فال ازدواج زن فروردین با مرد شهریور

دسترسی سریع: فال ازدواج و طالع بینی متولدین هر ماه

زن متولد ماه
مرد متولد ماه
11 -
❤️
09 -

سازگاری ستاره‌های سنبله(شهریور) و حمل(فروردین) طبق علم فلکی ودایی نشان می‌دهد که احتمال تشکیل یک جفت ایده‌آل بین آن‌ها بسیار کم است، زیرا شکاف بزرگی میانشان وجود دارد. آن‌ها مانند شب و روز متفاوت هستند و بنابراین به ندرت به عنوان یک جفت یافت می‌شوند. متولدین شهریور عشق به روتین و نظم دارند به طوری که همه چیز بر روی قفسه‌ها مرتب شده، در افکار و اعمال‌شان ثابت و دقیق هستند و به ندرت با ریسک موافقت می‌کنند. حمل کاملاً برعکس است، او بی‌پروا و لجباز است، تفکر و عملکردش آشفته است و به همین دلیل اغلب دچار دردسر می‌شود. او ریسک پذیر و اغلب بی‌احتیاط است. این دو نفر فقط یک چیز مشترک دارند ، تمایل به رهبری و حکومت. اما متأسفانه در جفت آن‌ها، چنین اشتراکی یک امر منفی بزرگ است.

معلوم می‌شود که سازگاری شهریور ماهی و فروردین ماهی نشانه‌های مشترک مثبتی با هم ندارند و بنا کردن روابط در چند دقیقه غیر واقع‌بینانه است. چنین اتحادهایی فقط در یک مورد امکان‌پذیر است، زمانی که روابط به خاطر منفعتی برای یکی یا هر دو شریک دارد دنبال شود. برای مثال، در روابط خانوادگی، این رابطه به یک ازدواج از روی صلاح و منفعت تبدیل می‌شود، جایی که شهریوری احتمالاً سود خواهد برد. زن فروردینی به گرمی، مراقبت، عشق و حمایت شریک زندگی نیاز دارد. اما مرد شهریوری قادر به این کار نیست، چون مزاجی نسبتاً سرد دارد.

1

سازگاری کلی قوچ و دوشیزه در فال هندی

سازگاری نشانه‌های زودیاک سنبله (دوشیزه) و حمل (قوچ ) خیلی امیدوار کننده نیست. این امر دست‌کم در مورد رابطه‌شان کاملاً صادق است، جایی که هر دو باید وظایفی را در قبال یکدیگر انجام دهند. آنها کاملاً نقیض یکدیگر هستند و ممکن است تنها برای مدت کوتاهی به هم جذب شوند. تفاوت‌ در اخلاق، خصوصیات و دیدگاه‌های مسائل فردی و زندگی به طور کلی، عملاً هیچ امکانی برای این دو نفر جهت تشکیل یک زوج را نمی‌دهد. در ابتدا، آقای سنبله توسط قاطعیت و شور خانم حمل جذب می‌شود، اما بسیار زود از بی‌پروایی و بی‌قیدی او خسته شده و احتمالاً رابطه را ترک خواهد کرد.

طالع بینی سازگاری زن فروردین با مرد شهریور عاقبت خوشی برایشان نوید نمی‌دهد. مرد شهریوری دلباخته ممکن است در توهم باشد که بانوی فروردین به زودی آرام خواهد شد و از دید او به حالت عادی بازمی‌گردد. اما دیر یا زود، پس از مجادله‌ و تلاش‌های طولانی برای برقراری روابط، زوج از هم پاشیده خواهد شد. به دلیل شخصیت‌های متفاوت‌شان، علایق مشترک کمی دارند و مطمئناً حتی در طرفین متفاوت خیابان راه می‌روند. زن فروردینی به سرگرمی‌هایی که با ریسک، هیجان و احساسات رنگارنگ همراه هستند علاقه دارد، اما نماینده‌ی عنصر خاک، به دنبال آرامش و امنیت است. به عبارت ساده، یک دوستدار گلدوزی و یک کوهنورد، شانس کمی برای دیدار دارند.

فال ازدواج زن فروردین با مرد شهریور
2

سازگاری کسب و کار قوچ و دوشیزه

سازگاری زن فروردین با مرد شهریور در محیط کار بسیار مطلوب است. جایی که تعهدات شخصی وجود ندارد اما علاقه‌ی مالی هست، این دو می‌توانند تیمی قدرتمند تشکیل دهند که به نتایج خوبی دست یابد. بانوی فروردینی پر از ایده‌هاست، تخیلش بی‌حد و مرز است، تعهد و کوشش اجازه می‌دهد که طرح‌هایش را به سرعت و به درستی اجرا کند. مرد شهریوری در چنین اتحادی نقش یک سازمان‌دهنده ماهر را بازی می‌کند. او جزئیات را حساب می‌کنند، تمام ریسک‌ها و پاداش‌ها را آشکار می‌سازد، اقدامات گام‌به‌گام را به طور مؤثر برنامه‌ریزی می‌کند و دستورالعمل‌های آماده‌ای به خانم قوچ می‌دهند تا نتیجه‌ی بی‌نقصی به دست آورد.

3

سازگاری دوستی قوچ و دوشیزه

عجیب است که سازگاری بین باکره و حمل در دوستی بسیار مثبت است. زمانی که در این جفت اجباری وجود نداشته باشد و ارتباط تنها بر اساس میل متقابل شرکا است، این دو می‌توانند به خوبی با هم کنار بیایند و یکدیگر را تکمیل کنند. خانم حمل پر جنب و جوش، چیزهای مثبت زیادی به آقای سنبله ملانکولیک می‌آموزد و به او یاد می‌دهد که چگونه تفریح کند. البته بعید است که آن‌ها با هم به مهمانی‌های پر سر و صدا بروند، اما گفتگوهای صمیمانه‌ای بین آن‌ها اتفاق می‌افتد. مرد شهریوری که به صورت عقلانی فکر می‌کند می‌تواند چند نکته‌ی ارزشمند به زن فروردینی بی‌پروا بدهد و او در عوض، سنبله شهریوری را به یک عمل خارق‌العاده تشویق می‌کند.

4

سازگاری عشقی قوچ و دوشیزه

سازگاری عشقی قوچ و دوشیزه امکان‌پذیر است، اما فقط در ابتدای رابطه. خانم فروردینی پر انرژی و خلاق قادر به جذب مرد شهریوری می‌باشد. او قطعاً دوران شیرین و شورانگیز ابتدای رابطه‌شان را دوست خواهد داشت. اما زمانی که قلب او فتح شود و علاوه بر احساسات بین آنها، مسائل جدی‌تری ظاهر شوند او کم کم علاقه خود را از دست می دهد و مرد شهریور ماهی نیز از نوک سر تا به پا ناامید می‌شود. مرحله تعیین تکلیف رابطه با تلاش‌های ناموفق برای تطبیق دادن شریک زندگی‌شان آغاز می‌شود. خانم حمل با داشتن خودبزرگ‌بینی اش، بعید است که با تغییر کردن بخاطر فرد دیگری موافقت کند و آقای سنبله هم نمی‌تواند با بی‌پروایی او کنار بیاید و در نهایت، پس از یک مقابله طولانی اتحاد آنها فرو خواهد پاشید.

هیچ داستانی در جهان غم‌انگیزتر از سازگاری سنبله و حمل در رابطه نیست. زن فروردینی عاشق آزادی است اما مرد شهریوری از او می خواهد که حد و مرزها را رعایت کند ولی چیزی در دنیا خسته‌کننده‌تر از این برای قوچ وجود ندارد. در حالی که برای سنبله، وقت گذراندن در خارج از شهر بهترین تفریح است و ترجیح می‌دهد وقت خود را در آرامش و تنهایی بگذراند، قوچ آتشین می‌خواهد به طور مداوم در مرکز رویدادها و افراد باشد.

 سازگاری عشقی قوچ و دوشیزه
5

سازگاری جنسی قوچ و دوشیزه

سازگاری جنسی برج حمل با سنبله در رختخواب موضوعی پیچیده و دوپهلو است. اگر فرض کنیم که در این زوج، حمل پرشور و استوار مردی باشد و سنبله زنی آرام و متعادل، آنگاه به احتمال زیاد، آنها رابطه جنسی خواهند داشت. این الگو در بیشتر زوجین وجود دارد چرا که زنان تمایل دارند توسط شریکانی پرانرژی و پرجنب و جوش فتح شوند. این بازی میان شرکا توسط خود طبیعت طراحی شده است. در موردی که شرکا نشانه‌های زودیاک را با هم مبادله کنند، وضعیت به شکل غیرمعمولی رقم خواهد خورد، مردی محترم و زنی که به دنبال رابطه جنسی با اوست. شاید برخی از مردان از این خوششان بیاید، اما بیشترشان چنین زنی را در دسترس می‌بینند و علاقه‌شان به او بلافاصله ار بین می‌رود. از این رو، سازگاری غیرقابل پیش‌بینی بوده و بسته به هر فرد متغیر است.

آقای سنبله در رابطه جنسی به صمیمیت و پیش‌نوازی اهمیت می‌دهد و اگر در ابتدا در مواجهه با شور و اشتیاقش، به طبیعت پرخاشگرانه شریکش راضی شود، به مرور از هیجان و بیان پرشور مریخی خسته می‌شود. شاید، اگر شرکای زندگی بتوانند در مورد حد و مرز مسائل زیر پتو به توافق برسند، زندگی جنسی‌شان شروع به ارائه لذت به هر دو خواهد کرد.

6

سازگاری خانوادگی قوچ و دوشیزه

سازگاری ازدواج زن فروردین با مرد شهریور تنها در صورتی امکان‌پذیر است که طرفین موافقت کنند نگاه‌های خود به زندگی را از بنیاد مورد بازبینی قرار دهند. سنبله به عنصر خاک تعلق دارد و به همین دلیل در همه چیز، از جمله در زندگی خانوادگی، دوستدار ثبات است. برایش مهم است که همه چیز دائمی باشد. هر روز در یک زمان خاص برخاستن، صرف صبحانه برنامه‌ریزی شده، کار و استراحت طبق برنامه. خانم حمل پرجنب و جوش اصلاً در تصویر ایده‌آل او جایی ندارد. علاوه بر این، غیرقابل پیش‌بینی بودن و میل به ریسک حمل تحریک آمیز است و گاهی اوقات در شریک زندگی‌اش تحریک و گاهی ترس ایجاد می‌کند. خانم حمل به نوبه خود، زندگی با چنین شریکی که قابل پیش‌بینی و دشوار به تحریک و تفییر است را به سرعت خسته‌کننده می‌یابد. در نتیجه، سازگاری زن فروردین و مرد شهریور در زندگی خانوادگی چشم‌انداز روشنی را نوید نمی‌دهد.این دو با ورود به روابط زناشویی، با هم کنار نمی‌آیند و سریع جدا می‌شوند. استثناها، ازدواج‌هایی هستند که بر پایه محاسبه انجام می‌شوند، جایی که آقای سنبله به خاطر سود مادی بدون مشکل امور را به دست خانم قوچ می‌سپارد و از تمام کاستی‌های او چشم می‌پوشد!

سوالات متداول

چه کسی احتمالاً شریک خوشبختی برای یک شهریوری خواهد بود؟

نشانه‌هایی که بیشترین سازگاری را با سنبله دارند، نشانه‌های هم‌ عنصر زمین مثل ثور(اردیبهشت) و جدی(دی) هستند، همچنین نشانه‌های آبی مانند سرطان(تیر) و عقرب(آبان).

عنصر متولدین برج سنبله چیست؟

متولدین برج سنبله از نشانه‌های خاکی هستند.

کدام سیاره بر متولدین برج سنبله حکومت می‌کند؟

عطارد بر نشانه برج سنبله حکومت دارد.

آیا متولدین برج سنبله قابل اعتماد هستند؟

سنبله نماد بی‌نهایت اعتماد است. توجه وسواس‌گونه آن‌ها به جزئیات باعث می‌شود که آن‌ها به پای‌بندی به زمان شهرت داشته باشند. علاوه بر این، این ویژگی به آن‌ها این امکان را می‌دهد که تقریباً هر چیزی را که به آن‌ها آموزش دهید به خاطر بسپارند، که این امر آن‌ها را به مشاورانی عالی تبدیل می‌کند.

جدول راهنمای اسامی ماه های زودیاک

نشانهماه (برج)صورت فلکی (زودیاک)طالع بینی
11 -فروردین (حمل)قوچ (Aries)زن فروردین
مرد فروردین
Taurusاردیبهشت (ثور)گاو (Taurus)زن اردیبهشت
مرد اردیبهشت
12 -خرداد (جوزا)دو پیکر (Gemini)زن خرداد
مرد خرداد
02 -تیر (سرطان)خرچنگ (Cancer)زن تیر
مرد تیر
Leo Signمرداد (اسد)شیر (Leo)زن مرداد
مرد مرداد
Virgoشهریور (سنبله)دوشیزه (Virgo)زن شهریور
مرد شهریور
07 -مهر (میزان)ترازو (Libra)زن مهر
مرد مهر
03 -آبان (عقرب)گژدم (Scorpio)زن آبان
مرد آبان
05 -آذر (قوس)کمان (Sagittarius)زن آذر
مرد آذر
Sagittariusدی (جدی)بزغاله (Capricorn)زن دی
مرد دی
04 -بهمن (دلو) کوزه (Aquarius)زن بهمن
مرد بهمن
01 -اسفند (حوت)ماهی (Pisces)زن اسفند
مرد اسفند
جدول راهنمای نشانه های زودیاک به همراه نام لاتین، صورت فلکی، ماه شمسی، و برج

نقطه
Logo