فال ازدواج زن مرداد با مرد شهریور

دسترسی سریع: فال ازدواج و طالع بینی متولدین هر ماه

زن متولد ماه
مرد متولد ماه
11 -
❤️
09 -

سازگاری زن مرداد و مرد شهریور در طالع بینی به عنوان یک تلاش تردید برانگیز در نظر گرفته می‌شود، زیرا آنها دو نوع کاملاً متضاد از افراد را نشان می‌دهند. علاوه بر این، آنها عناصری هستند که کاملاً در مقابل یکدیگر قرار دارند، آتش و خاک. برج شیر تحت حکمرانی خورشید است که نور و حرکت را به متولد مرداد می‌بخشد. نشانه آتش به دلیل گرما و کاریزمای خود تعداد زیادی از مردم را جذب می‌کند. نیاز اصلی شیر این است که مرکز توجه باشد، مهم و معنادار بوده و تحسین و تقدیر دریافت کند. به عنوان یک پادشاه واقعی، او می‌خواهد حکمرانی و رهبری کند. او بخشنده و مهربان است، به ویژه به نسبت به ضعیف‌ترها، اما رقابت را بدون رحم سرکوب می‌کند.

متولد مرداد فردی بسیار پرتحرک است که همواره درگیر چندین کار به طور همزمان است. بلافاصله پس از اتمام کار اول، به سراغ دومی می‌رود. این رقابت برای موفقیت، به آشفتگی خلاقانه‌ای که او را احاطه کرده و به فراوانی خطاهایی که خانم شیر قادر به شناسایی آن‌ها نیست، دامن می‌زند. عطارد در برج سنبله است. این سیاره توانایی‌ سازماندهی استثنایی به او می‌بخشد که به او امکان می‌دهد زندگی‌اش را طبق قوانین منطقی ساختاربندی کند. چون او به نظم، آرامش و ابعاد اهمیت می‌دهد، فعالیت‌هایش را برای مدت طولانی از پیش به دقت برنامه‌ریزی می‌کند تا از سوء تفاهم‌های ناخوشایند اجتناب ورزد. او در هر کاری که انجام می‌دهد بسیار دقیق است، گاهی اوقات تا حد بسیار خسته کننده! با این حال، دقیقاً همین ویژگی‌ها هستند که به او حس امنیت و اعتماد به نفس می‌دهند. برای فردی این‌چنین محتاط و مسئولیت‌پذیر، ملاقات با متولد مرداد، مانند طوفانی واقعی و رعد و برق آسمانی به نظر می‌رسد !

1

سازگاری کلی شیر و دوشیزه در طالع‌بینی هندی

رسیدن به سازگاری مفید بین زن مرداد و مرد شهریور ممکن است، اما زمانبر خواهد بود. در ابتدا، هر یک ایرادات یکدیگر را می‌بینند. به نظر مرد شهریور، نشانه آتشین بیش از حد خودپسند و مغرور به نظر می‌رسد و خودخواهی مداوم او برایش آزار دهنده است و میل به قطع ارتباط در او ایجاد می‌کند. علاوه بر این، خانم شیر، مرد شهریور را سطحی، کسل‌کننده و حتی غیر قابل تحمل می‌بیند. اگر آنها بتوانند برای مدت زمان طولانی با هم بمانند، به تدریج قادر خواهند بود تا به خوبی ها و مزایای یکدیگر توجه کنند و حتی چیزهایی از هم یاد بگیرند. احتیاط و خویشتن‌داری مرد شهریور، به خانم شیر آسیبی نخواهد زد. یک شهریوری می‌تواند از شریک‌اش توانایی بروز واکنش‌های طبیعی و لذت بردن واقعی از زندگی را یاد بگیرد.

بنابراین، طالع بینی سازگاری زن مرداد با مرد شهریور می‌تواند بسیار موفقیت‌آمیز باشد، اگر آن‌ها توانایی دیدن ویژگی‌های مثبت در دوست خود را داشته باشند. نشان شیر ثابت است. این نشان می‌دهد که وی قادر به تعیین و دستیابی به اهداف است. علاوه بر این، خواسته‌های او اغلب آنی و متغیر بوده و تصمیم‌گیری‌هایش بر اساس احساسات است. از طرفی دیگر، سنبله شهریوری برای هر قدم دقیقاً فکر کرده و هر ایده‌ای را با دقت بررسی می‌کند. سنبله یک نشان تغییر پذیر است، به این معنا که به راحتی با انواع شرایط و شرکا و … سازگار می‌شود. اگر سنبله عاقل فرصتی برای سود بردن از شراکت را ببیند، می‌تواند موقتاً در حالی که به دنبال اهداف خود است، عیوب متحد را نادیده بگیرد.

Virgo and Leo -
2

سازگاری کاری شیر و دوشیزه

سازگاری ایده‌آل زن مرداد با مرد شهریور در محیط کار می‌تواند در گروهی از روابط رئیس و زیردست مشاهده شود، جایی که اولی مدیریت می‌کند و دومی اطاعت. نشانه آتشی یک رهبر طبیعی است؛ او توسط خواست بر تسلط و فرمانروایی به حرکت درمی‌آید. بنابراین، شیر در نقش رئیس بیشترین بازدهی را دارد. از طرف دیگر، سنبله یک اجراکننده ماهر است. هر ماموریتی به سرعت و با کیفیت انجام خواهد شد؛ در واقع، بیشتر از آنچه مورد نیاز است انجام خواهد گرفت. هر سرپرستی با خوشحالی چنین کارمند مسئولیت‌پذیری را در تیم خود خواهد پذیرفت.

3

سازگاری دوستی شیر و دوشیزه

سازگاری زن مرداد با مرد شهریور در دوستی موفقیت‌آمیز نیست. تفاوت دیدگاه‌های کلی آن‌ها باعث می‌شود که توسعه علایق و سرگرمی‌های مشترک برایشان دشوار باشد. بانوی مرداد به استراحت فعال به حد افراط علاقه‌مند است. او به جمع‌های پر سر و صدا و مهمانی‌های اشرافی کشیده می‌شود، جایی که می‌تواند جلوه‌گری کند و تأیید دیگران را به دست آورد. اما مرد شهریوری از بودن در کانون توجه لذت نمی‌برد و ترجیح می‌دهد استراحتی آرام‌ و مفید داشته باشد. علاوه بر این، او بسیار نقاد است و در بیان نظرش به دوستش تردید نخواهد کرد. چنین خودنمایی آشکاری توسط خانم شیر تحمل نخواهد شد!

4

سازگاری عشقی شیر و دوشیزه

سازگاری زن مرداد با مرد شهریور در عشق متوسط به نظر می‌رسد. این زوج‌ به خاطر تفاوت در ریتم‌ها و زیستگاه‌های زندگی‌شان، به ندرت سازگار و ماندگار می‌شوند . ستارگان باید تلاش زیادی بکنند تا این اتفاق بیفتد. ممکن است این مواجهه به طور اتفاقی رخ دهد، مثلا در یک فروشگاه یا در خیابان، اما نه در جاهایی که این دو به طور دائم حضور دارند. در ابتدا، علاقهٔ متقابل آن‌ها ملموس است. خانم مردادی درخشان، با ساطع کردن انرژی قدرتمند، دیگران را به سوی خود جذب می‌کند. مرد تیزبین شهریور بلافاصله چنین درخشانی را متوجه شده و مزایای احتمالی آشنایی با او را محاسبه می‌کند. او با وقار، آرامش و رمانتیک بودن خود، شیر را مجذوب می‌کند.

با این حال، همانطور که اغلب اتفاق می‌افتد، دوره ماه عسل به سرعت می‌گذرد و دوره فرسایش شروع می‌شود! در این مورد، سازگاری دوشیزه و شیر بر اساس فال‌های شخصی و نقشه‌های تولد تعیین خواهد شد. ممکن است شیر در صورت داشتن احساسات مهربانانه نسبت به شریکش، در انتقاد و میل به پرستیده شدن خود سهل‌گیر باشد. و دوشیزه به نوبه خود، در ازای مزایای شراکت با او، از خودخواهی نشانه آتش چشم می‌پوشد.

 سازگاری عشقی شیر و دوشیزه
5

سازگاری جنسی شیر و دوشیزه

سازگاری زن مرداد با مرد شهریور در رختخواب تقریبا تضمین می‌کند که روابط آن‌ها شکست خواهد خورد. دلیل این است که این دو از زوایای مختلفی به مسئله جنسی نگاه می‌کنند. خانم شیر پرشور، با توجه به انرژی بی‌حد و حصرش آماده است که ۲۴ ساعته با آن سروکار داشته باشد. لذت‌های جسمانی راه دیگری برای او هستند تا جذابیت خود را نشان دهد، تحسین دریافت کند و برایش کف‌ بزنند. او به مقدمات یا دوره‌های آشنایی طولانی نیاز ندارد. برای بانوی آتش، جنسیت با صمیمیت معنوی مرتبط نیست؛ این یک غریزه اولیه است که باید ارضا شود.

مرد شهریور منحصر به فرد است و این حتی به این دلیل نیست که او آرزو دارد در جای دیگری رابطه جنسی داشته باشد. در واقع، این موضوع به طور کلی برایش بی‌اهمیت است! البته او در رابطه جنسی مشارکت خواهد کرد و با لذت هم این کار را می‌کند، اما آنچه پشت درهای بسته اتاق خواب‌ رخ می‌دهد برای او مهم‌تر از آن است که چه اتفاقی برای او می‌افتد. سردی‌اش از تجربه حسی و به دست آوردن رضایت اخلاقی جلوگیری می‌کند. برای سنبله، روابط صمیمی یک عمل فیزیکی ساده است. خانم شیر باید بسیار تلاش کند تا جنسیت خفته آقای سنبله را دوباره بیدار کند. در غیر اینصوت، خانم شیر به سرعت به او بی‌علاقه شده و از کنارش رد می‌شود.

6

سازگاری خانوادگی شیر و دوشیزه

باز هم، درجه سازگاری بین زن مرداد با مرد شهریور در ازدواج به خودشان بستگی دارد. در واقع، آن‌ها باید تلاش متمرکزی برای حفظ یک رابطه مثبت به مدت طولانی انجام دهند. مخصوصا خانم شیر که فضا و آزادی را دوست دارد. از طرف دیگر، مرد شهریور عادت کرده که بر همه چیز، از جمله روابط نزدیک، اعمال کنترل کند. این برای او دشوار خواهد بود؛ به دلیل مزاج‌های متفاوتشان، شرکای زندگی اغلب اوقات را به صورت جداگانه خواهند گذراند. بانوی مرداد نمی‌تواند بدون جامعه باشد و به همین دلیل مکرراً به مجالس اجتماعی و رویدادهای دیگر می‌رود. مرد شهریور باید تصمیم بگیرد که آیا می‌تواند به سرعت زندگی او عادت کند و همه جا با او همراه شود، یا اجازه دهد خانم شیر اوقات فراغت خود را هر طور که دلش می‌خواهد بگذراند یا خیر. آقای سنبله شب‌های آرام و صمیمی در خانه را ترجیح می‌دهد.

اکثر اوقات، همسران نه به دلیل نزدیکی فیزیکی، بلکه به خاطر ارزش‌ها و اولویت‌های مشترکشان به هم پیوند می‌خورند. ازدواج این دو هم قطعاً بر پایه اهداف مشترک، محاسبات و منافع متقابل استوار خواهد بود. و اگر آن‌ها کسب‌وکار مشترکی داشته باشند، فعالیت‌های مشترک بیشتر آن‌ها را به هم نزدیک می‌کند. بنابراین، سازگاری سنبله و شیر در زندگی خانوادگی به معنای وجود احساسات عمیق و متقابل نیست. علاوه بر این، روابطی که تنها بر پایه عشق بنا نهاده شده‌اند، تضادها و تعارض‌های بسیاری را به وجود خواهند آورد.

سوالات متداول

– چه کسی احتمالاً شریک خوشبختی برای یک شهریوری خواهد بود؟

نشانه‌هایی که بیشترین سازگاری را با سنبله دارند، نشانه‌های هم‌ عنصر زمین مثل ثور(اردیبهشت) و جدی(دی) هستند، همچنین نشانه‌های آبی مانند سرطان(تیر) و عقرب(آبان).

– عنصر متولدین برج سنبله چیست؟

متولدین برج سنبله از نشانه‌های خاکی هستند.

– کدام سیاره بر متولدین برج سنبله حکومت می‌کند؟

عطارد بر نشانه برج سنبله حکومت دارد.

– آیا متولدین برج سنبله قابل اعتماد هستند؟

سنبله نماد بی‌نهایت اعتماد است. توجه وسواس‌گونه آن‌ها به جزئیات باعث می‌شود که آن‌ها به پای‌بندی به زمان شهرت داشته باشند. علاوه بر این، این ویژگی به آن‌ها این امکان را می‌دهد که تقریباً هر چیزی را که به آن‌ها آموزش دهید به خاطر بسپارند، که این امر آن‌ها را به مشاورانی عالی تبدیل می‌کند.

جدول راهنمای اسامی ماه های زودیاک

نشانهماه (برج)صورت فلکی (زودیاک)طالع بینی
11 -فروردین (حمل)قوچ (Aries)زن فروردین
مرد فروردین
Taurusاردیبهشت (ثور)گاو (Taurus)زن اردیبهشت
مرد اردیبهشت
12 -خرداد (جوزا)دو پیکر (Gemini)زن خرداد
مرد خرداد
02 -تیر (سرطان)خرچنگ (Cancer)زن تیر
مرد تیر
Leo Signمرداد (اسد)شیر (Leo)زن مرداد
مرد مرداد
Virgoشهریور (سنبله)دوشیزه (Virgo)زن شهریور
مرد شهریور
07 -مهر (میزان)ترازو (Libra)زن مهر
مرد مهر
03 -آبان (عقرب)گژدم (Scorpio)زن آبان
مرد آبان
05 -آذر (قوس)کمان (Sagittarius)زن آذر
مرد آذر
Sagittariusدی (جدی)بزغاله (Capricorn)زن دی
مرد دی
04 -بهمن (دلو) کوزه (Aquarius)زن بهمن
مرد بهمن
01 -اسفند (حوت)ماهی (Pisces)زن اسفند
مرد اسفند
جدول راهنمای نشانه های زودیاک به همراه نام لاتین، صورت فلکی، ماه شمسی، و برج

نقطه
Logo