فال ازدواج زن بهمن با مرد شهریور

دسترسی سریع: فال ازدواج و طالع بینی متولدین هر ماه

زن متولد ماه
مرد متولد ماه
11 -
❤️
09 -

سازگاری سنبله (شهریور) و دلو (بهمن) نمایانگر عناصری است که به سختی با هم جور می‌شوند، خاک و هوا. اولی استوار بر پاهای خود ایستاده و به دنبال پایداری و استحکام است. سنبله یک متفکر منطقی است که هر قدم را محاسبه می‌کند. خوددار است، به جای احساسات و هیجانات بر استدلال تکیه دارد. مرد شهریوری با دقت آینده‌اش را ترتیب می‌دهد، این شیوه زندگی از او در برابر رویدادهای ناگهانی که ممکن است پیامدهای مضری داشته باشند، محافظت می‌کند. او ترجیح می‌دهد نه تنها بر اعمال خود بلکه بر اعمال دیگران نیز مسلط باشد. عطارد، خدای دانا و زیرک تجارت، از سنبله مراقبت می‌کند. مرد شهریوری در روابط تلاش می‌کند تا سود ببرد.

خانم بهمن به طور مستقیم تحت حکمرانی دو سیاره است: اورانوس غیرعادی و شیطان‌زده و زحل منضبط، به طوری که فرزند آنها(خانم بهمنی) قادر به تفکر خلاقانه بوده و توجه او به آینده معطوف است. نقشه‌های او همیشه جالب و گاهی حتی عجیب و غریب، روی مرزی با تخیلات است. او طبیعتی پرشور دارد، اغلب با دیدن چیز جالب و جدیدی روشن می‌شود، اما همچنین به سرعت خنک می‌شود و به دنبال سرگرمی جدید می‌گردد. آرامش و خونسردی مرد شهریوری با بانوی بهمن خلاق همخوانی ندارد، زیرا او در زندگی‌ای که برنامه‌ریزی شده باشد، خسته می‌شود. گاهی اوقات رفتارهای بسیار غیرمنطقی دارد و سپس نتایج آن را به صورت دردسرهایی برداشت می‌کند. تعلق داشتن به نشانه‌های ثابت زودیاک تأثیر مثبتی بر اعتماد به نفس او در دستیابی به اهدافش دارد.

1

سازگاری کلی کوزه و سنبله در فال هندی

با وجود تفاوت‌های بسیار، سازگاری میان خانم بهمن ماهی و آقای شهریوری می‌تواند بسیار مثمر ثمر باشد به دلیل تکمیل ویژگی‌هایی که هر یک از زوجین فاقد آن است. خاک می‌تواند قوت خود را به هوا ببخشد، سنبله به همدم خود خانم دلو اعتماد به نفسی را که اغلب در موقعیت‌های دشوار تصمیم‌گیری کمبود دارد بدهد و تمام مزایای زندگی ثابت و برنامه‌ریزی شده را به او نشان دهد. خانم دلو هم به نوبه خود، به سنبله کمک خواهد کرد تا از زمین بلند شود و آن را چنین حریصانه در دست نگیرد و لااقل گاهی به خود در پرواز آزادانه میان ستارگان و ابرها استراحت دهد.

سازگاری فال برج سنبله با دلو می‌تواند به خاطر واقعیت دیگری موفقیت‌آمیز باشد: این نشانه از عنصر خاک، دگرگون‌پذیر است، یعنی به راحتی با تغییرات وفق پیدا می‌کند و می‌تواند خود را با خصوصیات جفتش تطبیق دهد. وقتی سنبله ویژگی هایی را که همه جا به دنبال آنها می‌گشت پیدا می کند، می‌تواند نسبت به بسیاری از چیزهایی که باب میلش نیستند چشم‌پوشی کند. منفعت در اینجا تنها موضوعی مادی نیست، هرچند که یکی از اصلی‌ترین علایق او است. ممکن است موقعیتی پیش آید که مرد شهریوری عاشق شود و با نزدیک شدن به فرد دوست‌داشتنی و مورد علاقه خود، آماده تحمل جنبه‌های منفی او نیز بشود. از سوی بهمنی آرمان‌گرا، احتمال اینکه این از خود گذشتگی را انجام دارد بسیار اندک است.

فال ازدواج زن بهمن با مرد شهریور
2

سازگاری کاری کوزه و سنبله

سازگاری شهریوری و بهمنی در محیط کار تقریباً ایده‌آل وعده داده می‌شود، به شرطی که از پیش نقش‌های خود را برنامه‌ریزی کرده و حوزه‌های مسئولیت را توزیع کنند. عنصر سبک و خلاق هوا می‌تواند پروژه‌های خلاقانه و جالبی را پدید آورد و عنصر زمین آن‌ها را به مرحله‌ی یک طرح کسب و کار تمام شده با کمک اندیشه‌ی عقلانی پیش می‌برد. بانوی بهمنی اغلب به عنوان شریکی از آسمان به زمین فرود می‌آید و به یار زمینی خود کمک می‌کند تا از مرزهای سخت آگاهی‌اش فراتر برود. سنبله آرامش و انسجام را به تیمش می‌آورد و کوزه روحیه‌ی ماجراجویی و هیجان را همراه دارد.

3

سازگاری دوستی کوزه و سنبله

سازگاری سنبله با دلو در دوستی بسیار مفید است و باز هم به دلیل تکمیل کردن یکدیگر. عناصر زمینی معمولاً به دلیل زندگی یکنواخت خود دچار یأس یا حتی افسردگی می‌شود، بنابراین برای آنها فردی که کمک کند تا با خوش‌بینی از شرایط منفی‌شان بگذرند، بسیار مناسب است. دلو اغلب به شریک خود شرایطی را نشان می‌دهد که گاهی اوقات وحشتناک یا ناامیدکننده به نظر می‌رسند، اما به طور کاملاً متفاوت و با رنگی متفاوت. از سوی دیگر دلو گاهی به دوستی نیاز دارد که بتواند او را به واقعیت برگرداند.

4

سازگاری عشقی برج سنبله و دلو

در عشق، سازگاری نشان‌های سنبله و دلو توسط چگونگی قدرت احساسات آن‌ها تعیین می‌شود. هورمون‌ها معمولاً در ابتدای دوران آشنایی توسط هر فردی ترشح می‌شوند و این دو نیز استثنا نیستند. سرمستی عشق در مورد آن‌ها زیاد دوام نمی‌آورد، زیرا آن‌ها ارزش بیشتری به هوش و ذکاوت یار خود می دهند تا به ظاهر بیرونی یا نقش اجتماعی او. این دو فرد خیلی هیجانی نیستند و رابطه‌شان با اشتیاق‌ خیلی شدید مشخص نمی‌شود. مشکلات بین آن‌ها زمانی پیش می‌آید که دوستی شان قابل اعتمادتر شده و شروع به نشان دادن شخصیت‌های واقعی خود می‌کنند.

خانم بهمنی با نقشی پرانرژی در جامعه و ایده‌های بلندپروازانه شناخته شده است، سنبله واقع‌بین به طور منظم از او انتقاد خواهد کرد و در نتیجه باعث تحریک عصبانیت او می‌شود. دلو، فرزند سیاره اورانوس نمی تواند بدبینی‌ مرد شهریوری در برخی موقعیت‌ها را درک کند، در دنیای او همه چیز خوب و درخشان است. حتی هدایایی که به یکدیگر می‌دهند نیز بسیار متفاوت است. آقای سنبله چیزی کاربردی ارائه می‌دهد و خانم دلو کادویی می دهد که خاطره‌ای فراموش‌نشدنی به جا گذارد. بنابراین، سازگاری بین سنبله با دلو در یک رابطه، چیزی است که آنها باید با تلاش متقابل به دست آورند

 سازگاری عشقی برج سنبله و دلو
5

سازگاری جنسی سنبله و دلو

سازگاری مرد شهریوری و خانم بهمنی در رابطه جنسی به زمان و تلاش زیادی نیاز دارد. لذت فیزیکی برای آنها اولویت نیست زیرا هر دو تحت تأثیر حوزه فکری هستند. از یک طرف، آنها در روابط نزدیک، شبیه هستند به طوری که عمل جنسی کمتر از مقدمات آن جذاب است، کارهایی مانند صمیمی کردن فضا با صحبت های عاشقانه، داشتن جو رمانتیک و مقدمات طولانی و لطیف. از طرف دیگر، خانم بهمن از تخیل پررنگی برخوردار است و تلاش می‌کند با ارائه چالش‌های متنوع به شریک خود، بازی‌های جنسی را گسترش دهد. با این حال، سنبله به خاطر طبیعت خود، بیش از حد بسته است؛ جنسیت ذاتی او با هفت قفل مهر و موم شده و برای بر هم زدن آن تلاش زیادی از طرف شریک لازم است. اگر بانوی بهمن واقعاً احساسات واقعی نسبت به او دارد و حاضر به صبر کردن برای آزاد شدن و آشکار شدن یارش باشد، ممکن است شانسی برای ساخت روابط صمیمی خود به گونه‌ای که هر دو بتوانند لذت واقعی را تجربه کنند، داشته باشد.

6

سازگاری خانوادگی سنبله و دلو

سازگاری زن بهمن با مرد شهریور در زندگی خانوادگی نیاز به تلاش دارد. جنبه مادی می‌تواند باعث اصطکاک بین آن‌ها شود، گاهی خانم بهمنی به دلیل حس هیجان، می‌تواند به میزان زیادی ولخرجی کند، در حالی که نماینده سیاره عطارد تمایل به انباشتن مال و پس‌انداز دارد. دلو که تحت فشارهای خانوادگی است، تمایل دارد اغلب وقت خود را فراتر از حدودش صرف کند. برخلاف شهریوری مسئولیت‌پذیر، حل مسائل سرگرمی او نیست. برای بهبود سازگاری سنبله و دلو در زندگی خانوادگی، باید تلاش کنند در زندگی مشترک خود بهتر عمل کنند. نخستین کار این است که دست خود را از روی نبض شریک زندگی بردارند و تلاش برای دگرگون سازی او را متوقف کنند. آن ها باید به یاد داشته باشد که هیچ انسانی کامل نیست، آرام گرفته و دست از توقعات بیش از حد از خود و دیگران بردارد. خانم بهمنی باید قوانین اولیه زندگی که زندگی را برای او بسیار آسان‌تر می‌کند، یاد بگیرد. و در آخر برای نزدیک‌تر شدن، زوج باید علایق مشترکی پیدا کنند. در هر تعامل، افراد یکدیگر را بهتر می‌شناسند و این امر به بهبود کیفیت ادامه رابطه کمک می‌کند.

سوالات متداول

چه کسی احتمالاً شریک خوشبختی برای یک شهریوری خواهد بود؟

نشانه‌هایی که بیشترین سازگاری را با سنبله دارند، نشانه‌های هم‌ عنصر زمین مثل ثور(اردیبهشت) و جدی(دی) هستند، همچنین نشانه‌های آبی مانند سرطان(تیر) و عقرب(آبان).

عنصر متولدین برج سنبله چیست؟

متولدین برج سنبله از نشانه‌های خاکی هستند.

کدام سیاره بر متولدین برج سنبله حکومت می‌کند؟

عطارد بر نشانه برج سنبله حکومت دارد.

آیا متولدین برج سنبله قابل اعتماد هستند؟

سنبله نماد بی‌نهایت اعتماد است. توجه وسواس‌گونه آن‌ها به جزئیات باعث می‌شود که آن‌ها به پای‌بندی به زمان شهرت داشته باشند. علاوه بر این، این ویژگی به آن‌ها این امکان را می‌دهد که تقریباً هر چیزی را که به آن‌ها آموزش دهید به خاطر بسپارند، که این امر آن‌ها را به مشاورانی عالی تبدیل می‌کند.

جدول راهنمای اسامی ماه های زودیاک

نشانهماه (برج)صورت فلکی (زودیاک)طالع بینی
11 -فروردین (حمل)قوچ (Aries)زن فروردین
مرد فروردین
Taurusاردیبهشت (ثور)گاو (Taurus)زن اردیبهشت
مرد اردیبهشت
12 -خرداد (جوزا)دو پیکر (Gemini)زن خرداد
مرد خرداد
02 -تیر (سرطان)خرچنگ (Cancer)زن تیر
مرد تیر
Leo Signمرداد (اسد)شیر (Leo)زن مرداد
مرد مرداد
Virgoشهریور (سنبله)دوشیزه (Virgo)زن شهریور
مرد شهریور
07 -مهر (میزان)ترازو (Libra)زن مهر
مرد مهر
03 -آبان (عقرب)گژدم (Scorpio)زن آبان
مرد آبان
05 -آذر (قوس)کمان (Sagittarius)زن آذر
مرد آذر
Sagittariusدی (جدی)بزغاله (Capricorn)زن دی
مرد دی
04 -بهمن (دلو) کوزه (Aquarius)زن بهمن
مرد بهمن
01 -اسفند (حوت)ماهی (Pisces)زن اسفند
مرد اسفند
جدول راهنمای نشانه های زودیاک به همراه نام لاتین، صورت فلکی، ماه شمسی، و برج

نقطه
Logo