فال ازدواج زن تیر با مرد شهریور

دسترسی سریع: فال ازدواج و طالع بینی متولدین هر ماه

زن متولد ماه
مرد متولد ماه
11 -
❤️
09 -

سازگاری زن تیر با مرد شهریور یکی از موارد خوب تلقی می‌شود. رابطه آنها به عنوان عناصر سازگار، متناسب و متعادل شناخته می‌شوند. عنصر وجودی زن تیر آب و عنصر وجودی مرد شهریوری خاک است. خاک برای بارور شدن به رطوبت نیاز دارد. از طرف دیگر، آب فقط زمانی جهت دارد که در بستر رودخانه‌ قرار داشته باشد. به همین خاطر این دو مکمل یکدیگر هستند و می‌توانند پشتیبانی عالی از هم در زندگی ارائه دهند. هر دو در تمامی جنبه‌های زندگی شریک هم هستند و این ویژگی آنها را به یکدیگر نزدیک‌تر می‌کند، که در نتیجه منجر به ایجاد اعتماد بین آنها می‌شود.

سرطان یا خرچنگ تحت حفاظت ماه قرار دارد که بر احساسات حکومت می‌کند، خلق و خوی او به اندازه فازهای ماه تغییر می‌کند. او خجالتی و بدگمان است، دائماً در تلاش است تا خود را با افراد نزدیک و مهربانی که از او محافظت می‌کنند، احاطه کند. متولد تیر شخصی بسیار ملایم، با مراعات‌ و مهربان است؛ او واقعاً به کسانی که وارد حلقه کوچک اعتماد او می‌شوند، اهمیت می‌دهد. برای رسیدن به آنجا، شریک زندگی باید با دقت تلاش کند و اعتماد بانوی تیر را بدست آورد. خانم خرچنگ به کاربردی بودن آقای دوشیزه جذب می‌شود و در او یک همراه قابل اعتماد و یک دوست متعهد می‌بیند. علاوه بر این، شهریور یک نشانه متغیر است که به مرد شهریوری اجازه می‌دهد تا خود را با تغییرات غیرمنتظره در خلق و خوی شریکش تطبیق دهد.

1

سازگاری کلی خرچنگ و دوشیزه در طالع‌بینی هندی

زن تیر و مرد شهریور هر دو با درک شهودی ظریف و بالای خود متوجه شده‌اند که طرف مقابل هم احساسی و حساس است، آن ها درک می‌کنند که دیگری برای خوشبختی به چه چیزی نیاز دارد. این واقعیت برای بانوی تیر که بدگمان است، رضایت‌بخش است، پس از دریافت احساسات و مراقبت‌های لازم از سوی مرد شهریوری، آرام می‌گیرد و شروع به اعتماد کامل به او می‌کند. سنبله و سرطان سازگاری بالایی دارند، اما رابطه آن‌ها دارای چالش‌هایی نیز می‌باشد. متولد شهریور با نشان خاکی، تحت حاکمیت عطارد است که هوش استثنایی و توانایی‌های ارتباطی را به حامی خود اعطا کرده است. از این نظر، سنبله فوق‌العاده اجتماعی است، اما به دلیل شخصیت قوی و رکش، گاهی قادر به بیان تند جملات است. این خصوصیت می‌تواند خرچنگ آسیب‌پذیر را آزار دهد، یک حمله بی‌پروا به سمت او می‌تواند باعث شود که او رنجیده خاطر شده و برای مدت زمانی طولانی به پوسته خود پناه ببرد تا در تنهایی، احساسات ناخوشایند را پشت سر بگذارد.

سازگاری زن تیر با مرد شهریور بیان می‌کند که مرد شهریوری باید به سازماندهی ظریف دنیای روانی شریکش توجه کند و بر فوران‌ خشم خود در این زمینه کنترل داشته باشد. و زن تیر به نوبه‌ی خود، باید تلاش کند تا با پذیرفتن ویژگی‌های نامطلوب مردش، خود را از غلیان های احساسی حفظ کند. اگر این دو بتوانند به توافق برسند، فال سازگاری سنبله و سرطان بیش از پیش موفق خواهد بود. ستاره‌شناسان به این زوج به عنوان برادر بزرگتر و کوچکتر اشاره می‌کنند، که در آن نشانه‌ی ماه به عنوان برادر کوچکتر عمل می‌کند و عطارد نقش برادر بزرگتر را به عهده دارد، که یاری‌رسان و حامی است. بنابراین، سنبله مایل است به سرطان کمک کند، او را راهنمایی کند و از خطاها محافظت نماید.

فال ازدواج زن تیر با مرد شهریور
2

سازگاری کاری خرچنگ و دوشیزه

سازگاری کاری زن تیر با مرد شهریور به خوبی جواب می‌دهد، به دلیل خلاقیت زن تیر و عمل‌گرایی مرد شهریور. خانم خرچنگ که با توانایی خلاقانه‌ای متولد شده می‌تواند ایده‌های غیرمعمولی را در هر مقیاسی تولید کند، و آقای سنبله که با کوشش قابل تحسین و کمال‌طلبی زیادی متولد شده، پروژه را به حالت ایده‌آل می‌رساند. با متمرکز کردن تلاش‌هایشان بر روی یک هدف مشترک، دوشیزه و خرچنگ قادر به دست‌یابی به نتایج برجسته هستند. آن‌ها ممکن است در صورت بیدار شدن منتقد درونی مرد شهریور به مشاجره بپردازند. در این حالت خانم خرچنگ به درون خود پناه برده، ارتباط را مختل می‌کند و پروژه مشترک را رها کند. به دلیل ترکیب متقابل خصوصیات مخالفشان، نشانه‌های آب و خاک خوب با هم کنار می‌آیند.

3

سازگاری عشقی خرچنگ و دوشیزه

آقای سنبله، با وجود محتاط بودن و برخی سردی‌ها، در دل رمانتیک است. در نتیجه، خانم خرچنگ مهربان و مراقب، او را مجذوب می‌کند. روابط عاشقانه آن‌ها با حساسیت متقابل و تمایل به خوشنود کردن طرف مقابل مشخص می‌شود. وقتی به عنوان دو عاشق به هم می‌رسند، با تمام وجود به دل یکدیگر می‌نشینند. حتی پس از گذشتن از مرحله ماه عسل، اصطکاک جدی‌ای میان آن‌ها پیش نمی‌آید که منجر به دعواهای شدید شود. مرد شهریور عمل‌گرا است و به دنبال ثبات می‌گردد. برای او طبیعی است که بر ناپایداری‌های عاطفی خانم خرچنگ، اعمال کنترل کرده و احساسات متضاد او را به هماهنگی برساند. بنابراین، سازگاری عشقی میان زن تیر و مرد شهریور تقریباً ایده‌آل است.

آن‌ها به یکدیگر حس امنیت و آرامش می‌بخشند. معمولاً این زوج‌ها راهی دفتر ثبت ازدواج می‌شوند و رابطه خود را به عنوان یک خانواده واقعی رسمیت می‌بخشند. چون مرد شهریور عملی و محتاط است، برنامه‌ریزی زندگی مشترک برایش آسان است و بانوی تیر هم گرما و هماهنگی می‌افزاید. هر دو نفر برای مادیات ارزش قائلند و در نتیجه هر دو توانایی کسب درآمد خوبی دارند. آن‌ها به یکدیگر هدایای گران‌قیمت و با شکوه تقدیم می‌کنند و دیدارهایشان را در مکان‌های بسیار غیرمعمول برنامه‌ریزی می‌کنند. باکره و سرطان در رابطه، به دلیل تمایل متقابلشان به مراقبت از یکدیگر با هم سازگار هستند.

4

سازگاری جنسی خرچنگ و دوشیزه

سازگاری زن تیر با مرد شهریور در رختخواب کاملاً ثابت نیست. هر دو، به‌ویژه مرد شهریور، خودداری و اسارت را در زندگی روزمره به نمایش می‌گذارند. با این حال، هنگامی که با هم ترکیب می‌شوند، رفتار متفاوتی از خود بروز می‌دهند. سرطان قادر است تمام شیاطین جنسی خود را آشکار و رها کند. تخیل بی‌پایان او منجر به دعوت‌های متعدد به آزمایش از شریکش می‌شود. دوشیزه بیش از حد صحیح و خجالتی ممکن است همیشه به همان شکل پاسخ ندهد و لذت‌های جنسی آنها گاهی اوقات به شکنجه تبدیل می‌شود. وقتی یک زوج از هم در رختخواب خسته می‌شوند، ممکن است فرار کنند، زیرا زندگی خصوصی تأثیر دائمی بر زندگی مشترک می‌گذارد.

 سازگاری عشقی خرچنگ و دوشیزه
5

سازگاری خانوادگی خرچنگ و دوشیزه

سازگاری زن تیر با مرد شهریور در ازدواج، تقریبا به عنوان ایده‌آل شناخته شده است. این دو ، شرکای ایده‌آلی برای زندگی خانوادگی هستند و شانس خوبی برای رسیدن به دوران پیری در کنار یکدیگر دارند. آن‌ها از مراقبت کردن از یکدیگر لذت می‌برند و با تولد فرزندان، رابطه‌شان حتی قوی‌تر می‌شود، چرا که دیدگاه‌های آن‌ها در مورد تربیت فرزند کاملاً سازگار است. هر دو در این اتحاد، یک همراه و یار وفادار به دست می‌آورند که با او، تحمل آتش و آب هم ترسناک نیست. خانم خرچنگ در نهایت به آرامش می‌رسد و توانایی کنترل انفجارهای احساسی‌اش را پیدا می‌کند.او به دوش آبی نرم و گرمی تبدیل می‌شود که همه را با انرژی مثبت خود تحت تاثیر قرار می‌دهد.

آقای سنبله به دلیل طبیعت محکم‌تر و اعتماد به نفس بیشترش در این رابطه غالب است. او به تصویر خانواده ایده‌آل دلبسته است و هر چیزی که به خوبی پیش نرود، بسیار او را ناراحت می‌کند. با این حال، وقتی که چنین شخص حساسی کنارش است، همیشه آماده حمایت از شریک زندگی‌اش، قادر است با ناامیدی‌هایش راحت‌تر کنار بیاید. سازگاری سنبله و سرطان در زندگی خانوادگی با گذشت زمان پایدارتر می‌شود. شرکا به تدریج بیشتر به هم نزدیک می‌شوند و سوءتفاهم‌های موجود را حل می‌کنند.

سوالات متداول

– چه کسی احتمالاً شریک خوشبختی برای یک شهریوری خواهد بود؟

نشانه‌هایی که بیشترین سازگاری را با سنبله دارند، نشانه‌های هم‌ عنصر زمین مثل ثور(اردیبهشت) و جدی(دی) هستند، همچنین نشانه‌های آبی مانند سرطان(تیر) و عقرب(آبان).

– عنصر متولدین برج سنبله چیست؟

متولدین برج سنبله از نشانه‌های خاکی هستند.

– کدام سیاره بر متولدین برج سنبله حکومت می‌کند؟

عطارد بر نشانه برج سنبله حکومت دارد.

– آیا متولدین برج سنبله قابل اعتماد هستند؟

سنبله نماد بی‌نهایت اعتماد است. توجه وسواس‌گونه آن‌ها به جزئیات باعث می‌شود که آن‌ها به پای‌بندی به زمان شهرت داشته باشند. علاوه بر این، این ویژگی به آن‌ها این امکان را می‌دهد که تقریباً هر چیزی را که به آن‌ها آموزش دهید به خاطر بسپارند، که این امر آن‌ها را به مشاورانی عالی تبدیل می‌کند.

جدول راهنمای اسامی ماه های زودیاک

نشانهماه (برج)صورت فلکی (زودیاک)طالع بینی
11 -فروردین (حمل)قوچ (Aries)زن فروردین
مرد فروردین
Taurusاردیبهشت (ثور)گاو (Taurus)زن اردیبهشت
مرد اردیبهشت
12 -خرداد (جوزا)دو پیکر (Gemini)زن خرداد
مرد خرداد
02 -تیر (سرطان)خرچنگ (Cancer)زن تیر
مرد تیر
Leo Signمرداد (اسد)شیر (Leo)زن مرداد
مرد مرداد
Virgoشهریور (سنبله)دوشیزه (Virgo)زن شهریور
مرد شهریور
07 -مهر (میزان)ترازو (Libra)زن مهر
مرد مهر
03 -آبان (عقرب)گژدم (Scorpio)زن آبان
مرد آبان
05 -آذر (قوس)کمان (Sagittarius)زن آذر
مرد آذر
Sagittariusدی (جدی)بزغاله (Capricorn)زن دی
مرد دی
04 -بهمن (دلو) کوزه (Aquarius)زن بهمن
مرد بهمن
01 -اسفند (حوت)ماهی (Pisces)زن اسفند
مرد اسفند
جدول راهنمای نشانه های زودیاک به همراه نام لاتین، صورت فلکی، ماه شمسی، و برج

نقطه
Logo