فال ازدواج زن فروردین با مرد مهر

دسترسی سریع: فال ازدواج و طالع بینی متولدین هر ماه

زن متولد ماه
مرد متولد ماه
11 -
❤️
09 -

سازگاری میان زن فروردین و مرد مهر بر اساس اصول فلکیات ودایی نشان می‌دهد که این دو در زودیاک نقاط مقابل یکدیگر هستند. این مسئله می‌تواند به انواع رفتارهای قطبی منجر شود. قطبیت میان مهر و فروردین، در مورد ادغام کردن ‘من و ما’ است. مرد متولد مهر وقتی زن فروردین را می‌بیند که با قدرت ظاهر شده و عشق خود را به شکلی بزرگ نمایش می‌دهد، فکر می‌کند که شریک زندگی‌اش را یافته‌. وقتی صحبت از شور و هیجان می‌شود، بانوی فروردینی آتشین و مصمم است، او شیفته‌ی تعقیب است و آقای مهر ماهی از عاشق بودن لذت می‌برد. اولین قرارهایشان می‌تواند بسیار هیجان‌انگیز باشد، با ترازویی که در تابش خانم قوچ به شکل زیبایی می‌درخشد. قوچ به طور کامل درگیر به نظر می‌رسد، که برای آقای ترازو جذاب است. میزان عاشق در کانون توجه، به زندگی می‌آید.

این ترکیب پرشور است، چرا که آقای ترازو برای توانایی‌اش در وسوسه کردن عشق شناخته شده است و قوچ برای ورود سریع به رابطه. با نشانه‌هایی در دو سر مقابل زودیاک، جاذبه‌ای خاص در اینجا وجود دارد. این ترکیبی از عاشق و جنگجو است. مرد مهر زمانی که در کنار بانوی فروردین قرار می‌گیرد مجبور می‌شود به طرز مشابهی تهاجمی باشد، با این حال این رفتار برخلاف وجود اوست.

ترازو باید به آزادی خانم قوچ احترام گذاشته و بکوشد تا این ویژگی‌ را تقلید کند. حمل از دقت نظر ترازو که همواره نظرات بی‌طرف و بی‌بدیلی ارائه می‌دهد، به شدت بهره‌مند می‌شود. حمل نمادی است که دشواری زیادی در دیدن خود از دید دیگران دارد. ترازو در آنجا حضور دارد تا مانند آینه‌ای عمل کند و حمل توانایی رشد خودآگاهی را دارد. طبیعت جنگجویانه حمل می‌تواند برای ماهیت دوستدار آرامش ترازو در تلاش برای عبور از نقطه شیفتگی خسته‌کننده باشد. خیلی خوشایند نیست که فردی باشید که همیشه قربانی‌ می‌کند تا صلح را حفظ نماید.

1

سازگاری کلی قوچ و ترازو در فال هندی

میزان سازگاری میان زن فروردین با مرد مهر همیشه دستخوش تغییر است. اگر آن را به صورت نمودار رسم کنیم، خطی موجی شکلی را مشاهده خواهیم کرد که نشان‌دهنده دوره‌هایی از آرامش و طوفان است. از یک طرف خانم قوچ موجب هیجان و تاب خوردن قایق می‌شود و از طرف دیگر، آقای ترازو طوفان را آرام و وضعیت را پایدار می‌کند. اگر هر دو لااقل گاه به گاه در یک ریتم حرکت کنند، قایق در اقیانوس زندگی جای پایداری پیدا خواهد کرد. متولدین سیاره‌های مریخ و ونوس باید وجوه مثبت خود را با هم ادغام کنند، انرژی را در یک کانال هدایت کرده و یک تیم قدرتمند تشکیل دهند که با حمایت و تکمیل یکدیگر، در زمینه‌های مختلف بدرخشند.

چنین اتحادی بر اساس فال تطابق میزان و حمل، در صورتی که شرکا یکدیگر را تکمیل کنند، امکان‌پذیر است. آقای ترازو به دلیل عدم بروز رفتارهای بی‌درنگ و تکانشی شناخته شده است. او به سرعت این خصوصیات را از شریک خود یاد خواهند گرفت و دست‌کم گاهی اوقات از مواضع جدی خود فاصله خواهند گرفت. خانم قوچ مهارت‌های ترازو را که عبارت است از اول فکر کردن و سپس عمل کردن، چیزی که به وضوح از آن بی‌بهره است، را یاد خواهد گرفت. هر دو آن‌ها باید یاد بگیرند که کوتاه بیایند، مذاکره کنند، خودخواهی خود را کنار گذاشته، با هم کار کنند تا برابری را حفظ کنند. کاری چالش‌برانگیز، اما شدنی است.

زن فروردین با شتاب به سمت هدفش می‌دود، با شاخ‌های قدرتمندش تمام موانع را از سر راه برمی‌کند. او پررو، اغلب بی‌ادب و پر انرژی است. مرد مهر باید برای رسیدن به اهدافش از دیپلماسی، پشتکار و استفاده از گفتگو به عنوان سلاح بهره ببرد. او توانایی ارزیابی مناسب و برقراری روابط را دارند.

فال ازدواج زن فروردین با مرد مهر
2

سازگاری کسب‌وکار قوچ و ترازو

هماهنگی کاری زن فروردین و مرد مهر یک شراکت متقابل بین این دو است. آتش برای کشیدن سوخت، گسترش و درخشندگی بیشتر به اکسیژن نیاز دارد. در این زمان، هوا از حرارت تولید شده توسط آتش گرم می‌شود. شرکایی که ارزش و پتانسیل شراکت خود را می‌دانند می‌توانند نتایج ملموسی را مشاهده کنند. موثرترین شراکت کاری در یک مهمانی شکل می‌گیرد، با خانم قوچ به عنوان رهبر و آقای ترازو به عنوان پیرو. هر دو در این موقعیت‌ها به آنچه می‌خواهند می‌رسند، آقای ترازو وظایف محول شده را هماهنگ کرده و به انجام می‌رساند و خانم قوچ هم رهبری و هدایت می‌کند. اگر مرد مهر در صندلی راننده بنشیند، مدام توسط تلاش‌های زن فروردین برای گرفتن جایگاهش تهدید خواهد شد.

3

سازگاری دوستی قوچ و ترازو

در دوستی، احتمال کمی وجود دارد که قوچ و ترازو با هم کنار بیایند. اگر بتوانند در عشق و کار با هم زندگی کنند و نیازهای ارتباطی خود را برآورده سازند، آنگاه دوستی واقعی نیازمند فداکاری‌های بزرگ و بی‌دلیل است. چون هیچ یک از آن‌ها حاضر به شکستن خود برای این موضوع نیستند، رفت و آمد بین میزان و حمل بیشتر محتمل است، تا دوستی به معنای سنتی آن. زن فروردینی عادت دارد که یک انسان دیگر را در رابطه “ببلعد” و برای دلایل کنترلی با او ادغام شود. مرد مهر در وابستگی به دیگران احتیاط می‌کند، پس نزدیکی بین آن‌ها کند و محتاطانه است.

4

سازگاری عشقی قوچ و ترازو

وقتی میان زن فروردین و مرد مهر یک رابطه عاشقانه شکل می‌گیرد، دوگانگی ذاتی برج‌های زودیاک فعال می‌شود. نشانه‌های زودیاک میزان و حمل در دایره‌البروج ۱۸۰ درجه از هم فاصله دارند. هر نشانه ویژگی‌هایی دارد که دیگری فاقد آن است و وقتی با میل طبیعی میزان به هماهنگی ترکیب شود، می‌تواند رابطه‌ای بسیار سالم باشد. تفاوت‌ها ادامه دارد، حمل بی‌پروا، هیجان‌زده و آماده برای پریدن به درون چیزهای تازه و هیجان‌انگیز است، در حالی که میزان بی‌تصمیم و دوست‌دار صلح است و ترجیح می‌دهد با رویکردی آرام و نرم پیش برود. آقای ترازو به خانم قوچ نشان خواهد داد که راه خودش همیشه راه درستی نیست.

زن فروردین و مرد مهر، نشانه‌های مقابل یک‌دیگر هستند. سازگاری عشقی این دو پدیده‌ای کمیاب و دلنشین اما ممکن است. در مراحل اولیه رابطه‌شان، جاذبه‌ی قطعی بین این دو وجود دارد، هر دوی آن‌ها برون‌گرا هستند و از بودن در کانون توجه لذت می‌برند. به نظر می‌رسد نمی‌توانند از توجه کردن به یک‌دیگر دست بکشند. جوهره‌ی حسی مرد مهر، زن فروردین را مجذوب می‌کند، در حالی که جذابیت و درخشش نشانه‌ی آتشین، میزان را مفتون می‌سازد. آن‌ها از دیدن و نگریستن به یک‌دیگر لذت می‌برند. آن‌ها تا زمانی که احساسات شورانگیز و وجد فروکش کند، در کنار هم آرام هستند.

 سازگاری عشقی قوچ و ترازو
5

سازگاری جنسی قوچ و ترازو

سازگاری جنسی زن فروردین با مرد مهر نشان می‌دهد که این دو با وجود اینکه در قطبیت مخالف هستند، میل جنسی شدیدی به یکدیگر دارند. حمل پرشور و پرانرژی با تکیه بر تفکر خلاق و نوآورانه‌اش، تجربیات و احساسات متنوعی را به میزان محافظه‌کار ارائه می‌دهد، که در مقابل، دریایی از تحسین و حس ارزشمندی مورد نظر را به دست خواهد آورد. مرد مهر که به تجربه‌های جدید علاقه‌مند است، با خوشحالی قوانین بازی را دنبال می‌کنند و خود را به دست یک شریک بروز و بیانگر می‌سپارند. این تصویری از سازگاری جنسی در بهترین حالت خود است.

از سوی دیگر، در موردی که قطب‌های مخالف به دلیل ویژگی‌های اخلاقیشان از یکدیگر دفع می‌شوند، نمی‌توان از رابطه جنسی خوب و در نتیجه از رابطه‌ای پایدار سخن گفت. ترازوی سالم که دوست ندارد آزمایش کند و ترجیح می‌دهد زیر پتو به سرگرمی‌های کلاسیک بپردازد، به راحتی توسط قوچ باشکوه خسته می‌شود. چنین رابطه‌ای محکوم به شکست است، زیرا رابطه جنسی تأثیر بسزایی بر موفقیت یک ماجرای عاشقانه دارد، به طوری که شراکت کامل بدون آن بعید است.

زن فروردین و مرد مهر هر دو، نشان‌های مذکر هستند، اما یک مخالفت اولیه در زودیاک را تشکیل می‌دهند و نماینده رابطه بین مریخ و ناهید، سیارات مسئول زندگی جنسی ما هستند. زمانی که آن‌ها در تعاملات بین فردی قرار می‌گیرند، تمامی شهوت و مسائل مربوط به گفتار جنسی‌شان بروز پیدا می‌کند. احساسات آن‌ها نسبت به یکدیگر شدید است، اما نشان‌های آن‌ها در کنار هم، به طور کلی، رفتار منفعل-تهاجمی را نشان می‌دهند و ممکن است گرایش به آسیب زدن به یکدیگر در روابط عاطفی داشته باشند. برج حمل، که تحت حکمرانی مریخ است، نشان‌دهنده ضعف زحل است، در حالی که در میزان، زحل تعالی می‌یابد، بنابراین اصلی‌ترین مشکل آنها کمبود احساس و مرزهای ضعیف جنسی است.

6

سازگاری خانوادگی قوچ و ترازو

میزان یک نشانه هوایی است، در حالی که حمل نشانه آتش است. آتش توسط هوا تغذیه می‌شود که به رشد و گسترش آن کمک می‌کند. حمل به میزان کمک خواهد کرد تا ایده‌هایشان را به حرکت درآورد، که می‌تواند برای رشد و پیشرفتشان بسیار مفید باشد. با این حال، به دلیل قطبیت‌شان، همکاری با هم گاهی اوقات می‌تواند پیچیده باشد. رویکرد تند و سریع حمل به پروژه‌ها ممکن است با رویکرد متعادل‌تر و فکورانه میزان در تضاد باشد.

سازگاری خانوادگی میان زن فروردین و مرد مهر می‌تواند بسیار بالا باشد اگر افراد یاد بگیرند ارزش یکدیگر را بدانند، با اعتماد و مراقبت با همسر خود رفتار کنند و حاضر به حمایت از یکدیگر باشند. روابط عاطفی آنها بر پایه احساسات و هوس‌های نابخردانه بنا نشده است. اگر متولد فروردین درک کند که مرد متولد مهر، به دلیل منطقی بودنش، اغلب درست می‌گوید و شروع به گوش دادن به او کند به هر دوی آنها و البته رابطه‌شان کمک می‌کند. زن فروردین که از تجربه زیاد خردمند شده است، می‌داند که خودخواهی او به خیر نمی‌انجامد، اما باز هم لجبازی و بی‌پروایی می‌کند. میزان‌های بالغ یاد می‌گیرند به همسران خود آزادی عمل دهند تا خودشان باشند. در این صورت، اتحاد زناشویی مادام‌العمر بوده و به اندازه‌ای که نیاز است دوام خواهد داشت.

سوالات متداول

– متولدین ماه مهر با چه کسانی راحت‌تر هستند؟

متولدین ماه میزان بیشتر با نشانه‌های هوایی مانند دوبرج و دلو سازگار هستند. برج اسد نیز تا حدی با ماه میزان سازگاری خوبی دارد.

– ویژگی‌های متولدین مهر چیست؟

متولدین میزان عادل، مزاجی، حل‌کننده تعارض و شادی‌آفرین هستند.

– چگونه یک مهر ماهی را خوشحال کنیم؟

زمانی که یک میزانی برای متعادل‌سازی اوضاع اطراف، تحسین ابراز می‌کند.

– عنصر ماه مهر یا میزان چیست؟

لیبرا (میزان) متعلق به عنصر هوا است.

جدول راهنمای اسامی ماه های زودیاک

نشانهماه (برج)صورت فلکی (زودیاک)طالع بینی
11 -فروردین (حمل)قوچ (Aries)زن فروردین
مرد فروردین
Taurusاردیبهشت (ثور)گاو (Taurus)زن اردیبهشت
مرد اردیبهشت
12 -خرداد (جوزا)دو پیکر (Gemini)زن خرداد
مرد خرداد
02 -تیر (سرطان)خرچنگ (Cancer)زن تیر
مرد تیر
Leo Signمرداد (اسد)شیر (Leo)زن مرداد
مرد مرداد
Virgoشهریور (سنبله)دوشیزه (Virgo)زن شهریور
مرد شهریور
07 -مهر (میزان)ترازو (Libra)زن مهر
مرد مهر
03 -آبان (عقرب)گژدم (Scorpio)زن آبان
مرد آبان
05 -آذر (قوس)کمان (Sagittarius)زن آذر
مرد آذر
Sagittariusدی (جدی)بزغاله (Capricorn)زن دی
مرد دی
04 -بهمن (دلو) کوزه (Aquarius)زن بهمن
مرد بهمن
01 -اسفند (حوت)ماهی (Pisces)زن اسفند
مرد اسفند
جدول راهنمای نشانه های زودیاک به همراه نام لاتین، صورت فلکی، ماه شمسی، و برج

نقطه
Logo