویژه ای در وجود او دارد، عادت ندارد. چنین رفتاری از سوی معشوق در نهایت شیر مغرور را آزرده خاطر کرده و او را به جستجو برای یافتن همدمی وادار می‌کند که همواره حاضر به ارائه نوازش و گرمای عشق خود باشد. دلو در حفظ رابطه تلاشی نخواهد کرد، که ممکن است منجر به جدایی آن‌ها شود.

از سوی دیگر، اگر آقای مردادی قادر به درک شباهت‌های میان خانم بهمن ماهی و خودش باشد و از ایجاد تضاد خودداری کند، هر دو از رابطه صمیمی بهره‌مند خواهند شد. هم عنصر آتش و هم هوا به احساسات و تصورات نو جذب می‌شوند، پس زندگی جنسی آن‌ها زیر پتو می‌تواند بسیار متنوع و جالب باشد. تخیل پربار برج دلو و تمایل به تجربه‌ چیزهای جدید، به طور شگفت انگیزی با شیر پرشور و تهاجمی سازگار است، که به واقعیت پیوستن حتی جسورانه‌ترین خیال‌پردازی‌ها را ممکن می سازد.

فال ازدواج زن بهمن با مرد مرداد
6

سازگاری خانوادگی کوزه و شیر

سازگاری خانم بهمنی و آقای مردادی در ازدواج بسیار ضعیف است؛ ارتباط آن‌ها می‌تواند ناگهان از یک حالت به حالتی دیگر تغییر کند. ممکن است در حالی که همه چیز خوب و خوش است، پیوند ازدواج در آستانه فروپاشی باشد. خانم بهمنی به نوآوری‌ در ادراک جذب می‌شود و چون ثبات در ازدواج برای او سنگین است، به دنبال تنوع بخشیدن به زندگی‌اش به هر شکل ممکن است. پیوندهای خانوادگی و همچنین اقتدار همسر، او را آزرده و به شورش درونی وامی‌دارد. آقای شیر همچنان پیوسته فعال است؛ اهداف جدیدی را تعیین می‌کند، تلاش می‌کند تا به همه قله‌های موفقیت برسد و جوایز ارزنده ای را به دست آورد. اما او در این نقطه او ، ناراضی است که همسرش دور شده و نسبت به دستاوردهای او بی‌توجه است. هر دو نفر از اطرافیان جالب و جذابی برخوردارند و به طور متقابل به یکدیگر حسادت می‌کنند. تمام این‌ها باعث می‌شود تنش و درگیری میان آن‌ها ایجاد شود.

سازگاری برج اسد و دلو در زندگی خانوادگی می‌تواند با بازبینی اولویت‌های هر دو طرف به دست آید. هر دو طرف باید درک کنند که برای بودن کنار یکدیگر، برای داشتن یک رابطه خوشبخت و موفق، باید امتیازات متقابلی به هم دهند و خود را با همسر تطبیق دهند. تنها پس از آنکه آن‌ها به همسرانی وفادار تبدیل شدند که صادقانه به دنبال منفعت تیم خود هستند، خواهند توانست هماهنگی و آرامش را به دست آورند.

سوالات متداول

کدام سیاره بر ماه مرداد حکومت می‌کند؟

برج اسد تحت سلطه خورشید است.

کدام برج زودیاک بهترین جفت برای رابطه‌ای طولانی مدت با برج اسد است؟

نشانه‌های بره (فروردین)، دوپیکر(خرداد)، ترازو (مهر) و قوس (آذر) معمولاً با نشانه‌ی شیر به عنوان نشانه‌هایی با سازگاری بالا در نظر گرفته می‌شوند. ثور(اردیبهشت) و عقرب (آبان) معمولاً به عنوان نشانه‌هایی با کمترین سازگاری با شیر شناخته می‌شوند.

آیا شیر یک نشانه ثابت است؟

بله، برج اسد نشانه‌ای ثابت است. آن‌ها جابجا نشدنی و لجباز هستند.

عنصر وجودی مرداد را شرح دهید.

عنصر آتش، با برج اسد مرتبط است. عنصر آتش مذکر یا یانگ است و طبیعت اصلی آن فعال و برون‌گرا می‌باشد.

جدول راهنمای اسامی ماه های زودیاک

نشانهماه (برج)صورت فلکی (زودیاک)طالع بینی
11 -فروردین (حمل)قوچ (Aries)زن فروردین
مرد فروردین
Taurusاردیبهشت (ثور)گاو (Taurus)زن اردیبهشت
مرد اردیبهشت
12 -خرداد (جوزا)دو پیکر (Gemini)زن خرداد
مرد خرداد
02 -تیر (سرطان)خرچنگ (Cancer)زن تیر
مرد تیر
Leo Signمرداد (اسد)شیر (Leo)زن مرداد
مرد مرداد
Virgoشهریور (سنبله)دوشیزه (Virgo)زن شهریور
مرد شهریور
07 -مهر (میزان)ترازو (Libra)زن مهر
مرد مهر
03 -آبان (عقرب)گژدم (Scorpio)زن آبان
مرد آبان
05 -آذر (قوس)کمان (Sagittarius)زن آذر
مرد آذر
Sagittariusدی (جدی)بزغاله (Capricorn)زن دی
مرد دی
04 -بهمن (دلو) کوزه (Aquarius)زن بهمن
مرد بهمن
01 -اسفند (حوت)ماهی (Pisces)زن اسفند
مرد اسفند
جدول راهنمای نشانه های زودیاک به همراه نام لاتین، صورت فلکی، ماه شمسی، و برج

نقطه
Logo