فال ازدواج زن اسفند با مرد شهریور

دسترسی سریع: فال ازدواج و طالع بینی متولدین هر ماه

زن متولد ماه
مرد متولد ماه
11 -
❤️
09 -

سازگاری زن اسفند با مرد شهریور بیان می‌کند که این دو برج حتی در دایره زودیاک مقابل یکدیگر هستند، یعنی به طور کامل با هم متضادند. طالع‌بین‌ها برای توصیف نوع رابطه‌ای که دارند از عبارت “همه یا هیچ” استفاده می‌کنند. آن‌ها تقریباً در هر رمینه‌ای، اعم از دیدگاه‌های جهانی، شخصیت‌ و خلق‌وخو و … با یکدیگر متفاوت‌اند. پس از ملاقات، این دو یا بلافاصله جذب یکدیگر می‌شوند و یک اتحاد طولانی و محکم ایجاد می‌کنند، یا به طور سطحی با هم صحبت کرده و سپس ذاهشان را جدا می‌کنند. با وجود تفاوت‌ بسیار در شخصیت‌ این دو، عناصری که برج عملی سنبله و برج رویایی ماهی به آن‌ها تعلق دارند، در طبیعت با موفقیت تلفیق می‌شوند. اولی درباره قدرت زمین است، در حالی که دومی درباره آب است. نشانه آب به مراقبت نیاز دارد وگرنه ارتباط خشک می‌شود.

وقتی رابطه زن اسفند با مرد شهریور برای تشکیل یک اتحاد پیشرفت می‌کند، آن‌ها مجبور می‌شوند تا به طور منظم با تفاوت‌های خود روبرو شوند و به دنبال سازش باشند. ویژگی تعامل متقابل‌شان این است که هیچ رهبر و برده‌ای در این زوج وجود ندارد؛ آن‌ها در موقعیت‌های برابر هستند. عطارد، خدای ارتباطات و تجارت در اساطیر باستان، بر مرد شهریور حکومت می‌کند. بنابراین، غیر منتظره نیست که زندگی او حول محور سود و تلاش برای ثبات در هر چیز می‌چرخد. او به دقت هر قدم را برنامه‌ریزی می‌کند، به برنامه‌هایش سفت و سخت پایبند است و بی‌وقفه کار می‌کند. حوزه عاطفی او کمی ملال‌آور است، اما قدرت‌های ذهنی‌اش قوی هستند.

1

سازگاری کلی ماهی و دوشیزه در طالع‌بینی هندی

مرد شهریور در تمام انتخاب‌ها پیشتاز است و بیشتر به منطق تکیه می‌کند تا به احساسات. از بیرون جدی و گاهی سرد به نظر می‌رسد، اما در درون رمانتیک و حساس است. متولدین شهریور نه تنها بر خود کنترل دارند، بلکه بر دیگران نیز تاثیر می‌گذارند و تصویری از امنیت را ایجاد می‌کنند. تعداد اندکی دوست صمیمی او را احاطه کرده‌، اما همه آن‌ها قابل اعتماد و شایسته هستند، چرا که باید ابتدا آزمون سختی را پشت سر بگذارند تا وارد دایره اعتماد او شوند. افراد نامرتبط یا بی‌مسئولیت به سرعت حذف می‌شوند. آیا ممکن است سازگاری زن اسفند و مرد شهریور در حالی که در واقعیت دیگری در فاجعه مصیبت‌باری به سر می‌برند، پایدار بماند؟ آن‌ها خلاق بوده، به طور مداوم در تعقیب ماموریت‌شان هستند، از لحاظ خلاقیت، تکامل یافته و پویا هستند، برخلاف نشانه‌های زمینی. آن‌ها شهود و احساسات تکامل یافته‌ و حساسیت فوق‌العاده‌ای دارند. عناصر نشانه‌های آبی اغلب با خواسته‌هایشان در تضاد هستند.

زن اسفند و مرد شهریور، هر دو برای اعضای خانواده خود ارزش زیادی قائل هستند و در هر ساعتی از شبانه‌ روز برای کمک به آنها آماده‌اند. شراکت آنها بر اساس اصل تکمیلی بنا خواهد شد، آقای سنبله‌ای محافظه‌ کار و منظم به شریک خود کمک خواهد کرد تا کمی ثبات و خویشتن‌داری به دست آورد. شریک زندگی‌اش، در عوض، به او تمام لذت‌های یک زندگی آزاد و بی‌برنامه را نشان خواهد داد.

فال ازدواج زن اسفند با مرد شهریور
2

سازگاری کاری ماهی و دوشیزه

سازگاری کاری زن اسفند با مرد شهریور به دلیل مزاج‌های متفاوتشان بسیار شکننده است. زن اسفند از یک سو به کسی نیاز دارد که محکم‌تر و استوارتر باشد تا بتواند حمایت و راهنمایی مفیدی به او ارائه دهد. نماینده عطارد (مرد شهریور) برای احساسات و حساسیت خود به شریک زندگی خود رسیدگی می‌کند، زیرا با او است که ممکن است راهروهای روح خود را باز کند و به خود اجازه آسیب پذیری بدهد. نکته منفی شراکت آنها این است که فرزندان نپتون و مشتری (زن اسفند) از همدلی شریک، دقت وسواس‌گونه و یادداشت‌برداری‌های او آزرده خاطر خواهند شد. علاوه بر این، او در این رابطه احساسات و سرزندگی‌ همیشگی‌اش را از دست خواهد داد. در نتیجه، برای اینکه دوست باشند، شرکا باید قربانی‌ها و سازش‌هایی انجام دهند.

3

سازگاری عشقی ماهی و دوشیزه

سازگاری زن اسفند با مرد شهریور در عشق هم می‌تواند کاملا ایده‌آل و هم کاملا دست‌یافتنی نباشد، نمی‌توان آن را به طور قطعی طبقه‌بندی کرد. این موضوع توسط فال شخصی طرفین، نقشه‌های تولد آن‌ها و چگونگی هم‌راستایی ستارگان در روز ملاقات‌شان تعیین می‌شود. در یک سناریو، آن‌ها ملاقات می‌کنند، به طور مختصر صحبت می‌کنند و سپس به دلیل تفاوت‌های عمده‌شان در جهات مخالف پراکنده می‌شوند. در مورد دیگری، یک جرقه بین آن‌ها در زمان ملاقات زده می‌شود، که آن‌ها را ترغیب می‌کند تا یکدیگر را بهتر بشناسند و ارتباط‌شان را ادامه دهند. و شعله‌ای از اشتیاق که بعداً ظاهر می‌شود به آن‌ها انگیزه می‌دهد تا برای پیشرفت خود و رابطه‌شان تلاش کنند.

خانم ماهی‌ حسی به آقای سنبله کمک خواهد کرد تا در سطحی که با آن آشنا نیست، رشد کند، به ویژه، نگاه کردن به درون خود، که عنصر خاک از آن نفرت داشته و می‌ترسد. با منطق و عقلانیت زندگی کردن آسان‌تر است، چرا که بسیار آرام و امن است. احساسات می‌توانند عقل و ثبات احساسی یک فرد را به سرقت ببرند. از سوی دیگر، اسفندی ها ترجیح می‌دهند در عالم خیالی اختراع خود زندگی کنند. نگهبانان عطارد به آن‌ها کمک خواهند کرد تا به زمین برگشته و از پاداش‌های این کار بهره‌مند شوند. در نتیجه، سطح سازگاری زن اسفند با مرد شهریور در یک رابطه توسط خود آن‌ها و خواسته‌هایشان تعیین خواهد شد.

 سازگاری عشقی ماهی و دوشیزه
4

سازگاری جنسی ماهی و دوشیزه

به دلیل دیدگاه‌ها و ایده‌های مختلف درباره زندگی عاطفی، سازگاری خوب در رابطه زناشویی بین زن اسفند با مرد شهریور ضروری خواهد بود. تمام این رسوم و نوازش‌های حسی بانوی اسفند، مرد شهریوری که به سردی شناخته می‌شود و بیشتر نسبت به مکانیک و کیفیت عمل خود اهمیت می‌دهد را آزار داده و گیج می‌کند. از طرف دیگر، خانم ماهی از مقدمات عاشقانه و طولانی لذت می‌برد و در آن بیشتر تحریک می‌شود. مرد شهریوری ابتدا با تمام خواسته‌ها و پیشنهادات شریک عاطفی خود همراهی می‌کند، اما ممکن است با گذشت زمان از آن‌ها خسته شود. او ترجیح می‌دهد درباره موضوعات هوشمندانه صحبت کند تا اینکه حرکات بی‌اثری انجام دهد!

5

سازگاری خانوادگی ماهی و دوشیزه

سازگاری زن اسفند با مرد شهریور در ازدواج تنها در صورتی امکان‌پذیر است که زوجین دو اصل اساسی را در رابطه‌شان دنبال کنند: صبر برای نقایص همسرشان و پذیرش همدم خود. چون هیچ‌کدام از آن‌ها نمی‌توانند ذات و بنیاد دیگری را برای خودشان تغییر دهند، ارزش‌ها و دیدگاه‌های جهانی‌شان را تغییر دهند، باید یا نقایص یکدیگر را بپذیرند یا به سرعت از هم جدا شوند تا وقت خود را با همسری که به دردشان نمی‌خورد تلف نکنند.

هر دو، یکی از دو ویژگی را دارند که به آن‌ها امکان می‌دهد تا ترکیب شوند و یک شراکت دلپذیر تشکیل دهند. این انگیزه‌ای است برای حفاظت و بهبود کیفیت زندگی شما چون به خانه‌تان اهمیت می‌دهید. علاوه بر این، زن اسفند و مرد شهریور، توجه ویژه‌ای به عزیزانشان دارند. در زندگی خانوادگی، سازگاری این دو می‌تواند بسیار مفید باشد اگر آن‌ها بفهمند که هر دو در زندگی به دنبال یک چیز هستند، فقط به شیوه‌های متفاوت. همسران پس از ترکیب تلاش‌ها و کوشش‌های خود، یادگیری برای توافق و اعطای امتیازات، شادی و آرامش مورد انتظار را خواهند یافت.

سوالات متداول

– چه کسی احتمالاً شریک خوشبختی برای یک شهریوری خواهد بود؟

نشانه‌هایی که بیشترین سازگاری را با سنبله دارند، نشانه‌های هم‌ عنصر زمین مثل ثور(اردیبهشت) و جدی(دی) هستند، همچنین نشانه‌های آبی مانند سرطان(تیر) و عقرب(آبان).

– عنصر متولدین برج سنبله چیست؟

متولدین برج سنبله از نشانه‌های خاکی هستند.

– کدام سیاره بر متولدین برج سنبله حکومت می‌کند؟

عطارد بر نشانه برج سنبله حکومت دارد.

– آیا متولدین برج سنبله قابل اعتماد هستند؟

سنبله نماد بی‌نهایت اعتماد است. توجه وسواس‌گونه آن‌ها به جزئیات باعث می‌شود که آن‌ها به پای‌بندی به زمان شهرت داشته باشند. علاوه بر این، این ویژگی به آن‌ها این امکان را می‌دهد که تقریباً هر چیزی را که به آن‌ها آموزش دهید به خاطر بسپارند، که این امر آن‌ها را به مشاورانی عالی تبدیل می‌کند.

جدول راهنمای اسامی ماه‌های زودیاک

نشانهماه (برج)صورت فلکی (زودیاک)طالع بینی
11 -فروردین (حمل)قوچ (Aries)زن فروردین
مرد فروردین
Taurusاردیبهشت (ثور)گاو (Taurus)زن اردیبهشت
مرد اردیبهشت
12 -خرداد (جوزا)دو پیکر (Gemini)زن خرداد
مرد خرداد
02 -تیر (سرطان)خرچنگ (Cancer)زن تیر
مرد تیر
Leo Signمرداد (اسد)شیر (Leo)زن مرداد
مرد مرداد
Virgoشهریور (سنبله)دوشیزه (Virgo)زن شهریور
مرد شهریور
07 -مهر (میزان)ترازو (Libra)زن مهر
مرد مهر
03 -آبان (عقرب)گژدم (Scorpio)زن آبان
مرد آبان
05 -آذر (قوس)کمان (Sagittarius)زن آذر
مرد آذر
Sagittariusدی (جدی)بزغاله (Capricorn)زن دی
مرد دی
04 -بهمن (دلو) کوزه (Aquarius)زن بهمن
مرد بهمن
01 -اسفند (حوت)ماهی (Pisces)زن اسفند
مرد اسفند
جدول راهنمای نشانه های زودیاک به همراه نام لاتین، صورت فلکی، ماه شمسی، و برج

نقطه
Logo