فال ازدواج زن اردیبهشت با مرد شهریور

دسترسی سریع: فال ازدواج و طالع بینی متولدین هر ماه

زن متولد ماه
مرد متولد ماه
11 -
❤️
09 -

بر اساس طالع بینی ودایی، زن اردیبهشت و مرد شهریور هر دو از عنصر خاک می‌باشند. دلیل شباهت چشمگیر آن‌ها همین است. آنها باورها، ارزش‌ها و اصول زندگی مشترکی دارند. این دو در جهان اخترشناسی با هم بیشترین سازگاری را دارند و اتحاد آنها موفق‌ترین است. ثور یا گاو نشانه قدرت و پایداری است و از زندگی خوب و امن لذت می‌برد. او به مادیات علاقه‌مند است. در جهان ایده‌آل مرد شهریور، هماهنگی و ثروت حکمفرماست، در حالی که امنیت و قابل پیش‌بینی بودن هم جزو واجبات است. ثور به خاطر دقت، وضوح و واقع‌گرایی به او علاقه‌مند است.

هر دو هوش، سرزندگی و کوشایی بالایی دارند. در هر کاری که انجام می‌دهند برجسته هستند. در اساطیر کهن، باکره، الهه عشق است، در حالی که زهره، سیاره حس و شور که بر خانم گاو حکومت می‌کند. هر دو نشانه گاو و باکره، در این زمینه گرمای محبت را از شریک‌های خود می‌خواهند. زن اردیبهشت کمتر از دنیای درونی خود نشان می‌دهد، در حالی که مرد شهریور بیشتر احساساتی است. اگر موفقیت رابطه آن‌ها را از طریق عینک جنسیت بنگریم، زوجی که زن شهریوری و مرد اردیبهشتی دارند، موفق‌تر خواهند بود.

1

سازگاری کلی گاو و دوشیزه در فال هندی

سازگاری زن اردیبهشت با مرد شهریور بهترین است. شباهت درونی آنها به قدری زیاد است که بحث در مورد پیوند کارمایی و نزدیکی روحی آنها منطقی به نظر می‌رسد. هر دو از آسایش و زیبایی لذت می‌برند و کیفیت برای آنها از کمیت مهم‌تر است. این مورد را می‌توان در تمام جنبه‌های زندگی، از کار گرفته تا افراد، مشاهده کرد. آنها با هر کسی ارتباط برقرار نمی‌کنند؛ در نهایت یک دوست خوب بهتر از دو دوست بد است. چه سرنوشت خود را به کسی گره بزنید یا در خرید وسایل یا لباس‌، همه آنها توسط یک دستورالعمل واحد هدایت می‌شوند. هر دو از دریافت و ارائه مراقبت به دیگران لذت می‌برند.

زن اردیبهشت با مرد شهریور، هر دو علاقه‌مند به واقع‌گرایی هستند و سبک ارتباط مستقیم یکدیگر را تحسین می‌کنند. این ویژگی در ارتباط به آنها حس امنیت می‌دهد و انگیزه‌ای برای کشف عمیق‌تر خود به عنوان یک زوج فراهم می‌آورد. آن‌ها دوست ندارند در رابطه عجله شود و ترجیح می‌دهند به تدریج شریک خود را بشناسند تا عشق متقابلی شکل گیرد و برای مدت زمان طولانی حفظ شود. سازگاری خوب بین زن اردیبهشت با مرد شهریور به دلیل صداقت و صراحت متقابلشان است. چون آن‌ها برای زمان خود ارزش قائلند، از نمایش‌ و صحنه‌های دراماتیک در رابطه‌شان پرهیز می‌کنند. این نشان‌های زودیاک دقیقاً می‌دانند که چه چیزی از یکدیگر می‌خواهند و وقت خود را با فریبکاری تلف نمی‌کنند.

فال ازدواج زن اردیبهشت با مرد شهریور
2

سازگاری کسب و کار گاو و دوشیزه

سازگاری حرفه‌ای زن اردیبهشت با مرد شهریور با دقت و وسواسی که هر دو برخوردارند، تقویت می‌شود. کیفیت کار برای هر دو بسیار مهم است. هیچ کدام از آنها نمی‌توانند ازدواج یا کار کردن را به سادگی و بی‌دقتی بپذیرند. آنها می‌توانند بدون وقفه کار کنند، تنها گاهی برای نوشیدن یک فنجان قهوه استراحت می‌کنند و حتی از شغل‌های بسیار دشوار نیز نمی‌ترسند. به دلیل لجاجت هر دوی آنها، گاهی اوقات ممکن است با یکدیگر درگیر شوند. اما در بیشتر موارد، چنین مسائلی به سرعت از طریق مذاکرات کاری حل می‌شوند.

3

سازگاری کسب و کار گاو و دوشیزه

گفته می‌شود سازگاری دوستی زن اردیبهشت و مرد شهریور به دلیل داشتن دیدگاه‌ها، علایق و فعالیت‌های مشترک بالا است. آنها خوب با هم کنار می‌آیند و درک خوبی از یکدیگر دارند. دوستی این دو می تواند از کودکی تا پیری ادامه داشته باشد. آن‌ها با هم خیلی خوش می‌گذرانند و سوءتفاهم‌ها در رابطه‌شان نادر است. نشانه‌های خاکی می‌دانند چگونه به هم گوش کنند، مذاکره کنند، از هم حمایت کنند و در زمان نیاز شانه همدیگر باشند. اعتماد عمیق و راحتی، ویژگی‌های چنین روابط دوستانه‌ای هستند.

سازگاری عشقی گاو و دوشیزه
4

سازگاری عشقی گاو و دوشیزه

بر اساس سازگاری عشقی زن اردیبهشت با مرد شهریور، جاذبه اولیه‌ی شرکای عشقی با گذشت زمان به احساسات عمیق و جدی تبدیل می‌شود. ارتباطات عاشقانه‌شان اغلب نتیجه‌ی ملاقات‌های دوستانه و مهمانی ها است. علی‌رغم چشمانی که در اولین دیدار می‌درخشند و شور و اشتیاق شدید، هر دو می‌خواهند شخص مقابل را خوب بشناسند، تا از شایستگی و صداقت او اطمینان حاصل کنند، پیش از آنکه احساسات‌شان را بر زبان آورند. زن اردیبهشت و مرد شهریور سازگاری خوبی در عشق دارند، به لطف جدیتی که هر دو در روابط و تشکیل خانواده‌ها دارند. آن‌ها به دنبال و انتخاب شریکی هستند که بخواهند زندگی‌شان را برای مدت طولانی با او به اشتراک بگذارند. ازدواج به خاطر راحتی، هیجان، فرار، یا هر دلیل دیگری که احساسات واقعی متقابل را نادیده بگیرد، در دنیای زن اردیبهشت و مرد شهریور وجود ندارد.

سازگاری عشقی زن اردیبهشت با مرد شهریور در یک رابطه به آنها این امکان را می‌دهد که بر اساس شباهت‌هایشان به راحتی به یکدیگر نزدیک شوند. ترکیب این دو به تشکیل یک خانواده محکم و خوشحال منجر می‌شود، خانواده‌ای که احتمالاً تا زمانی پیری دوام خواهد داشت. آنها اهداف مشابهی تعیین می‌کنند و در حالی که دست در دست هم دارند، به سمت آن اهداف می‌روند. اعتماد کامل و درک متقابل این زوج به آنها اطمینان خاطر برای زندگی و فرداهایشان می‌دهد. خانم گاو به خاطر هوشش شناخته شده است، بنابراین آقای شهریوری اغلب از او کمک می‌طلبد. با این حال، او نیز بی‌مهارت نیست. شهود بسیار رشد یافته‌اش اغلب به هر دوی آنها کمک می‌کند. این دو نفر در تمام جنبه‌های زندگی با هم هارمونی کاملی دارند و وقتی موانعی پیش می‌آیند، نشانه‌های عنصر زمینی به زیرکی راه حلی پیدا می‌کنند.

5

سازگاری جنسی گاو و دوشیزه

زن اردیبهشت و مرد شهریور در رابطه خصوصی با هم بسیار سازگار هستند، همانطور که در دیگر جنبه‌های زندگی اینگونه است. از آنجایی که این دو نفر خلق و خوی مشابهی دارند، سوء تفاهم‌ در رختخواب چندان بد نیست! حسی بودن و ارتباط روحانی برای زن اردیبهشت و مرد شهریور بسیار مهم است، بنابراین آنها تلاش در ساختن عشق معنادار دارند تا کاهش دادن ارزش آن به یک عمل فیزیولوژیک ساده با هدف ارضای غرایز حیوانی. از آنجا که آنها آمیزش را یک آیین مقدس می‌دانند، زمان و توجه زیادی را به پیش‌نوازی که برای هر دو طرف لذت‌بخش است، اختصاص می‌دهند. گاو نر انرژی جنسی بیشتری نسبت به سنبله دارد و فعال‌تر است، اما سهم آن‌ها در زندگی خصوصی به دلیل رویای پرورش‌یافته الهه عشق، متعادل می‌شود. هر دو ترجیح می‌دهند که در فضایی آرام و دوست‌داشتنی به “آن کار” مشغول شوند.

6

سازگاری خانوادگی گاو و دوشیزه

سازگاری ازدواج زن اردیبهشت با مرد شهریور بر اساس طالع بینی ودایی کامل است، زیرا آنها زوجی از هماهنگی و آرامش هستند. بین آنها موقعیت‌های خشمگین یا حسادت بی‌جا وجود ندارد. این به این دلیل است که خانواده مهم‌ترین چیز برای هر دو است و عشق همراه با اخلاص، چیزی مسلم است. به خاطر احساساتی بودن، مرد شهریور بیشتر مایل است به عزیزانش رسیدگی کند و نگران آنها باشد، و به این ترتیب به رهبر خانواده تبدیل می‌شود. با وجود اینکه بانوی اردیبهشت هم نیاز به بر عهده گرفتن رهبری دارد، به طور داوطلبانه این قدرت را به مرد خانواده واگذار می‌کند. در نتیجه، او نقش کسب درآمد و مدافع را به عهده می‌گیرد.

وقتی زن اردیبهشت با مرد شهریور ازدواج می‌کند، نقش فعال‌تری به خود می‌گیرد و انرژی خود را در مسیر درست هدایت می‌کند. علایق و ارزش‌های مشترک در خانواده، محیطی امن و اعتماد متقابل را فراهم می‌آورند. به دلیل نوسانات خلقی مرد شهریوری، گاهی اوقات تنش‌هایی بین آن‌ها وجود دارد، اما ای زوج در درازمدت یاد می‌گیرند یکدیگر را بهتر بشناسند و با هر مشکلی که در رابطه پیش می‌آید، کنار بیایند. زن اردیبهشت با مرد شهریور سطح بالایی از سازگاری خانوادگی دارند، زیرا هر دو می‌خواهند زندگی مشترک و گرمایی در آن بسازند، در حالی که قدردان یکدیگرند و احترام می‌گذارند. هر دو عاشق فرزند هستند و به والدین فوق‌العاده‌ای تبدیل می‌شوند.

سوالات متداول

چه کسی احتمالاً شریک خوشبختی برای یک شهریوری خواهد بود؟

نشانه‌هایی که بیشترین سازگاری را با سنبله دارند، نشانه‌های هم‌ عنصر زمین مثل ثور(اردیبهشت) و جدی(دی) هستند، همچنین نشانه‌های آبی مانند سرطان(تیر) و عقرب(آبان).

عنصر متولدین برج سنبله چیست؟

متولدین برج سنبله از نشانه‌های خاکی هستند.

کدام سیاره بر متولدین برج سنبله حکومت می‌کند؟

عطارد بر نشانه برج سنبله حکومت دارد.

آیا متولدین برج سنبله قابل اعتماد هستند؟

سنبله نماد بی‌نهایت اعتماد است. توجه وسواس‌گونه آن‌ها به جزئیات باعث می‌شود که آن‌ها به پای‌بندی به زمان شهرت داشته باشند. علاوه بر این، این ویژگی به آن‌ها این امکان را می‌دهد که تقریباً هر چیزی را که به آن‌ها آموزش دهید به خاطر بسپارند، که این امر آن‌ها را به مشاورانی عالی تبدیل می‌کند.

جدول راهنمای اسامی ماه های زودیاک

نشانهماه (برج)صورت فلکی (زودیاک)طالع بینی
11 -فروردین (حمل)قوچ (Aries)زن فروردین
مرد فروردین
Taurusاردیبهشت (ثور)گاو (Taurus)زن اردیبهشت
مرد اردیبهشت
12 -خرداد (جوزا)دو پیکر (Gemini)زن خرداد
مرد خرداد
02 -تیر (سرطان)خرچنگ (Cancer)زن تیر
مرد تیر
Leo Signمرداد (اسد)شیر (Leo)زن مرداد
مرد مرداد
Virgoشهریور (سنبله)دوشیزه (Virgo)زن شهریور
مرد شهریور
07 -مهر (میزان)ترازو (Libra)زن مهر
مرد مهر
03 -آبان (عقرب)گژدم (Scorpio)زن آبان
مرد آبان
05 -آذر (قوس)کمان (Sagittarius)زن آذر
مرد آذر
Sagittariusدی (جدی)بزغاله (Capricorn)زن دی
مرد دی
04 -بهمن (دلو) کوزه (Aquarius)زن بهمن
مرد بهمن
01 -اسفند (حوت)ماهی (Pisces)زن اسفند
مرد اسفند
جدول راهنمای نشانه های زودیاک به همراه نام لاتین، صورت فلکی، ماه شمسی، و برج

نقطه
Logo