فال ازدواج زن خرداد با مرد مهر

دسترسی سریع: فال ازدواج و طالع بینی متولدین هر ماه

زن متولد ماه
مرد متولد ماه
11 -
❤️
09 -

سازگاری زن خرداد با مرد مهر بر اساس طالع‌بینی ودایی بیان می‌کند که روابط ایده‌آل وجود ندارد، اما اگر کسی بخواهد چیزی نزدیک به آن را ببیند، فقط کافی است به اتحاد دوقلو-ترازو نگاه کند. تعامل آنها شبیه به هرج و مرج خلاقانه‌ای است که هر دو از آن لذت می‌برند. هر دو با عنصر هوا مرتبط هستند و بنابراین وجوه مشترک زیادی با یکدیگر دارند. آن‌ها انرژی بی‌پایان و روحیه خلاقانه‌ای دارند، همیشه با چیزی سرگرم هستند و عاشق زندگی‌اند. آن‌ها از کار فیزیکی سخت پرهیز می‌کنند و سرنوشت خود را از دریچه تحقق خلاقانه می‌بینند؛ عاشق شوخی و زندگی بی‌دغدغه هستند.

حتی پس از گذشت سال‌ها، چنین زوج‌هایی همچنان از بلوغ و مسئولیت‌پذیری کمی برخوردارند. آن‌ها ممکن است مانند بچه‌هایی رفتار کنند که به زندگی روزمره وابستگی ندارند، خیلی زیاد سفر می‌کنند و هر آخر هفته مهمانی‌های شلوغی در خانه‌های خود برگزار می‌کنند. هر دو از نظر فکری توسعه یافته و به روز هستند و بنابراین قادرند بی‌وقفه درباره هر چیزی گفتگو کنند. ونوس، الهه عشق و باروری، با مهربانی و عاطفه روابط را به تعادل می‌رساند. بانوی خرداد، زاده‌ی مرکوری، موفقیت در ارتباطات را ترجیح می‌دهند؛ آن‌ها می‌توانند به راحتی یک رابطه راحت برقرار کنند. با این حال، آن‌ها فقط تا زمانی که به یارشان علاقه‌مند هستند، با او می‌مانند.

1

سازگاری کلی دوپیکر با ترازو در فال هندی

میزان یک نشانه اصلی است، به این معنا که هر تغییر برای مرد مهر بسیار دشوار خواهد بود، چرا که ترجیح می‌دهند خود به رهبری و تنظیم دیگران بپردازند. خردادی قابل تطبیق، مشکلی با تنظیم ندارد، مخصوصاً اگر به نفعش باشد. میزان و دوپیکر تقریباً سازگاری کاملی با هم دارند، چرا که شرکا یکدیگر را به خوبی تکمیل می‌کنند. هر دو به آزادی اهمیت زیادی می‌دهند. هر دو خلاق هستند. خانم خردادی قادر به ابداع ایده‌های نو است، در حالی که مرد مهر روش‌های نوینی برای پیاده‌سازی آن‌ها پیدا می‌کند.

سازگاری میزان و جوزا برای آن‌ها خوب است. این دو می‌توانند دنیاهای خصوصی خودشان را بسازند که در آن احساس امنیت و راحتی کنند. از بیرون، به نظر می‌رسد که چنین زوجی کاملاً بی‌مسئولیت و نامناسب برای زندگی عادی است. با این حال، آن‌ها نگران نظر دیگران نیستند؛ آن‌ها همچنان روی زمین می‌خوابند و آخرین پول‌شان را صرف پیتزا می‌کنند. در هر زوجی، باید کسی باشد که فرمان براند و دیگری را هدایت کند. با این حال، سازگاری جوزا و میزان فاقد این ویژگی است، علی‌رغم اینکه روحیه خانم خردادی قوی‌تر از مرد مهر است، مردی که تصمیم‌گیری برایش سخت و زمان‌بر است.

فال ازدواج زن خرداد با مرد مهر
2

سازگاری تجاری دوپیکر با ترازو

میزان سازگاری زن خرداد با مرد مهر در کار بسیار خوب است. آن‌ها بسیار خوب با یکدیگر ارتباط برقرار می‌کنند و در زمینه‌هایی که نیاز به رویکرد خلاقانه دارند، به طور مؤثری همکاری می‌کنند. خانم دوپیکر ایده‌های غیر معمولی تولید می‌کند، در حالی که آقای ترازو آن‌ها را بهبود می‌بخشد. گاهی اوقات، هر دو طرف ممکن است در دنیاهای خیالی و رویاهای خود غرق شوند و از هدف مشترک خود غافل شوند. در نتیجه، آن‌ها باید گاهی به واقعیت بازگردند و یکدیگر را به هدف مشترک‌شان یادآوری کنند. اگر شخص ثالثی هم باشد که مسئول سازماندهی و کنترل کل فرآیند کاری از ابتدا تا انتها باشد تا از توقف در میانه راه و نقض مکرر قوانین هر دو فرد جلوگیری کند هم خوب است.

زن خرداد و مرد مهر به قدری شبیه هم هستند که می‌توان به جرأت آنها را برادران کارمایی خطاب کرد، که در این میان دوپیکر بزرگ‌تر است. آنها توانایی ارتباط برقرار کردن با یکدیگر را تنها با نیم‌کلمه دارند زیرا دیدگاه‌های مشابهی نسبت به زندگی، اخلاقیات و شخصیت‌ها دارند. آنها همواره علایق، سرگرمی‌ها و آرزوهای مشترکی داشته‌اند. بنابراین، دوستی در مورد سازگاری جمینی و میزان تقریبا ایده‌آل است.

3

سازگاری عشقی دوپیکر با ترازو

سازگاری عشقی زن خرداد با مرد مهر عالی است، اما ممکن است خیلی پایدار نباشد. این به خاطر آن است که طرفین به خوبی از یکدیگر آگاه هستند، اما یک چیز خاص آنها را آسیب‌پذیر می‌کند و آن بی‌مسئولیتی است. آنها بلافاصله پس از ملاقات، عاشق می‌شوند، چرا که موارد مشترک زیادی می‌یابند. این دو زمان زیادی را با یکدیگر می‌گذرانند و در ابتدا قادر به دریافت تغذیه عاطفی از شریک خود نیستند. خانم خردادی معمولاً پیش‌قدم شروع داستان‌های نو هستند، چرا که مرد مهر گاهی اوقات به دلیل شک‌ و تردیدهای خود در نزدیک شدن به فردی که دوستش دارد تردید می‌کند.

پس از مراحل اولیه روابط عاشقانه، مرحله سخت کاری آغاز می‌شود و همین جاست که ممکن است با مشکلاتی در پذیرش جنبه‌های منفی شریک زندگی‌شان مواجه شوند. متولدین مهر همواره در حرکت هستند اما زمانی که به انتخاب و تصمیم‌گیری می‌رسد اینگونه نیست، و در نتیجه به دنبال ثبات و شفافیت در طول زندگی خود هستند، هرچند با دشواری. طبیعت بی‌برنامه متولدین خرداد می‌تواند عدم اطمینان‌های نادرست ایجاد کند، که این امر باعث ناراحتی و تحریک متولدین مهر می‌شود. سازگاری زن خرداد با مرد مهر در یک رابطه مطلوب خواهد بود اگر آن‌ها یاد بگیرند که یکدیگر را تکمیل کنند. برای مثال، جایی که مرد مهر در تصمیم‌گیری مردد است، خانم خردادی که مصمم‌تر است می‌تواند کمک کند و فرزندان ونوس (مرد مهر)، از طریق دیپلماسی خود، به تعادل رابطه کمک خواهند کرد و شریک زندگی‌شان را از اشتباهات مهلک محافظت می‌کنند.

4

سازگاری جنسی دوپیکر با ترازو

میزان سازگاری زن خرداد با مرد مهر در اتاق خواب بسیار بالا است، به دلیل نیازها و دیدگاه‌های مشابهشان. زندگی جنسی دو نشان هوایی پر از آزمایشاتی است که هر دو پیشنهاد می‌کنند. برای آن‌ها، عمل جنسی خود به خود اهمیتی ندارد. تمام تمرکز بر روی آماده‌سازی شریک برای رابطه جنسی، حالت روحی و ارتباط فکری است. هم زن خرداد و هم مرد مهر، بیشترین لذت را از اقدامات رمانتیک، فتح متقابل، خواستگاری و مقدمات طولانی رابطه جنسی می‌برند.

آن‌ها نسبت به جزئیات فنی فرآیند بی‌تفاوت هستند و همچنین احساسات خشن و پرشوری ندارند. برای آن‌ها، سکس به معنای نوازش آرام در قالب بازی‌های اروتیک، حس نزدیکی شریک زندگی‌شان و کنترل کامل بر روی اعمال‌شان است. اختلافات تنها زمانی رخ می‌دهد که خانم خردادی به خاطر تغییرات خلقی از عشق‌ورزی اجتناب کنند.

 سازگاری عشقی دوپیکر با میزان
5

سازگاری خانوادگی دوپیکر با ترازو

به طور کلی، سازگاری زن خرداد با مرد مهر در ازدواج‌ها بسیار عجیب و غریب است، شبیه یک داستان پریان با خیال‌پردازی‌های شگفت‌انگیز. و چه چیز دیگری می‌توان از زوج‌هایی با تخیل بی‌حد و مرز انتظار داشت؟ دیدگاه‌های مشابه نسبت به جهان، نگرش‌های یکسان به زندگی، علایق و اشتیاق‌های مشترک، پایه و اساس بسیار خوبی برای یک عمر خوشبختی فراهم می‌کنند. این دو دوستان زیادی دارند و خانه‌شان همیشه مملو از افراد جالب و ارتباطات شگفت‌انگیز است. هر دو به استراحت فعال علاقه‌مندند و در نتیجه، سفرهای زیادی خواهند کرد. آن‌ها نگران مسائل روزمره نیستند؛ دیدگاه خوش‌بینانه به هر دو اجازه می‌دهد تا نوسانات زندگی را راحت‌تر درک کنند. بنابراین، می‌توان سازگاری جوزا با میزان در ازدواج را تحسین کرد.

معمولاً، چنین خانواده‌هایی فرزندانی با ظرفیت بالای خلاقیت تولید می‌کنند که به اندازه والدین خود خوب و شاد هستند. سازگاری زن خرداد با مرد مهر به خوبی کار می کند چون آن‌ها در دل کودک هستند و برایشان آسان است که نه تنها با یکدیگر، بلکه با فرزندانشان هم ارتباط دوستانه برقرار کنند. میزان و دوپیکر در زندگی خانوادگی سازگاری بالایی دارند، اما آن‌ها هم مانند دیگران، دعواها و توهین‌های متقابلی خواهند داشت. اغلب، منشأ تمام مشکلات آن‌ها تمایل نداشتن به پذیرفتن مسئولیت برای زوج و رابطه است. هر دو با خوشحالی مسئولیت را به دیگری واگذار می‌کنند. بهتر است که خانم خردادی که عزم بیشتری دارد، فرمان هدایت کشتی مشترک خانواده‌شان را به دست بگیرد. علاوه بر این، اتحاد زمانی مفیدتر خواهد بود که مرد، خردادی و زن، مهر ماهی باشد. چرا که مرد خردادی خیلی راحت‌تر با نقش رهبر خانواده تطبیق پیدا می‌کند.

سوالات متداول

متولدین ماه میزان با چه کسانی راحت‌تر هستند؟

متولدین ماه میزان بیشتر با نشانه‌های هوایی مانند دو برج و دلو سازگار هستند. برج اسد نیز تا حدی با ماه میزان سازگاری خوبی دارد.

ویژگی‌های متولدین میزان چیست؟

متولدین میزان عادل، مزاجی، حل‌کننده تعارض و شادی‌آفرین هستند.

چگونه یک میزانی را خوشحال کنیم؟

زمانی که یک میزانی برای متعادل‌سازی اوضاع اطراف، تحسین ابراز می‌کند.

عنصر ماه مهر یا میزان چیست؟

لیبرا (میزان) متعلق به عنصر هوا است.

جدول راهنمای اسامی ماه های زودیاک

نشانهماه (برج)صورت فلکی (زودیاک)طالع بینی
11 -فروردین (حمل)قوچ (Aries)زن فروردین
مرد فروردین
Taurusاردیبهشت (ثور)گاو (Taurus)زن اردیبهشت
مرد اردیبهشت
12 -خرداد (جوزا)دو پیکر (Gemini)زن خرداد
مرد خرداد
02 -تیر (سرطان)خرچنگ (Cancer)زن تیر
مرد تیر
Leo Signمرداد (اسد)شیر (Leo)زن مرداد
مرد مرداد
Virgoشهریور (سنبله)دوشیزه (Virgo)زن شهریور
مرد شهریور
07 -مهر (میزان)ترازو (Libra)زن مهر
مرد مهر
03 -آبان (عقرب)گژدم (Scorpio)زن آبان
مرد آبان
05 -آذر (قوس)کمان (Sagittarius)زن آذر
مرد آذر
Sagittariusدی (جدی)بزغاله (Capricorn)زن دی
مرد دی
04 -بهمن (دلو) کوزه (Aquarius)زن بهمن
مرد بهمن
01 -اسفند (حوت)ماهی (Pisces)زن اسفند
مرد اسفند
جدول راهنمای نشانه های زودیاک به همراه نام لاتین، صورت فلکی، ماه شمسی، و برج

نقطه
Logo