فال ازدواج زن اردیبهشت با مرد مهر

دسترسی سریع: فال ازدواج و طالع بینی متولدین هر ماه

زن متولد ماه
مرد متولد ماه
11 -
❤️
09 -

سازگاری میان زن اردیبهشت با مرد مهر می‌تواند پیچیده باشد و به آنها حساسیت بالایی می‌بخشد. با این حال، چنین ترکیبی از نشانه‌ها نمی‌تواند به عنوان موفق توصیف شود، بین آنها تنها یک قدم از عشق تا نفرت فاصله است. اغلب اوقات، آنها با یکدیگر ملاقات می‌کنند، به سرعت عاشق می‌شوند و سپس از هم جدا می‌شوند، در حالی که به آرامی برای یکدیگر زمزمه می‌کنند. با این حال، آن‌ها دارای تعدادی ویژگی‌های مشترک هستند که در هر دو تا حدودی وجود دارد. این می‌تواند یک پایه عالی برای آقای ترازو و خانم گاو باشد تا بر آن اساس، رابطه‌ای رضایت‌بخش برقرار کنند.

هر دو تعادل خوبی دارند و در تمام جنبه‌های زندگی خود به دنبال زیبایی و هماهنگی هستند. زن اردیبهشت و مرد مهر هر دو یار و دوستی وفادار هستند که برای تعهد و مراقبت از عزیزانشان ارزش قائلند. با این حال، اخلاق آنها کاملا متضاد است. ثور (اردیبهشت) فردی مهربان و آرام است که ترجیح می‌دهد شیوه زندگی پایداری داشته باشد. علی‌رغم حساسیت قابل توجه‌اش، برای حفظ ظاهر کمتر احساساتش را نشان می‌دهند. میزان (مهر) از سوی دیگر، فردی راحت است که از سفر و اشکال شدید زندگی لذت می‌برد. او به ماجراجویی و گفتگوی دوستانه جذب می‌شود.

1

سازگاری کلی گاو و ترازو در فال هندی

سازگاری زن اردیبهشت با مرد مهر ناپایدار است و پیش‌بینی قطعی آن دشوار می‌باشد. همه چیز به شخصیت‌های منحصر به فرد افراد بستگی دارد. ثور نشانی ثابت است که عنصر زمین را نمایندگی می‌کند و تغییر و تطابق با نیازهای دیگران برایش دشوار است. این مسئله با عزم و اراده لایزالش تقویت می‌شود. از سوی دیگر، میزان سازگار و قابل تغییر است و بسته به شرایط. عنصرش هوا است که دلیل بداهت و رفتار نامنظم او می‌باشد. از این نظر، رفتار آقای ترازو تأثیر بیشتری بر موفقیت رابطه این زوج خواهد داشت. اگر او در خانم فروردینی آتشین، مدافع و حامی برای خود ببینند، هر کاری که از دستش برآید انجام خواهند داد تا اتحادشان را تقویت کنند.

طالع‌بینی سازگاری زن اردیبهشت با مرد مهر به آن‌ها رابطه‌ای بهشتی را وعده نمی‌دهد چرا که متولدین اردیبهشت واقع‌گرا هستند و از سر تا پا ترجیح می‌دهند در واقعیت زندگی کنند و تنها به چشم و گوش خود اعتماد دارند. از طرف دیگر، متولد مهر اولویت را به رشد معنوی می‌دهد و ممکن است در رویاها و توهمات خود گرفتار شود. آن‌ها ممکن است در ابتدا از یکدیگر لذت ببرند، اما هرچه بیشتر یکدیگر را بشناسند، دورتر می‌شوند. با این حال، همیشه استثنائاتی وجود دارد، شرکایی که تمایل متقابل به یادگیری بیشتر درباره یکدیگر دارند و علایق مشترکی با هم دارند، می‌توانند با هم کنار بیایند.

2

سازگاری عشقی گاو و ترازو

هر دو نفر دارای یک سیاره حامی مشترک هستند، اما عناصرشان یکسان نیست. بر اثر تفاوت‌های اصلی موجود، سازگاری عشقی زن اردیبهشت با مرد مهر زیر متوسط است. آنها برای یادگیری تحمل نقاط ضعف یکدیگر به منظور تشکیل یک زوج محکم به زمان و کار بسیاری نیاز دارند. به عنوان مثال، آقای ترازو از ارتباط با دیگران لذت می‌برد، همیشه می‌خواهد جایی باشد که زندگی هیجان‌انگیزتر است و دارای تعداد زیادی دوست و طرفدار است. خانم ثور به طور طبیعی پیرو قوانین است و گرایش به حسادت بیش از حد دارد. رفتار آزاد و راحت مرد مهر، ثور را خشمگین کرده و منجر به مواجهه می‌شود. در این شرایط، یا بانوی اردیبهشت باید اجتماعی بودن شریک را بپذیرد، که به دلیل لجبازی او بعید است. یا اینکه مرد مهر می‌تواند رفتاری فروتنانه‌تر داشته باشد و طبیعت واقعی خود را پنهان کند، که این هم بعید است چون هوای آزاد نمی‌تواند در بند باشد.

آقای میزان معمولاً ابتکار عمل را در آغاز روابط زوجین به دست می‌گیرد، چرا که او اجتماعی‌تر بوده و افراد جذب او می‌شوند. ثور نشانه‌ای بسته است که مهربان و نیکوکار است اما در برقراری ارتباط احتیاط می‌کند. سازگاری میزان و ثور در یک رابطه می‌تواند خوب باشد اگر آن‌ها روی علایق مشترکشان تمرکز کنند. هر دو تمایل شدیدی به موضوعات زیباشناسی و فرهنگی دارند. در دوره نامزدی، این دو به رمانتیک بودن علاقه‌مندند و آن را در مرکز رابطه‌شان قرار می‌دهند. آقای میزان مستعد تردید است، که این امر ممکن است همسرش را عصبانی کند. از طرف دیگر، ثور به خاطر لجبازی‌اش، نمادی از احساسات منفی است. رابطه میان آن‌ها می‌تواند ادامه دار باشد اگر هر یک از آن‌ها ویژگی‌های دیگری را در نظر بگیرند و تلاش کنند تا آن‌ها را بپذیرند.

فال ازدواج زن اردیبهشت با مرد مهر
3

سازگاری جنسی گاو و ترازو

با وجود تفاوت‌های اساسی‌شان، سازگاری زن اردیبهشت با مرد مهر در رختخواب خوب است. آن‌ها تقریباً هیچ مشکل جنسی‌ای ندارند. آقای میزان تازگی، دلسوزی، محبت و مراقبت را به ارتباطات صمیمی می‌آورد. این ویژگی‌ها برای بانوی اردیبهشت در یک همراه بسیار مهم هستند و در نتیجه، او کاملاً در رختخواب راضی است. ثور از تماس فیزیکی لذت می‌برد و زحمات آقای ترازو را با قدردانی می‌پذیرد. هر دو دارای حس بالایی هستند، عاشقان ماهری هستند و بنابراین می‌دانند چگونه یکدیگر را خوشحال کنند.

خانم گاو در رختخواب با ترازو اغلب نقش رهبری را به عهده می‌گیرد، حتی اگر این نقش بسیار فعال نباشد. این موضوع به گرایش او به حسادت مرتبط است. کنترل داشتن روی شریک در حین رابطه جنسی، برخی از تنش‌های ناشی از این حس را کاهش می‌دهد. ترازوها انعطاف‌پذیر هستند و آماده شرکت در هر آزمایشی می‌باشند.

4

سازگاری خانوادگی گاو و ترازو

زن اردیبهشت و مرد مهر ممکن است در ازدواج با هم سازگار باشند چرا که هر دو علاقه مند به تشکیل خانواده و بچه دار شدن هستند. البته دیدگاه‌های متضادی در مورد اینکه یک زندگی متحد باید چگونه باشد، دارند. خانم ثور ترجیح می‌دهد تعطیلات خود را در میان طبیعت یا در خانه با خانواده‌اش بگذراند. مرد مهر در جایی که تبادل انرژی وجود دارد، که تنها از طریق تعامل با مردم و کسب احساسات و تجربیات جدید ممکن است، استراحت می‌کند و شارژ حیاتی خود را بازیابی می‌کند. مسائل مالی نیز می‌تواند موضوع اختلاف باشد. مهری ها بیشتر به جنبه‌های روحانی زندگی علاقه‌مندند و از خرج کردن پول برای فیلم‌، کنسرت‌ و نمایشگاه‌ها لذت می‌برند. خانم ثور، به عنوان یک مادی‌گرا، پول خود را برای راحتی و آسایش خود سرمایه‌گذاری می‌کند، مانند خرید اشیاء روزمره یا نگهداری آن‌ها.

زمانی که یک فرد ثابت قدم متولد برج ثور و یک فرد با آرمان‌های بلند متولد برج میزان با هم ازدواج می‌کنند، می‌توانند چیزهای تازه و هیجان‌انگیز بسیاری را وارد زندگی یکدیگر کنند. یک ثور واقع‌بین می‌تواند چیزهای زیادی به میزان بیاموزد و اگر جدی باشند و گوش دهند، تجربیات مفید زیادی کسب خواهند کرد. ثور یاد می‌گیرد که حداقل یک بار در روز آرامش داشته باشد و دستش را از دکمه کنترل بردارد. بنابراین، سازگاری برج میزان و ثور در زندگی خانوادگی می‌تواند بسیار موفقیت‌آمیز باشد، به شرطی که شرکا عواطف قوی مشترکی داشته باشند و میل متقابلی به یافتن یک راه حل داشته باشند.

 سازگاری عشقی گاو و ترازو
5

سازگاری تجاری گاو و ترازو

چون کوشا بودن کلمه‌ای کلیدی در شراکت تجاری آن‌هاست، سازگاری میان زن اردیبهشت با مرد مهر در محیط کار بسیار بالاست. فرد متولد نشانه خاکی (گاو) به زمان زیادی برای تأمل در هر کاری که به او محول می‌شود نیاز دارد. او تمام جزئیات را مرتب می‌کند، ریسک‌های هر پروژه را در نظر می‌گیرد و طرح عملیاتی ماهرانه‌ای را ایجاد می‌کند. چون متولد مهر می‌تواند به سرعت با هر کار یا وضعیتی خود را تطبیق دهد، آن‌ها پایدار و مداوم فرض می‌شوند. همکاری آن‌ها نتایج مثبتی را به دنبال خواهد داشت که به سود هر دوی آن‌ها است. خانم گاو در زمان‌هایی که آقای ترازو اعتماد به نفس و عزم خود را از دست می‌دهد، تشویقش می‌کند. رابطه آن‌ها پتانسیل دارد که مدت‌ها دوام بیاورد.

6

سازگاری دوستی گاو و ترازو

سازگاری دوستی میان زن اردیبهشت و مرد مهر بسیار مفید است. آن‌ها هرگز در کنار یکدیگر احساس خستگی نمی‌کنند، چرا که ویژگی‌های مشابهی با هم دارند که این امکان را به آن‌ها می‌دهد تا اهداف و علایق مشترکی داشته باشند. با وجود تفاوت‌هایشان، آن‌ها خوب با هم کار می‌کنند. ثور نشانه‌ای زمینی است که عمل‌گرایی را آموزش می‌دهد، اعتماد به نفس می‌بخشد و اغلب اوقات مردم را از آسمان به زمین می‌آورد. از سوی دیگر، میزان با بی‌قراری و کنجکاوی خود، تنوع را به زندگی ثور می‌آورد.

سوالات متداول

– متولدین ماه مهر با چه کسانی راحت‌تر هستند؟

متولدین ماه میزان بیشتر با نشانه‌های هوایی مانند دوبرج و دلو سازگار هستند. برج اسد نیز تا حدی با ماه میزان سازگاری خوبی دارد.

– ویژگی‌های متولدین مهر چیست؟

متولدین میزان عادل، مزاجی، حل‌کننده تعارض و شادی‌آفرین هستند.

– چگونه یک مهر ماهی را خوشحال کنیم؟

زمانی که یک میزانی برای متعادل‌سازی اوضاع اطراف، تحسین ابراز می‌کند.

– عنصر ماه مهر یا میزان چیست؟

لیبرا (میزان) متعلق به عنصر هوا است.

جدول راهنمای اسامی ماه های زودیاک

نشانهماه (برج)صورت فلکی (زودیاک)طالع بینی
11 -فروردین (حمل)قوچ (Aries)زن فروردین
مرد فروردین
Taurusاردیبهشت (ثور)گاو (Taurus)زن اردیبهشت
مرد اردیبهشت
12 -خرداد (جوزا)دو پیکر (Gemini)زن خرداد
مرد خرداد
02 -تیر (سرطان)خرچنگ (Cancer)زن تیر
مرد تیر
Leo Signمرداد (اسد)شیر (Leo)زن مرداد
مرد مرداد
Virgoشهریور (سنبله)دوشیزه (Virgo)زن شهریور
مرد شهریور
07 -مهر (میزان)ترازو (Libra)زن مهر
مرد مهر
03 -آبان (عقرب)گژدم (Scorpio)زن آبان
مرد آبان
05 -آذر (قوس)کمان (Sagittarius)زن آذر
مرد آذر
Sagittariusدی (جدی)بزغاله (Capricorn)زن دی
مرد دی
04 -بهمن (دلو) کوزه (Aquarius)زن بهمن
مرد بهمن
01 -اسفند (حوت)ماهی (Pisces)زن اسفند
مرد اسفند
جدول راهنمای نشانه های زودیاک به همراه نام لاتین، صورت فلکی، ماه شمسی، و برج

نقطه
Logo