فال ازدواج زن مرداد با مرد مهر

دسترسی سریع: فال ازدواج و طالع بینی متولدین هر ماه

زن متولد ماه
مرد متولد ماه
11 -
❤️
09 -

سازگاری میان زن مرداد با مرد مهر یک ترکیب هارمونیک از نشان‌ها است که ستارگان را به لبخند وامی‌دارد. آن‌ها عناصری هستند که در طبیعت به طور هماهنگ با یکدیگر کنش می‌کنند، هوا و آتش. شعله آتش، هوای اطراف را گرم می‌کند و اکسیژن به درخشندگی شعله کمک می‌کند. آن‌ها در بسیاری از جنبه ها متفاوت هستند، اما دقیقاً همین تفاوت‌هاست که آن‌ها را به یکدیگر جذب می‌کند. ونوس، الهه حسی عشق و باروری، بر ترازو حکم‌فرمایی می‌کند. متولدین ماه میزان به طور طبیعی خوش‌بین هستند؛ آن‌ها به بهترین‌ها اعتقاد دارند و نیکی را منتشر می‌کنند. همیشه تعداد زیادی از مردم در اطراف آن‌ها هستند، چرا که نمایندگان عنصر هوا همیشه دلپذیر، دیپلماتیک و خیرخواه هستند.

مرد مهر خیلی خیال‌پردازی می‌کند، نقشه‌های بزرگ و آرمانی می‌کشد، اما وقتی به تصمیم‌گیری مسئولانه وادار می‌شوند، به شدت از خود نامطمئن است. به نظر می‌رسند آرام و متعادل باشن، اما دائماً در تقلا با شک و تردید است. با تمام وجودش برای تعادل تلاش می‌کند، اما این امر برایش زیان‌آور می‌شود. آن‌ها به طور مکرر نظرشان را تغییر می‌دهند. امروز به چیزی اعتقاد دارند، اما فردا به چیز کاملاً متفاوتی باور پیدا می‌کنند. در نتیجه، سازگاری بین شیر و میزان توانایی انجام کار را در سوم شخص به ارمغان می‌آورد. میزان نشانه‌ای دوست‌داشتنی و باوقار است و همه چیز از طریق ملایمت او به انجام می‌رسد. به ندرت کسی می‌تواند در برابر جذابیت آن‌ها مقاومت کند. آن‌ها از تعارض متنفرند و تلاش می‌کنند از آن‌ دوری کنند، پس اگر آن‌ها شعاری داشتند، به این صورت نوشته می‌شد: صلح جهانی!

1

سازگاری کلی شیر و ترازو در فال هندی

خورشید، برج اسد (مرداد) را هدایت می‌کند، او به “فرزند” خود حیات، درخشندگی و کاریزما می‌بخشد. او مهربان و بخشنده است و رفتاری با شکوه و عظمت یک پادشاه واقعی دارد. شیر به توجه نیاز دارد و بنابراین ترجیح می‌دهد که در اطراف مردم باشد و توجه آنها را به خود معطوف کند. او زنی است با قدرت، شجاعت و سخاوت. همیشه حق دارد که اول باشد؛ خودبزرگ‌بینی او از انتقاد و سرزنش بی‌تاب است. با وجود طبیعت تهدیدآمیزش، شیر به راحتی فریب می‌خورد اگر دکمه‌های غرورش فشار داده شوند. او ترجیح می‌دهد که اطرافش را افراد زیبا و خوب احاطه کنند، کسانی که اخلاقشان به خود او می‌خورد. ترازو در تمام جنبه‌های زندگی یک کمال‌گراست، غذا و لباس، کار و موقعیت اجتماعی. سازگاری برج اسد و ترازو در این رابطه موفق ارزیابی می‌شود.

سرپرست ونوس، مرد متولد مهر به سرعت از مزایای شراکت با شیر شکوهمند آگاه می‌شود. او می‌فهمد چطور خود را با شریک زندگی‌اش تطبیق دهد و در ازای حمایت، آنچه که بانوی مرداد می‌خواهد را به او می‌دهد: تحسین و تشویق. سازگاری میان ترازو و شیر مفید تلقی می‌شود، زیرا هر دو به دنبال تجربیات و حس‌های جدید هستند، نیاز به تغییر محیط به طور مداوم دارند و زیبایی و هنر را ارج می‌نهند. هر دو فرد را می‌توان دلبندان سرنوشت توصیف کرد، زیرا بخش بزرگی از زندگی‌شان به آسانی به دست می‌آید. هر دو ذاتا ماجراجو هستند و در نتیجه، هیچوقت در زندگی‌شان احساس خستگی و تکرار نمی‌کنند.

فال ازدواج زن مرداد با مرد مهر
2

سازگاری عشقی شیر و ترازو

سازگاری میان زن مرداد با مرد مهر در عشق عالی است. مرد مهر با عنصر هوا، نظرش با دیدن تصویری قوی از یک بانوی مردادی جلب می‌شود. بانو نیز به نوبه خود بلافاصله توسط زیبایی و اجتماعی بودن آقای ترازو متحیر می‌شود. آن‌ها به سرعت کشف می‌کنند که نقاط مشترک زیادی دارند، دیدگاه‌ها، علایق و قضاوت‌ها. علاوه بر گفتگوهای بی‌پایان، جاذبه فیزیکی نیز وجود دارد. چون شیر از ماهیتی پرشور برخوردار است، غریزه فتح کردنش فورا فعال می‌شود. او تلاش می‌کند تا با هر وسیله‌ای که در اختیار دارد شریکش را فریب دهد. یکی از این روش‌ها توصیف کاملی از شایستگی‌ها و دستاوردهای خودش است!

یک مردادی از شریک خود به هر نحو ممکن دفاع می‌کند، نیکی‌های او را به رسمیت می‌شناسد و گاهی از ساده‌لوحی او آگاه است. شخص تحت حمایت ونوس از توجه چنین شریک برجسته‌ای به شدت خوشحال می‌شود و البته، بسیار قدردان خواهد بود. آن‌ها با هم در مهمانی های پر سر و صدا شرکت می‌کنند و به این که یکدیگر را دارند افتخار می‌کنند. سازگاری میزان با اسد با بهره‌مندی ادامه خواهد داشت، با وجود تضادهایی که به طور اجتناب‌ناپذیری پیش خواهد آمد. نشانه آتشین مرداد با احساس و بلند بلند دشنام می‌دهد، اما با کمک جذابیت‌هایش، یک شریک ملایم‌تر می‌تواند خشم او را فرو نشاند.

3

سازگاری جنسی شیر و ترازو

سازگاری زن مرداد با مرد مهر در رختخواب بسیار ایده‌آل است. رابطه‌شان ترکیبی از شور و رمانتیسم است. بانوی مرداد عاشقی سرسخت و انعطاف‌ناپذیر است. او از آن لذت می‌برد که تمام تختخواب دور او بچرخد. در رابطه جنسی، او حاضر است هر چیز جدیدی که شریک خلاقش پیشنهاد دهد را امتحان کند. و راستی، مرد مهر عاشق انواع آزمایش‌ها است. تخیل پرورش‌یافته‌شان به طور قابل توجهی تصاویر جذابی را برایشان خلق می‌کند. در نتیجه، بدون شک از یکنواختی دور خواهند ماند.

شیر، که عادت دارد فرمانروایی و رهبری کند، روی تخت هم به همین شکل رفتار می‌کند، که شریک مهر ماهی اش معمولا آن را می‌پذیرد چون برای او خوشایند است که معشوقش را خوشحال کند. هر دو نفر رفتار آزادی‌خواهانه‌ای دارند؛ مرزی برایشان وجود ندارد و در نتیجه، زندگی نزدیک‌شان با رنگ‌های شاد و جذاب پر شده است. این دو به ندرت با مشکل خیانت در این زمینه روبرو می‌شوند. چرا باید سفر کنند اگر از رابطه جنسی و زندگی روزمره‌شان راضی هستند؟

4

سازگاری خانوادگی شیر و ترازو

سازگاری زن مرداد با مرد مهر در زندگی خانوادگی نیز ایده‌آل است. اتحاد این دو نمی‌تواند یک رویداد معمولی مشابه با دیگر موارد باشد. عروسی درخشان و باشکوه است، عروس و داماد به بهترین شکل آراسته شده‌اند و مراسم قطعاً با حضور تعداد زیادی مهمان برگزار خواهد شد. زوج به یکدیگر احترام می‌گذارند و به هم توجه دارند. آنها در زمینه‌های متنوعی به خوبی یکدیگر را تکمیل می‌کنند. مرد مهر الهام‌بخش همسرش است و او را به انجام کارهای بزرگ و دستاوردهای والا ترغیب می‌کند. مرد مهر نیز از به اشتراک گذاشتن جسورانه‌ترین ایده‌ها، تا زمانی که هر دو طرف سود ببرند، ابایی ندارد. خانم شیر، به نوبه خود، انرژی را به خانواده می‌بخشد، هم از نظر ظاهری و هم مالی. سازگاری میزان و شیر در ازدواج می‌تواند برای سال‌های زیادی دوام داشته باشد.

معمولاً این دو دایره دوستان گسترده‌ای دارند و اوقات فراغت خود را به طور فعال سپری می‌کنند، به مهمانی می‌روند و در فعالیت‌های متنوعی شرکت می‌کنند. اتفاقات غیرمعمولی در زندگی‌شان رخ می‌دهد که هر دو شریک زندگی صادقانه از آن خوشحال می‌شوند. مرد مهر ماه به همسرش کمک می‌کند تا استعدادها و توانایی‌های خود را آشکار سازد، که سپس با استفاده از بانوی مرداد برای خیر عمومی به کار گرفته می‌شوند. سازگاری بین برج اسد و میزان به این دلیل شکوفا می‌شود که هر دوی آن‌ها خواهان و حامی یک رابطه پایدار هستند. سازگاری برج میزان و اسد در زندگی خانوادگی زمانی مفید است که زوج احساسات لطیفی را به اشتراک بگذارند. هر دوی آن‌ها شانس خوبی برای زندگی مشترک طولانی و سرشار از خوشبختی در یک رابطه متقابلاً سودمند را دارند.

سازگاری عشقی شیر و ترازو
5

سازگاری کسب و کار شیر و ترازو

سازگاری زن مرداد با مرد مهر در محیط کار به اندازه سایر زمینه‌های زندگی مناسب نیست. متولدین مهر خلاق هستند و در محیط‌هایی که علاقه و لذت واقعی را برمی‌انگیزند، شکوفا می‌شوند. اگر از کار خود ناراضی شوند، احتمال دارد آن موقعیت را ترک کنند. مردادی ها در کار فقط به دنبال عملکرد بالا و پیشرفت شغلی هستند. بیشتر آن‌ها موقعیت‌های برجسته‌ای دارند. آن‌ها به عنوان رئیس، جدی و سخت‌گیر هستند و افراد کمی از کار کردن با آن‌ها لذت می‌برند. اگر مهری های عاشق آزادی تحت چنین فشاری قرار بگیرند، فرار خواهند کرد. میزان و اسد برای سازمان‌دهی یک کسب‌وکار مشترک نیاز دارند که ابتدا نقش‌ها و مسئولیت‌های خود را تفویض کنند.

6

سازگاری دوستی شیر و ترازو

سازگاری زن مرداد با مرد مهر در دوستی تقریباً منطقی است. دو فرد مستقل و خوش‌فکر هستند و چیزهای زیادی برای به اشتراک گذاشتن دارند. آن‌ها مجموعه ای از علاقه‌مندی‌ها و سرگرمی‌ها را با هم دارند، که این امر آن‌ها را زوجی شاد و جالب می‌کند. خانم شیر ابتدا شریک خود را ضعیف‌تر از خود می‌بیند و بنابراین دلیلی برای نمایش برتری خود ندارد. با این حال، آقای ترازو به دوست قوی و مصمم خود گوش می‌دهد و اغلب از او مشورت می‌خواهد. “فرزند” خورشید نیز از مشورت دادن به یک دوست نمی‌ترسد، چرا که او با دیدگاهی گسترده‌تر و تفکر خلاق مجهز است، که گاهی اجازه می‌دهد تا دیدی عمیق‌تر و دقیق‌تر به موقعیت داشته باشند.

سوالات متداول

متولدین ماه میزان با چه کسانی راحت‌تر هستند؟

متولدین ماه میزان بیشتر با نشانه‌های هوایی مانند دوبرج و دلو سازگار هستند. برج اسد نیز تا حدی با ماه میزان سازگاری خوبی دارد.

ویژگی‌های متولدین میزان چیست؟

متولدین میزان عادل، مزاجی، حل‌کننده تعارض و شادی‌آفرین هستند.

چگونه یک میزانی را خوشحال کنیم؟

زمانی که یک میزانی برای متعادل‌سازی اوضاع اطراف، تحسین ابراز می‌کند.

عنصر ماه مهر یا میزان چیست؟

لیبرا (میزان) متعلق به عنصر هوا است.

جدول راهنمای اسامی ماه های زودیاک

نشانهماه (برج)صورت فلکی (زودیاک)طالع بینی
11 -فروردین (حمل)قوچ (Aries)زن فروردین
مرد فروردین
Taurusاردیبهشت (ثور)گاو (Taurus)زن اردیبهشت
مرد اردیبهشت
12 -خرداد (جوزا)دو پیکر (Gemini)زن خرداد
مرد خرداد
02 -تیر (سرطان)خرچنگ (Cancer)زن تیر
مرد تیر
Leo Signمرداد (اسد)شیر (Leo)زن مرداد
مرد مرداد
Virgoشهریور (سنبله)دوشیزه (Virgo)زن شهریور
مرد شهریور
07 -مهر (میزان)ترازو (Libra)زن مهر
مرد مهر
03 -آبان (عقرب)گژدم (Scorpio)زن آبان
مرد آبان
05 -آذر (قوس)کمان (Sagittarius)زن آذر
مرد آذر
Sagittariusدی (جدی)بزغاله (Capricorn)زن دی
مرد دی
04 -بهمن (دلو) کوزه (Aquarius)زن بهمن
مرد بهمن
01 -اسفند (حوت)ماهی (Pisces)زن اسفند
مرد اسفند
جدول راهنمای نشانه های زودیاک به همراه نام لاتین، صورت فلکی، ماه شمسی، و برج

نقطه
Logo