فال ازدواج زن خرداد با مرد شهریور

دسترسی سریع: فال ازدواج و طالع بینی متولدین هر ماه

زن متولد ماه
مرد متولد ماه
11 -
❤️
09 -

زن خرداد و مرد شهریور بر اساس طالع‌بینی ودایی، زوجی غیرمعمول محسوب می‌شوند. این دو نماینده مخالفین قطبی عناصرشان یعنی هوا و زمین هستند. آن‌ها از نظر خلق و خو، شخصیت‌ و ارزش‌های حیاتی با یکدیگر تضاد دارند. بانوی خرداد شبیه نوجوانی لوس است، او با سطح بالایی از انرژی و احساسات، به دنبال تجربیات جدید بوده و دارای اشتیاق بی‌پایان برای بدست آوردن هیجان است. او بی‌صبر و لجباز است و قادر نیست به مدت زمان طولانی آرام بنشیند. از ارتباط برقرار کردن لذت می‌برد و در نتیجه دارای دایره گسترده‌ای از دوستان است. طبیعت ماجراجویش همیشه او را در معرض خطر قرار می‌دهد. او بیش از همه برای آزادی ارزش قائل است.

متولد ماه شهریور با ثبات، آرامش و روزمرگی ارتباط دارد. او همیشه همه چیز را به طور مرتب روی قفسه‌ها چیده است، برای کمال‌گرایی تلاش می‌کند و زندگی‌اش به دقت محاسبه شده و برای آینده قابل پیش‌بینی برنامه‌ریزی شده است. او در بروز احساساتش محتاط است و گاهی سرد به نظر می‌رسد. در ارتباطاتش با جهان، رویکردی کاملاً عقلانی دارد. او فقط با افراد ضروری و مفید ارتباط برقرار می‌کند. او به آرامی ولی با استقامت به سمت اهدافش پیش می‌رود و اگر چیزی اشتباه پیش برود، بسیار ناراحت می‌شود. ترجیح می‌دهد که بر همه چیز کنترل داشته باشد، که این امر حس امنیت را برایش فراهم می‌کند.

1

سازگاری کلی دوپیکر و دوشیزه در طالع‌بینی هندی

زن خرداد با مرد شهریور سازگار هستند تنها به این دلیل که هر دو زیر نظر سیاره عطارد قرار دارند. عطارد، خدای ارتباطات در اساطیر، یک ارتباط‌گر نابغه بود که در تجارت فعالیت می‌کرده و به موفقیت‌های بزرگی دست یافت. او به هر دو فرد توانایی‌های فکری فوق‌العاده و مهارت‌های ارتباطی را اعطا می‌کند که به این دو کمک می‌کند تا زبان مشترکی برای منفعت متقابل توسعه دهند.

طالع‌بینی سازگاری زن خرداد با مرد شهریور پیش‌بینی می‌کند که آن‌ها کمتر خوشبختی را تجربه خواهند کرد، به‌خصوص در زمینه‌هایی که روابط بر پایه احساسات شکل می‌گیرد، زیرا هوش هیجانی آن‌ها در مراحل مختلفی از توسعه است. مرد شهریور بیش از حد ادعا می‌کند که در مورد آنچه می‌گوید فکر می‌کند ولی در عوض حساسیت خود را پنهان می‌کند. خردادی ها تکانشی هستند و اغلب در لحظه زندگی می‌کنند، و توسط انگیزه های درونی هدایت می‌شوند. ارتباط نزدیک بین این دو بعید است. هوا زمین را بیش از حد منفعل و خسته‌کننده خواهد یافت، و زمین نمی‌تواند با هوای بی‌قید و بی‌پروا وصلت کند.

فال ازدواج زن خرداد با مرد شهریور
2

سازگاری کاری دوپیکر و دوشیزه

سازگاری کاری زن خرداد با مرد شهریور با توانایی‌های ذهنی بسیارشان تعیین می‌شود. دو رهبر پویا با شخصیت‌های قوی می‌توانند اتحاد موفقیت‌آمیزی را شکل دهند. خانم خردادی انعطاف‌پذیر است و مجموعه‌ای از ایده‌ها و پیشنهادات غیرمعمول را ارائه می‌دهد. از سوی دیگر، مرد شهریور با موفقیت در برنامه‌ریزی مؤثر پروژه‌ها، با در نظر گرفتن تمامی سودها و هزینه‌های احتمالی، فعالیت می‌کند. بنابراین، همکاری کاری بین این دو می‌تواند نتایج بسیار خوبی تولید کند.

3

سازگاری دوستی دوپیکر و دوشیزه

سازگاری دوستی زن خرداد با مرد شهریور بعید به نظر می‌رسد. چند مکالمه جالب ممکن است بین آنها رخ دهد، اما احتمال پیشرفت بیشتر این حد کم است. صمیمیت روحانی نیاز است که افراد نقاط مشترک و ارزش‌هایی را که بین آنها تقریباً غیرموجود است به اشتراک بگذارند. حمایت از نشانه‌های آشنایی تنها به دلیل منفعت شخصی هر فرد امکان‌پذیر است. هر دو نگهبان عطارد بیش از حد تحریک‌پذیر هستند و قادر به تحمل نقص‌های یکدیگر برای مدت زمان طولانی نخواهند بود. هیچ راهی برای انجام مکالمه‌ای گرم و صمیمی وجود ندارد.

 سازگاری عشقی دوپیکر و دوشیزه
4

سازگاری عشقی دوپیکر و دوشیزه

زن خرداد و مرد شهریور سطح پایینی از سازگاری عاشقانه دارند، اما همچنان امکان‌پذیر است. زمانی که نشانه‌های هوا و خاک با یکدیگر تماس پیدا می‌کنند، جاذبه فیزیکی و علاقه متقابل را تجربه می‌کنند. هر کسی جذابیت، قدرت و هوش شریک خود را تحسین می‌کند. آن‌ها می‌توانند ساعت‌ها درباره موضوعات مختلف گفتگو کرده و داستان‌های جالبی را تعریف کنند. خانم خرداد، که ذاتاً بچه‌ است، دائماً در جستجوی کسی قوی‌تر و با تجربه‌تر از خودش است. اگر مرد شهریور آنقدر وسواسی و انتقادی نبود، شاید می‌توانست در این نقش قرار بگیرد.

کمی پس از شروع رابطه، هر یک از شرکا ناامیدی را تجربه خواهند کرد، چرا که تصور اولیه نادرست بوده. مرد شهریوری سخت‌گیر از بی‌مسئولیتی و سبک‌سری همراهش شوکه می‌شود، در حالی که خانم خرداد، او را یک فرد کسل‌کننده و غرغرو پنداشته و قادر به تحمل اخلاق‌ کنترل‌گر او برای مدت طولانی نخواهد بود. با این حال، خانم خردادی توانایی پر کردن هر فضایی و سازگاری با هر شرایطی را دارد. بنابراین، قادر خواهد بود به صورت مسالمت‌آمیز با مرد شهریور همزیستی کند. اما بعید است که مرد شهریور موافقت کند! بنابراین، زن خرداد و مرد شهریور احتمالاً در یک رابطه سازگار نخواهند بود.

5

سازگاری جنسی دوپیکر و دوشیزه

طبق طالع‌بینی ودایی، سازگاری جنسی زن خرداد با مرد شهریور نشان می‌دهد که زندگی جنسی برای هیچ‌یک از این دو اولویت نیست. اگر این دو مجبور شوند بین لذت‌های جسمانی و گفتگوی محرک، یکی را انتخاب کنند، هر دو گزینه دوم را انتخاب می‌کنند. مرد شهریور از حسی‌بودن محروم است و تنها برای لذت جسمانی، به فعالیت جنسی می‌پردازد. او بسیار خوددار است، حتی در رختخواب و به ندرت خود و افکار واقعی خود را آشکار می‌کند. مرد شهریور به گرفتن ابتکار عمل عادت ندارد و اغلب فرض می‌کند که تمام اقدامات لازم به نفع او انجام خواهد شد. با اینکه او می‌تواند پیشنهادات مختلفی برای آزمایش‌ داشته باشد، در مواجهه با مخالفت احتمالی بر خواسته‌های خود پافشاری نخواهند کرد.

اگر جای زن و مرد در این زوج عوض شود یعنی مرد خردادی و زن شهریوری باشد، رابطه‌ جنسی موفق‌تر خواهند بود ، چون مردان به رابطه جنسی اهمیت بیشتری می‌دهد. در این حالت، مرد خردادی پایداری بیشتری خواهد کرد و حتی ممکن است راهی برای نزدیک شدن به سنبله سنتی پیدا کند. با این حال، پس از چندین بار رد شدن پیاپی، او به دنبال توجه در جای دیگر خواهد بود. بنابراین، سازگاری بالا بین زن خرداد با مرد شهریور در رابطه جنسی تنها در رمانس‌های کوتاه‌مدت ممکن است؛ در غیر این صورت، شرکا خطر ناامیدی شدید را به جان خواهند خرید.

6

سازگاری خانوادگی دوپیکر و سنبله

زن خرداد و مرد شهریور تفسیرهای متنوعی از نهاد خانواده دارند. مرد شهریور که تصمیم گرفته خود را از طریق ازدواج مقید کند، این کار را جدی خواهد گرفت. او هم عروسی و هم زندگی پس از آن را برای مدت زمان طولانی و با جزئیات فراوان برنامه‌ریزی خواهد کرد. خانم خرداد تا زمانی که احساساتی نسبت به شریک خود دارد به روابط خانوادگی علاقه‌مند است در رابطه می ماند. اما اگر او سرد شود، بی‌پشیمانی ازدواج را پایان خواهد داد. سازگاری خانوادگی زن خرداد و مرد شهریور ناپایدار است. شرکا باید برای برقراری روابط و زندگی مشترک تلاش زیادی کنند. مرد شهریور نگران رفاه مادی خانواده است و مایل است راحتی فیزیکی بیشتری را برای خانواده فراهم آورد. تمام درآمدهای او صرف بهبود شرایط زندگی‌اش خواهد شد. خانم خردادی ویژگی روان‌شناختی مهم‌تری دارد. او هیچ میلی به ثروت ندارد و اگر پول فراوانی داشته باشد، آن را صرف علایق و لذت‌ها خواهد کرد.

سازگاری زن خرداد با مرد شهریور در زندگی خانوادگی به دلیل محدودیت‌های نقاط مشترک بین این دو، بعید است که مطلوب باشد . آن‌ها تصورات متفاوتی از تعطیلات خود دارند، مرد شهریور که به اندوختن علاقه دارد، ترجیح می‌دهد زمان استراحت خود را صرف بهبود کیفیت زندگی کند تا اینکه آن را برای خریدی سودآورتر پس‌انداز کند. اما خانم خردادی ولخرج است و اهل پس‌انداز نیست. علاوه بر این، آن‌ها روش‌های متفاوتی در تربیت فرزندان دارند. شهریوری ها ترجیح می‌دهند فرزندان خود را در محیطی سخت‌گیرانه و منضبط بزرگ کنند ولی والدین متولد خرداد خیلی سختگیر نیستند و اغلب به فرزندان خود آسان می‌گیرند. بین این دو به دلیل اختلاف دیدگاه‌ها و روش‌های متفاوت در مورد یک موضوع، دائماً اصطکاک و درگیری ایجاد خواهد شد. تنها یک چیز می‌تواند آن‌ها را نجات دهد، یکی از آن‌ها باید به خاطر دیگری تغییر کند، که بسیار دشوار است چرا که به معنای طراحی مجدد شخصیت فرد است!

سوالات متداول

چه کسی احتمالاً شریک خوشبختی برای یک شهریوری خواهد بود؟

نشانه‌هایی که بیشترین سازگاری را با سنبله دارند، نشانه‌های هم‌ عنصر زمین مثل ثور(اردیبهشت) و جدی(دی) هستند، همچنین نشانه‌های آبی مانند سرطان(تیر) و عقرب(آبان).

عنصر متولدین برج سنبله چیست؟

متولدین برج سنبله از نشانه‌های خاکی هستند.

کدام سیاره بر متولدین برج سنبله حکومت می‌کند؟

عطارد بر نشانه برج سنبله حکومت دارد.

آیا متولدین برج سنبله قابل اعتماد هستند؟

سنبله نماد بی‌نهایت اعتماد است. توجه وسواس‌گونه آن‌ها به جزئیات باعث می‌شود که آن‌ها به پای‌بندی به زمان شهرت داشته باشند. علاوه بر این، این ویژگی به آن‌ها این امکان را می‌دهد که تقریباً هر چیزی را که به آن‌ها آموزش دهید به خاطر بسپارند، که این امر آن‌ها را به مشاورانی عالی تبدیل می‌کند.

جدول راهنمای اسامی ماه های زودیاک

نشانهماه (برج)صورت فلکی (زودیاک)طالع بینی
11 -فروردین (حمل)قوچ (Aries)زن فروردین
مرد فروردین
Taurusاردیبهشت (ثور)گاو (Taurus)زن اردیبهشت
مرد اردیبهشت
12 -خرداد (جوزا)دو پیکر (Gemini)زن خرداد
مرد خرداد
02 -تیر (سرطان)خرچنگ (Cancer)زن تیر
مرد تیر
Leo Signمرداد (اسد)شیر (Leo)زن مرداد
مرد مرداد
Virgoشهریور (سنبله)دوشیزه (Virgo)زن شهریور
مرد شهریور
07 -مهر (میزان)ترازو (Libra)زن مهر
مرد مهر
03 -آبان (عقرب)گژدم (Scorpio)زن آبان
مرد آبان
05 -آذر (قوس)کمان (Sagittarius)زن آذر
مرد آذر
Sagittariusدی (جدی)بزغاله (Capricorn)زن دی
مرد دی
04 -بهمن (دلو) کوزه (Aquarius)زن بهمن
مرد بهمن
01 -اسفند (حوت)ماهی (Pisces)زن اسفند
مرد اسفند
جدول راهنمای نشانه های زودیاک به همراه نام لاتین، صورت فلکی، ماه شمسی، و برج

نقطه
Logo